Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Көбейту амалы бар теңдеулерді шешу


А.Меңдалыұлы атындағы орта мектептің мемлекеттік мекемесі бастауыш сынып
мұғалімі Анесова Светлананың 3«Б» сыныбына арналған қазақ тілі пәнінен
қысқа мерзімді жоспары

| |Күн 16.10.14ж |Сабақ -2 |
|Сабақтың |Мәтіннің түрлері |
|тақырыбы: | |
|Ресурстар: |Интерактивті тақта ,оқулық,маркер, стикерлер,бағалау бетшесі |
|Міндеті: |Мәтін туралы білімін кеңейту. |
| |Оқушылардың салыстыру,талдау, жинақтау, шығармашылық ойлауын дамыту; |
| |Қызығушылығын арттыру |
|Мақсаты: |Мәтіннің түрлерімен танысып, түрлерін ажырата алу |
|Тапсырмалар |1-тапсырма. Мәтіндер |2-тапсырма. Мәтінмен жұмыс. |
| |берілген бұл мәтіндердің |16-ж,І –топ :Суретке қарай отырып,қай |
| |бір-бірінен қандай |суретпен әңгімелеу мәтінін құрастыруға |
| |айырмашылықтары бар? |болады? ІІ-топ:Қай суретпен сипаттау |
| |5- модуль.Талантты және |мәтінін құрастыруға болады?ІІІ- топ:Қай |
| |дарынды балаларды оқыту. |суретпен пайымдау мәтінін құрастыруға |
| | |болады? Құрастырған мәтіндерін |
| | |бір-бірлеріне айтады. |
| | |2-модуль.Сыни тұрғыдан ойлау модулі. |
| | | |
| |Сергіту сәті: Қарлығаш |3- тапсырма. «Менің сүйікті ауылым», «Мен |
| | |демалысымды ауылда қалай өткіздім?», «Мен |
| | |ауылымды неліктен жақсы көремін?» |
| | |тақырыптарына қысқаша мәтін құрастыру |
| | |2-модуль.Сыни тұрғыдан ойлау модулі. |
| | | |
| | | |
|Оқу нәтижесі: |Сабақ аяғында оқушылар: |
| |- Сипаттама бере біледі. |
| |-Салыстыру, талдау, жинақтап қорыту, дәлелдер келтіру, шығармашылық |
| |ойлауын дамытады. |
|Түйінді сөздер:|Ақылды болу,еңбекқор болу,жігерлі болу |

|Сабақтың жүрісі: |
|Сабақтың |Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |Модульдер мен уақыт |
|этаптары: | | |
|Ұйымдастыру |1.Ұйымдастыру бөлімі. | |
|Сыныппен |Оқушылармен амандасу. |2-минут.1-модуль. Оқыту |
|байланыс |Оқушыларды түгендеу. |мен оқудағы жаңа тәсілдер.|
|орнату |Амансың ба Алтын күн! | |
| |Амансың ба Көк аспан" | |
| |Амансың ба Достарым! | |
| |Сендерді көрсем қуанам! | |
|Өткен сабақты| | |
|еске түсіру | | |
| |Үй тапсырмасын сұрау: |4 минут. 1-модуль.Оқыту |
| |Өткен сабақта немен таныстық? |мен оқудағы жаңа |
|Топқа бөлу |14-ж,Мәтін тақырыбына сай келмейтін |тәсілдер.Диалог |
| |бөлікті алып тастап,мәтінді қайта | |
| |құрастыру? | |
| |-Сонымен мәтін дегеніміз не? | |
| | |2-минут.1-модуль. Оқыту |
|Сыныптың |Оқушылар мәтін түрлері арқылы 4 топқа |мен оқудағы жаңа |
|білім |бөлінеді. |тәсілдер.Топқа бөлу |
|деңгейін |Сынып ережесін шығару. | |
|анықтау |-Мұғалімді тыңдау | |
| |-Бірін- бірі тыңдай білу, | |
| |-Уақытқа бағыну | |
| |-Қысқа-нұсқа сөйлеу | |
|Жаңа сабақ |-Марапаттау | |
|тақырыбына | | |
|байланысты | |4 минут. 1-модуль.Оқыту |
|сұрақтар: |Мұғалім: |мен оқудағы жаңа |
| |Сөйлем дегеніміз не? |тәсілдер.Диалог |
| |Сөйлемнің неше түрі бар? | |
| |Мәтін дегеніміз не? Мысал | |
| |Оқушы: | |
| |-Оқушылар білетін ережелерін айтты. | |
| |- Сөйлемнің түрлерін атады. | |
| |-Мәтіннің ережесін айтып,мысалдар келтірді|Сыни тұрғыдан ойлауға |
| | |үйрету |
| |Мұғалім: | |
| |-Оқушыларға сөйлем және мәтіндерді беру | |
| |оны ажырату.-Мәтінмен сөйлемнің қандай | |
| |айырмашылығы бар? | |
| | | |
| |Оқушы: Өз ойларын,білетіндерін ортаға | |
| |салды | |
|Сабаққа |Тұсаукесер . | |
|кіріспе |Сөзжұмбақ шешу: Мәтін |5-минут. АКТ модулі. |
|Сабақ |-Оқушыларға суреттер беріп мәтін |Интерактивті тақта |
|әрекетін |құрастырту. | |
|қызықтыру. |-Олай болса бүгінгі біздің өтетін |5-минут. 6-модуль |
| |тақырыбымыздың қандай тақырыпта болады |Оқушылардың жас |
| |деп ойлайсыздар? |ерекшеліктеріне сәйкес |
| | |оқыту және оқу. |
| |Оқушы:-Мәтінге қатысты екенін айтады. | |
|Сабақ |Үйрену мақсаты мен табыс критерийін | |
|мақсатын |анықтау |2 минут. 1- модуль. Оқыту |
|анықтау. |Мұғалім мен оқушылар бірге сабақ мақсаты |мен оқудағы жаңа тәсілдер.|
| |мен критерийлерін құрады. |Диалог. |
| |-Таза көркем жазу |(топтық әңгіме) |
| |-Жаттығуларды түсініп,қатесіз орындау | |
|Оқулықпен |-Өз ойын жүйелі жеткізуі | |
|жұмыс |-Топта белсенді жұмыс жасауы | |
| |-Сұрақтарға қысқа нұсқа жауап беруі | |
|Түсіндірме | | |
|/оқушылардың |Ережелермен,жаттығу жұмыстарымен танысу |10 минут. 1- модуль. Оқыту|
|түсініктерін | |мен оқудағы жаңа тәсілдер.|
|байқау | |Диалог. |
|мақсатында/ | |(топтық әңгіме) |
| |Мұғалім: | |
| |- Мәтін дегеніміз? | |
| |-Мәтіннің түрлерін ата? | |
| |- Сипаттау мәтініне мысал келтіру? | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Сабақ | |5-минут. 5- |
|мақсатының |15-ж,Мәтіндер берілген бұл мәтіндердің |модуль.Талантты және |
|жүзеге асуы |бір-бірінен қандай айырмашылықтары бар? |дарынды балаларды оқыту. |
|Түсіну кезеңі| | |
|Талдау |Мәтінмен жұмыс. | |
| |16-ж,І –топ :Суретке қарай отырып,қай |5-минут. 2-модуль.Сыни |
| |суретпен әңгімелеу мәтінін құрастыруға |тұрғыдан ойлау модулі. |
| |болады? ІІ-топ:Қай суретпен сипаттау | |
| |мәтінін құрастыруға болады?ІІІ- топ:Қай | |
| |суретпен пайымдау мәтінін құрастыруға | |
| |болады? Құрастырған мәтіндерін | |
| |бір-бірлеріне айтады. | |
| |17-ж, І топ:«Менің сүйікті ауылым», | |
| |ІІ топ:«Мен демалысымды ауылда қалай | |
| |өткіздім?»,ІІІ топ: «Мен ауылымды неліктен| |
| |жақсы көремін?» І топ: «Өзің қалаған | |
| |тақырып»тақырыптарына қысқаша мәтін | |
|Сергіту сәті |құрастыру | |
| | | |
| |Оқушылар мұғаліммен бірге сергиді. | |
|Қиындықтар | |2-минут. 6-модуль |
|мен | |Оқушылардың жас |
|түсінбеушілік| |ерекшеліктеріне сәйкес |
|тер |Түзету жұмыстары , сұрақтар |оқыту және оқу. |
| | | |
|Формативті | | |
|бағалау: | | |
| | |1минут.3- модуль. Оқыту |
| |Оқушы өзін -өзі, топты бағалайды, |үшін бағалау модулі. |
| |мұғалімнің жеке оқушыны бағалайды. | |
|Рефлексия |Оқушылардың назарын сабақтың мақсатына |2 –минут. Оқыту мен |
| |және өздерінің жетістік деңгейін бағалауға|оқудағы жаңа |
| |аудару.Өз білімдерін смайликтер арқылы |тәсілдер.Қалай оқытуды |
| |көрсету |үйрету. |
|Келесі |19- ж,ереже жаттау |1 –минут. Оқыту мен |
|тапсырма | |оқудағы жаңа |
| | |тәсілдер.Қалай оқытуды |
| | |үйрету. |

| Апта |Күн 30.09.14ж | |
|Сабақтың |Көбейту амалы бар теңдеулерді шешу |
|тақырыбы: | |
|Ресурстар: |Интерактивті тақта ,оқулық,маркер, стикерлер,бағалау бетшесі |
|Міндеті: |Көбейту амалдары бар теңдеулерді шеше алу |
| | |
|Мақсаты: |Көбейту амалы бар теңдеулерді шығаруды түсіну |
|Тапсырмалар |1-тапсырма. |2-тапсырма №5-6-7 Шартты есептерді шығару|
| |№2 Теңдеулерді шешу |2-модуль.Сыни тұрғыдан ойлау |
| |№ 3-8 Сынық сызық сызу | |
| |5- модуль.Талантты және | |
| |дарынды балаларды оқыту. | |
| | | |
| |Сергіту сәті. Қимыл-қозғалыс|3- тапсырма. № 11 тест түрінде берілген |
| |жасау |тапсырмалар |
| | |2-модуль.Сыни тұрғыдан ойлау модулі. |
| | | |
| | | |
|Оқу нәтижесі: |Сабақ аяғында оқушылар: |
| |- Көбейту амалы бар теңдеулерді шеше алады |
| |-Салыстыру, талдау, жинақтап қорыту, дәлелдер келтіру, шығармашылық |
| |ойлауын дамытады. |
|Түйінді сөздер:|Көбейту кестесін білу |

|Сабақтың жүрісі: |
|Сабақтың |Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |Модульдер мен уақыт |
|этаптары: | | |
|Ұйымдастыру |1.Ұйымдастыру бөлімі. | |
|Сыныппен |Оқушылармен амандасу. |2-минут.1-модуль. Оқыту |
|байланыс |Оқушыларды түгендеу. |мен оқудағы жаңа тәсілдер.|
|орнату |Амансың ба Алтын күн! | |
| |Амансың ба Көк аспан" | |
| |Амансың ба Достарым! | |
|Өткен сабақты|Сендерді көрсем қуанам! | |
|еске түсіру | |4 минут. 1-модуль.Оқыту |
| |Үй тапсырмасын сұрау: |мен оқудағы жаңа |
|Топқа бөлу |Көбейтудің белгісіз компоненттерін қалай |тәсілдер.Диалог |
| |табамыз? | |
| |- Көбейтудің белгісіз компоненттерін | |
| |табуға мысал келтір? |2-минут.1-модуль. Оқыту |
| | |мен оқудағы жаңа |
|Сыныптың |Оқушылар фигуралар арқылы 5 топқа |тәсілдер.Топқа бөлу |
|білім |бөлінеді. | |
|деңгейін |Сынып ережесін шығару. | |
|анықтау |-Мұғалімді тыңдау | |
| |-Бірін- бірі тыңдай білу, | |
| |-Уақытқа бағыну | |
|Жаңа сабақ |-Қысқа-нұсқа сөйлеу | |
|тақырыбына |-Марапаттау |5 –минут. 1-модуль. Оқыту |
|байланысты |Мұғалім: |мен оқудағы жаңа тәсілдер.|
|сұрақтар: |-2 см шаршының периметрін тап? | |
| |-2-ні 2 рет қос? | |
| |-2 мен 2 нің көбейтіндісі? | |
| |Оқушы: | |
| |-Оқушылар шаршының периметрін тапты | |
| |- 2 ні 2 рет қосып,4екенін айтты | |
| |-2 мен 2 нің көб-сі 4 екенін айтты | |
| | | |
| |Мұғалім: | |
| |-Тапсырмалар беру: | |
| |-Екі-екіден неше рет бар?компаненттерін | |
| |ата | |
| |6 да үш-үштен неше рет бар?Не шықты | |
| | | |
| |Оқушы: Өз ойларын,білетіндерін ортаға | |
| |салды | |
|Сабаққа |Тұсаукесер . | |
|кіріспе |Сөзжұмбақ шешу |5-минут. АКТ модулі. |
|Сабақ |Көбейту амалына берілген теңдеулер |Интерактивті тақта |
|әрекетін |көрсету. | |
|қызықтыру. |Слайдты тамашалап, сұраққа жауап беру. | |
| |-Олай болса осы көріп отырғандай бүгінгі |5-минут. 6-модуль |
| |біздің өтетін тақырыбымыздың мазмұны |Оқушылардың жас |
| |қандай тақырыпта болады деп ойлайсыздар? |ерекшеліктеріне сәйкес |
|Сабақ |Оқушы:-Көбейту амалына қатысты теңдеу |оқыту және оқу. |
|мақсатын |екенін айтады. | |
|анықтау. |Үйрену мақсаты мен табыс критерийін | |
| |анықтау |2 минут. 1- модуль. Оқыту |
| |Мұғалім мен оқушылар бірге сабақ мақсаты |мен оқудағы жаңа тәсілдер.|
| |мен критерийлерін құрады. |Диалог. |
| |-Жүргізіп,түсініп оқуы | |
| |-Өз ойын жүйелі жеткізуі | |
| |-Топта белсенді жұмыс жасауы | |
|Оқулықпен |-Сұрақтарға қысқа нұсқа жауап беруі | |
|жұмыс | | |
| |1 .Теңдеуді шешу: |10 минут. 1- модуль. Оқыту|
| |2 .Өрнек құру : |мен оқудағы жаңа тәсілдер.|
| |3. Шартты есеп |Диалог. |
| |4. Сынық сызық сызу | |
|Түсіндірме | | |
|/оқушылардың | | |
|түсініктерін | | |
|байқау |Мұғалім: | |
|мақсатында/ |-Көбейту амалдары бар теңдеулерді қалай | |
| |шешеміз? | |
| |-Мысалдар келтіру? | |
| |-Компаненттерін айту? | |
|Сабақ |1-тапсырма. |5-минут. 5- |
|мақсатының |І топқа. Теңдеу шешу |модуль.Талантты және |
|жүзеге асуы |ІІ топқа. Өрнек құру |дарынды балаларды оқыту. |
|Түсіну кезеңі|ІІІ топқа. Кесте толтыру |. |
| |ІV топқа Сынық сызық сызу | |
| |V топқа Амалдарды орындау | |
| | |2-минут. 6-модуль |
|Талдау | |Оқушылардың жас |
| |№5-6-7 Есеп шарттарын құру,талдау ,шығару |ерекшеліктеріне сәйкес |
| | |оқыту және оқу. |
|Сергіту сәті | | |
| |Оқушылар мұғаліммен бірге сергиді. | |
|Қиындықтар | | |
|мен |Түзету жұмыстары , сұрақтар | |
|түсінбеушілік| | |
|тер | | |
|Формативті | |1минут.3- модуль. Оқыту |
|бағалау: |Оқушы өзін -өзі, топты бағалайды, |үшін бағалау модулі. |
| |мұғалімнің жеке оқушыны бағалайды. | |
|Рефлексия |Сонымен балалар бүгінгі сабағымыз |2 –минут. Оқыту мен |
| |ұнадыма?Ұнаса түстер арқылы көрсету.(Кызыл|оқудағы жаңа |
| |түс-өте жақсы,сары –жақсы,жасыл-орташа) |тәсілдер.Қалай оқытуды |
| | |үйрету. |
|Келесі |Теңдеулер шешу №11 |1 –минут. Оқыту мен |
|тапсырма | |оқудағы жаңа |
| | |тәсілдер.Қалай оқытуды |
| | |үйрету. |


Ұқсас жұмыстар
Теңдеулерді шеш
Орта мерзімді жоспар математика. 3 сынып
Математика пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль
Орта мерзімді жұмыс жоспары
Комплекс сан ұғымы. комплекс сандарға амалдар қолдану
Кестелік көбейту және бөлу. Жазбаша қосу және бөлу
Есепті дұрыс шығарыпсыңдар
Логикалық терістеу
Көбейтудің жазбаша тәсілдері
Математикадан бақылау, өздік жұмыстарының жинағы, 3 сынып
Пәндер