Менің бөлмем. 3 сынып

Сабақ жоспары
Сыныбы : 3 «В»
Сабақтың тақырыбы : Менің бөлмем
Сабақтың мақсаты :
Білімділік : Балаларға өтілген тақырып бойынша бөлмеге қатысты сөздерді қайталау. Тәуелдік жалғауын еске түсіру.
Дамытушылық : Оқушылардың сөздік қорын молайту, ой-өрісін, тілін дамыту.
Тәрбиелік : Адамгершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі : қайталау сабағы.
Әдіс - тәсілдері :Сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгімелеу.
Көрнекіліктері : кесте, суреттер, слайд.
Сабақтың барысы :
I. Ұйымдастыру .
1. Сәлемдесу.
2. Түгендеу.
3. Оқушылардың назарын сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.
4. Сабақтың мақсаты мен барысын таныстыру.
II. Өткенді қайталау .
1. Үй тапсырмасын сұрау.
2. «Менің бөлмем» тақырыбында салған суреттерін тексеру.
3. Салған суреттері бойынша 2-3 сөйлем құрастыру.
4. Оқушылардың өткен сабақты қаншалықты меңгергенін, түсінгенін бақылау.
III. Жаңа сабақ .
-Балалар, біз бүгін бөлмеге қатысты сөздерді еске түсіре отырып, слайдқа назар аударайық.
Жаңа сөдермен жұмыс.
а) сөздік дәптерге жазу.
ә) қайталап оқу.
б) сөйлем құрау.
Шам-лампа кереует- кровать
Жатыр-лежит кілем-ковер
Тұр-стоит еден-пол
Үстел-стол
Осы берілген жаңа сөздермен сөйлем құрайды.
Сергіту сәті .
Жаңа сабақты бекіту : Ауызша.
1-тапсырма. «Менің бөлмем» мәтінді мәнерлеп оқу, аудару.
2-тапсырма. Суретпен жұмыс. Слайдқа қарап, оқушылар бөлме туралы әңгімелейді.
Дәптермен жұмыс. «Бұл кімнің бөлмесі?» деген сұраққа жауап бере отырып, «бөлме» сөзін үш жақта тәуелдеп жазады.
Жекеше көпше
I менің бөлмем
II сенің бөлмең
II сіздің бөлмеңіз
III оның бөлмесі
5-тапсырма. Сөйлем құрап үйрен. Ауызша.
Бөлме, ойыншық.
1. Ойыншық.
2. Әдемі ойыншық.
3. Менің әдемі ойыншығым бар.
4. Менің көп әдемі ойыншығым бар.
Жазбаша жұмыс. 6-тапсырмада көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып жазу.
Мынау-менің бөлмем. Бөлменің. . . үстел тұр. Үстелдің. . . орындық, . . . ыдыс, . . . доп жатыр.
Керекті сөздер: қасында, үстінде, астында, ішінде.
Сабақты қорытындылау :
1. Сабақты оқушылардың өздеріне қорытынды жасату, сөйлету.
2. Сөйлеу тілін дамытуға бейімдеу арқылы әр оқушыға парақшалар таратылады.
3. «Бөлме» сөзіне кластер жасай отырып, сабақты қорытады.
Үй тапсырмасын беру :
1. Жаңа сөздерді жатқа айту.
2. Мәтінді әңгімелеу.
Бағалау : Ескерту, мақтау айта отырып, белсенді оқушыларды бағалау.
Кері әсер : Балалар, бағаларыңа ризасыңдар ма? Сабақ ұнады ма? Сау болыңдар!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz