Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Математикалық сауаттылықты дамытуға арналған тапсырмалар



Кали Орынтай Токенқызы
Абай ауданы,Қасқабұлақ ауылы,
«М.Әуезов атындағы орта мектебі»КММ
Математикалық сауаттылықты дамытуға арналған тапсырмалар

1-нұсқа
Картадан үй тұрғызу

Жарқын картадан үй тұрғызды.Суретте 1,2 және3 қабатты үйлер
бейнеленген.

1 қабат- 2 карта 2 қабат- 7 карта 3 қабат- 15карта [pic]

Сұрақ 1: Картадан үй тұрғызу

4 қабатты үй тұрғызу үшін оған қанша карта қажет болады ?

Жауабы: ---------------карта

Құрылымы: Қысқа жауапты
Құзыреттілік: Елестету
Математикалық аймағы: Сандар
Жағдаяты: Жеке бас
Деңгейі: Төменгі

Дұрыс жауабы:
Код 1(1): 26 карта; 1*2 + 0 = 2
2*2 + 3 = 7
3*2 + 9 = 15
4*2 + 18 = 26
Код 0(1) жартылай дұрыс
Код 0 басқа жауап
Код 9 жауап жоқ

2-нұсқа
Мектеп асханасы

Мектеп асханасында шаршы пішіндес үстелге айнала әр жақтан бір-бірден 4
оқушы отыра алады.Мектеп кешені дәл осындай 4 үстелді бір қатарға қойып,
ұзын үстел құрады.

[pic]

Ескерту: 1үстелге 4 оқушы отырады.

Сұрақ 1: Мектеп асханасы
Осы ұзын үстелді айнала қанша оқушы отыра алады?

Жауабы: ------- оқушы

Құрылымы: Қысқа жауапты
Құзыреттілік: Байланыс орнату
Математикалық аймағы: Кеңістік пен форма
Жағдаяты: Жергілікті
Деңгейі: Төменгі

Дұрыс жауабы:
Код 1: 10 оқушы;
Код 0 басқа жауап
Код 9 жауап жоқ

Сұрақ 2: Мектеп асханасы
Мектеп асханасының еденіне өлшемі 20х20 см болатын 1500 дана плитка
төселген. Асхана еденінің ауданы қанша ?
Жұмысыңызды көрсетіңіз.
Жауабы: -------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------
--------

Құрылымы: Еркін жауапты
Құзыреттілік: Елестету
Математикалық аймағы: Кеңістік пен форма
Жағдаяты:Жергілікті
Деңгейі: Орташа

Дұрыс жауабы:
Код 1(1): 20*20=400 см²
1500*400= 600000 см² =60 м²
Код 1(2): 20*20=400 см² =0,4 м²
0,4* 1500 =60 м²
Код 0(1) жартылай дұрыс
Код 0 басқа жауап
Код 9 жауап жоқ

Сұрақ 3: Мектеп асханасы

Бір мезгілде 50 оқушы тамақтану үшін асханаға осындай ұзын үстелден
неше қатар үстел қою қажет ?

Жауабы: Қатарлар саны: ---------------------

Құрылымы: Қысқа жауапты
Құзыреттілік: Елестету
Математикалық аймағы: Кеңістік пен форма
Жағдаяты: Жергілікті
Деңгейі: Төменгі

Дұрыс жауабы:
Код 1: 5 қатар;
Код 0 басқа жауап
Код 9 жауап жоқ

3-нұсқа.
Шеберхана
Бұл шеберханада үстел мен орындықтар жасалады.Бір үстел шығаруға қанша
ағаш кетсе,8 орындық шығаруға сонша ағаш керек.

[pic] ↔ [pic] [pic]
Сұрақ 1: Шеберхана
Бес үстел жасауға кететін ағаштан 40 орындық жасауға бола ма ?
«Иә» немесе «жоқ» деп белгіле,есептеуіңізді көрсетіп,жауабыңызды
дәлелдеңіз.
Жауабы:_____________________________________________________________________
________________________________________________________
Құрылымы: Иә немесе Жоқ
Құзыреттілік: Елестету
Математикалық аймағы: Өзгерістер мен қатынастар
Жағдаяты: Жергілікті
Деңгейі: Төменгі

Дұрыс жауабы:
Код 1(1): «Иә», 5*8=40 ; Бір үстел шығаруға кететін ағашқа 8 орындық
жасауға болғандықтан, бес үстел жасауға кететін ағаштан 40 орындық жасауға
болады.
Код 1(2) «Иә». Бес үстел жасауға кететін ағаштан 40 орындық жасауға
болады.
Код 0 басқа жауап
Код 9 жауап жоқ

Сұрақ 2: Шеберхана
Шеберханаға әкелген ағаш 126 үстелге жетер еді,бірақ үстелді топтамамен
шығару керек болды,яғни бір үстелге 4 орындықтан немесе 6 орындықтан
шығару керек.

[pic]

Әкелген ағаштан неше 4 орындықты немесе неше 6 орындықты топтама шығады ?
А,В,С немесе Д қоршаңыз.

Құрылымы: Жабық жауапты таңдауға болатын
Құзыреттілік: Талдау
Математикалық аймағы: Кеңістік пен форма
Жағдаяты: Жергілікті
Деңгейі: Орташа
Дұрыс жауабы:
Код 1: В
Код 0 басқа жауап
Код 9 жауап жоқ

4-нұсқа.
Сауда жасау
Апасы Назымды ұн мен қант әкелу үшін дүкенге жұмсады.Ақша не
8 кг қантқа,не 24 кг ұнға жетеді.
[pic] [pic]
Ұн
Қант

Сұрақ 1: Сауда жасау
Екеуінен бірдей мөлшерде алу үшін неше килограмнан алу керек ?
Жауабы:__________________________________
____________________________________

Құрылымы: Еркін жауапты
Құзыреттілік: Елестету
Математикалық аймағы: Сандар
Жағдаяты: Жеке бас
Деңгейі: Орташа

Дұрыс жауабы:
Код 1: 1/8 +1/24_=4/24 = 1/6
1: 1/6 = 6 кг
Код 0(1) жартылай дұрыс жауап
Код 0 басқа жауап
Код 9 жауап жоқ

Сұрақ 2: Сауда жасау
Ұн мен қанттың екеуінің қайсысы қымбат ? Неше есе қымбат ?
Жауабы:__________________________________
____________________________________

Құрылымы: Еркін жауапты
Құзыреттілік: Елестету
Математикалық аймағы: Сандар
Жағдаяты: Жеке бас
Деңгейі: Төменгі

Дұрыс жауабы:
Код 1: Қант қымбат ,24/8 = 3 есе
Код 0 басқа жауап
Код 9 жауап жоқ

Сұрақ 3: Сауда жасау
Осы ақшаға ұнды 3 есе көп алу үшін қанша қант,қанша ұн алу керек ?
Жауабы:_____________________________________________________
______________________________________________________
______________________________________________________

Құрылымы: Еркін жауапты
Құзыреттілік: Елестету
Математикалық аймағы: Сандар
Жағдаяты:Жеке бас
Деңгейі: Орташа

Дұрыс жауабы:
Код 1(1): 1 кг қант пен 3 кг ұнға ақшаның 1/8 +(1/24)*3=2/8 = 1/4
1: 1/4 = 4 ,ақша осы қатынаста 4 рет алуға жетеді.
Барлық ақшаға 4 кг қант ,12 кг ұн алуға болады.

Код 1(2): Барлық ақшаға 4 кг қант ,12 кг ұн алуға болады.
Код 0(1) жартылай дұрыс
Код 0 басқа жауап
Код 9 жауап жоқ

5-нұсқа.
Үш ғимарат

Үш ғимараттың көлемдері 2410м3,1790 м3 және 1050м3.
Бұл ғимараттарды жылытуға 2625 мың теңге жұмсалған.

Сұрақ- 1: Үш ғимарат

[pic]
Келесілердің қайсысы ғимараттардың көлемдерінің жағдайын көрсетеді?

А) В)

С) D)

Құрылымы: Жабық жауапты таңдауға болатын
Құзыреттілік: Байланыс орнату
Математикалық аймағы: Өзгерістер мен қатынастар
Жағдаяты: Жергілікті
Деңгейі: Орташа

Дұрыс жауабы:
Код 1: Д
Код 0 басқа жауап
Код 9 жауап жоқ

Сұрақ 2: Үш ғимарат
Қай ғимаратқа ақша көп жұмсалды?
А) ІІ В) ІІІ С) І Д)
Белгісіз

Құрылымы: Жабық жауапты таңдауға болатын
Құзыреттілік: Талдау
Математикалық аймағы: Белгісіздік
Жағдаяты: Жергілікті
Деңгейі: Төменгі

Дұрыс жауабы:
Код 1: С
Код 0 басқа жауап
Код 9 жауап жоқ

Сұрақ 3: Үш ғимарат
Жылытуға жұмсалған ақша олардың көлемдеріне тура пропорционал ма, әлде
кері пропорционал ма ?
А) Тура пропорционал В) Кері пропорционал
С) Анықтау мүмкін емес Д) Пропорционал емес
Құрылымы: Жабық жауапты таңдауға болатын
Құзыреттілік: Талдау
Математикалық аймағы: Белгісіздік
Деңгейі: Орташа

Дұрыс жауабы:
Код 1: А
Код 0 басқа жауап
Код 9 жауап жоқ

Сұрақ 4: Үш ғимарат
Жылытуға жұмсалған ақшаны олардың көлемдеріне пропорционал етіп қалай
бөлеміз ?
[pic]

А) 1200тг, 896тг, 523тг В) 1220тг, 876тг,
423тг
С) 1205тг, 895тг, 525тг Д) 2200тг, 696тг, 583тг

Құрылымы: Жабық жауапты таңдауға болатын
Құзыреттілік: Байланыс орнату
Математикалық аймағы: Өзгерістер мен қатынастар
Жағдаяты: Жергілікті
Деңгейі: Жоғары
Дұрыс жауабы:
Код 1: С; 2410/1205=2;1790/895=2; 1050/525=2
Код 0 басқа жауап
Код 9 жауап жоқ

-----------------------
А
В
4 орындықты - 70 топтама 4 орындықты – 84 топтама
6 орындықты - 80 топтама 6 орындықты - 72 топтама

С
Д
4 орындықты - 72 топтама 4 орындықты – 74 топтама
6 орындықты - 82 топтама 6 орындықты – 84 топтама

Жылуға
2625 теңге

І көлемі
2410м³

ІІ көлемі
1790м³

ІІІ көлемі
1050м³


Ұқсас жұмыстар
Сабақтағы әрекетті өзгерту тапсырмасы ретінде
Сыни тұрғысынан ойлау
Көмекші сыныпта оқытудың маңызы
Көпмүшені топтау тәсілімен көбейткіштерге жіктеу
Мектеп жуналы
Білімдерін тексеру
Сағат саны
Функционалдық сауаттылықты дамыту үдерісі арқылы ойлау дағдыларын қалыптастыру
Математикалық сауаттылық
Сиқырлы сандар
Пәндер