Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Санды бірнеше есе арттыру және кеміту


А.Меңдалыұлы атындағы орта мектептің мемлекеттік мекемесі бастауыш сынып
мұғалімі Анесова Светлананың 3«Б» сыныбына арналған математика пәнінен
қысқа мерзімді жоспары

|3 Апта |Күн 30.10.14ж |Сабақ - |
|Сабақтың |Санды бірнеше есе арттыру және кеміту |
|тақырыбы: | |
|Ресурстар: |АКТ,суреттер,сөзжұмбақ,оқулық,карточкалар,маркер, стикерлер,бағалау |
| |бетшесі |
|Міндеті: |Санды арттыру,есе арттыру және кеміту,есе кемету туралы түсінік |
| |қалыптастыру |
| |Есеп шығару дағдыларын арттыру |
| |Бір-біріне деген сыйластық қарым-қатынасын қалыптастыруға жұмыстану. |
|Мақсаты: |Санды арттыру,кеміту және есе арттыру ,есе кеміту туралы білімдерін |
| |арттыру |
|Тапсырмалар |1-тапсырма. Миға шабуыл. Әр |2-тапсырма. «Ойлан,жұптас,талқыла» №2 Жаңа|
| |топ сұрақтарға жауап бере |тақырып қаншалықты түсінгендігін топтық |
| |отырып,жаңа тақырыпты ашады |жұмыс арқылы дәлелдеу. |
| |(ережені оқушылардың өздері | |
| |шығаруына бағыт беру) |№3 Өз бетімен жұмыс( бір –бірін тексеру ) |
| |5- модуль.Талантты және | |
| |дарынды балаларды оқыту. |6-модуль. Жас ерекшелік модулі |
| | | |
| |Сергіту сәті. Қарлығаш, |3- тапсырма. |
| |Сөзжұмбақ шешу АКТ |№6,7,8,9 топтық жұмыс |
| | |№11 «Ыстық орындық» |
| | |2-модуль.Сыни тұрғыдан ойлау модулі. |
| | | |
| | | |
|Оқу нәтижесі: |Сабақ аяғында оқушылар: |
| |- Сипаттама бере біледі. |
| |- Санды бірнеше есе арттырып және кемітіп біледі |
| |- Берілген тапсырмаларға қорытынды жасап, өз ойын дәлелдей алады. |
|Түйінді сөздер:|Есе арттыру, кеміту ұғымын меңгереді |

|Сабақтың |Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |Модульдер мен уақыт |
|этаптары: | | |
|Ұйымдастыру |1.Ұйымдастыру бөлімі. | |
|Сыныппен |Оқушылармен амандасу. |2-минут.1-модуль. Оқыту |
|байланыс |Оқушыларды түгендеу. |мен оқудағы жаңа тәсілдер.|
|орнату |-Сергіту жаттығулары: | |
| |-Көңіл күйлеріңіз қалай? | |
| | | |
| |Үй тапсырмасын сұрау: | |
| |-Көбейту кестесін еске түсіру | |
| |Әр оқушыдан көбейту кестесін сұрау |минут. 1-модуль.Оқыту мен |
| |- Ауызша математикалық диктант жүргізу |оқудағы жаңа |
|Өткен сабақты|-5*4 көбейтіндісі |тәсілдер.Диалог |
|еске түсіру |-4*3 тің көбейтіндісі | |
| |Компаненттерін еске түсіру | |
|Топқа бөлу | | |
|Сыныптың |Оқушылар көбейту кестесі бойынша 4 топқа | |
|білім |бөлінеді | |
|деңгейін |Сынып ережесін шығару. |5–минут. 1-модуль. Оқыту |
|анықтау |-Мұғалімді тыңдау |мен оқудағы жаңа |
| |-Бірін- бірі тыңдай білу, |тәсілдер.Топқа бөлу |
| |-Уақытқа бағыну | |
|Жаңа сабақ |-Қысқа-нұсқа сөйлеу | |
|тақырыбына |-Марапаттау | |
|байланысты | |2-минут.1-модуль. Сыни |
|сұрақтар: | |тұрғыдан ойлау ға үйрету |
| |Мұғалім: |СТО,жас ерекшеліктеріне |
| |-Үштен бір бөлікті қалай табамыз? |сәйкес оқыту |
| |-24 тің 3 тен бір бөлігі неше? | |
| |-28 дің 7 ден бір бөлігі неше ? | |
| |-Жалпы бөлік дегеніміз не№ | |
| |Оқушы: Пікірін тыңдау | |
|Сабаққа |Тұсаукесер | |
|кіріспе |-1 топ Санды 2-ге арттыру дегенді қалай |5-минут. АКТ модулі. |
|Сабақ |түсінесің? |Интерактивті тақта |
|әрекетін |2-топ Санды 2 есе арттыру дегенді қалай |5-минут. 6-модуль |
|қызықтыру. |түсінесің? |Оқушылардың жас |
|Білу |3- топ Санды 2 –ге кеміт дегенді қалай |ерекшеліктеріне сәйкес |
| |түсінесің? |оқыту және оқу. |
| |4- топқа Санды 2 есе кеміт дегенді қалай | |
| |түсінесің? |2 минут. 1- модуль. Оқыту |
|Сабақ |Оқушылар өз ойларын постер қорғау арқылы |мен оқудағы жаңа тәсілдер.|
|мақсатын |ереже құрастырады. |Диалог. |
|анықтау. |-Олай болса бүгінгі біздің өтетін |(топтық әңгіме) |
|Логикалық |тақырыбымыз қандай тақырыпта болады деп | |
|ойлауға |ойлайсыздар? | |
|жетелеу |Оқушы: Санды арттыру ,кеміту,есе | |
| |арттыру,есе кеміту | |
| |Үйрену мақсаты мен табыс критерийін | |
| |анықтау | |
|Оқулықпен |Мұғалім мен оқушылар бірге сабақ мақсаты | |
|жұмыс |мен критерийлерін құрады. | |
| |-Есептің шартын құрып білуміз керек | |
|Түсіндірме |-Тиісті амал таңбаларын қоя білуміз керек | |
|/оқушылардың |-Топта белсенді жұмыс жасауы |10 минут. 1- модуль. Оқыту|
|түсініктерін |-Сұрақтарға қысқа нұсқа жауап беруі |мен оқудағы жаңа тәсілдер.|
|байқау | |Диалог. |
|мақсатында/ |Жаңа тақырыппен танысу |(топтық әңгіме) |
| | | |
| | | |
| |Мұғалім: | |
| |-Сонымен бірнеше есе арттыру дегеніміз | |
| |не? (*) | |
| |-Сонымен бірнеше есе кеміту дегеніміз не? | |
| |(/) | |
| |Оқушы: Өз ойларын айтып жауап береді | |
|Сабақ | №2 Жаңа тақырып қаншалықты түсінгендігін|5-минут. 5- |
|мақсатының |топтық жұмыс арқылы дәлелдеу |модуль.Талантты және |
|жүзеге асуы |№3 Өз бетімен жұмыс бір-бірін тексереді |дарынды балаларды оқыту. |
|Түсіну кезеңі| | |
| | | |
|Талдау | | |
| |Топтық жұмыс: 1-топқа №6 | |
| |2 топқа №7, 3- топқа №8 4 топқа №9 |5-минут. 2-модуль.Сыни |
| |Ш: 10*3=30 |тұрғыдан ойлау модулі. |
| |Ж : Қойдың массасы 30 кг | |
| | |2-минут. 6-модуль |
| |Ш: (4*9):6=6 |Оқушылардың жас |
| |Ж Болатта 6 кеспекшеден болды. |ерекшеліктеріне сәйкес |
| | |оқыту және оқу. |
| |Ш: 18+(7*5)=53 | |
|Сергіту |Ж 53 сөз | |
|Жинақтау | | |
| |Оқушылар мұғаліммен бірге сергиді. |5-минут. 5- |
|Қиындықтар |Сөзжұмбақ |модуль.Талантты және |
|мен |«Ыстық орындық» стратегиясы №11 |дарынды балаларды оқыту |
|түсінбеушілік|Шығармашылық тапсырма: | |
|тер | | |
|Формативті | | |
|бағалау: |Түзету жұмыстары,сұрақтар | |
| | | |
| |Бағалау бетшесі арқылы топтағы оқушыларды |1минут.3- модуль. Оқыту |
| |бақылаушы бағалайды |үшін бағалау модулі. |
|Рефлексия |Білемін? Білдім Білгім келеді? |2 –минут. Оқыту мен |
| | |оқудағы жаңа |
| | |тәсілдер.Қалай оқытуды |
| | |үйрету. |
|Келесі |№4-5 |1 –минут. Оқыту мен |
|тапсырма | |оқудағы жаңа |
| | |тәсілдер.Қалай оқытуды |
| | |үйрету. |


Ұқсас жұмыстар
Бөлшек сандар
Есеп және оны шығару
Санды 7-ге көбейту, бөлу
Санды 9 - ға көбейту кестесі (3-сынып)
Көп таңбалы сандарды қосудың және азайтудың жазбаша тәсілдері
Орта мерзімді жоспар математика. 3 сынып
Жылу машиналарында
Санды 7-ге көбейту және бөлу
Бір таңбалы сан
Математика патшалығына ену үшін алдымен Тас қақпаны ашу
Пәндер