Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар
Файл қосу
Су-тіршілік көзі жайлы
-2540381000Сәтбаев қаласы <<№16 жалпы орта білім беретін мектебі>>КММ
Бастауыш сынып мұғалімі С.К.Сурауханова
Сыныптан тыс
Тақырыбы: <<Су-тіршілік көзі >>
Қолданылған модульдер
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Талантты және дарынды оқушыларды оқыту ,Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету ,Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу, Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Сабақтың мақсаты :Адам өміріндегі қажетті жағдайлардың бірі су екенін, сусыз тіршілік жоқ екенін ұғындыру.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: <<Көңіл-күй алаңы>>, <<Көңілді күн >>, <<Топтасу>>, <<Жасырынған не?<<Ой қозғау>>, <<Мен толықтырсам>>, <<Халық айтса қалт айтпайды>>, <<Тікелей эфирде>>, <<Есте сақтау үшін>>, <<Сусыз тіршілік жоқ >> <<Кім жылдам?>>, <<БҮБ>>
Сабақ кезеңдері
Жоспар мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Не істеймін?
Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар т.б қажет?
Кіріспе
Ұйымдастыру
Психологиялық ықпал.
<<Көңіл- күй алаңы>>.
Мақсаты: сабаққа деген көңілдерін білу.
<< Тілек>> тренингі
Мақсаты: бір-біріне жылы лебіздерін, тілектерін айту.
<<Көңілді күн>>
сергіту сәті
<< Топтасу>>
Мақсаты: топтарға бөлу.
Оқушыларды <<Шаттық шеңберіне>> тұрғызып, көңіл-күйлерін,
Ойларын тыңдау, топтарға бөліп отырғызамын, топ басшыларын сайлау, бағалау парақшаларын ұсыну
<<Шаттық шеңберінде>> тұрып, өз ойларын ашық айтады, көңіл-күйлерін білдіреді.
Ортаға шығып билейді
Өте жақсы
Топ ұстанымы
Интер белсенді тақта
Тұсау кесер
<<Жасырынған не? >>
Мақсаты: ойлауын дамыту
Рефлексия <<1жұлдыз,1тілек>>
Мақсаты: ой тұжырымдау
<<Ой қозғау >>
Мақсаты:жаңа сабаққа дайындық
* Слайд 4
Жұмбақ жасыру.1. Қыста шыны боп қатады,Жылыда су боп жатады..(Мұз).
2. . Көзге көрінгенменҰстасаң қолға ілінбейді.(Бу.)
Мөлдір пішінсіз
Су
тірі табиғатқа қажер
Жұмбақтың шешуін табады,мысалдар келтіреді
<<1жұлдыз >> - жақсы мәлімет, ұнаған мәліметті айтады, <<тілек>> - ескерту немесе ұсыныс айтады,
Топпен жұмыс жасайды
Су жайлы білетіндерінен постер құрайды.
смайлк
Плакат,бояулар
негізгі бөлім
<<Мен толықтырсам >>
Мақсаты:сөздік қорын дамыту
<<Халық айтса қалт айтпайды>>
Өмірмен байланыстыру
<<Тікелей эфирде>>
Ойларын толықтыру
<<Кім жылдам?>>
Есте сақтау қабілетін дамыту
Оқушылардың толықтыруларын тыңдаймын,бағалаймын
Қазақстан телеарнасынан үзінділер ұсынамын
Үлкен кісілер күніне неше литр су ішу керек? т.б сұрақтар
Су жайлы білетіндерін ауызша айтып бірін-бірі толықтырады
Мақал-мәтелдер мен тыйым сөздер айтады
Суға түкірме.
-- Түнде судың бетін ашық қалдыруға болмайды.
-- Бұлақты жер, тұрақты жер.
-- Сулы жер -- нұрлы жер.
-- Сусыз өмір тұссыз аспанмен тең.
-- Су -- дүниенің басы.
-- Су -- табиғат ажары.
-- Су -- тазалық досы.
-- Сусыз өмір жоқ.
көреді есте сақтайды
Берілген сұрақтарға жылдам әрі,дұрыс жауап берулері қажет
+.- мен бағалайды
Қорытын
ды
бағалу, қорытындылау
<<БҮБ>>
Жаңа білімді бекіту.
Топтық жұмыс жасауды бақылаймын
кері байланыс парағын таратады Сабаққа жақсы қатысқандары үшін тілек жазылған су тамшысын таратамын
Топтың бағалау парағын қарап,супер топты анықтаймыз .
Сабақтан алған әсерлерін жазады
.өздерін бағалау
Үйге тапсырма беру.
Су жайлы мәтін құрау
Үй тапсырмасымен танысады.
Сәтбаев қаласы әкімдігінің <<№16 жалпы орта білім беретін мектебі>>КММ
<<Су - тіршілік көзі>>
өткізген бастауыш сынып мұғалімі
С.К.Сурауханова
20141-201 оқу жылы
Рефлексия
Оқушының аты-жөні-------------------------------------------
Білемін
Білдім
Білгім келеді
<< Көңіл-күй алаңы>> << Көңілді күн>> сергіту сәті
<<Ой қозғау>>
<<Есте сақтау үшін>> дәптермен жұмыс рефлексия <<БҮБ>>
Топты бағалауға дайындық Мұғалімнің мадақтауы
Рефлексия <<БҮБ>>
lefttop0
Бастауыш сынып мұғалімі С.К.Сурауханова
Сыныптан тыс
Тақырыбы: <<Су-тіршілік көзі >>
Қолданылған модульдер
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Талантты және дарынды оқушыларды оқыту ,Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету ,Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу, Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Сабақтың мақсаты :Адам өміріндегі қажетті жағдайлардың бірі су екенін, сусыз тіршілік жоқ екенін ұғындыру.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: <<Көңіл-күй алаңы>>, <<Көңілді күн >>, <<Топтасу>>, <<Жасырынған не?<<Ой қозғау>>, <<Мен толықтырсам>>, <<Халық айтса қалт айтпайды>>, <<Тікелей эфирде>>, <<Есте сақтау үшін>>, <<Сусыз тіршілік жоқ >> <<Кім жылдам?>>, <<БҮБ>>
Сабақ кезеңдері
Жоспар мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Не істеймін?
Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар т.б қажет?
Кіріспе
Ұйымдастыру
Психологиялық ықпал.
<<Көңіл- күй алаңы>>.
Мақсаты: сабаққа деген көңілдерін білу.
<< Тілек>> тренингі
Мақсаты: бір-біріне жылы лебіздерін, тілектерін айту.
<<Көңілді күн>>
сергіту сәті
<< Топтасу>>
Мақсаты: топтарға бөлу.
Оқушыларды <<Шаттық шеңберіне>> тұрғызып, көңіл-күйлерін,
Ойларын тыңдау, топтарға бөліп отырғызамын, топ басшыларын сайлау, бағалау парақшаларын ұсыну
<<Шаттық шеңберінде>> тұрып, өз ойларын ашық айтады, көңіл-күйлерін білдіреді.
Ортаға шығып билейді
Өте жақсы
Топ ұстанымы
Интер белсенді тақта
Тұсау кесер
<<Жасырынған не? >>
Мақсаты: ойлауын дамыту
Рефлексия <<1жұлдыз,1тілек>>
Мақсаты: ой тұжырымдау
<<Ой қозғау >>
Мақсаты:жаңа сабаққа дайындық
* Слайд 4
Жұмбақ жасыру.1. Қыста шыны боп қатады,Жылыда су боп жатады..(Мұз).
2. . Көзге көрінгенменҰстасаң қолға ілінбейді.(Бу.)
Мөлдір пішінсіз
Су
тірі табиғатқа қажер
Жұмбақтың шешуін табады,мысалдар келтіреді
<<1жұлдыз >> - жақсы мәлімет, ұнаған мәліметті айтады, <<тілек>> - ескерту немесе ұсыныс айтады,
Топпен жұмыс жасайды
Су жайлы білетіндерінен постер құрайды.
смайлк
Плакат,бояулар
негізгі бөлім
<<Мен толықтырсам >>
Мақсаты:сөздік қорын дамыту
<<Халық айтса қалт айтпайды>>
Өмірмен байланыстыру
<<Тікелей эфирде>>
Ойларын толықтыру
<<Кім жылдам?>>
Есте сақтау қабілетін дамыту
Оқушылардың толықтыруларын тыңдаймын,бағалаймын
Қазақстан телеарнасынан үзінділер ұсынамын
Үлкен кісілер күніне неше литр су ішу керек? т.б сұрақтар
Су жайлы білетіндерін ауызша айтып бірін-бірі толықтырады
Мақал-мәтелдер мен тыйым сөздер айтады
Суға түкірме.
-- Түнде судың бетін ашық қалдыруға болмайды.
-- Бұлақты жер, тұрақты жер.
-- Сулы жер -- нұрлы жер.
-- Сусыз өмір тұссыз аспанмен тең.
-- Су -- дүниенің басы.
-- Су -- табиғат ажары.
-- Су -- тазалық досы.
-- Сусыз өмір жоқ.
көреді есте сақтайды
Берілген сұрақтарға жылдам әрі,дұрыс жауап берулері қажет
+.- мен бағалайды
Қорытын
ды
бағалу, қорытындылау
<<БҮБ>>
Жаңа білімді бекіту.
Топтық жұмыс жасауды бақылаймын
кері байланыс парағын таратады Сабаққа жақсы қатысқандары үшін тілек жазылған су тамшысын таратамын
Топтың бағалау парағын қарап,супер топты анықтаймыз .
Сабақтан алған әсерлерін жазады
.өздерін бағалау
Үйге тапсырма беру.
Су жайлы мәтін құрау
Үй тапсырмасымен танысады.
Сәтбаев қаласы әкімдігінің <<№16 жалпы орта білім беретін мектебі>>КММ
<<Су - тіршілік көзі>>
өткізген бастауыш сынып мұғалімі
С.К.Сурауханова
20141-201 оқу жылы
Рефлексия
Оқушының аты-жөні-------------------------------------------
Білемін
Білдім
Білгім келеді
<< Көңіл-күй алаңы>> << Көңілді күн>> сергіту сәті
<<Ой қозғау>>
<<Есте сақтау үшін>> дәптермен жұмыс рефлексия <<БҮБ>>
Топты бағалауға дайындық Мұғалімнің мадақтауы
Рефлексия <<БҮБ>>
lefttop0
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz