Формативті бағалау әдістерін сабақта тәжірибелік қолдану

Уақыты
Коучинг сабағы
Уақыты: Сабақтың тақырыбы
Коучинг сабағы: « Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау әдістерін тәжірибеде қолдану»
Уақыты: Сілтеме
Коучинг сабағы: Интернет сйттары cpm. kz, google. kz
Уақыты: Жалпы мақсаты
Коучинг сабағы: Формативті бағалау әдістерінің оқушылардың білім сапасының артуына ықпал ететіндігін және тиімділігін анықтау.
Уақыты: Күтілетін нәтиже
Коучинг сабағы: Формативті бағалаудың түрлерімен, оларды қолдану мақсатымен танысу, неліктен қолдану керектігін ұғыну.
Уақыты: Негізгі идеялар
Коучинг сабағы: Формативті бағалау әдістері оқушылардың өз білімдерін реттеуге көмектеседі.
Уақыты: Тапсырмалар
Коучинг сабағы:
  1. Ұйымдастыру. Топқа бөлу.

«Мұғалімдер оқушыларды ХХI ғасырға қалай дайындайды?» бейнероликті көру, пікірлесу.

  1. «Миға шабуыл» Үйдің суретін салу. Суретті бағалау.
  2. «Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау» көрсетілімімен танысу.
  3. Сергіту сәті.
  4. Топтық жұмыс. «Құмырадағы гүлдер» композициясын жасау.
  5. Қорытындылау. Рефлексия.
:

Топқа бөлінеді; Сұраққа жауап беру талдау.

Жеке тапсырма орындау- үйдің суретін салу. Ойлану, жауап беру.

Көрсетілімді тамашалау, пікірлесу.

Сергіту сәтін жасау.

Рубрика жасақтау, композиция жасау, бағалау.

Пікірлерін жазу.

Уақыты: Жүргізілетін жұмыс
Уақыты: Уақыты
Коучинг сабағы: Коучтің іс - әрекеті
:

Әріптестердің

іс - әрекеті

Уақыты:

7 мин

10 мин

10 мин

3 мин

10 мин

5мин

2 мин

Коучинг сабағы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Әріптестермен амандасу. «Мұғалімдер оқушыларды ХХI ғасырға қалай дайындайды?» бейнеролигін көру.

«Мұғалім өзгеру керек пе? Неге ия, неге жоқ?», «Өзгеру үшін не істеуіміз керек?»деген сауалдарға жауап алу.

Жауаптарды талдау арқылы сабақтың тақырыбын анықтау.

ІІ. Миға шабуыл.

Тапсырма орындау. Үйдің суретін салу.

ІІІ. «Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау» көрсетілімімен танысу.

V. Сергіту сәті.

VI. Топтық жұмыс .

«Құмырадағы гүлдер» композициясын жасау.

ХІ. Қорытындылау.

ХІІ. Рефлексия.

Мен не үйрендім?

Мен не білдім?

Мен нені білгім келеді?

Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар.

:

Бейнероликті тамашалау, пікірлесу. Сұраққа жауап беру талдау. Топқа бөліну.

Әңгімелеу, ойлау, талдау.

Көрсетілімді тамашалау, пікірлесу.

Сергіту жасау.

Рубрика жасақтау, композиция жасау, топтық бағалау.

Қорытындылау.

Пікірлерін жазу


Ұқсас жұмыстар
Білім сапасын бағалау жүйесіндегі жаңа түрлері: формативті және суммативті бағалау
Формативті бағалау, Блум таксономиясы және диалогтік оқыту: коучинг жоспары
Тарих пәнінде инновациялық оқыту әдістерін тиімді қолдану жолдары
Сабақта АКТ интеграциясы: коучинг тәжірибесі, TPACK және бағалау
Интерактивті оқыту әдістерін ұйымдастыру және қолдану тәжірибесі
Физика пәнінің орта мерзімді жоспары: аспан денелері, тәжірибелік жұмыстар және оқу модульдері (сыни ойлау, АКТ, инклюзия, көшбасшылық, формативті бағалау)
Формативті және жиынтық бағалау: мұғалімдерге арналған коучинг жоспары
Мұғалім көшбасшылығы және формативті бағалау арқылы мектептегі оқушылар белсенділігін арттыру
Шебер сынып: Оқушылар білімін бағалау - формативті, суммативті және критериалды тәсілдер
Орта мектепте информатика пәнінде интербелсенді оқыту әдістерін қолдану тәжірибесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz