Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Математикадан ашық сабақ. квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласы


Бекітемін: |Пән: алгебра |Өткізілетін күні:
28. 11.14. |Сынып: 8«в» |Сабақтың типі: кіріктірілген (алгебра) | |
|Тақырыбы: Квадрат теңдеудің түбірлерінің формулалары |
|Мақсаты: Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласын білу және оны қорыта алу; түбірлер формуласын пайдаланып, квадраттық |
|теңдеулерді шеше білу. |
|Күтілетін нәтиже:.1.Келтірілген квадрат теңдеу және толық квадрат теңдеу түбірлерінің формуласын біледі. |
|«Дискриминант» ұғымымен танысады Барлығы |
|2.Дискриминанттың мәніне байланысты квадрат теңдеудің түбірлер санын анықтайды, түбірлердің формулаларын қолданып, |
|квадрат теңдеуді шешеді. Білімін шешім қабылдауға пайдаланады, саралайды, талқылайды. Көпшілігі |
|3. Есептің нәтижесін тауып, ретімен орналастырады; сұрақ қоя біледі, талдаулар жасайды. |
|Сабақтың кезеңдері: |
|І кезең – а) ұйымдастыру; б) үй тапсырмасын тексеріп, өздеріне берілген бағалау парақтарына белгілеу; |
|в) «көпір тапсырмаларын» тексеру. Үй тапсырмадағы бір есеп арқылы жаңа сабақтың тақырыбын айту. |
|ІІ кезең–а) оқушылардың топта өз бетімен жұмыс дәптерінде берілген жетелеуші тапсырмаларға оқулықтан жауап іздеуі. |
|Мұғалімнің тақтадағы «ашық журналдағы» алдында өткен тақырып бойынша жиналған жалпы ұпай санын өзінің жеке журналына |
|және сынып журналына баға түрінде тіркеуі. |
|б) мұғалімнің көмегімен дискуссия жүргізу; |
|в) тақтамен, оқулықпен жеке жұмыс. |
| |
|Ш кезең – оқушылар сабақ барысында алған білімдерін практикада орындауы;әр түрлі тапсырмаларды шапшаңдықпен, топпен |
|орындап білімдерін шыңдау. |
|Көрнекіліктер: слайд, топшамалар, жұмыс дәптерлері, түсқағаздан жасалған фигуралар. |
|Кіріспе: ұйымдастыру, сыныпты топқа бөлу |екі түсті қағаздарды таңдау арқылы топқа |2 мин. |
| |бөлінеді. | |
|І кезең: |
|Кезең. |(40мин.)Сабақтың өту барысы |Оқушы әрекеті |
|Бер: уақыт | | |
|Үй тапсырмасын|Есептер слайдтан көрсетіледі. Жұптық тәсілмен |Оқушылар көршілерінің дәптерлерін |
|тексеру. |бір-бірлерінің дәптерлерін тексереді.№238 Теңдеуді ах2 |тексереді |
|4 мин |+вх+с= 0 түріне келтіріңдер |2 есепке 1 балл |
| |№241 Теңдеуді шеш | |
| |Есептер тақтада слайдта көрсетіледі | |
| | | |
| | | |
|Қайталау. |«Сұрақты тап» әдісі арқылы квадрат теңдеудің түрлерін, |(оқушы жауаптары тыңдалады) |
|«Көпір» |олардың шешу жолдарын, анықтамалармен, толымсыз квадрат |1. ах2 +вх+с= 0 (а≠0) түріндегі теңдеуді |
|тапсырмалары |теңдеулерді шешу жолдарын тексеру. |квадрат теңдеу деп атайды |
|(оқушылар үйде|[pic] | |
|орындап, |1. Қандай теңдеуді квадрат теңдеу деп айтады? |2. а= 0 болса, бұл теңдеу сызықтық теңдеу |
|бүгінгі |2. Квадрат теңдеудегі бірінші коэффициент а≠0 шарты не |болар еді |
|сабаққа |үшін қажет? | |
|дайындалып |3. Қандай теңдеулерді толымсыз квадрат теңдеулер деп |3. Квадрат теңдеулердің дербес |
|келеді .4 мин.|атайды? |жағдайларында в немесе с, немесе екеуі |
| |4. Жағдайларын атап шық |бірдей нөлге тең болуы мүмкін.1) ах2 +вх= |
| |5. х2+рх+q=0 қандай теңдеу? |0, с= 0; 2) ах2 + с= 0,в= 0; 3) ах2= 0, в=|
| | |0,с= 0. Бұларды толымсыз квадрат теңдеулер|
| |Кіріспе сөз: |деп атаймыз. |
| |х2+8х-9 =0   айта қойындаршы бұл теңдеуді неше тәсілмен | |
| |шешуді білесіңдер?  |4.1) ах2 +вх= 0, с= 0; 2) ах2 + с= 0,в= 0;|
| |Енді мен сіздерге тағы да бір тәсілін үйретемін |3) ах2= 0, в= 0,с= 0 |
| |ол- Теңдеуді формула арқылы шешу | |
| |Сабақтың тақырыбымен таныстыру. Жаңа тақырып: Квадрат |5. х2 +рх+q= 0 (а=1) түріндегі теңдеуді |
| |теңдеудің түбірлерінің формулалары |келтірілген квадрат теңдеу деп атайды |
| | |(оқушы жауабы талданады ) |
| | |бір оқушыдан жауап береді. |
| | | |
|Теориясы: |Енді жалпы түрдегі квадрат теңдеудің шешімдерін табуға | |
|«БІЛУ» (Кім?, |арналған формуланы қорытып шығарайық. Ол үшін ах2 | |
|Не? Нені? |+вх+с квадрат үшмүшесінің толық квадратын бөліп алайық:|Оқушылар мұғалім мен пікірлесіп қызықты |
|Қашан? Қандай?|[pic] |мағлұмат алады. Топшаманың жауаптарын |
|Қалай? Не |[pic], [pic] |көршілерімен ақылдасып табады. |
|істеді?) |[pic][pic] | |
|5мин. |[pic][pic] | |
| |[pic] шешімі жоқ | |
| |Дискриминанат- ажырату, анықтау деген мағынаны береді | |
| |Әр қайсысына мысалдар келтіремін. | |
|Теориясы: |Мағынасын ашып, теңдеулердің қайсысы квадрат теңдеу | |
|«ТҮСІНУ» |екенің анықтап, есебін шығару, топтық жұмыстар |Оқушылар айтып, тақтаға есебін шығарады |
|(Неге? |[pic] |1.      Көбейткіштерге жіктеу тәсілімен |
|Неліктен? | |2.      Екімүшенің квадратын  бөліп алу |
|Себебі? Не | |әдісімен |
|үшін?) | | |
|5 мин. | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Оқушылар мұғалім мен пікірлесіп қызықты |
| | |мағлұмат алады. Топшаманың жауаптарын |
| | |көршілерімен ақылдасып табады. |
|Практикасы: | |Ауызша есептеулер жасайды |
|«қолдану»3 мин. | |Бұл кезде оқушылар сәл сергіп тапсырмаларды |
| | |жарыса орындайды. |
|Теориясы: |Оқулықпен жұмыс. |Оқушылар оқулықпен жұмыс жасайды. |
|«талдау » |1-топ №259(1,3), №264(1) |Оқушы дәптеріне есептің негізін түсіне отырып |
|7 мин. |2-топ №259(2,4), №264(2) |,жазады. |
|Сергіту сәті. Мақал-мәтелдерді жалғастырып, астында жасырулы тапсырмаларды орындайды. |
|Теориясы: |Толымды квадрат |Оқушылар топтарымен бірлесе отырып, кестені |
|«Жинақтау» |теңдеулер |толтырады. |
|5 мин. | | |
| |Дискриминанттың мәні | |
| |Квадрат | |
| |теңдеудің | |
| |түбірлері | |
| | | |
| |Жалпы түрі | |
| |[pic], | |
| |[pic] | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Практикасы: |Оқушылардың жұмыстарына қарап баға қойылады. (Сен |Орындаған тапсырмаларын топ басшыларына |
|«Баға беру |қалай ойлайсың? Не істер едің?) |көрсетеді. |
| |3 мин. | |

Қорытынды: оқушыларды сабақта жинаған ұпай саны бойынша бағалау, үйге
тапсырма беру.(3 мин)
Бүгінгі өтілген тақырып несімен қызықты?
Өздерің үшін қандай жаңалық алдыңдар?
«Табыс ағашы»
Жасыл алма-ұнады, меңгердім.
Сары алма-түсіндім, бірақ есептегенде қиналдым
Қызыл алма-түсініксіз
... Түсінгендіктің шың белгісі «ия» деген жауап емес, шәкірттің жүзіндегі
қуаныш болып табылады. Абу-ль-Фарадж ал-Исфахани.
Барлығымыз тұрып, бір-бірімізге шапалақтаймыз.

Ұқсас жұмыстар
Квадрат теңдеулерді Виет теоремасы арқылы шешу
Квадрат теңдеу тақырыбына есептер шығру
Квадрат теңдеулер түрлері
Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласы
Виет теоремасы туралы ақпарат
Виет теоремасы
Квадрат теңдеулер. Формулаларды пайдалана отырып квадрат теңдеулерді шешу
Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласы
Квадраттық теңдеу түбірлерінің формулалары
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Сабақтың тақырыбы
Пәндер