Санды бірнеше есе арттыру және кеміту

А. Меңдалыұлы атындағы орта мектептің мемлекеттік мекемесі бастауыш сынып мұғалімі Анесова Светлананың 3«Б» сыныбына арналған математика пәнінен қысқа мерзімді жоспары

3 Апта
Күн 30. 10. 14ж
Сабақ -
3 Апта: Сабақтың тақырыбы:
Күн 30. 10. 14ж: Санды бірнеше есе арттыру және кеміту
3 Апта: Ресурстар:
Күн 30. 10. 14ж: АКТ, суреттер, сөзжұмбақ, оқулық, карточкалар, маркер, стикерлер, бағалау бетшесі
3 Апта: Міндеті:
Күн 30. 10. 14ж:
  • Санды арттыру, есе арттыру және кеміту, есе кемету туралы түсінік қалыптастыру
  • Есеп шығару дағдыларын арттыру
  • Бір-біріне деген сыйластық қарым-қатынасын қалыптастыруға жұмыстану.
3 Апта: Мақсаты:
Күн 30. 10. 14ж: Санды арттыру, кеміту және есе арттыру, есе кеміту туралы білімдерін арттыру
3 Апта: Тапсырмалар
Күн 30. 10. 14ж:

1-тапсырма. Миға шабуыл. Әр топ сұрақтарға жауап бере отырып, жаңа тақырыпты ашады (ережені оқушылардың өздері шығаруына бағыт беру)

5- модуль . Талантты және дарынды балаларды оқыту .

Сабақ -:

2-тапсырма. «Ойлан, жұптас, талқыла» №2 Жаңа тақырып қаншалықты түсінгендігін топтық жұмыс арқылы дәлелдеу.

№3 Өз бетімен жұмыс( бір -бірін тексеру )

6-модуль. Жас ерекшелік модулі

3 Апта: Сергіту сәті. Қарлығаш, Сөзжұмбақ шешу АКТ
Күн 30. 10. 14ж:

3- тапсырма .

№6, 7, 8, 9 топтық жұмыс

№11 «Ыстық орындық»

2-модуль. Сыни тұрғыдан ойлау модулі.

3 Апта: Оқу нәтижесі:
Күн 30. 10. 14ж:

Сабақ аяғында оқушылар:

- Сипаттама бере біледі.

- Санды бірнеше есе арттырып және кемітіп біледі

- Берілген тапсырмаларға қорытынды жасап, өз ойын дәлелдей алады.

3 Апта: Түйінді сөздер:
Күн 30. 10. 14ж: Есе арттыру, кеміту ұғымын меңгереді
Сабақтың этаптары:
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
Модульдер мен уақыт
Сабақтың этаптары::

Ұйымдастыру

Сыныппен байланыс орнату

Өткен сабақты еске түсіру

Топқа бөлу

Сыныптың білім деңгейін анықтау

Жаңа сабақ тақырыбына байланысты сұрақтар :

Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

1. Ұйымдастыру бөлімі.

Оқушылармен амандасу.

Оқушыларды түгендеу.

-Сергіту жаттығулары:

-Көңіл күйлеріңіз қалай?

Үй тапсырмасын сұрау :

-Көбейту кестесін еске түсіру

Әр оқушыдан көбейту кестесін сұрау

- Ауызша математикалық диктант жүргізу

-5*4 көбейтіндісі

-4*3 тің көбейтіндісі

Компаненттерін еске түсіру

Оқушылар көбейту кестесі бойынша 4 топқа бөлінеді

Сынып ережесін шығару.

-Мұғалімді тыңдау

-Бірін- бірі тыңдай білу,

-Уақытқа бағыну

-Қысқа-нұсқа сөйлеу

-Марапаттау

Мұғалім:

-Үштен бір бөлікті қалай табамыз?

-24 тің 3 тен бір бөлігі неше?

-28 дің 7 ден бір бөлігі неше ?

-Жалпы бөлік дегеніміз не№

Оқушы: Пікірін тыңдау

Модульдер мен уақыт:

2-минут. 1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

минут. 1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалог

5-минут. 1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Топқа бөлу

2-минут. 1-модуль. Сыни тұрғыдан ойлау ға үйрету

СТО, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту

Сабақтың этаптары::

Сабаққа кіріспе

Сабақ әрекетін

қызықтыру. Білу

Сабақ мақсатын анықтау .

Логикалық ойлауға жетелеу

Оқулықпен

жұмыс

Түсіндірме /оқушылардың түсініктерін байқау мақсатында/

Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Тұсаукесер

-1 топ Санды 2-ге арттыру дегенді қалай түсінесің?

2-топ Санды 2 есе арттыру дегенді қалай түсінесің?

3- топ Санды 2 -ге кеміт дегенді қалай түсінесің?

4- топқа Санды 2 есе кеміт дегенді қалай түсінесің?

Оқушылар өз ойларын постер қорғау арқылы ереже құрастырады.

-Олай болса бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыз қандай тақырыпта болады деп ойлайсыздар?

Оқушы: Санды арттыру, кеміту, есе арттыру, есе кеміту

Үйрену мақсаты мен табыс критерийін анықтау

Мұғалім мен оқушылар бірге сабақ мақсаты мен критерийлерін құрады.

- Есептің шартын құрып білуміз керек

-Тиісті амал таңбаларын қоя білуміз керек

-Топта белсенді жұмыс жасауы

-Сұрақтарға қысқа нұсқа жауап беруі

Жаңа тақырыппен танысу

Мұғалім:

-Сонымен бірнеше есе арттыру дегеніміз не? (*)

-Сонымен бірнеше есе кеміту дегеніміз не? (/)

Оқушы: Өз ойларын айтып жауап береді

Модульдер мен уақыт:

5-минут. АКТ модулі.

Интерактивті тақта

5-минут. 6-модуль Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.

2 минут. 1- модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалог.

(топтық әңгіме)

10 минут. 1- модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалог.

(топтық әңгіме)

Сабақтың этаптары::

Сабақ мақсатының жүзеге асуы

Түсіну кезеңі

Талдау

Сергіту

Жинақтау

Қиындықтар мен түсінбеушіліктер

Формативті бағалау:

Мұғалім мен оқушының іс

Ұқсас жұмыстар
Бөлшек сандар
Есеп және оны шығару
Санды 7-ге көбейту, бөлу
Санды 9 - ға көбейту кестесі (3-сынып)
Көп таңбалы сандарды қосудың және азайтудың жазбаша тәсілдері
Сабақ соңы
Орта мерзімді жоспар математика. 3 сынып
Жылу машиналарында
Санды 7-ге көбейту және бөлу
Бір таңбалы сан
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz