Су-тіршілік көзі жайлы

C:\Documents and Settings\Айым\Рабочий стол\Салтанат\IMG_1810.JPG Сәтбаев қаласы «№16 жалпы орта білім беретін мектебі»КММ

Бастауыш сынып мұғалімі С. К. Сурауханова

Сыныптан тыс

Тақырыбы: «Су-тіршілік көзі »

Қолданылған модульдер

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Талантты және дарынды оқушыларды оқыту, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу, Оқытуды басқару және көшбасшылық.

Сабақтың мақсаты : Адам өміріндегі қажетті жағдайлардың бірі су екенін, сусыз тіршілік жоқ екенін ұғындыру.

Сабақтың әдіс-тәсілдері: «Көңіл-күй алаңы», «Көңілді күн », «Топтасу», «Жасырынған не?«Ой қозғау», «Мен толықтырсам», «Халық айтса қалт айтпайды», «Тікелей эфирде», «Есте сақтау үшін», «Сусыз тіршілік жоқ » «Кім жылдам?», «БҮБ»

Сабақ кезеңдері
Жоспар мазмұны

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Не істеймін?

Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар т. б қажет?
Сабақ кезеңдері: Кіріспе
Жоспар мазмұны:

Ұйымдастыру

Психологиялық ықпал.

«Көңіл- күй алаңы».

Мақсаты: сабаққа деген көңілдерін білу.

« Тілек» тренингі

Мақсаты: бір-біріне жылы лебіздерін, тілектерін айту.

«Көңілді күн»

сергіту сәті

« Топтасу»

Мақсаты: топтарға бөлу.

Мұғалімнің іс-әрекеті:Не істеймін?:

Оқушыларды «Шаттық шеңберіне» тұрғызып, көңіл-күйлерін,

Ойларын тыңдау, топтарға бөліп отырғызамын, топ басшыларын сайлау, бағалау парақшаларын ұсыну

Оқушының іс-әрекеті::

«Шаттық шеңберінде» тұрып, өз ойларын ашық айтады, көңіл-күйлерін білдіреді.

Ортаға шығып билейді

Бағалау: Өте жақсы
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар т. б қажет?:

Топ ұстанымы

Интер белсенді тақта

Сабақ кезеңдері: Тұсау кесер
Жоспар мазмұны:

«Жасырынған не? »

Мақсаты: ойлауын дамыту

Рефлексия «1жұлдыз, 1тілек»

Мақсаты: ой тұжырымдау

«Ой қозғау »

Мақсаты:жаңа сабаққа дайындық

Мұғалімнің іс-әрекеті:Не істеймін?:
  • Слайд 4

Жұмбақ жасыру.
1. Қыста шыны боп қатады,
Жылыда су боп жатады. .
(Мұз) .

2. . Көзге көрінгенмен
Ұстасаң қолға ілінбейді.
(Бу. )

Мөлдір пішінсіз

Су

тірі табиғатқа қажер

Оқушының іс-әрекеті::

Жұмбақтың шешуін табады, мысалдар келтіреді

«1жұлдыз » - жақсы мәлімет, ұнаған мәліметті айтады, «тілек» - ескерту немесе ұсыныс айтады,

Топпен жұмыс жасайды

Су жайлы білетіндерінен постер құрайды.

Бағалау: смайлк
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар т. б қажет?: Плакат, бояулар
Сабақ кезеңдері: негізгі бөлім
Жоспар мазмұны:

«Мен толықтырсам »

Мақсаты:сөздік қорын дамыту

«Халық айтса қалт айтпайды »

Өмірмен байланыстыру

«Тікелей эфирде»

Ойларын толықтыру

«Кім жылдам?»

Есте сақтау қабілетін дамыту

Мұғалімнің іс-әрекеті:Не істеймін?:

Оқушылардың толықтыруларын тыңдаймын, бағалаймын

Қазақстан телеарнасынан үзінділер ұсынамын

Үлкен кісілер күніне неше литр су ішу керек? т. б сұрақтар

Оқушының іс-әрекеті::

Су жайлы білетіндерін ауызша айтып бірін-бірі толықтырады

Мақал-мәтелдер мен тыйым сөздер айтады

Суға түкірме.

- Түнде судың бетін ашық қалдыруға болмайды.

- Бұлақты жер, тұрақты жер.

- Сулы жер - нұрлы жер.

- Сусыз өмір тұссыз аспанмен тең.

- Су - дүниенің басы.

- Су - табиғат ажары.

- Су - тазалық досы.

- Сусыз өмір жоқ.

көреді есте сақтайды

Берілген сұрақтарға жылдам әрі, дұрыс жауап берулері қажет

Бағалау: +. - мен бағалайды
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар т. б қажет?:
Сабақ кезеңдері:

Қорытын

ды

Жоспар мазмұны:

бағалу, қорытындылау

«БҮБ»

Мұғалімнің іс-әрекеті:Не істеймін?:

Жаңа білімді бекіту.

Топтық жұмыс жасауды бақылаймын

кері байланыс парағын таратады Сабаққа жақсы қатысқандары үшін тілек жазылған су тамшысын таратамын

Оқушының іс-әрекеті::

Топтың бағалау парағын қарап, супер топты анықтаймыз .

Сабақтан алған әсерлерін жазады

Бағалау: . өздерін бағалау
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар т. б қажет?:
Сабақ кезеңдері:
Жоспар мазмұны: Үйге тапсырма беру.
Мұғалімнің іс-әрекеті:Не істеймін?: Су жайлы мәтін құрау
Оқушының іс-әрекеті:: Үй тапсырмасымен танысады.
Бағалау:
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар т. б қажет?:

Сәтбаев қаласы әкімдігінің «№16 жалпы орта білім беретін мектебі»КММ

«Су -тіршілік көзі»

C:\Users\Айым\Desktop\су\су-тіршілік көзі\сурет\IMG_0164.JPG

өткізген бастауыш сынып мұғалімі

С. К. Сурауханова

20141-201 оқу жылы

Рефлексия

Оқушының аты-жөні

Білемін
Білемін: Білдім
:
Білемін: Білгім келеді
:

C:\Users\Айым\Desktop\су\су-тіршілік көзі\сурет\IMG_0152.JPG C:\Users\Айым\Desktop\су\су-тіршілік көзі\сурет\IMG_0158.JPG

« Көңіл-күй алаңы» « Көңілді күн» сергіту сәті

«Ой қозғау»

C:\Users\Айым\Desktop\су\су-тіршілік көзі\сурет\IMG_0160.JPG C:\Users\Айым\Desktop\су\су-тіршілік көзі\сурет\IMG_0168.JPG

«Есте сақтау үшін» дәптермен жұмыс рефлексия «БҮБ»

C:\Users\Айым\Desktop\су\су-тіршілік көзі\сурет\IMG_0175.JPG C:\Users\Айым\Desktop\су\су-тіршілік көзі\сурет\IMG_0176.JPG

Топты бағалауға дайындық Мұғалімнің мадақтауы

C:\Users\Айым\Desktop\су\су-тіршілік көзі\сурет\IMG_0180.JPG C:\Users\Айым\Desktop\су\су-тіршілік көзі\сурет\IMG_0184.JPG

Рефлексия «БҮБ»

C:\Users\Айым\Desktop\су\су-тіршілік көзі\сурет\IMG_0193.JPG C:\Users\Айым\Desktop\су\су-тіршілік көзі\сурет\IMG_0192.JPG


Ұқсас жұмыстар
″Су тіршілік көзі″
Су – тіршілік нәрі
Судың тіршілік үшін маңызы
Табиғатқа тілек айту
Топты қорғау
Топта талқылау
Сұңқар құстың самғағаны әдемі
Денім сау болсын десең ..
Негізгі ақпарат
Құстың қауырсынымен жұмыс
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz