Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Салыстыру. 1-сынып
Павлодар қаласы, №35 жалпы орта білім беру мектебінің бастауыш сынып мұғалімі - Жумабаева Жаркынай Жасталаповна.
Сынып: 1
Сабақ тақырыбы: Салыстыру
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: 2,3,4,5,6,7 сандарының қосу және азайту кестесіне сүйене отырып, екі таңбалы сандарды, өрнектерді салыстыру, сөз есеп, теңдеуді шешуге машықтандыру.
Дамытаушылық: оқушының ойлау, ауызша есептеу, есте сақтау қайта жаңғырту, белсенді тақтамен жұмыс істеу қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: адамгершілікке, әдептілікке, сыйластыққа, достыққа, ұйымшылдыққа, қамқорлыққа, ұйымшылдыққа, қамқорлыққа, кішіпейілділікке тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: интербелсенді тақта, карточкалар, әңгімелесуші оқулық, плакат.
Барысы:
І. Ұйымдастырушы кезең
- амандасу
- сабаққа даярлау
ІІ. Үй тапырмасын тексеру
46824905162555
05
32283405543557
07
3168655632455
05
15640055441952
02
- Өткен сабақта біз қандай тақырыпты өттік? Ал олай болса, барлығымыз белсенді тақтаға назар аударайық. 5 пен 6 санының қосу және азайту кестесін еске түсірейік.
41751251695450035077401314450011518901504950060261522669500
3847465109220+5
0+5
882015109220+6
0+6
45472353181354
04
31426153282958
08
425259554610003431540831850014300202406659
09
1155065831860047879016510002438401377956
06
44900852349511
011
32283403302015
015
15544803302010
010
660403302018
018
41744902165350035077401689100011995151974850050101516891000
3863340118110-6
0-6
821690156210-5
0-5
454596526098516
016
330136531813519
019
7239031813512
012
136461530861014
014
3555365101600004269740101601005168906350001164590635000
- Дұрыс, <<Ақылды елге қарайды, Ақылсыз елге қарайды>> демекші бүгінгі сабағымызда өзіміздің ақылды, біліміміз мол екенін дәлелдейік. Ал, енді, менің мына сұрағыма жауап беріңдерші.
- Салыстырудың қандай таңбалары бар?
- Егер екі санның немесе өрнектің арасында <<=>> таңбасы тұрса, онда ол ...
- Егер екі санның немесе өрнектің арасында <<>>> және <<<>>таңбасы тұрса, ол ...
- Олай болса, қазір біз <<Үндемес>> ойынын ойнаймыз. Бұл ойында мен сендерге салыстырылған сандар мен өрнектерді көрсетемін, ал сендер егер теңдік болса, екі қолдарынды, теңсіздік болса, бір қолдарыңды көтересіңдер. Осы ойынның ең негізгі ережесі - үндемей тек қолдарыңды көтеру.
23<20+5 18<19 91=91 29-6=20+3
16+10>38 21>13 31+2=20+13 12<30+2
ІІІ. Өткенді қайталау
- Сонымен, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы - салыстыру. Бүгінгі сабақтағы мақсатымыз - сандарды қосу және азайту кестелерін пайдаланып, өрнектердің мәнін тауып салыстыру, теңдеу шешуге машықтандыру, өздіктерінен жұмыс істеу.
- Жақсы, енді әңгімелесуші оқулықтарыңа бүгінгі күнді жазыңдар. Қазір, мен сандарды атаймын, ал сендер алдарыңда жазулы тұрған сандардың қайсысын айтсам, сол санды көтересіңдер де жазасыңдар. Барлығымыз <<математикалық диктант>> жазуға даярланамыз.
11, 62, 90, 34, 51, 4.
Слайд-1
- Енді қайта барлығымыз тақтаға назар аударамыз. Сендер <<Тек жауабын жаз>> атты ойын ойнаймыз. Яғни бұл ойында өрнектің тек қна жауабын жазамыз. Ал бір оқушы мәнін тақтаға жазып отырады.
17+5 92-82 27-5
15-2 6+12 39-6
Плакат
- Балалар, балықты біз немен аулаймыз? Дұрыс, қармақпен. Ал енді барлығың мені тыңдаңдар. Балықты көбірек аулау үшін тып-тыныш отыруымыз керек. Сендердің байқауларыңша, балықтың әр түрлері бар. Қай балық ұнаса, сол балықты таңдап аулыңдар. Балықтағы сандарды салыстыру керек. Егер дұрыс салыстыра алмасаңдар, балықты аулай алмаймыз.
9*10 33*30 76*97
62*92 64*64 23*23
ІҮ. Сергіту сәті.
1,2,3 - біз жинаймыз күш,
4,5,6 - сап түзейміз жалпы.
Ү. Оқулықпен жұмыс.
1. №4-69 бет.
2348865501652. <<Ойлан, тап>> ойыны. (8*5)* =1
А4+1В=78
ҮІ. Қорытынды.
- Ал, балалар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болды? Бүгінгі сабақта қандай жұмыстар орындадық? Енді, сендерге бүгінгі абақта ұнаған тұстарыңды <<Әңгімелесуші оқулыққа>> жазыңдар.
ҮІІ. Үй тапырмасы. - Қайталау.
ҮІІІ. Бағалау. - Белсенді қатысқандарға баға қою.
Сынып: 1
Сабақ тақырыбы: Салыстыру
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: 2,3,4,5,6,7 сандарының қосу және азайту кестесіне сүйене отырып, екі таңбалы сандарды, өрнектерді салыстыру, сөз есеп, теңдеуді шешуге машықтандыру.
Дамытаушылық: оқушының ойлау, ауызша есептеу, есте сақтау қайта жаңғырту, белсенді тақтамен жұмыс істеу қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: адамгершілікке, әдептілікке, сыйластыққа, достыққа, ұйымшылдыққа, қамқорлыққа, ұйымшылдыққа, қамқорлыққа, кішіпейілділікке тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: интербелсенді тақта, карточкалар, әңгімелесуші оқулық, плакат.
Барысы:
І. Ұйымдастырушы кезең
- амандасу
- сабаққа даярлау
ІІ. Үй тапырмасын тексеру
46824905162555
05
32283405543557
07
3168655632455
05
15640055441952
02
- Өткен сабақта біз қандай тақырыпты өттік? Ал олай болса, барлығымыз белсенді тақтаға назар аударайық. 5 пен 6 санының қосу және азайту кестесін еске түсірейік.
41751251695450035077401314450011518901504950060261522669500
3847465109220+5
0+5
882015109220+6
0+6
45472353181354
04
31426153282958
08
425259554610003431540831850014300202406659
09
1155065831860047879016510002438401377956
06
44900852349511
011
32283403302015
015
15544803302010
010
660403302018
018
41744902165350035077401689100011995151974850050101516891000
3863340118110-6
0-6
821690156210-5
0-5
454596526098516
016
330136531813519
019
7239031813512
012
136461530861014
014
3555365101600004269740101601005168906350001164590635000
- Дұрыс, <<Ақылды елге қарайды, Ақылсыз елге қарайды>> демекші бүгінгі сабағымызда өзіміздің ақылды, біліміміз мол екенін дәлелдейік. Ал, енді, менің мына сұрағыма жауап беріңдерші.
- Салыстырудың қандай таңбалары бар?
- Егер екі санның немесе өрнектің арасында <<=>> таңбасы тұрса, онда ол ...
- Егер екі санның немесе өрнектің арасында <<>>> және <<<>>таңбасы тұрса, ол ...
- Олай болса, қазір біз <<Үндемес>> ойынын ойнаймыз. Бұл ойында мен сендерге салыстырылған сандар мен өрнектерді көрсетемін, ал сендер егер теңдік болса, екі қолдарынды, теңсіздік болса, бір қолдарыңды көтересіңдер. Осы ойынның ең негізгі ережесі - үндемей тек қолдарыңды көтеру.
23<20+5 18<19 91=91 29-6=20+3
16+10>38 21>13 31+2=20+13 12<30+2
ІІІ. Өткенді қайталау
- Сонымен, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы - салыстыру. Бүгінгі сабақтағы мақсатымыз - сандарды қосу және азайту кестелерін пайдаланып, өрнектердің мәнін тауып салыстыру, теңдеу шешуге машықтандыру, өздіктерінен жұмыс істеу.
- Жақсы, енді әңгімелесуші оқулықтарыңа бүгінгі күнді жазыңдар. Қазір, мен сандарды атаймын, ал сендер алдарыңда жазулы тұрған сандардың қайсысын айтсам, сол санды көтересіңдер де жазасыңдар. Барлығымыз <<математикалық диктант>> жазуға даярланамыз.
11, 62, 90, 34, 51, 4.
Слайд-1
- Енді қайта барлығымыз тақтаға назар аударамыз. Сендер <<Тек жауабын жаз>> атты ойын ойнаймыз. Яғни бұл ойында өрнектің тек қна жауабын жазамыз. Ал бір оқушы мәнін тақтаға жазып отырады.
17+5 92-82 27-5
15-2 6+12 39-6
Плакат
- Балалар, балықты біз немен аулаймыз? Дұрыс, қармақпен. Ал енді барлығың мені тыңдаңдар. Балықты көбірек аулау үшін тып-тыныш отыруымыз керек. Сендердің байқауларыңша, балықтың әр түрлері бар. Қай балық ұнаса, сол балықты таңдап аулыңдар. Балықтағы сандарды салыстыру керек. Егер дұрыс салыстыра алмасаңдар, балықты аулай алмаймыз.
9*10 33*30 76*97
62*92 64*64 23*23
ІҮ. Сергіту сәті.
1,2,3 - біз жинаймыз күш,
4,5,6 - сап түзейміз жалпы.
Ү. Оқулықпен жұмыс.
1. №4-69 бет.
2348865501652. <<Ойлан, тап>> ойыны. (8*5)* =1
А4+1В=78
ҮІ. Қорытынды.
- Ал, балалар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болды? Бүгінгі сабақта қандай жұмыстар орындадық? Енді, сендерге бүгінгі абақта ұнаған тұстарыңды <<Әңгімелесуші оқулыққа>> жазыңдар.
ҮІІ. Үй тапырмасы. - Қайталау.
ҮІІІ. Бағалау. - Белсенді қатысқандарға баға қою.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz