Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

"есірткі - адамның қасы, аурудың басы."


Сыныбы 8 в |Күні 05.12.2014 | |
|Сабақтың тақырыбы | «Есірткі-адамның қасы, аурудың басы» |
|Мақсаты | Білімділік: «Есірткі-адамның қасы, аурудың басы» екендігін, есірткіден бас тарту|
| |жолдарын білуге үйретіп, алдын алу жолдарын қарастыру. |
| |Дамытушылық: Ойын элементтерін пайдалана отырып, жылдам ойлау алу, тапқырлық, |
| |білгірлік, алғырлық таныту, есте сақтау қасиеттерін жетілдіріп , ой-өрісін |
| |дамыту. |
| |Тәрбиелік: Оқушыларды достық ұйымшылдық, ынтымақтастық қасиеттеріне баулып, |
| |есірткімен күрес жолында белсенді болып өсуге тәрбиелеу. |
|Күтілетін нәтижелер |1.Есірткі адам өміріне қажет еместігін түсінеді. Барлығы |
| | |
| |2.Өмірде күрделі шешім қабылдауға пайдаланады, саралайды, талқылайды. Көпшілігі |
| |3. Әңгіме құрастырады, өз пікірін айтады, көрініс құра алады, актерлық |
| |шеберліктерін шыңдайды, алған білімінің құндылығын анықтайды. Барлығы |
|Керекті жабдықтар |Презентация, интерактивті тақта, видеоролик, интернет материалдары, ситуациялық |
| |сұрақтар жазылған парақтар. |
|Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | «Ойлан,бірік, бөліс», «бірге ойлаймыз», сыни тұрғысынынан ойлау элементтері |
|Сабақ барысы: |
|Сабақ |Уақы |Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
|кезеңдері |ты | | |
|Кіріспе |3 мин |І . Ұйымдастыру бөлімі |Сәлемдеседі. Үш топқа бөлініп отырады. |
| | |Сыныппен амандасамын. Сыныпты қима қағаздар арқылы | |
| | |үш топқа бөлемін. | |
|Тұсаукесер |2 мин | Қызығушылығын ояту (Видеоролик көрсету) |Оқушылар видеороликті қарайды. |
| | | | |
|Негізгі |30 мин |ІІ. Мағынаны ашу |Оқушылар видеороликті үш топта талдайды. |
|бөлім | |Оқушыларға үш түрлі сұрақтар беру. |Әр топ өз ойларын ортаға салады, қорғайды. |
| | |1 топ: Видеороликтегі кейіпкердің ойы |топ оқушылары бірігіп, видеороликтегі |
| | | |кейіпкердің атынан оз ойларын білдіреді, ол |
| | |2 топ: Видеороликтегі кейіпкердің жанұясының ойы |қандай күй кешіп жүр, дұрыс-бұрыстығын айтады. |
| | | |топ оқушылары кейіпкердің жанұясының ойын |
| | |3 топ: Бұл жағдайға қандай қорытынды жасауға болады?|айтады. |
| | | |3-топ оқушылары осы видеороликтің мән-мағынасын |
| | |Әр жауапты мадақтап, ынталандырып отырамын. |ашып, нақты қорытынды жасайды. |
| | | | |
| | |Ия балалар, дұрыс айтасындар. Ал енді айта |Оқушылар бар білгендерін айтады |
| | |қойындаршы, есірткіні тұтыну себептері неде? |Бас тарту керек деп жауап береді |
| | |Ой қозғаймын. Оқушылардың ойларын тиянақтап, | |
| | |қорытындылаймын. | |
| | |Әуестік | |
| | |Бейтаныс күшті сезімге бөленуді қалау | |
| | |Зерігу, бос уақытты қызықты өткізе алмау | |
| | |Жандүниенің күйзелісі: бақытсыздықты сезіну,өміріне | |
| | |қанағаттанбау, күйзеліс, қорқыныш | |
| | |Өзіне сенімді болмау, өзін ересек, тәуелсіз екенін | |
| | |көрсетуге тырысу | |
| | |Ортада бір-біріне еліктеу | |
| | |Осылардың барлығын болдырмау үшін не істеу керек? | |
| | |Әрине бас тарту керек! Бас тартудың әдістерін | |
| | |өздерініз топ болып бірігіп көрсетіңдер. | |
| | |Көріністер: | |
| | | |(оқушылар шағын көрініс жасап, бас тартудың |
| | |Сыпайы түрде бас тарту |әдістерін көрсетеді) |
| | |1 топ: Аян мен Сержан – мектеп кезіндегі достар. Көп| |
| | |жылдардан кейін олар кездесіп, көрісті. Аян Сержанды| |
| | |қонаққа шақырып, кештін ортасында, Аян: «Тұтынғын | |
| | |келе ме?»деп анаша ұсынды, сонда Сержан «Жоқ, | |
| | |рахмет» деп жауап берді де, жөніне жүре берді. | |
| | |2. Әңгімені басқа жаққа бұру | |
| | |Жаңадан танысқан екі студент сыныпта қалып қойып, | |
| | |сабаққа біраз дайындалғаннан кейін, біреуі | |
| | |екіншісіне «Кел, рахаттанайық?» деп анаша ұсынды, | |
| | |онда екіншісі «Сен естідің бе, бұл не екенін?.. | |
| | |мысалы футбол тарихында ең ұзақ ойын 36 сағатқа | |
| | |созылған» деп қасындағысының назарын басқа жаққа | |
| | |аударған. | |
| | |3.Бас тартудың себебін түсіндіру | |
| | |Кепка киген, үстінде футболкасы бар ересек бала | |
| | |жанжағына қарап алып, көшеде кетіп бара жатқан | |
| | |кішкене баланы шақырады. Бала оған тақалып: не | |
| | |айтасыз? дейді. Кепка киген бала: «»Шегесін |Топпен тапсырманы бірігіп орындайды, талантты |
| | |бе?»деді. Сонда бала: «Жоқ, рахмет, маған денаулық |оқушылар жетекшілік етеді. |
| | |керек»деп жауап берді. |Дарынды және талантты оқушылар білімін бекітеді,|
| | |Және де |қалған оқушылар солардың көмегі арқылы |
| | |Есірткі тұтынатын және таратылатын орындардан аулақ |тақырыпты пысықтайды. |
| | |болу | |
| | |Қызығушылық танытпау. Есірткіні ұсынып жатса- көніл | |
| | |аудармай өтіп кету | |
| | |Есірткіні тұтынбайтын адамдармен араласу | |
| | |керек. | |
|Қорытын |2 мин |ІІІ. Толғаныс. |Топ оқушылары видеоролик бойынша өз ойларын |
|ды | |Видеоролик қарау |ортаға салады |
| |1 мин | | |
| | |Рефлексия |Алдарыңдағы стикерлердің қызыл түстісіне, |
| |2 мин |Алдарыңдағы стикерлердің қызыл түстісіне, сабақта не|сабақта не ұнағанын, көгіне не ұнамағанын, не |
| | |ұнады, көгіне не ұнамады, не түсініксіз болды жаза |түсініксіз болғанын жазады, тақтаға іліп |
| | |қойыңыз.. |кетеді. |

№30 орта жалпы білім беретін мектеп

Тақырыбы: «Есірткі-адамның қасы, аурудың басы»
(Ашық тәрбие сағаты)

Өткізген: 8 «В» сынып жетекшісі
Каратаева Венера Маликовна

Орал -2014 ж.

Ұқсас жұмыстар
Көрдіңдерме балалар
Денсаулық сақтау технологиясын оқу - тәрбие үрдісіне енгізу 8 сыныптарға арналған
Ғасыр індетінен сақтанайық
ЖҚТБ ауруы қатерлі
Адам өміріне зиянды зат
Есірткі қолданудың себептері
адамзатқа төнген қауіптідерт
Адамзатқа төнген қауіпті дерт
Денсаулық мол байлық. ашық тәрбие сағаты
Вирус ауырған адамнан сыртқа шығуы кекре
Пәндер