Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар

Файл қосу

Теңдеу шешу. 2 сынып

Сабақтың тақырыбы:Теңдеу шешу
Сабақтың мақсаты: Күрделі теңдеу шешудің жолдарын одан әрі жетілдіру.
1.Белгісіз сандарды табу жолдарын меңгерту.
2. Екі таңбалы сандарды қосу және азайтуды ауызша шығаруға төселдіру, білімдерін тереңдету.
3. Берілген есептерге кері есеп құрып, шығарып үйрету, жылдам ойлауға, шапшаң қимылдауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:Аралас сабақ
Сабақтың әдісі:Түсіндіру, сұрақ - жауап, талдау.
Көрнекілігі:Кесте, ойын элементтері
Сабақтың жүру барысы:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
№3 (Ауызша жауаптар тыңдалады)
* Шаршы дегеніміз не?
* Берілген фигураның ауданын қалай табамыз?
* Тік төртбұрыш туралы не білеміз?
* Теңдеу дегеніміз не?
ІІІ. Жаңа сабақ.Теңдеу шешу.
а) Кестемен жұмыс.
Қандай амал компоненттері белгісіз?
Оларды қалай табуға болады?
Қосылғыш
15 + 5

80-60

9+5
19+6

Қосылғыш

27+3

24+6

21+9
Қосындының мәні
70
72
50
100
34
55
33

Белгісіз қосылғышты қалай табамыз?

Азайғыш
100

50+42

47+10

Азайтқыш

9+11

24+6

17+23
25+5
Айырманың мәні
50+10
70
22
20
17
30
6
Белгісіз азайғышты, азайтқышты қалай табамыз?
ІҮ. Топпен жұмыс.Оқушылардың өз бетімен теңдеу шешу қабілеттерін анықтау.
І топ ІІ топ ІІІ топ
100 - а = 47 Х + 69 = 100 Х- 52 = 60 - 45
Х - (14 + 29) = 12 54 + 6 +у = 77 а + 30 = 15 + 9 + 11
Ү. Ойын: <<Парашют қайда қонады?>>
Парашюттегі өрнектің мәні бойынша сәйкес өрнекке барып қону.
Мақсаты: Екі таңбалы сандарды ауызша қосу, азайту қабілеттерін байқау.
59 + 18 19 + 59 48 + 38 47 - 19 56 - 18
34 + 57 36 + 48 50 - 18 62 - 38 63 - 49
ҮІ. Оқулықпен жұмыс.
№4 есеп. Мақсаты: Оқушылардың есеп құру және оған кері есеп құрып шығару шеберліктерін анықтау.
а) Қысқаша жазылуы бойынша есеп құрастырып, оны шығару.
Болғаны - 25 ұл және 17 қыз
Кетті - 49 бала
Қалды - ? бала
ә) Берілген есепке кері есептер құрастырып, шығару.
ҮІІ. Шығармашылық жұмыс.Сурет бойынша теңдеу құрып шығару.
Жай теңдеу арқылы күрделі теңдеу құру қабілеттерін байқау.
Х + 30 = 58 30 + х = 20 + 38
ҮІІІ. <<Кім шапшаң?>> ойыны.
Жасырын сөзді тапқанда, жаңа сөз шығу керек.
Жасырын сөз: <<22 наурыз>>
Наурыз мерекесі туралы түсінік беру.
ІХ. Парақшамен жұмыс.
Көктемнің алғашқы гүлдері біздің сыныпта. Гүлдердің артына жазылған тапсырмаларды орындау.
Х. Өздік жұмыс.№5. Оқушылардың ауызша есептеу қабілеттерін анықтау.
ХІ. Шығармашылық жұмыс.Оқушылардың зейінін анықтау
Төрт қорапта белгілі бір түстегі моншақтар жатыр. Олар: қызыл, сары, көк және жасыл. Қораптардың астында дұрыс жазулар берілген. Қораптардың әрқайсысында түсі қандай моншақ жатыр?
Жасыл да , Сары емес қызыл да, көк те, жасыл
сары да емес жасыл да емес да, қызыл да
емес
ХІ. Қорыту.Бүгінгі сабақта не білдік? Теңдеу дегеніміз не болды?
ХІІ. Үйге тапсырма.№6 Тиімді тәсілмен есептеу.
ХІІІ. Бағалау.


Ұқсас жұмыстар
Теңдеу шығару
Квадрат теңдеуді коэффициенті бойынша шешу
АЛГЕБРАЛЫҚ ТЕҢДЕУЛЕР ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ШЕШУ ӘДІСТЕРІ
Теңдеу және оны шешу тәсілдері
Теңдеу және оны шешу. 4 сынып
Фигураның ауданы
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу
Бір айнымалысы бар теңдеулерді шешу
Тригонометриялық теңдеулерді шешу
Квадраттық теңдеу түбірлерінің формулаларына есептер. 8-сынып
Пәндер