Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар

Файл қосу

Есепті теңдеу құру арқылы шығару

Математика сынып 4 ә сынып
Сабақтың тақырыбы: Есепті теңдеу құру арқылы шығару
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік:Теңдеу және оны шешу тәсілдері.Жанама түрде тұжырымдалған есептерді теңдеу құру арқылы шығару
2.Тәрбиелік:Оқушыларды білімділікке,тапқырлыққа, ұқыптылыққашапшаңдыққа, шыңшылдыққа тәрбиелеу
3. Дамытушылық: Тапқырлықты, ой ұшқырлығын, шығармашылық қабілетін, өздігінен әрекеттену пәнге деген қызығушылығын дамыту.
Сабақтың түрі: жаңа білімді игеру, оқып үйренгенің пысықтау
Сабақ көрнекілігі: Суреттер белгілер, үлестірмелі қима қағаздар, үнтаспа.
Пән аралық байланыс: Ана тілі, бейнелеу, музыка.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру бөлімі
- Психологиялық тренинг <<Жылы сөз>>
- Оқушылар қолдарынан ұстап бүгінгі күнге жылы тілек сөздер айтады
- Топқа бөлу, топ жетекшілерін белгілеу
- Мен өзіме және басқаға ашық аспан тілеймін
- Мен өзімме және басқаға зор денсаулық тілеймін
- Мен өзімме және басқаға мол бақыт тілеймін
- Мен өзімме және басқаға қуаныш пен нұрлы күн тілеймін
ІІ.Үй тапсырмаларын тексеру
* Балалар үйге қандай тапсырма берілді?
* Жылдамдық, уақыт, қашықтықты табу жолдары
* << Үндемес>> ойыны. Белгілер бойынша сұрақ алу ( көрсету арқылы). Формуласын шығару
S =V.t V=S: t t=S: V
* Дәптермен жұмыс
Бүгінгі күн жадын жазу. Көркем жазу
1-100 дейінгі сандарды қалдырып жазу
6,10,40^2,50^3 Кестелер бойынша көркем жазу
* 90, 210

Жаңа сабақ: Бүгін бізде қонақта Астана қаласының сәулетті ғимараттары
Бүгінгі өтетін тақырыбымызды айту
<< Есепті теңдеу құру арқылы шығару>>
* Теңдеу туралы білімдерін еске түсіру
І.Кітаппен жұмыс
<< Бәйтерек>> тапсырма
2 тапсырма х+160=350 120+х=205 370+у=900:10
Теңдеулер жазу
Шешу

<< Ақ орда>> тапсырмасын
3 тапсырма а)Оқу; ә) Теңдеу; б) құрастыру
Сергіту жаттығуы
ІІ. << Астаналық цирк>> тапсырмасы. Геом.фигур.еске түсіру.
4- тапсырма. Ережелерін еске түсіру
Параллель, перпендикуляр, түзулермен кесінділерді табу
с

E

m

d


а

h

Өзіндік жұмыс 1 тапсырмалар
А) Фигураның боялған боялмаған бөлігін табу
Ә) Санның бөлігін табу. 4 топ орындайды
І топ ІІ топ ІІІ топ IV топ
1 1 1 1
100-дің5 250-дің5 550дің5 1000-ның5
1 1 1 1
100-дің10 250-дің 10 550-дің10 1000-ның 10
1 1 1 1
100-дің2 250-дің2 550-дің2 1000-ның2
( тексеру)
<< Достық үйі>> Қазақстан халқы ассамблеясы
7- тапсырма
Біз таңбалы сандардың куб мәнін еске түсіру ( топтармен орындау) <<Қай топ тез>> ойыны
8^ 3 506= 512-506
10^ 3 534-1000-534
4^3+3006=104+3006
Балалар біздер бүгінгі сабақта Астана қаласының сәулетті ғимараттарымен таныстық. Еліміздің көп ұлтты мемлекет екенің білдік. Халықтар достығы, бірлігі, ынтымағы жарасқан елміз. Халықтар тату - тәтті еңбек етіп өмір сүруде. Оны достығымыз туралы білетін өлең жырларын болса ортаға шақырайық.
Қорыту. << Топ басшылар жарысы>>Теңдеудің түбірін тап
x-400 70x 640+x 695-y
--------=50 40 ------=142+138 --------=329 3 --------=5124:6
X=2000 x=4 x=347 y=41
6. Рефлекция
- Біз не үйрендік?
- Нені білдік?
- Нені білгім келеді?
- Қай тапсырма ұнады?
- Қай тапсырма қиындық тудырды?
7. Бағалау.. Топ басшыларына бағалату ( толықтыра бағалау)
8. Үйге тапсырма 117 бет 5-6 тапсырмалар

Ұқсас жұмыстар
Теңдеулер шешу
Есетпі теңдеу құру арқылы шығару. 4 сынып
Мәтінді есептерді шешу
Құрылған теңдеудің түбірлерін табу
Жай бөлшек
Сенім қаласына саяхат
Шығармашылық тапсырма
Биквадрат теңдеу
Орта мерзімді жоспар математика. 3 сынып
Квадраттық теңдеу түбірлерінің формулалары
Пәндер