Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Салыстыру. 1-сынып

Павлодар қаласы, №35 жалпы орта білім беру мектебінің бастауыш сынып мұғалімі - Жумабаева Жаркынай Жасталаповна.
Сынып: 1
Сабақ тақырыбы: Салыстыру
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: 2,3,4,5,6,7 сандарының қосу және азайту кестесіне сүйене отырып, екі таңбалы сандарды, өрнектерді салыстыру, сөз есеп, теңдеуді шешуге машықтандыру.
Дамытаушылық: оқушының ойлау, ауызша есептеу, есте сақтау қайта жаңғырту, белсенді тақтамен жұмыс істеу қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: адамгершілікке, әдептілікке, сыйластыққа, достыққа, ұйымшылдыққа, қамқорлыққа, ұйымшылдыққа, қамқорлыққа, кішіпейілділікке тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: интербелсенді тақта, карточкалар, әңгімелесуші оқулық, плакат.
Барысы:
І. Ұйымдастырушы кезең
- амандасу
- сабаққа даярлау
ІІ. Үй тапырмасын тексеру
46824905162555
05
32283405543557
07
3168655632455
05
15640055441952
02
- Өткен сабақта біз қандай тақырыпты өттік? Ал олай болса, барлығымыз белсенді тақтаға назар аударайық. 5 пен 6 санының қосу және азайту кестесін еске түсірейік.
41751251695450035077401314450011518901504950060261522669500
3847465109220+5
0+5
882015109220+6
0+6

45472353181354
04
31426153282958
08
425259554610003431540831850014300202406659
09
1155065831860047879016510002438401377956
06

44900852349511
011
32283403302015
015
15544803302010
010
660403302018
018
41744902165350035077401689100011995151974850050101516891000
3863340118110-6
0-6
821690156210-5
0-5

454596526098516
016
330136531813519
019
7239031813512
012
136461530861014
014
3555365101600004269740101601005168906350001164590635000


- Дұрыс, <<Ақылды елге қарайды, Ақылсыз елге қарайды>> демекші бүгінгі сабағымызда өзіміздің ақылды, біліміміз мол екенін дәлелдейік. Ал, енді, менің мына сұрағыма жауап беріңдерші.
- Салыстырудың қандай таңбалары бар?
- Егер екі санның немесе өрнектің арасында <<=>> таңбасы тұрса, онда ол ...
- Егер екі санның немесе өрнектің арасында <<>>> және <<<>>таңбасы тұрса, ол ...
- Олай болса, қазір біз <<Үндемес>> ойынын ойнаймыз. Бұл ойында мен сендерге салыстырылған сандар мен өрнектерді көрсетемін, ал сендер егер теңдік болса, екі қолдарынды, теңсіздік болса, бір қолдарыңды көтересіңдер. Осы ойынның ең негізгі ережесі - үндемей тек қолдарыңды көтеру.
23<20+5 18<19 91=91 29-6=20+3
16+10>38 21>13 31+2=20+13 12<30+2
ІІІ. Өткенді қайталау
- Сонымен, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы - салыстыру. Бүгінгі сабақтағы мақсатымыз - сандарды қосу және азайту кестелерін пайдаланып, өрнектердің мәнін тауып салыстыру, теңдеу шешуге машықтандыру, өздіктерінен жұмыс істеу.
- Жақсы, енді әңгімелесуші оқулықтарыңа бүгінгі күнді жазыңдар. Қазір, мен сандарды атаймын, ал сендер алдарыңда жазулы тұрған сандардың қайсысын айтсам, сол санды көтересіңдер де жазасыңдар. Барлығымыз <<математикалық диктант>> жазуға даярланамыз.
11, 62, 90, 34, 51, 4.
Слайд-1
- Енді қайта барлығымыз тақтаға назар аударамыз. Сендер <<Тек жауабын жаз>> атты ойын ойнаймыз. Яғни бұл ойында өрнектің тек қна жауабын жазамыз. Ал бір оқушы мәнін тақтаға жазып отырады.
17+5 92-82 27-5
15-2 6+12 39-6
Плакат
- Балалар, балықты біз немен аулаймыз? Дұрыс, қармақпен. Ал енді барлығың мені тыңдаңдар. Балықты көбірек аулау үшін тып-тыныш отыруымыз керек. Сендердің байқауларыңша, балықтың әр түрлері бар. Қай балық ұнаса, сол балықты таңдап аулыңдар. Балықтағы сандарды салыстыру керек. Егер дұрыс салыстыра алмасаңдар, балықты аулай алмаймыз.
9*10 33*30 76*97
62*92 64*64 23*23
ІҮ. Сергіту сәті.
1,2,3 - біз жинаймыз күш,
4,5,6 - сап түзейміз жалпы.
Ү. Оқулықпен жұмыс.
1. №4-69 бет.
2348865501652. <<Ойлан, тап>> ойыны. (8*5)* =1
А4+1В=78
ҮІ. Қорытынды.
- Ал, балалар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болды? Бүгінгі сабақта қандай жұмыстар орындадық? Енді, сендерге бүгінгі абақта ұнаған тұстарыңды <<Әңгімелесуші оқулыққа>> жазыңдар.
ҮІІ. Үй тапырмасы. - Қайталау.
ҮІІІ. Бағалау. - Белсенді қатысқандарға баға қою.


Ұқсас жұмыстар
Сабақтағы оқушы
Сабақ соңында
Ауызекі сөйлеу стилі
Қызықты математика бағдарламасы
Топ бойынша бағалау
Педагог балалардан
Толағай
"Сандарды салыстыру"
Үш таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыру
Мәндері бойынша санды өрнектерді салыстыру
Пәндер