Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Көбейту амалы бар теңдеулерді шешу
А.Меңдалыұлы атындағы орта мектептің мемлекеттік мекемесі бастауыш сынып
мұғалімі Анесова Светлананың 3«Б» сыныбына арналған қазақ тілі пәнінен
қысқа мерзімді жоспары
| |Күн 16.10.14ж |Сабақ -2 |
|Сабақтың |Мәтіннің түрлері |
|тақырыбы: | |
|Ресурстар: |Интерактивті тақта ,оқулық,маркер, стикерлер,бағалау бетшесі |
|Міндеті: |Мәтін туралы білімін кеңейту. |
| |Оқушылардың салыстыру,талдау, жинақтау, шығармашылық ойлауын дамыту; |
| |Қызығушылығын арттыру |
|Мақсаты: |Мәтіннің түрлерімен танысып, түрлерін ажырата алу |
|Тапсырмалар |1-тапсырма. Мәтіндер |2-тапсырма. Мәтінмен жұмыс. |
| |берілген бұл мәтіндердің |16-ж,І –топ :Суретке қарай отырып,қай |
| |бір-бірінен қандай |суретпен әңгімелеу мәтінін құрастыруға |
| |айырмашылықтары бар? |болады? ІІ-топ:Қай суретпен сипаттау |
| |5- модуль.Талантты және |мәтінін құрастыруға болады?ІІІ- топ:Қай |
| |дарынды балаларды оқыту. |суретпен пайымдау мәтінін құрастыруға |
| | |болады? Құрастырған мәтіндерін |
| | |бір-бірлеріне айтады. |
| | |2-модуль.Сыни тұрғыдан ойлау модулі. |
| | | |
| |Сергіту сәті: Қарлығаш |3- тапсырма. «Менің сүйікті ауылым», «Мен |
| | |демалысымды ауылда қалай өткіздім?», «Мен |
| | |ауылымды неліктен жақсы көремін?» |
| | |тақырыптарына қысқаша мәтін құрастыру |
| | |2-модуль.Сыни тұрғыдан ойлау модулі. |
| | | |
| | | |
|Оқу нәтижесі: |Сабақ аяғында оқушылар: |
| |- Сипаттама бере біледі. |
| |-Салыстыру, талдау, жинақтап қорыту, дәлелдер келтіру, шығармашылық |
| |ойлауын дамытады. |
|Түйінді сөздер:|Ақылды болу,еңбекқор болу,жігерлі болу |
|Сабақтың жүрісі: |
|Сабақтың |Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |Модульдер мен уақыт |
|этаптары: | | |
|Ұйымдастыру |1.Ұйымдастыру бөлімі. | |
|Сыныппен |Оқушылармен амандасу. |2-минут.1-модуль. Оқыту |
|байланыс |Оқушыларды түгендеу. |мен оқудағы жаңа тәсілдер.|
|орнату |Амансың ба Алтын күн! | |
| |Амансың ба Көк аспан" | |
| |Амансың ба Достарым! | |
| |Сендерді көрсем қуанам! | |
|Өткен сабақты| | |
|еске түсіру | | |
| |Үй тапсырмасын сұрау: |4 минут. 1-модуль.Оқыту |
| |Өткен сабақта немен таныстық? |мен оқудағы жаңа |
|Топқа бөлу |14-ж,Мәтін тақырыбына сай келмейтін |тәсілдер.Диалог |
| |бөлікті алып тастап,мәтінді қайта | |
| |құрастыру? | |
| |-Сонымен мәтін дегеніміз не? | |
| | |2-минут.1-модуль. Оқыту |
|Сыныптың |Оқушылар мәтін түрлері арқылы 4 топқа |мен оқудағы жаңа |
|білім |бөлінеді. |тәсілдер.Топқа бөлу |
|деңгейін |Сынып ережесін шығару. | |
|анықтау |-Мұғалімді тыңдау | |
| |-Бірін- бірі тыңдай білу, | |
| |-Уақытқа бағыну | |
| |-Қысқа-нұсқа сөйлеу | |
|Жаңа сабақ |-Марапаттау | |
|тақырыбына | | |
|байланысты | |4 минут. 1-модуль.Оқыту |
|сұрақтар: |Мұғалім: |мен оқудағы жаңа |
| |Сөйлем дегеніміз не? |тәсілдер.Диалог |
| |Сөйлемнің неше түрі бар? | |
| |Мәтін дегеніміз не? Мысал | |
| |Оқушы: | |
| |-Оқушылар білетін ережелерін айтты. | |
| |- Сөйлемнің түрлерін атады. | |
| |-Мәтіннің ережесін айтып,мысалдар келтірді|Сыни тұрғыдан ойлауға |
| | |үйрету |
| |Мұғалім: | |
| |-Оқушыларға сөйлем және мәтіндерді беру | |
| |оны ажырату.-Мәтінмен сөйлемнің қандай | |
| |айырмашылығы бар? | |
| | | |
| |Оқушы: Өз ойларын,білетіндерін ортаға | |
| |салды | |
|Сабаққа |Тұсаукесер . | |
|кіріспе |Сөзжұмбақ шешу: Мәтін |5-минут. АКТ модулі. |
|Сабақ |-Оқушыларға суреттер беріп мәтін |Интерактивті тақта |
|әрекетін |құрастырту. | |
|қызықтыру. |-Олай болса бүгінгі біздің өтетін |5-минут. 6-модуль |
| |тақырыбымыздың қандай тақырыпта болады |Оқушылардың жас |
| |деп ойлайсыздар? |ерекшеліктеріне сәйкес |
| | |оқыту және оқу. |
| |Оқушы:-Мәтінге қатысты екенін айтады. | |
|Сабақ |Үйрену мақсаты мен табыс критерийін | |
|мақсатын |анықтау |2 минут. 1- модуль. Оқыту |
|анықтау. |Мұғалім мен оқушылар бірге сабақ мақсаты |мен оқудағы жаңа тәсілдер.|
| |мен критерийлерін құрады. |Диалог. |
| |-Таза көркем жазу |(топтық әңгіме) |
| |-Жаттығуларды түсініп,қатесіз орындау | |
|Оқулықпен |-Өз ойын жүйелі жеткізуі | |
|жұмыс |-Топта белсенді жұмыс жасауы | |
| |-Сұрақтарға қысқа нұсқа жауап беруі | |
|Түсіндірме | | |
|/оқушылардың |Ережелермен,жаттығу жұмыстарымен танысу |10 минут. 1- модуль. Оқыту|
|түсініктерін | |мен оқудағы жаңа тәсілдер.|
|байқау | |Диалог. |
|мақсатында/ | |(топтық әңгіме) |
| |Мұғалім: | |
| |- Мәтін дегеніміз? | |
| |-Мәтіннің түрлерін ата? | |
| |- Сипаттау мәтініне мысал келтіру? | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Сабақ | |5-минут. 5- |
|мақсатының |15-ж,Мәтіндер берілген бұл мәтіндердің |модуль.Талантты және |
|жүзеге асуы |бір-бірінен қандай айырмашылықтары бар? |дарынды балаларды оқыту. |
|Түсіну кезеңі| | |
|Талдау |Мәтінмен жұмыс. | |
| |16-ж,І –топ :Суретке қарай отырып,қай |5-минут. 2-модуль.Сыни |
| |суретпен әңгімелеу мәтінін құрастыруға |тұрғыдан ойлау модулі. |
| |болады? ІІ-топ:Қай суретпен сипаттау | |
| |мәтінін құрастыруға болады?ІІІ- топ:Қай | |
| |суретпен пайымдау мәтінін құрастыруға | |
| |болады? Құрастырған мәтіндерін | |
| |бір-бірлеріне айтады. | |
| |17-ж, І топ:«Менің сүйікті ауылым», | |
| |ІІ топ:«Мен демалысымды ауылда қалай | |
| |өткіздім?»,ІІІ топ: «Мен ауылымды неліктен| |
| |жақсы көремін?» І топ: «Өзің қалаған | |
| |тақырып»тақырыптарына қысқаша мәтін | |
|Сергіту сәті |құрастыру | |
| | | |
| |Оқушылар мұғаліммен бірге сергиді. | |
|Қиындықтар | |2-минут. 6-модуль |
|мен | |Оқушылардың жас |
|түсінбеушілік| |ерекшеліктеріне сәйкес |
|тер |Түзету жұмыстары , сұрақтар |оқыту және оқу. |
| | | |
|Формативті | | |
|бағалау: | | |
| | |1минут.3- модуль. Оқыту |
| |Оқушы өзін -өзі, топты бағалайды, |үшін бағалау модулі. |
| |мұғалімнің жеке оқушыны бағалайды. | |
|Рефлексия |Оқушылардың назарын сабақтың мақсатына |2 –минут. Оқыту мен |
| |және өздерінің жетістік деңгейін бағалауға|оқудағы жаңа |
| |аудару.Өз білімдерін смайликтер арқылы |тәсілдер.Қалай оқытуды |
| |көрсету |үйрету. |
|Келесі |19- ж,ереже жаттау |1 –минут. Оқыту мен |
|тапсырма | |оқудағы жаңа |
| | |тәсілдер.Қалай оқытуды |
| | |үйрету. |
| Апта |Күн 30.09.14ж | |
|Сабақтың |Көбейту амалы бар теңдеулерді шешу |
|тақырыбы: | |
|Ресурстар: |Интерактивті тақта ,оқулық,маркер, стикерлер,бағалау бетшесі |
|Міндеті: |Көбейту амалдары бар теңдеулерді шеше алу |
| | |
|Мақсаты: |Көбейту амалы бар теңдеулерді шығаруды түсіну |
|Тапсырмалар |1-тапсырма. |2-тапсырма №5-6-7 Шартты есептерді шығару|
| |№2 Теңдеулерді шешу |2-модуль.Сыни тұрғыдан ойлау |
| |№ 3-8 Сынық сызық сызу | |
| |5- модуль.Талантты және | |
| |дарынды балаларды оқыту. | |
| | | |
| |Сергіту сәті. Қимыл-қозғалыс|3- тапсырма. № 11 тест түрінде берілген |
| |жасау |тапсырмалар |
| | |2-модуль.Сыни тұрғыдан ойлау модулі. |
| | | |
| | | |
|Оқу нәтижесі: |Сабақ аяғында оқушылар: |
| |- Көбейту амалы бар теңдеулерді шеше алады |
| |-Салыстыру, талдау, жинақтап қорыту, дәлелдер келтіру, шығармашылық |
| |ойлауын дамытады. |
|Түйінді сөздер:|Көбейту кестесін білу |
|Сабақтың жүрісі: |
|Сабақтың |Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |Модульдер мен уақыт |
|этаптары: | | |
|Ұйымдастыру |1.Ұйымдастыру бөлімі. | |
|Сыныппен |Оқушылармен амандасу. |2-минут.1-модуль. Оқыту |
|байланыс |Оқушыларды түгендеу. |мен оқудағы жаңа тәсілдер.|
|орнату |Амансың ба Алтын күн! | |
| |Амансың ба Көк аспан" | |
| |Амансың ба Достарым! | |
|Өткен сабақты|Сендерді көрсем қуанам! | |
|еске түсіру | |4 минут. 1-модуль.Оқыту |
| |Үй тапсырмасын сұрау: |мен оқудағы жаңа |
|Топқа бөлу |Көбейтудің белгісіз компоненттерін қалай |тәсілдер.Диалог |
| |табамыз? | |
| |- Көбейтудің белгісіз компоненттерін | |
| |табуға мысал келтір? |2-минут.1-модуль. Оқыту |
| | |мен оқудағы жаңа |
|Сыныптың |Оқушылар фигуралар арқылы 5 топқа |тәсілдер.Топқа бөлу |
|білім |бөлінеді. | |
|деңгейін |Сынып ережесін шығару. | |
|анықтау |-Мұғалімді тыңдау | |
| |-Бірін- бірі тыңдай білу, | |
| |-Уақытқа бағыну | |
|Жаңа сабақ |-Қысқа-нұсқа сөйлеу | |
|тақырыбына |-Марапаттау |5 –минут. 1-модуль. Оқыту |
|байланысты |Мұғалім: |мен оқудағы жаңа тәсілдер.|
|сұрақтар: |-2 см шаршының периметрін тап? | |
| |-2-ні 2 рет қос? | |
| |-2 мен 2 нің көбейтіндісі? | |
| |Оқушы: | |
| |-Оқушылар шаршының периметрін тапты | |
| |- 2 ні 2 рет қосып,4екенін айтты | |
| |-2 мен 2 нің көб-сі 4 екенін айтты | |
| | | |
| |Мұғалім: | |
| |-Тапсырмалар беру: | |
| |-Екі-екіден неше рет бар?компаненттерін | |
| |ата | |
| |6 да үш-үштен неше рет бар?Не шықты | |
| | | |
| |Оқушы: Өз ойларын,білетіндерін ортаға | |
| |салды | |
|Сабаққа |Тұсаукесер . | |
|кіріспе |Сөзжұмбақ шешу |5-минут. АКТ модулі. |
|Сабақ |Көбейту амалына берілген теңдеулер |Интерактивті тақта |
|әрекетін |көрсету. | |
|қызықтыру. |Слайдты тамашалап, сұраққа жауап беру. | |
| |-Олай болса осы көріп отырғандай бүгінгі |5-минут. 6-модуль |
| |біздің өтетін тақырыбымыздың мазмұны |Оқушылардың жас |
| |қандай тақырыпта болады деп ойлайсыздар? |ерекшеліктеріне сәйкес |
|Сабақ |Оқушы:-Көбейту амалына қатысты теңдеу |оқыту және оқу. |
|мақсатын |екенін айтады. | |
|анықтау. |Үйрену мақсаты мен табыс критерийін | |
| |анықтау |2 минут. 1- модуль. Оқыту |
| |Мұғалім мен оқушылар бірге сабақ мақсаты |мен оқудағы жаңа тәсілдер.|
| |мен критерийлерін құрады. |Диалог. |
| |-Жүргізіп,түсініп оқуы | |
| |-Өз ойын жүйелі жеткізуі | |
| |-Топта белсенді жұмыс жасауы | |
|Оқулықпен |-Сұрақтарға қысқа нұсқа жауап беруі | |
|жұмыс | | |
| |1 .Теңдеуді шешу: |10 минут. 1- модуль. Оқыту|
| |2 .Өрнек құру : |мен оқудағы жаңа тәсілдер.|
| |3. Шартты есеп |Диалог. |
| |4. Сынық сызық сызу | |
|Түсіндірме | | |
|/оқушылардың | | |
|түсініктерін | | |
|байқау |Мұғалім: | |
|мақсатында/ |-Көбейту амалдары бар теңдеулерді қалай | |
| |шешеміз? | |
| |-Мысалдар келтіру? | |
| |-Компаненттерін айту? | |
|Сабақ |1-тапсырма. |5-минут. 5- |
|мақсатының |І топқа. Теңдеу шешу |модуль.Талантты және |
|жүзеге асуы |ІІ топқа. Өрнек құру |дарынды балаларды оқыту. |
|Түсіну кезеңі|ІІІ топқа. Кесте толтыру |. |
| |ІV топқа Сынық сызық сызу | |
| |V топқа Амалдарды орындау | |
| | |2-минут. 6-модуль |
|Талдау | |Оқушылардың жас |
| |№5-6-7 Есеп шарттарын құру,талдау ,шығару |ерекшеліктеріне сәйкес |
| | |оқыту және оқу. |
|Сергіту сәті | | |
| |Оқушылар мұғаліммен бірге сергиді. | |
|Қиындықтар | | |
|мен |Түзету жұмыстары , сұрақтар | |
|түсінбеушілік| | |
|тер | | |
|Формативті | |1минут.3- модуль. Оқыту |
|бағалау: |Оқушы өзін -өзі, топты бағалайды, |үшін бағалау модулі. |
| |мұғалімнің жеке оқушыны бағалайды. | |
|Рефлексия |Сонымен балалар бүгінгі сабағымыз |2 –минут. Оқыту мен |
| |ұнадыма?Ұнаса түстер арқылы көрсету.(Кызыл|оқудағы жаңа |
| |түс-өте жақсы,сары –жақсы,жасыл-орташа) |тәсілдер.Қалай оқытуды |
| | |үйрету. |
|Келесі |Теңдеулер шешу №11 |1 –минут. Оқыту мен |
|тапсырма | |оқудағы жаңа |
| | |тәсілдер.Қалай оқытуды |
| | |үйрету. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz