Санды бірнеше есе арттыру және кеміту

А. Меңдалыұлы атындағы орта мектептің мемлекеттік мекемесі бастауыш сынып мұғалімі Анесова Светлананың 3«Б» сыныбына арналған математика пәнінен қысқа мерзімді жоспары
- Санды арттыру, есе арттыру және кеміту, есе кемету туралы түсінік қалыптастыру
- Есеп шығару дағдыларын арттыру
- Бір-біріне деген сыйластық қарым-қатынасын қалыптастыруға жұмыстану.
1-тапсырма. Миға шабуыл. Әр топ сұрақтарға жауап бере отырып, жаңа тақырыпты ашады (ережені оқушылардың өздері шығаруына бағыт беру)
5- модуль . Талантты және дарынды балаларды оқыту .
2-тапсырма. «Ойлан, жұптас, талқыла» №2 Жаңа тақырып қаншалықты түсінгендігін топтық жұмыс арқылы дәлелдеу.
№3 Өз бетімен жұмыс( бір -бірін тексеру )
6-модуль. Жас ерекшелік модулі
3- тапсырма .
№6, 7, 8, 9 топтық жұмыс
№11 «Ыстық орындық»
2-модуль. Сыни тұрғыдан ойлау модулі.
Сабақ аяғында оқушылар:
- Сипаттама бере біледі.
- Санды бірнеше есе арттырып және кемітіп біледі
- Берілген тапсырмаларға қорытынды жасап, өз ойын дәлелдей алады.
Ұйымдастыру
Сыныппен байланыс орнату
Өткен сабақты еске түсіру
Топқа бөлу
Сыныптың білім деңгейін анықтау
Жаңа сабақ тақырыбына байланысты сұрақтар :
1. Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушылармен амандасу.
Оқушыларды түгендеу.
-Сергіту жаттығулары:
-Көңіл күйлеріңіз қалай?
Үй тапсырмасын сұрау :
-Көбейту кестесін еске түсіру
Әр оқушыдан көбейту кестесін сұрау
- Ауызша математикалық диктант жүргізу
-5*4 көбейтіндісі
-4*3 тің көбейтіндісі
Компаненттерін еске түсіру
Оқушылар көбейту кестесі бойынша 4 топқа бөлінеді
Сынып ережесін шығару.
-Мұғалімді тыңдау
-Бірін- бірі тыңдай білу,
-Уақытқа бағыну
-Қысқа-нұсқа сөйлеу
-Марапаттау
Мұғалім:
-Үштен бір бөлікті қалай табамыз?
-24 тің 3 тен бір бөлігі неше?
-28 дің 7 ден бір бөлігі неше ?
-Жалпы бөлік дегеніміз не№
Оқушы: Пікірін тыңдау
2-минут. 1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
минут. 1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалог
5-минут. 1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Топқа бөлу
2-минут. 1-модуль. Сыни тұрғыдан ойлау ға үйрету
СТО, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Сабаққа кіріспе
Сабақ әрекетін
қызықтыру. Білу
Сабақ мақсатын анықтау .
Логикалық ойлауға жетелеу
Оқулықпен
жұмыс
Түсіндірме /оқушылардың түсініктерін байқау мақсатында/
Тұсаукесер
-1 топ Санды 2-ге арттыру дегенді қалай түсінесің?
2-топ Санды 2 есе арттыру дегенді қалай түсінесің?
3- топ Санды 2 -ге кеміт дегенді қалай түсінесің?
4- топқа Санды 2 есе кеміт дегенді қалай түсінесің?
Оқушылар өз ойларын постер қорғау арқылы ереже құрастырады.
-Олай болса бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыз қандай тақырыпта болады деп ойлайсыздар?
Оқушы: Санды арттыру, кеміту, есе арттыру, есе кеміту
Үйрену мақсаты мен табыс критерийін анықтау
Мұғалім мен оқушылар бірге сабақ мақсаты мен критерийлерін құрады.
- Есептің шартын құрып білуміз керек
-Тиісті амал таңбаларын қоя білуміз керек
-Топта белсенді жұмыс жасауы
-Сұрақтарға қысқа нұсқа жауап беруі
Жаңа тақырыппен танысу
Мұғалім:
-Сонымен бірнеше есе арттыру дегеніміз не? (*)
-Сонымен бірнеше есе кеміту дегеніміз не? (/)
Оқушы: Өз ойларын айтып жауап береді
5-минут. АКТ модулі.
Интерактивті тақта
5-минут. 6-модуль Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
2 минут. 1- модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалог.
(топтық әңгіме)
10 минут. 1- модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалог.
(топтық әңгіме)
Сабақ мақсатының жүзеге асуы
Түсіну кезеңі
Талдау
Сергіту
Жинақтау
Қиындықтар мен түсінбеушіліктер
Формативті бағалау:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz