Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Менің бөлмем. 3 сынып
Сабақ жоспары
Сыныбы: 3 <<В>>
Сабақтың тақырыбы: Менің бөлмем
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Балаларға өтілген тақырып бойынша бөлмеге қатысты сөздерді қайталау. Тәуелдік жалғауын еске түсіру.
Дамытушылық: Оқушылардың сөздік қорын молайту, ой-өрісін, тілін дамыту.
Тәрбиелік: Адамгершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: қайталау сабағы.
Әдіс-тәсілдері:Сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгімелеу.
Көрнекіліктері: кесте, суреттер, слайд.
Сабақтың барысы:
I.Ұйымдастыру.
1.Сәлемдесу.
2.Түгендеу.
3.Оқушылардың назарын сабаққа бейімдеу,ыңғайлау.
4.Сабақтың мақсаты мен барысын таныстыру.
II.Өткенді қайталау.
1.Үй тапсырмасын сұрау.
2. <<Менің бөлмем>> тақырыбында салған суреттерін тексеру.
3.Салған суреттері бойынша 2-3 сөйлем құрастыру.
4.Оқушылардың өткен сабақты қаншалықты меңгергенін, түсінгенін бақылау.
III.Жаңа сабақ.
-Балалар, біз бүгін бөлмеге қатысты сөздерді еске түсіре отырып, слайдқа назар аударайық.
Жаңа сөдермен жұмыс.
а) сөздік дәптерге жазу.
ә) қайталап оқу.
б) сөйлем құрау.
Шам-лампа кереует- кровать
Жатыр-лежит кілем-ковер
Тұр-стоит еден-пол
Үстел-стол
Осы берілген жаңа сөздермен сөйлем құрайды.
Сергіту сәті.
Жаңа сабақты бекіту: Ауызша.
1-тапсырма. <<Менің бөлмем>> мәтінді мәнерлеп оқу,аудару.
2-тапсырма. Суретпен жұмыс. Слайдқа қарап , оқушылар бөлме туралы әңгімелейді.
Дәптермен жұмыс. <<Бұл кімнің бөлмесі?>> деген сұраққа жауап бере отырып, <<бөлме>> сөзін үш жақта тәуелдеп жазады.
Жекеше көпше
I менің бөлмем
II сенің бөлмең
II сіздің бөлмеңіз
III оның бөлмесі
5-тапсырма. Сөйлем құрап үйрен. Ауызша.
Бөлме, ойыншық.
1.Ойыншық.
2.Әдемі ойыншық.
3.Менің әдемі ойыншығым бар.
4. Менің көп әдемі ойыншығым бар.
Жазбаша жұмыс. 6-тапсырмада көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып жазу.
Мынау-менің бөлмем. Бөлменің...үстел тұр. Үстелдің...орындық,...ыдыс,...доп жатыр.
Керекті сөздер: қасында, үстінде, астында, ішінде.
Сабақты қорытындылау:
1.Сабақты оқушылардың өздеріне қорытынды жасату,сөйлету.
2. Сөйлеу тілін дамытуға бейімдеу арқылы әр оқушыға парақшалар таратылады.
3. <<Бөлме>> сөзіне кластер жасай отырып, сабақты қорытады.
Үй тапсырмасын беру:
1. Жаңа сөздерді жатқа айту.
2. Мәтінді әңгімелеу.
Бағалау: Ескерту, мақтау айта отырып, белсенді оқушыларды бағалау.
Кері әсер: Балалар, бағаларыңа ризасыңдар ма? Сабақ ұнады ма? Сау болыңдар!
Сыныбы: 3 <<В>>
Сабақтың тақырыбы: Менің бөлмем
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Балаларға өтілген тақырып бойынша бөлмеге қатысты сөздерді қайталау. Тәуелдік жалғауын еске түсіру.
Дамытушылық: Оқушылардың сөздік қорын молайту, ой-өрісін, тілін дамыту.
Тәрбиелік: Адамгершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: қайталау сабағы.
Әдіс-тәсілдері:Сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгімелеу.
Көрнекіліктері: кесте, суреттер, слайд.
Сабақтың барысы:
I.Ұйымдастыру.
1.Сәлемдесу.
2.Түгендеу.
3.Оқушылардың назарын сабаққа бейімдеу,ыңғайлау.
4.Сабақтың мақсаты мен барысын таныстыру.
II.Өткенді қайталау.
1.Үй тапсырмасын сұрау.
2. <<Менің бөлмем>> тақырыбында салған суреттерін тексеру.
3.Салған суреттері бойынша 2-3 сөйлем құрастыру.
4.Оқушылардың өткен сабақты қаншалықты меңгергенін, түсінгенін бақылау.
III.Жаңа сабақ.
-Балалар, біз бүгін бөлмеге қатысты сөздерді еске түсіре отырып, слайдқа назар аударайық.
Жаңа сөдермен жұмыс.
а) сөздік дәптерге жазу.
ә) қайталап оқу.
б) сөйлем құрау.
Шам-лампа кереует- кровать
Жатыр-лежит кілем-ковер
Тұр-стоит еден-пол
Үстел-стол
Осы берілген жаңа сөздермен сөйлем құрайды.
Сергіту сәті.
Жаңа сабақты бекіту: Ауызша.
1-тапсырма. <<Менің бөлмем>> мәтінді мәнерлеп оқу,аудару.
2-тапсырма. Суретпен жұмыс. Слайдқа қарап , оқушылар бөлме туралы әңгімелейді.
Дәптермен жұмыс. <<Бұл кімнің бөлмесі?>> деген сұраққа жауап бере отырып, <<бөлме>> сөзін үш жақта тәуелдеп жазады.
Жекеше көпше
I менің бөлмем
II сенің бөлмең
II сіздің бөлмеңіз
III оның бөлмесі
5-тапсырма. Сөйлем құрап үйрен. Ауызша.
Бөлме, ойыншық.
1.Ойыншық.
2.Әдемі ойыншық.
3.Менің әдемі ойыншығым бар.
4. Менің көп әдемі ойыншығым бар.
Жазбаша жұмыс. 6-тапсырмада көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып жазу.
Мынау-менің бөлмем. Бөлменің...үстел тұр. Үстелдің...орындық,...ыдыс,...доп жатыр.
Керекті сөздер: қасында, үстінде, астында, ішінде.
Сабақты қорытындылау:
1.Сабақты оқушылардың өздеріне қорытынды жасату,сөйлету.
2. Сөйлеу тілін дамытуға бейімдеу арқылы әр оқушыға парақшалар таратылады.
3. <<Бөлме>> сөзіне кластер жасай отырып, сабақты қорытады.
Үй тапсырмасын беру:
1. Жаңа сөздерді жатқа айту.
2. Мәтінді әңгімелеу.
Бағалау: Ескерту, мақтау айта отырып, белсенді оқушыларды бағалау.
Кері әсер: Балалар, бағаларыңа ризасыңдар ма? Сабақ ұнады ма? Сау болыңдар!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz