Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру. 5-сынып

‎ ‏ Бекітемін:‎
Мектеп директоры‭ ‬Б.Кемелов

«Керегетас шағын жинақты жалпы орта білім беретін мектебі‎» ‏коммуналдық мемлекеттік мекемесі,‭ ‬математика пәнінің мұғалімі Омарова Есенкульдің қыска мерзімді сабақ жоспары
Сынып‭

Мерзімі
.12.2014
Тақырыбы‭
Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру.
Жалпы‭ ‬мақсаттар
Ойлау қабілетін дамыту‭; ‬ойын түсінікті етіп жеткізе білуге баулу‭; ‬сыни тұрғыдан ойлауды дамыту‭; ‬топтық жұмысқа бейімдеу‭; ‬өзін-өзі реттеуді үйрету
Негізгі мақсаттар‎
Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіре‭ ‬білуге үйрету‭; ‬білімін есептер шығаруда пайдалана білуге,‭ ‬түсінгенін математика тілінде жеткізе білуге‭ ‬баулу.
Күтілетін нәтиже‭
Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіре‭ ‬ біледі,‭ ‬түсінгендерін математика тілінде баяндай алады,‭ ‬берілген бөлшектердің ең кіші ортақ бөлімі мен бөлшектердің әрқайсысы үшін толықтауыш көбейткішті табу туралы алған білімдерімен байланыстыра алады.
Қажетті құралдар
сынып математика оқулығы(Алдамұратова Т.‭ «‬Атамұра‭» ‬2010‭)‬,‭ ‬жұмыс парағы,‭ ‬өзін-өзі бағалау парағы,‭ ‬топтық бағалау парағы.
Оқыту әдістері
Блум таксономиясы,‭ ‬топтық жұмыс,‭ ‬жұптық жұмыс,‭ ‬ жеке жұмыс.
Түйінді идеялар
Берілген бөлшектердің бөлімдерінің ең кіші ортақ еселігі‭ ‬ сол бөлшектердің‭ ‬ең кіші ортақ бөлімі болады.
Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру үшін:
берілген бөлшектердің бөлімдерінің ең кіші ортақ еселігін,‭ ‬яғни ортақ бөлімін табу керек,
бөлшектердің әрқайсысы үшін толықтауыш көбейткішті табу керек,
әрбір бөлшектің алымы мен бөлімін сол бөлшектердің толықтауыш көбейткішіне көбейту керек.
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Уақыты
Бағалау
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды түгендейді,сабаққа керекті құралдардың дайындығын тексереді,сыныптағы оқушыларды топқа бөледі.
Сабақтың мақсатымен таныстырып,психологиялық дайындық жүргізеді‭
Сабаққа керекті‭ ‬,топтық жұмысқа қажетті құралдарын дайындайды,топтағы ролдерін белгілейді,сабақтың‭ ‬мақсатын түсініп,‭ ‬ассоциация жұмысына қатысады.
3‎ ‏мин

Білу
1.‎ ‏Үй жұмысы тексеріледі.
.‎ ‏Жабық тест.
1.‎ ‏Үй жұмысы‭ ‬дәптерлерін ауыстыру арқылы тексеріледі.
.өз мақсатын айқындай отырып проблемманы шешуге әрекеттенеді.
5‎ ‏мин
1.бес балдық жүйемен бағалау
Түсіну‭
1.Ауызша есеп шығару‎ №‏541
2.Тапсырмалар әр топқа таратылады‎
I-топ‭ №‬539‭ (‬2,4,6‭)‬,‭ №‬541‭(‬1,4‭)
II-топ‭ №‬539‭ (‬1,3,5‭)‬,‭ №‬541‭(‬2,3‭)
Сергіту сәті орындалады.
.жеке жұмыс
.Берілген тапсырманы‎ ‏жұппен жұмыс жүргізеді.
10‎ ‏мин
1.Өзін-өзі бағалау
2.Бірін-бірі
бағалау
Қолдану
Есептер шығару
I-топ‭ №‬545‭ (‬4,5‭)‬,‭ №‬547‭(‬1,4,6‭)
II-топ‭ №‬545‭ (‬3,6‭)‬,‭ №‬547‭(‬2,3,5‭)
жеке жұмыс
10‎ ‏мин
Өзін-өзі бағалау
Талдау
«Қатесін тап‎» ‏ойыны ойнатылады.
I-топ‭ №‬548‭ (‬1‭)
II-топ‭ №‬548‭ (‬2‭)
Жеке жұмыс
5‎ ‏мин
бағалау парағы арқылы өзін-өзі бағалау
Жинақтау
Сәйкестендіру тесті орындатылады.
Сабақтан алған білімдерін тұжырымдайды
5‎ ‏мин
Бес балдық жүйемен бағалау
Бағалау
Үйге тапсырма
Бағалау парағы бойынша оқушылар өз білімін бағалайды
Үйге тапсырма береді‭ №‬543,546
Өзін-өзі бағалауды жүргізеді

Үй тапсырмасын күнделікке жазып алады
7‎ ‏мин
Формативті бағалау
Кері байланыс
«Сабақта өзіңді бағала‎» ‏рефлексиясын қолдану

2‎ ‏мин


Ұқсас жұмыстар
Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру
Үшбұрыштың периметрінің формуласы
Оқушылармен сәлемдесу. Сабақтың тақырыбы
Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру
Математиканы оқыту әдістемесі
Бүгінгі сабақтан алған әсерім
5-сынып математика пәнінен орта мерзімді жоспар
Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру
Бөлшектер ережесін есептер шығаруда тиімді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру
Сабақ тақырыбы. Сабақтың құрылымы
Пәндер