Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Математикадан ашық сабақ. квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласы
Бекітемін: |Пән: алгебра |Өткізілетін күні:
28. 11.14. |Сынып: 8«в» |Сабақтың типі: кіріктірілген (алгебра) | |
|Тақырыбы: Квадрат теңдеудің түбірлерінің формулалары |
|Мақсаты: Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласын білу және оны қорыта алу; түбірлер формуласын пайдаланып, квадраттық |
|теңдеулерді шеше білу. |
|Күтілетін нәтиже:.1.Келтірілген квадрат теңдеу және толық квадрат теңдеу түбірлерінің формуласын біледі. |
|«Дискриминант» ұғымымен танысады Барлығы |
|2.Дискриминанттың мәніне байланысты квадрат теңдеудің түбірлер санын анықтайды, түбірлердің формулаларын қолданып, |
|квадрат теңдеуді шешеді. Білімін шешім қабылдауға пайдаланады, саралайды, талқылайды. Көпшілігі |
|3. Есептің нәтижесін тауып, ретімен орналастырады; сұрақ қоя біледі, талдаулар жасайды. |
|Сабақтың кезеңдері: |
|І кезең – а) ұйымдастыру; б) үй тапсырмасын тексеріп, өздеріне берілген бағалау парақтарына белгілеу; |
|в) «көпір тапсырмаларын» тексеру. Үй тапсырмадағы бір есеп арқылы жаңа сабақтың тақырыбын айту. |
|ІІ кезең–а) оқушылардың топта өз бетімен жұмыс дәптерінде берілген жетелеуші тапсырмаларға оқулықтан жауап іздеуі. |
|Мұғалімнің тақтадағы «ашық журналдағы» алдында өткен тақырып бойынша жиналған жалпы ұпай санын өзінің жеке журналына |
|және сынып журналына баға түрінде тіркеуі. |
|б) мұғалімнің көмегімен дискуссия жүргізу; |
|в) тақтамен, оқулықпен жеке жұмыс. |
| |
|Ш кезең – оқушылар сабақ барысында алған білімдерін практикада орындауы;әр түрлі тапсырмаларды шапшаңдықпен, топпен |
|орындап білімдерін шыңдау. |
|Көрнекіліктер: слайд, топшамалар, жұмыс дәптерлері, түсқағаздан жасалған фигуралар. |
|Кіріспе: ұйымдастыру, сыныпты топқа бөлу |екі түсті қағаздарды таңдау арқылы топқа |2 мин. |
| |бөлінеді. | |
|І кезең: |
|Кезең. |(40мин.)Сабақтың өту барысы |Оқушы әрекеті |
|Бер: уақыт | | |
|Үй тапсырмасын|Есептер слайдтан көрсетіледі. Жұптық тәсілмен |Оқушылар көршілерінің дәптерлерін |
|тексеру. |бір-бірлерінің дәптерлерін тексереді.№238 Теңдеуді ах2 |тексереді |
|4 мин |+вх+с= 0 түріне келтіріңдер |2 есепке 1 балл |
| |№241 Теңдеуді шеш | |
| |Есептер тақтада слайдта көрсетіледі | |
| | | |
| | | |
|Қайталау. |«Сұрақты тап» әдісі арқылы квадрат теңдеудің түрлерін, |(оқушы жауаптары тыңдалады) |
|«Көпір» |олардың шешу жолдарын, анықтамалармен, толымсыз квадрат |1. ах2 +вх+с= 0 (а≠0) түріндегі теңдеуді |
|тапсырмалары |теңдеулерді шешу жолдарын тексеру. |квадрат теңдеу деп атайды |
|(оқушылар үйде|[pic] | |
|орындап, |1. Қандай теңдеуді квадрат теңдеу деп айтады? |2. а= 0 болса, бұл теңдеу сызықтық теңдеу |
|бүгінгі |2. Квадрат теңдеудегі бірінші коэффициент а≠0 шарты не |болар еді |
|сабаққа |үшін қажет? | |
|дайындалып |3. Қандай теңдеулерді толымсыз квадрат теңдеулер деп |3. Квадрат теңдеулердің дербес |
|келеді .4 мин.|атайды? |жағдайларында в немесе с, немесе екеуі |
| |4. Жағдайларын атап шық |бірдей нөлге тең болуы мүмкін.1) ах2 +вх= |
| |5. х2+рх+q=0 қандай теңдеу? |0, с= 0; 2) ах2 + с= 0,в= 0; 3) ах2= 0, в=|
| | |0,с= 0. Бұларды толымсыз квадрат теңдеулер|
| |Кіріспе сөз: |деп атаймыз. |
| |х2+8х-9 =0 айта қойындаршы бұл теңдеуді неше тәсілмен | |
| |шешуді білесіңдер? |4.1) ах2 +вх= 0, с= 0; 2) ах2 + с= 0,в= 0;|
| |Енді мен сіздерге тағы да бір тәсілін үйретемін |3) ах2= 0, в= 0,с= 0 |
| |ол- Теңдеуді формула арқылы шешу | |
| |Сабақтың тақырыбымен таныстыру. Жаңа тақырып: Квадрат |5. х2 +рх+q= 0 (а=1) түріндегі теңдеуді |
| |теңдеудің түбірлерінің формулалары |келтірілген квадрат теңдеу деп атайды |
| | |(оқушы жауабы талданады ) |
| | |бір оқушыдан жауап береді. |
| | | |
|Теориясы: |Енді жалпы түрдегі квадрат теңдеудің шешімдерін табуға | |
|«БІЛУ» (Кім?, |арналған формуланы қорытып шығарайық. Ол үшін ах2 | |
|Не? Нені? |+вх+с квадрат үшмүшесінің толық квадратын бөліп алайық:|Оқушылар мұғалім мен пікірлесіп қызықты |
|Қашан? Қандай?|[pic] |мағлұмат алады. Топшаманың жауаптарын |
|Қалай? Не |[pic], [pic] |көршілерімен ақылдасып табады. |
|істеді?) |[pic][pic] | |
|5мин. |[pic][pic] | |
| |[pic] шешімі жоқ | |
| |Дискриминанат- ажырату, анықтау деген мағынаны береді | |
| |Әр қайсысына мысалдар келтіремін. | |
|Теориясы: |Мағынасын ашып, теңдеулердің қайсысы квадрат теңдеу | |
|«ТҮСІНУ» |екенің анықтап, есебін шығару, топтық жұмыстар |Оқушылар айтып, тақтаға есебін шығарады |
|(Неге? |[pic] |1. Көбейткіштерге жіктеу тәсілімен |
|Неліктен? | |2. Екімүшенің квадратын бөліп алу |
|Себебі? Не | |әдісімен |
|үшін?) | | |
|5 мин. | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Оқушылар мұғалім мен пікірлесіп қызықты |
| | |мағлұмат алады. Топшаманың жауаптарын |
| | |көршілерімен ақылдасып табады. |
|Практикасы: | |Ауызша есептеулер жасайды |
|«қолдану»3 мин. | |Бұл кезде оқушылар сәл сергіп тапсырмаларды |
| | |жарыса орындайды. |
|Теориясы: |Оқулықпен жұмыс. |Оқушылар оқулықпен жұмыс жасайды. |
|«талдау » |1-топ №259(1,3), №264(1) |Оқушы дәптеріне есептің негізін түсіне отырып |
|7 мин. |2-топ №259(2,4), №264(2) |,жазады. |
|Сергіту сәті. Мақал-мәтелдерді жалғастырып, астында жасырулы тапсырмаларды орындайды. |
|Теориясы: |Толымды квадрат |Оқушылар топтарымен бірлесе отырып, кестені |
|«Жинақтау» |теңдеулер |толтырады. |
|5 мин. | | |
| |Дискриминанттың мәні | |
| |Квадрат | |
| |теңдеудің | |
| |түбірлері | |
| | | |
| |Жалпы түрі | |
| |[pic], | |
| |[pic] | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Практикасы: |Оқушылардың жұмыстарына қарап баға қойылады. (Сен |Орындаған тапсырмаларын топ басшыларына |
|«Баға беру |қалай ойлайсың? Не істер едің?) |көрсетеді. |
| |3 мин. | |
Қорытынды: оқушыларды сабақта жинаған ұпай саны бойынша бағалау, үйге
тапсырма беру.(3 мин)
Бүгінгі өтілген тақырып несімен қызықты?
Өздерің үшін қандай жаңалық алдыңдар?
«Табыс ағашы»
Жасыл алма-ұнады, меңгердім.
Сары алма-түсіндім, бірақ есептегенде қиналдым
Қызыл алма-түсініксіз
... Түсінгендіктің шың белгісі «ия» деген жауап емес, шәкірттің жүзіндегі
қуаныш болып табылады. Абу-ль-Фарадж ал-Исфахани.
Барлығымыз тұрып, бір-бірімізге шапалақтаймыз.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz