Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау әдістерін тәжірибеде қолдану


| Уақыты| Коучинг| |
| |сабағы | |
|Сабақтың | «Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау әдістерін тәжірибеде|
|тақырыбы |қолдану» |
|Сілтеме |Интернет сйттары cpm.kz , google.kz |
|Жалпы мақсаты|Формативті бағалау әдістерінің оқушылардың білім сапасының |
| |артуына ықпал ететіндігін және тиімділігін анықтау. |
|Күтілетін |Формативті бағалаудың түрлерімен, оларды қолдану мақсатымен |
|нәтиже |танысу, неліктен қолдану керектігін ұғыну. |
|Негізгі |Формативті бағалау әдістері оқушылардың өз білімдерін |
|идеялар |реттеуге көмектеседі. |
|Тапсырмалар |Ұйымдастыру. Топқа бөлу. |Топқа бөлінеді; Сұраққа |
| |«Мұғалімдер оқушыларды ХХI ғасырға |жауап беру талдау. |
| |қалай дайындайды?» бейнероликті | |
| |көру, пікірлесу. | |
| | | |
| |«Миға шабуыл» Үйдің суретін |Жеке тапсырма орындау- |
| |салу.Суретті бағалау. |үйдің суретін |
| | |салу.Ойлану, жауап беру. |
| |«Оқуды бағалау және оқыту үшін |Көрсетілімді тамашалау, |
| |бағалау» көрсетілімімен танысу. |пікірлесу. |
| | | |
| |Сергіту сәті. |Сергіту сәтін жасау. |
| | |Рубрика жасақтау, |
| |Топтық жұмыс. «Құмырадағы гүлдер» |композиция жасау, |
| |композициясын жасау. |бағалау. |
| | | |
| |Қорытындылау. Рефлексия. | |
| | |Пікірлерін жазу. |
| |
| |
|Жүргізілетін жұмыс |
| | | |
|Уақыты |Коучтің іс - әрекеті |Әріптестердің |
| | |іс - әрекеті |
|7 мин |І. Ұйымдастыру кезеңі. |Бейнероликті |
| |Әріптестермен амандасу. «Мұғалімдер |тамашалау, |
| |оқушыларды ХХI ғасырға қалай |пікірлесу.Сұраққа |
| |дайындайды?» бейнеролигін көру. |жауап беру талдау. |
| |«Мұғалім өзгеру керек пе? Неге ия, |Топқа бөліну. |
| |неге жоқ?», «Өзгеру үшін не істеуіміз| |
| |керек?»деген сауалдарға жауап алу. | |
| |Жауаптарды талдау арқылы сабақтың | |
| |тақырыбын анықтау. | |
| | | |
|10 мин |ІІ. Миға шабуыл. | |
| |Тапсырма орындау. Үйдің суретін | |
| |салу. |Әңгімелеу, ойлау, |
| | |талдау. |
|10 мин | | |
| |ІІІ. «Оқуды бағалау және оқыту үшін | |
| |бағалау» көрсетілімімен танысу. |Көрсетілімді |
| | |тамашалау, пікірлесу. |
| | | |
|3 мин | | |
| |V. Сергіту сәті. | |
|10 мин | | |
| |VI. Топтық жұмыс. |Сергіту жасау. |
| |«Құмырадағы гүлдер» композициясын | |
|5мин |жасау. |Рубрика жасақтау, |
| |ХІ. Қорытындылау. |композиция жасау, |
|2 мин | |топтық бағалау. |
| |ХІІ. Рефлексия. |Қорытындылау. |
| |Мен не үйрендім? | |
| |Мен не білдім? |Пікірлерін жазу |
| |Мен нені білгім келеді? | |
| | | |
| |Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |


Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді сабақтар топтамасын жоспарлау
<<оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау>> модулі бойынша <<қалыптастырушы (формативті) оқыту әдістері>>
Оқытудың нәтижесі
Оқушылардың арнайы қателерді бағалауы
Сабақ бойынша рефлексия
Дыбыс және әріпті ажырату
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешу
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар
Жақшаларды ашу
Жай бөлшектерге есептер
Пәндер