Аралас сандарды азайту. 6 сынып. қысқа мерзімді жоспарлау

Математика 5 «Б» сыныбы
- Аралас сандарды азайту туралы мағлұмат беру.
- Аралас сандарды азайту тәсілдерін үйрету.
- Тапсырманы орындауда өзара жұптасып, топтасып жұмыс жасауға тәрбиелеу.
- Аралас сандарды азайту туралы мағлұмат алады.
- Аралас сандарды азайту тәсілдерін үйренеді.
- Тапсырманы орындауда өзара жұптасып, топтасып жұмыс жасайтын болады.
І. Бөлімдері бірдей аралас сандарды азайту үшін :
- олардың бүтін бөліктерінің айырмасын, бөлшек бөліктерінің айырмасын табу керек.
- бүтін бөліктерінің айырмасы мен бөлшек бөліктерінің айырмасының қосындысын аралас сан түрінде жазу керек
ІІ. Бөлімдері әр түрлі аралас сандарды азайту үшін :
- аралас сандардың бөлшек бөліктерін ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек;
- бөлімдері бірдей аралас сандарды азайту керек.
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары : (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І. Ұйымдастыру ( 3 минут)
1. Сыныптағы психологиялық ахуалды қалыптастыру: оқушылармен амандасу, түгендеу, топтастыру.
2. Оқушыларды топқа бөлу( 3 топқа бөлу)
ІІ. Менен сұрақ, сенен жауап (сұрақ -жауап) (4 минут)
1. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай қосамыз ?
2. Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қалай қосамыз?
ІІІ. Топтық жұмыс «Мәтінге шолу» ( 10 минут)
Әр топ оқулықтан өздеріне берілген мәтінді оқып топта талқылап баяндаушылары тақтаға шығып баяндайды.
І. Бөлімдері бірдей аралас сандарды азайту үшін :
- олардың бүтін бөліктерінің айырмасын, бөлшек бөліктерінің айырмасын табу керек.
- бүтін бөліктерінің айырмасы мен бөлшек бөліктерінің айырмасының қосындысын аралас сан түрінде жазу керек.
Мысалы :
ІІ. Бөлімдері әр түрлі аралас сандарды азайту үшін :
- аралас сандардың бөлшек бөліктерін ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек;
- бөлімдері бірдей аралас сандарды азайту керек.
Мысалы :
ІІІ. Натурал саннан аралас санды азайту үшін натурал санды аралас сан түрінде жазу керек.
Мысалы :
ІV. Аралас саннан натурал санды азайту.
Мысалы :
ІV. Жұптық жұмыс (15 минут)
Оқулықтағы № 690-693 есептер
V. Жеке жұмыс « Тест » (10 минут)
Мұғалім екі жұлдыз бір ұсыныс арқылы бағалайды.
VII. Кері байланыс. Рефлексия. (Не үйрендім, не қиын болды) (3 минут)
Әр оқушы стикерге жазып тақтаға іледі
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz