Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
"есірткі - адамның қасы, аурудың басы."
Сыныбы 8 в |Күні 05.12.2014 | |
|Сабақтың тақырыбы | «Есірткі-адамның қасы, аурудың басы» |
|Мақсаты | Білімділік: «Есірткі-адамның қасы, аурудың басы» екендігін, есірткіден бас тарту|
| |жолдарын білуге үйретіп, алдын алу жолдарын қарастыру. |
| |Дамытушылық: Ойын элементтерін пайдалана отырып, жылдам ойлау алу, тапқырлық, |
| |білгірлік, алғырлық таныту, есте сақтау қасиеттерін жетілдіріп , ой-өрісін |
| |дамыту. |
| |Тәрбиелік: Оқушыларды достық ұйымшылдық, ынтымақтастық қасиеттеріне баулып, |
| |есірткімен күрес жолында белсенді болып өсуге тәрбиелеу. |
|Күтілетін нәтижелер |1.Есірткі адам өміріне қажет еместігін түсінеді. Барлығы |
| | |
| |2.Өмірде күрделі шешім қабылдауға пайдаланады, саралайды, талқылайды. Көпшілігі |
| |3. Әңгіме құрастырады, өз пікірін айтады, көрініс құра алады, актерлық |
| |шеберліктерін шыңдайды, алған білімінің құндылығын анықтайды. Барлығы |
|Керекті жабдықтар |Презентация, интерактивті тақта, видеоролик, интернет материалдары, ситуациялық |
| |сұрақтар жазылған парақтар. |
|Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | «Ойлан,бірік, бөліс», «бірге ойлаймыз», сыни тұрғысынынан ойлау элементтері |
|Сабақ барысы: |
|Сабақ |Уақы |Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
|кезеңдері |ты | | |
|Кіріспе |3 мин |І . Ұйымдастыру бөлімі |Сәлемдеседі. Үш топқа бөлініп отырады. |
| | |Сыныппен амандасамын. Сыныпты қима қағаздар арқылы | |
| | |үш топқа бөлемін. | |
|Тұсаукесер |2 мин | Қызығушылығын ояту (Видеоролик көрсету) |Оқушылар видеороликті қарайды. |
| | | | |
|Негізгі |30 мин |ІІ. Мағынаны ашу |Оқушылар видеороликті үш топта талдайды. |
|бөлім | |Оқушыларға үш түрлі сұрақтар беру. |Әр топ өз ойларын ортаға салады, қорғайды. |
| | |1 топ: Видеороликтегі кейіпкердің ойы |топ оқушылары бірігіп, видеороликтегі |
| | | |кейіпкердің атынан оз ойларын білдіреді, ол |
| | |2 топ: Видеороликтегі кейіпкердің жанұясының ойы |қандай күй кешіп жүр, дұрыс-бұрыстығын айтады. |
| | | |топ оқушылары кейіпкердің жанұясының ойын |
| | |3 топ: Бұл жағдайға қандай қорытынды жасауға болады?|айтады. |
| | | |3-топ оқушылары осы видеороликтің мән-мағынасын |
| | |Әр жауапты мадақтап, ынталандырып отырамын. |ашып, нақты қорытынды жасайды. |
| | | | |
| | |Ия балалар, дұрыс айтасындар. Ал енді айта |Оқушылар бар білгендерін айтады |
| | |қойындаршы, есірткіні тұтыну себептері неде? |Бас тарту керек деп жауап береді |
| | |Ой қозғаймын. Оқушылардың ойларын тиянақтап, | |
| | |қорытындылаймын. | |
| | |Әуестік | |
| | |Бейтаныс күшті сезімге бөленуді қалау | |
| | |Зерігу, бос уақытты қызықты өткізе алмау | |
| | |Жандүниенің күйзелісі: бақытсыздықты сезіну,өміріне | |
| | |қанағаттанбау, күйзеліс, қорқыныш | |
| | |Өзіне сенімді болмау, өзін ересек, тәуелсіз екенін | |
| | |көрсетуге тырысу | |
| | |Ортада бір-біріне еліктеу | |
| | |Осылардың барлығын болдырмау үшін не істеу керек? | |
| | |Әрине бас тарту керек! Бас тартудың әдістерін | |
| | |өздерініз топ болып бірігіп көрсетіңдер. | |
| | |Көріністер: | |
| | | |(оқушылар шағын көрініс жасап, бас тартудың |
| | |Сыпайы түрде бас тарту |әдістерін көрсетеді) |
| | |1 топ: Аян мен Сержан – мектеп кезіндегі достар. Көп| |
| | |жылдардан кейін олар кездесіп, көрісті. Аян Сержанды| |
| | |қонаққа шақырып, кештін ортасында, Аян: «Тұтынғын | |
| | |келе ме?»деп анаша ұсынды, сонда Сержан «Жоқ, | |
| | |рахмет» деп жауап берді де, жөніне жүре берді. | |
| | |2. Әңгімені басқа жаққа бұру | |
| | |Жаңадан танысқан екі студент сыныпта қалып қойып, | |
| | |сабаққа біраз дайындалғаннан кейін, біреуі | |
| | |екіншісіне «Кел, рахаттанайық?» деп анаша ұсынды, | |
| | |онда екіншісі «Сен естідің бе, бұл не екенін?.. | |
| | |мысалы футбол тарихында ең ұзақ ойын 36 сағатқа | |
| | |созылған» деп қасындағысының назарын басқа жаққа | |
| | |аударған. | |
| | |3.Бас тартудың себебін түсіндіру | |
| | |Кепка киген, үстінде футболкасы бар ересек бала | |
| | |жанжағына қарап алып, көшеде кетіп бара жатқан | |
| | |кішкене баланы шақырады. Бала оған тақалып: не | |
| | |айтасыз? дейді. Кепка киген бала: «»Шегесін |Топпен тапсырманы бірігіп орындайды, талантты |
| | |бе?»деді. Сонда бала: «Жоқ, рахмет, маған денаулық |оқушылар жетекшілік етеді. |
| | |керек»деп жауап берді. |Дарынды және талантты оқушылар білімін бекітеді,|
| | |Және де |қалған оқушылар солардың көмегі арқылы |
| | |Есірткі тұтынатын және таратылатын орындардан аулақ |тақырыпты пысықтайды. |
| | |болу | |
| | |Қызығушылық танытпау. Есірткіні ұсынып жатса- көніл | |
| | |аудармай өтіп кету | |
| | |Есірткіні тұтынбайтын адамдармен араласу | |
| | |керек. | |
|Қорытын |2 мин |ІІІ. Толғаныс. |Топ оқушылары видеоролик бойынша өз ойларын |
|ды | |Видеоролик қарау |ортаға салады |
| |1 мин | | |
| | |Рефлексия |Алдарыңдағы стикерлердің қызыл түстісіне, |
| |2 мин |Алдарыңдағы стикерлердің қызыл түстісіне, сабақта не|сабақта не ұнағанын, көгіне не ұнамағанын, не |
| | |ұнады, көгіне не ұнамады, не түсініксіз болды жаза |түсініксіз болғанын жазады, тақтаға іліп |
| | |қойыңыз.. |кетеді. |
№30 орта жалпы білім беретін мектеп
Тақырыбы: «Есірткі-адамның қасы, аурудың басы»
(Ашық тәрбие сағаты)
Өткізген: 8 «В» сынып жетекшісі
Каратаева Венера Маликовна
Орал -2014 ж.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz