Компьютерлік графика. 8 сынып

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

«Т. Рысқұлов ауданы әкімдігінің білім бөлімінің №2 шағын орталықты орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

«Қаралды»

№2 орта мектебінің

20___ жыл

ғылыми-әдістемелік кеңес отырысында қаралған

мектеп директорының ғылыми-әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары

А. К. Сулейменова

«Бекітілген»

№2 орта мектеп директоры

Е. У. Ембердиев

Сабақтың тақырыбы:

Компьютерлік графика

және оның түрлері

Дайындаған: информатика пәнінің

мұғалімі: Тарбақов. Б.

2013 - 2014 оқу жылы

Сабақтың тақырыбы: Компьютерлік графика. Компьютерлік графика түрлері.

Сабақтың мақсаты : компьютерлік графикамен танысу, түрлерін білу, компьютерлік графиканың өмірдегі маңыздылығын түсіну.

Сабақтың міндеттері:

Сабақтың мазмұнына байланысты міндеттер:

  • Компьютерлік графикамен танысады;
  • Компьютерлік графиканың қолдану салаларын біледі;
  • Компьютерлік графика түрлерін айта алады;
  • Компьютерде жұмыс жасау дағдысы қалыптасады.

Сын тұрғысынан ойлауға байланысты міндеттер:

  • мәтінді оқи отырып тақырыпты ұғынады, пікірлеседі;
  • тақырыпты талдайды, тәжірибеде қолданады.

Топтық жұмыс немесе тәрбие әрекетіне байланысты міндеттер:

  • өз ойын еркін жеткізе білуге дағдыланады;
  • топпен және өз бетінше жұмыс жасауды үйренеді;
  • бір-бірінің ойын, пікірін тыңдауға дағдыланады.

Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту.

Сабақтың түрі: аралас сабақ.

Сабақтың әдісі: класстерлеу (жүзім шоғы) әдісі, INSERT (түртіп алу) әдісі, Венн диаграммасы

Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер:

  • Құралдар:компьютер, түрлі түсті маркерлер, стикерлер, А1 форматты қағаз (плакат) ;
  • Көрнекіліктер:үлестірмелі қағаздар, қима қағаздар, бағалау парақтары.

Бағалау критерийлері:

А критерийі:

  • Топтың өзге оқушыларының ойын толықтырып отырдым - 2 ұпай
  • Талқылауға қатыстым - 3 ұпай

В критерийі:

  • Дәлелді ойлар ұсындым - 3 ұпай
  • Өзгелерді мұқият тыңдадым - 4 ұпай
  • Топ мүшелерін ұйымдастырдым және оларға тапсырманы орындауда көмек көрсеттім - 5 ұпай

С критерийі:

  • Топта тапсырманы бар ынтаммен жасадым - 6 ұпай
  • Топта өзіме жүктелген міндеттерді уақытылы және сапалы орындадым - 7 ұпай

Бағалау шкаласы:

30-18 ұпай - «5»

17-6 ұпай - «4»

5-2 ұпай - «3»

Сабақтың жоспары:

САБАҚ КЕЗЕҢДЕРІ
МҰҒАЛІМНІҢ ӘРЕКЕТІ
ОҚУШЫНЫҢ ӘРЕКЕТІ
САБАҚ КЕЗЕҢДЕРІ: ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ
МҰҒАЛІМНІҢ ӘРЕКЕТІ:
  • оқушылармен сәлемдеседі;
  • сергіту сәтін ұйымдастырады («Бақша») ;
  • топқа бөлу (шеңбер құрып, бір-бірінің арқасына стикерді жапсыра отырып бір сөзден тұратын тілек жазады. Тілекті оқып, тілек жазылған стикердің түсіне сәйкес топтасады) .
ОҚУШЫНЫҢ ӘРЕКЕТІ:
  • мұғаліммен сәлемдеседі;
  • сергіту сәтін орындайды;
  • топқа бөлініп отырады.
САБАҚ КЕЗЕҢДЕРІ: ОЙ ҚОЗҒАУ
МҰҒАЛІМНІҢ ӘРЕКЕТІ:

Миға шабуыл:

1. Көрме дегеніміз не?

2. слайд дегеніміз не?

3. презентация дегеніміз не?

4. Презентацияны қандай программамен жасаймыз?

Тірек сөздерді класстерлеу:

  • сурет
  • компьютер
  • графика

Сурет

  1. Осы сөздердің бір-бірімен қандай байланысы бар деп ойлайсыңдар?
  2. Сабағымыз не туралы болуы мүмкін?
ОҚУШЫНЫҢ ӘРЕКЕТІ: Сабақтың тақырыбын болжайды және мұғаліммен бірлесе отырып сабақтың мақсатын анықтайды.
САБАҚ КЕЗЕҢДЕРІ: МАҒЫНАНЫ АЖЫРАТУ
МҰҒАЛІМНІҢ ӘРЕКЕТІ:

INSERT (түртіп алу) әдісі:

:
:
:
:

Мұғалім жаңа мәтінді таратып, сол мәтіннен түртіп алу әдісі арқылы кестені толтырады.

ОҚУШЫНЫҢ ӘРЕКЕТІ: V -
-
+ -
? -
«білемін»
«мен үшін түсініксіз»
«мен үшін жаңа ақпарат»
«мені таң қалдырған»
  • Мәтін таратылады;
  • Оқушылар мәтінді оқиды;
  • Мәтінді талқылайды;
  • Негізгі түсініктерді талқылау парағына енгізеді;
  • Әр топтан бір оқушы шығып тақырыпты талқылау парағы бойынша қорғайды, дәптерлеріне түртіп алады
САБАҚ КЕЗЕҢДЕРІ:
МҰҒАЛІМНІҢ ӘРЕКЕТІ:
ОҚУШЫНЫҢ ӘРЕКЕТІ:
САБАҚ КЕЗЕҢДЕРІ:
МҰҒАЛІМНІҢ ӘРЕКЕТІ:
ОҚУШЫНЫҢ ӘРЕКЕТІ:
САБАҚ КЕЗЕҢДЕРІ: ОЙ ТОЛҒАНЫС
МҰҒАЛІМНІҢ ӘРЕКЕТІ: Венн диаграммасы
ОҚУШЫНЫҢ ӘРЕКЕТІ: Оқушыларға уақыт беріледі, берілген уақыт ішінде қағаз бетіне растрлы және векторлы графиканың ұқсастықратын жазып толтырады.
САБАҚ КЕЗЕҢДЕРІ: БАҒАЛАУ
МҰҒАЛІМНІҢ ӘРЕКЕТІ:

Топпен жұмыс жасау кезіндегі оқушының өзін-өзі бағалауы

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
ОҚУШЫНЫҢ ӘРЕКЕТІ: Оқушының аты-жөні:
Мүмкін ұпайлар саны
Өзімнің қойған ұпайым
Топта өзіме жүктелген міндеттерді уақытылы және сапалы орындадым
7 ұпай
Топта тапсырманы бар ынтаммен жасадым
6 ұпай
Топ мүшелерін ұйымдастырдым және оларға тапсырманы орындауда көмек көрсеттім
5 ұпай
Өзгелерді мұқият тыңдадым
4 ұпай
Дәлелді ойлар ұсындым
3 ұпай
Талқылауға қатыстым
3 ұпай
Топтың өзге оқушыларының ойын толықтырып отырдым
2 ұпай
Барлығы:
30 ұпай
САБАҚ КЕЗЕҢДЕРІ:
МҰҒАЛІМНІҢ ӘРЕКЕТІ:
ОҚУШЫНЫҢ ӘРЕКЕТІ:
САБАҚ КЕЗЕҢДЕРІ:
МҰҒАЛІМНІҢ ӘРЕКЕТІ:
ОҚУШЫНЫҢ ӘРЕКЕТІ:
САБАҚ КЕЗЕҢДЕРІ:
МҰҒАЛІМНІҢ ӘРЕКЕТІ:
ОҚУШЫНЫҢ ӘРЕКЕТІ:
САБАҚ КЕЗЕҢДЕРІ:
МҰҒАЛІМНІҢ ӘРЕКЕТІ:
ОҚУШЫНЫҢ ӘРЕКЕТІ:
САБАҚ КЕЗЕҢДЕРІ:
МҰҒАЛІМНІҢ ӘРЕКЕТІ:
ОҚУШЫНЫҢ ӘРЕКЕТІ:
САБАҚ КЕЗЕҢДЕРІ:
МҰҒАЛІМНІҢ ӘРЕКЕТІ:
ОҚУШЫНЫҢ ӘРЕКЕТІ:
САБАҚ КЕЗЕҢДЕРІ:
МҰҒАЛІМНІҢ ӘРЕКЕТІ:
ОҚУШЫНЫҢ ӘРЕКЕТІ:
САБАҚ КЕЗЕҢДЕРІ:
МҰҒАЛІМНІҢ ӘРЕКЕТІ:
ОҚУШЫНЫҢ ӘРЕКЕТІ:
САБАҚ КЕЗЕҢДЕРІ:
МҰҒАЛІМНІҢ ӘРЕКЕТІ:
ОҚУШЫНЫҢ ӘРЕКЕТІ:
САБАҚ КЕЗЕҢДЕРІ: КЕРІ БАЙЛАНЫС
МҰҒАЛІМНІҢ ӘРЕКЕТІ:
САБАҚ КЕЗЕҢДЕРІ: ҮЙГЕ ТАПСЫРМА
МҰҒАЛІМНІҢ ӘРЕКЕТІ: Тақырып бойынша ой толғаныс жазып келу

Ұқсас жұмыстар
Компьютерлік графика. Сабақтың тақырыбы
Компьютерлік графика туралы ақпарат. 8-сынып
Компьютерлік графика түрлері
Компьютерлік графика туралы
Компьютерлік графика
Компьютерлік графика жайлы ақпарат. 8 сынып
Компьютерлік графикада
8 сынып оқулығының мазмұнының информатика ғылымын игерудегі маңыздылығы
Векторлық графика
Графикалық ақпараттарды ұсыну
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz