Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Өрнектерді тепе-тең түрлендіру. 7 сынып
Сабақтың тақырыбы :Өрнектерді тепе-тең түрлендіру.
Сабақтың мақсаты:
1. Тарау бойынша алған білімдерін байқау, өтілген материалдарды қайталау, пысықтау; өрнектерді тепе-тең түрлендіруде қысқаша көбейту формулаларды қолдана білу, өз білімін көрсете алу қасиеттерін ашуға үйрету.
2. Ой-өрісін дамыту, білуге тиісті міндетті деңгейдегі есептерді шығару,іскерліктерін дамыту , теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру.
3. Тез ойлап, тез қорытуға және сөйлеу мәнеріне тәрбиелеу, шығармашылық пен ізденушілікке тәрбиелеу.
Сабақтың міндеттері:
* Қысқаша көбейту формулаларын пайдаланудың тиімді тәсілдерін қарастыру;
* Бұрынғы алынған білім-білік дағдыларды пайдалана отырып есептеу дағдысымен жұмыс;
* Математикалық танымды кеңейту;
Сабақтың түрі:
* тарауды қайталу,білімді жүйеге келтіру
Сабақтың әдісі:
* өзара оқыту,оқыта үйрету сұрақ-жауап, тест
Сабақтың көрнекілігі: формулалар, слайд , әртүрлі деңгейдегі тапсырмалар;
Сабақтың барысы:
* Ұйымдастыру кезеңі: оқушылардың сабаққа әзірлігі, сәлемдесу , түгендеу.3′
* Үй тапсырмасын тексеру: 2′
1-10 тест тапсырмасын тексеру.
ІІІ. Қызығушылықты ояту.
1) Қысқаша көбейту формулаларын тексеру кезеңі: <<Жұбыңды тап>> тапсырмасын орындау. 2′
2) Ауызша есептеу: <<Белгісіз өрнекті анықта>>. 2′
(а-b)(а[2] + +b[2])=а[3]-b[3]
с[2]+ 4ас + =(c+2a) 2
(а - )(а[2] +5а +25)=a[3] -125
-16bс +64b2 = (c -8b)2
(2- 3с)( 4+ +9с[2])=8-27c 3
3) << Математикалық диктант>> 2′
* 1) а мен 3с өрнектерінің қосындысының квадраты.
* 2) в және 5а өрнектерінің қосындысы мен айырымының көбейтіндісі.
* 3) 2х және 5у өрнектерінің кубтарының қосыңдысы
* 4) х [2 ]және 4 өрнектерінің айырымы мен қосындысының көбейтіндісі.
4) <<Сәйкесін тап>> 3′
* 16-4х2 (x-6c)(x2+6xc+36c2)
* (3a-5b)2 a[3]-6а2 b+12аb2 -b3
* (2a+3b)2 (4-2x)(4+2x)
* (a-2b) [3] 4a2+12аb+9b2
* х3-216с3 (a+1)(a2[_]a+1)
* a 3 +1 9a 2 - 30аb+25b 2
ІV. Мағынаны тану. 1) <<Деңгейлік тапсырма>> 5′
І-деңгей:
* 1) Көбейткіштерге жікте: а) 49n[2]-25;
ә) 8-m[3];
* 2) Көпмүше түрінде жаз: а) (5х-2у)[2];
ә) (3+в)[3];
ІІ-деңгей:
* 1) Өрнекті ықшамда: (m+2n)[3]-m[3]+4n[3];
* 2) Есепте: 76[2] -24[2]
ІІІ-деңгей: Теңдеу шешу: №221(1);
2) Шағын тест. 5′
1. (2х+3) 2
A) 4х2+9; B) 4х2-12х+9; C) 4х2+12х+9; D) 4х2-9.
2. (5а-3b)*(5а+3b)
A) 25а2+9b2; B) 25а2-30аb+9b2; C) 25а2+3аb+9b2; D) 25а2-9b2.
3. (2b-3а) 3
A) 8b2-27а3; B) 8b 3-36b2а+54bа2-27а3; C) 8b2-12аb+27а3;
D) 8b 2 +27а3.
4) 0,008m3-0,36m2n+5,4mn2-27n3
A) (0,2m-3n) 3; B) (0,2-3mn) 3; C) (0,2mn-3) 3; D) (0,2+3mn) 3.
5) -49х[2]+0,04у[2]
A) (0,2у-7х) [2]; B) (0,2-7ху) 3 ; C) (0,2у-7х); D) Дұрыс жауабы жоқ.
6) (5х+2у) 3
A) 125х3+150х[2]у+60ху[2]+8у3; B) 125х3+8у[2]; C) 125х3-8у3;
D)Дұрыс жауабы жоқ.
Жауабы: 1. C; 2.D; 3.B; 4.A; 5.D; 6.A
3) <<Семантикалық карта>> 5′
А)
В)
С)
D)
Көбейткіштерге жікте:
а[2]-4у[2]
(а-4у)(а+4у),
Б
(а-4у)[2],
С
(а-2у)(а+2у),
Е
(а+4у)[2],
Р
Көбейткіштерге жікте:
27а[3]+в[3]
(3а+в)(9а[2]- 3ав+в[2]),
В
(3а-в)[2],
И
(3а-в)(9а[2]-3а+в[2]),
Т
(3а- в)(9а+3а[2]+в),
Я
Бөлшекті қысқарт:
72
__________
13[2]-11[2]
2
A
1,5
К
1
М
3
О
Көпмүше түрінде жаз:
(2-х)[2]
4-4х+х[2],
Г
4х[2],
Х
4-х[2],
Ф
4-2х+х[2],
Л
Көбейткіш
терге жікте:
8-12а+16а[2]-а[3]
(4-а)[3],
Д
(4+а)[3],
Ж
(2-а)[3],
И
(2+а)[3],
Н
Жасырын сөз <<Евклид>>
V. Толғаныс.
1) <<Оқушы шығармашылығы>> 5′
* 1. Евклид кім?
* 2. Евклидтің қандай еңбегін білесіңдер?
* 3. Қысқаша көбейту формулалары қашаннан белгілі болған?
* 4. Евклид қысқаша көбейту формулаларын қалай дәлелдеді?
(a+b)2 =a 2 +2ab+b 2 формуласын геометриялық тәсілмен дәлелдеу.
a·b
a·a
a
b·b
a·b
b
b
a b
Екі өр нектің квадрат тарының айыры-мы...
2) Формуланы топтастыру. 5′
Екі өрнектің кубтарының айырымы...
Екі өрнектің қосындысың квадраты...
Қысқаша көбейту формулалары
Екі өрнектің кубтарының қосындысы...
Екі өрнектің айырымының квадраты ...
Екі өрнектің айырымының кубы ...
Екі өрнектің қосындысының кубы...
Сабақты қорытындылау: 3′
Сонымен , бүгінгі сабақта, математикалық есептеулерде қысқаша көбейту формулаларын пайдаланудың тиімді екендігіне көз жеткізіп, көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеуде формулаларды кері тәртіпте қолдана білу қабілетімізді қалыптастырдық.
Үй тапсырмасы №229
Оқушыларды бағалау. 3′
Оқушы аты жөні
Үй тапсыр масы
Ауызша есептеу
Матема тикалық диктант
Сәйкесін тап
Деңгейлік тапсырма
Шағын тест
Семанти калық карта
Шығарма шылық жұмыс
Форму ланы топтас тыру
Қорытын
дылау
баға
Сабақтың мақсаты:
1. Тарау бойынша алған білімдерін байқау, өтілген материалдарды қайталау, пысықтау; өрнектерді тепе-тең түрлендіруде қысқаша көбейту формулаларды қолдана білу, өз білімін көрсете алу қасиеттерін ашуға үйрету.
2. Ой-өрісін дамыту, білуге тиісті міндетті деңгейдегі есептерді шығару,іскерліктерін дамыту , теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру.
3. Тез ойлап, тез қорытуға және сөйлеу мәнеріне тәрбиелеу, шығармашылық пен ізденушілікке тәрбиелеу.
Сабақтың міндеттері:
* Қысқаша көбейту формулаларын пайдаланудың тиімді тәсілдерін қарастыру;
* Бұрынғы алынған білім-білік дағдыларды пайдалана отырып есептеу дағдысымен жұмыс;
* Математикалық танымды кеңейту;
Сабақтың түрі:
* тарауды қайталу,білімді жүйеге келтіру
Сабақтың әдісі:
* өзара оқыту,оқыта үйрету сұрақ-жауап, тест
Сабақтың көрнекілігі: формулалар, слайд , әртүрлі деңгейдегі тапсырмалар;
Сабақтың барысы:
* Ұйымдастыру кезеңі: оқушылардың сабаққа әзірлігі, сәлемдесу , түгендеу.3′
* Үй тапсырмасын тексеру: 2′
1-10 тест тапсырмасын тексеру.
ІІІ. Қызығушылықты ояту.
1) Қысқаша көбейту формулаларын тексеру кезеңі: <<Жұбыңды тап>> тапсырмасын орындау. 2′
2) Ауызша есептеу: <<Белгісіз өрнекті анықта>>. 2′
(а-b)(а[2] + +b[2])=а[3]-b[3]
с[2]+ 4ас + =(c+2a) 2
(а - )(а[2] +5а +25)=a[3] -125
-16bс +64b2 = (c -8b)2
(2- 3с)( 4+ +9с[2])=8-27c 3
3) << Математикалық диктант>> 2′
* 1) а мен 3с өрнектерінің қосындысының квадраты.
* 2) в және 5а өрнектерінің қосындысы мен айырымының көбейтіндісі.
* 3) 2х және 5у өрнектерінің кубтарының қосыңдысы
* 4) х [2 ]және 4 өрнектерінің айырымы мен қосындысының көбейтіндісі.
4) <<Сәйкесін тап>> 3′
* 16-4х2 (x-6c)(x2+6xc+36c2)
* (3a-5b)2 a[3]-6а2 b+12аb2 -b3
* (2a+3b)2 (4-2x)(4+2x)
* (a-2b) [3] 4a2+12аb+9b2
* х3-216с3 (a+1)(a2[_]a+1)
* a 3 +1 9a 2 - 30аb+25b 2
ІV. Мағынаны тану. 1) <<Деңгейлік тапсырма>> 5′
І-деңгей:
* 1) Көбейткіштерге жікте: а) 49n[2]-25;
ә) 8-m[3];
* 2) Көпмүше түрінде жаз: а) (5х-2у)[2];
ә) (3+в)[3];
ІІ-деңгей:
* 1) Өрнекті ықшамда: (m+2n)[3]-m[3]+4n[3];
* 2) Есепте: 76[2] -24[2]
ІІІ-деңгей: Теңдеу шешу: №221(1);
2) Шағын тест. 5′
1. (2х+3) 2
A) 4х2+9; B) 4х2-12х+9; C) 4х2+12х+9; D) 4х2-9.
2. (5а-3b)*(5а+3b)
A) 25а2+9b2; B) 25а2-30аb+9b2; C) 25а2+3аb+9b2; D) 25а2-9b2.
3. (2b-3а) 3
A) 8b2-27а3; B) 8b 3-36b2а+54bа2-27а3; C) 8b2-12аb+27а3;
D) 8b 2 +27а3.
4) 0,008m3-0,36m2n+5,4mn2-27n3
A) (0,2m-3n) 3; B) (0,2-3mn) 3; C) (0,2mn-3) 3; D) (0,2+3mn) 3.
5) -49х[2]+0,04у[2]
A) (0,2у-7х) [2]; B) (0,2-7ху) 3 ; C) (0,2у-7х); D) Дұрыс жауабы жоқ.
6) (5х+2у) 3
A) 125х3+150х[2]у+60ху[2]+8у3; B) 125х3+8у[2]; C) 125х3-8у3;
D)Дұрыс жауабы жоқ.
Жауабы: 1. C; 2.D; 3.B; 4.A; 5.D; 6.A
3) <<Семантикалық карта>> 5′
А)
В)
С)
D)
Көбейткіштерге жікте:
а[2]-4у[2]
(а-4у)(а+4у),
Б
(а-4у)[2],
С
(а-2у)(а+2у),
Е
(а+4у)[2],
Р
Көбейткіштерге жікте:
27а[3]+в[3]
(3а+в)(9а[2]- 3ав+в[2]),
В
(3а-в)[2],
И
(3а-в)(9а[2]-3а+в[2]),
Т
(3а- в)(9а+3а[2]+в),
Я
Бөлшекті қысқарт:
72
__________
13[2]-11[2]
2
A
1,5
К
1
М
3
О
Көпмүше түрінде жаз:
(2-х)[2]
4-4х+х[2],
Г
4х[2],
Х
4-х[2],
Ф
4-2х+х[2],
Л
Көбейткіш
терге жікте:
8-12а+16а[2]-а[3]
(4-а)[3],
Д
(4+а)[3],
Ж
(2-а)[3],
И
(2+а)[3],
Н
Жасырын сөз <<Евклид>>
V. Толғаныс.
1) <<Оқушы шығармашылығы>> 5′
* 1. Евклид кім?
* 2. Евклидтің қандай еңбегін білесіңдер?
* 3. Қысқаша көбейту формулалары қашаннан белгілі болған?
* 4. Евклид қысқаша көбейту формулаларын қалай дәлелдеді?
(a+b)2 =a 2 +2ab+b 2 формуласын геометриялық тәсілмен дәлелдеу.
a·b
a·a
a
b·b
a·b
b
b
a b
Екі өр нектің квадрат тарының айыры-мы...
2) Формуланы топтастыру. 5′
Екі өрнектің кубтарының айырымы...
Екі өрнектің қосындысың квадраты...
Қысқаша көбейту формулалары
Екі өрнектің кубтарының қосындысы...
Екі өрнектің айырымының квадраты ...
Екі өрнектің айырымының кубы ...
Екі өрнектің қосындысының кубы...
Сабақты қорытындылау: 3′
Сонымен , бүгінгі сабақта, математикалық есептеулерде қысқаша көбейту формулаларын пайдаланудың тиімді екендігіне көз жеткізіп, көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеуде формулаларды кері тәртіпте қолдана білу қабілетімізді қалыптастырдық.
Үй тапсырмасы №229
Оқушыларды бағалау. 3′
Оқушы аты жөні
Үй тапсыр масы
Ауызша есептеу
Матема тикалық диктант
Сәйкесін тап
Деңгейлік тапсырма
Шағын тест
Семанти калық карта
Шығарма шылық жұмыс
Форму ланы топтас тыру
Қорытын
дылау
баға
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz