Математикадан ашық сабақ. квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласы

Бекітемін:
Пән: алгебра

Өткізілетін күні:

28. 11. 14.

Сынып: 8«в»
Сабақтың типі: кіріктірілген (алгебра)
Бекітемін:: Тақырыбы: Квадрат теңдеудің түбірлерінің формулалары
Бекітемін::

Мақсаты: Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласын білу және оны қорыта алу; түбірлер формуласын пайдаланып, квадраттық теңдеулерді шеше білу.

Күтілетін нәтиже: . 1. Келтірілген квадрат теңдеу және толық квадрат теңдеу түбірлерінің формуласын біледі. «Дискриминант» ұғымымен танысады Барлығы

2. Дискриминанттың мәніне байланысты квадрат теңдеудің түбірлер санын анықтайды, түбірлердің формулаларын қолданып, квадрат теңдеуді шешеді. Білімін шешім қабылдауға пайдаланады, саралайды, талқылайды. Көпшілігі

3. Есептің нәтижесін тауып, ретімен орналастырады; сұрақ қоя біледі, талдаулар жасайды.

Бекітемін::

Сабақтың кезеңдері:

І кезең - а) ұйымдастыру; б) үй тапсырмасын тексеріп, өздеріне берілген бағалау парақтарына белгілеу;

в) «көпір тапсырмаларын» тексеру. Үй тапсырмадағы бір есеп арқылы жаңа сабақтың тақырыбын айту.

ІІ кезең -а) оқушылардың топта өз бетімен жұмыс дәптерінде берілген жетелеуші тапсырмаларға оқулықтан жауап іздеуі. Мұғалімнің тақтадағы «ашық журналдағы» алдында өткен тақырып бойынша жиналған жалпы ұпай санын өзінің жеке журналына және сынып журналына баға түрінде тіркеуі.

б) мұғалімнің көмегімен дискуссия жүргізу;

в) тақтамен, оқулықпен жеке жұмыс .

Ш кезең - оқушылар сабақ барысында алған білімдерін практикада орындауы; әр түрлі тапсырмаларды шапшаңдықпен, топпен орындап білімдерін шыңдау.

Бекітемін:: Көрнекіліктер: слайд, топшамалар, жұмыс дәптерлері, түсқағаздан жасалған фигуралар.
Бекітемін:: Кіріспе: ұйымдастыру, сыныпты топқа бөлу
Пән: алгебра: екі түсті қағаздарды таңдау арқылы топқа бөлінеді.
Өткізілетін күні:28. 11. 14.: 2 мин.
Бекітемін:: І кезең:
Бекітемін::

Кезең.

Бер: уақыт

Пән: алгебра: (40мин. ) Сабақтың өту барысы
Өткізілетін күні:28. 11. 14.: Оқушы әрекеті
Бекітемін::

Үй тапсырмасын тексеру.

4 мин

Пән: алгебра:

Есептер слайдтан көрсетіледі. Жұптық тәсілмен бір-бірлерінің дәптерлерін тексереді. №238 Теңдеуді ах 2 +вх+с = 0 түріне келтіріңдер

№241 Теңдеуді шеш

Есептер тақтада слайдта көрсетіледі

Өткізілетін күні:28. 11. 14.:

Оқушылар көршілерінің дәптерлерін тексереді

2 есепке 1 балл

Бекітемін:: Қайталау. «Көпір» тапсырмалары (оқушылар үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді . 4 мин.
Пән: алгебра:

«Сұрақты тап» әдісі арқылы квадрат теңдеудің түрлерін, олардың шешу жолдарын, анықтамалармен, толымсыз квадрат теңдеулерді шешу жолдарын тексеру.

1. Қандай теңдеуді квадрат теңдеу деп айтады?

2. Квадрат теңдеудегі бірінші коэффициент а≠0 шарты не үшін қажет?

3. Қандай теңдеулерді толымсыз квадрат теңдеулер деп атайды?

4. Жағдайларын атап шық

5. х 2 +рх+q=0 қандай теңдеу?

Кіріспе сөз:

х 2 +8х-9 =0 айта қойындаршы бұл теңдеуді неше тәсілмен шешуді білесіңдер?

Енді мен сіздерге тағы да бір тәсілін үйретемін ол- Теңдеуді формула арқылы шешу

Сабақтың тақырыбымен таныстыру. Жаңа тақырып: Квадрат теңдеудің түбірлерінің формулалары

Өткізілетін күні:28. 11. 14.:

(оқушы жауаптары тыңдалады )

1. ах 2 +вх+с = 0 (а≠0) түріндегі теңдеуді квадрат теңдеу деп атайды

2. а = 0 болса, бұл теңдеу сызықтық теңдеу болар еді

3. Квадрат теңдеулердің дербес жағдайларында в немесе с, немесе екеуі бірдей нөлге тең болуы мүмкін. 1) ах 2 +вх = 0, с = 0; 2) ах 2 + с = 0, в = 0; 3) ах 2 = 0, в = 0, с = 0. Бұларды толымсыз квадрат теңдеулер деп атаймыз.

4. 1) ах 2 +вх = 0, с = 0; 2) ах 2 + с = 0, в = 0; 3) ах 2 = 0, в = 0, с = 0

5. х 2 +рх+q = 0 (а=1) түріндегі теңдеуді келтірілген квадрат теңдеу деп атайды

(оқушы жауабы талданады )

бір оқушыдан жауап береді.

Бекітемін::

Теориясы: «БІЛУ » (Кім?, Не? Нені? Қашан? Қандай? Қалай? Не істеді?)

5мин.

Пән: алгебра:

Енді жалпы түрдегі квадрат теңдеудің шешімдерін табуға арналған формуланы қорытып шығарайық. Ол үшін ах 2 +вх+с квадрат үшмүшесінің толық квадратын бөліп алайық:

,

шешімі жоқ

Дискриминанат- ажырату, анықтау деген мағынаны береді

Әр қайсысына мысалдар келтіремін.

Өткізілетін күні:28. 11. 14.: Оқушылар мұғалім мен пікірлесіп қызықты мағлұмат алады. Топшаманың жауаптарын көршілерімен ақылдасып табады.
Бекітемін::

Теориясы: «ТҮСІНУ» (Неге? Неліктен? Себебі? Не үшін?)

5 мин.

Пән: алгебра:

Мағынасын ашып, теңдеулердің қайсысы квадрат теңдеу екенің анықтап, есебін шығару, топтық жұмыстар

Өткізілетін күні:28. 11. 14.:

Оқушылар айтып, тақтаға есебін шығарады

1. Көбейткіштерге жіктеу тәсілімен

2. Екімүшенің квадратын бөліп алу әдісімен

Оқушылар мұғалім мен пікірлесіп қызықты мағлұмат алады. Топшаманың жауаптарын көршілерімен ақылдасып табады.

Бекітемін::

Практикасы:

«қолдану» 3 мин.

Пән: алгебра:
Өткізілетін күні:28. 11. 14.:

Ауызша есептеулер жасайды

Бұл кезде оқушылар сәл сергіп тапсырмаларды жарыса орындайды.

Бекітемін::

Теориясы:

«талдау »

7 мин.

Пән: алгебра:

Оқулықпен жұмыс.

1-топ №259(1, 3), №264(1)

2-топ №259(2, 4), №264(2)

Өткізілетін күні:28. 11. 14.:

Оқушылар оқулықпен жұмыс жасайды.

Оқушы дәптеріне


Ұқсас жұмыстар
Квадрат теңдеулерді Виет теоремасы арқылы шешу
Квадрат теңдеу тақырыбына есептер шығру
Квадрат теңдеулер түрлері
Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласы
Виет теоремасы туралы ақпарат
Виет теоремасы
Квадрат теңдеулер. Формулаларды пайдалана отырып квадрат теңдеулерді шешу
Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласы
Квадраттық теңдеу түбірлерінің формулалары
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Сабақтың тақырыбы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz