Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар
Файл қосу
Теңдеу шешу. 2 сынып
Сабақтың тақырыбы:Теңдеу шешу
Сабақтың мақсаты: Күрделі теңдеу шешудің жолдарын одан әрі жетілдіру.
1.Белгісіз сандарды табу жолдарын меңгерту.
2. Екі таңбалы сандарды қосу және азайтуды ауызша шығаруға төселдіру, білімдерін тереңдету.
3. Берілген есептерге кері есеп құрып, шығарып үйрету, жылдам ойлауға, шапшаң қимылдауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:Аралас сабақ
Сабақтың әдісі:Түсіндіру, сұрақ - жауап, талдау.
Көрнекілігі:Кесте, ойын элементтері
Сабақтың жүру барысы:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
№3 (Ауызша жауаптар тыңдалады)
* Шаршы дегеніміз не?
* Берілген фигураның ауданын қалай табамыз?
* Тік төртбұрыш туралы не білеміз?
* Теңдеу дегеніміз не?
ІІІ. Жаңа сабақ.Теңдеу шешу.
а) Кестемен жұмыс.
Қандай амал компоненттері белгісіз?
Оларды қалай табуға болады?
Қосылғыш
15 + 5
80-60
9+5
19+6
Қосылғыш
27+3
24+6
21+9
Қосындының мәні
70
72
50
100
34
55
33
Белгісіз қосылғышты қалай табамыз?
Азайғыш
100
50+42
47+10
Азайтқыш
9+11
24+6
17+23
25+5
Айырманың мәні
50+10
70
22
20
17
30
6
Белгісіз азайғышты, азайтқышты қалай табамыз?
ІҮ. Топпен жұмыс.Оқушылардың өз бетімен теңдеу шешу қабілеттерін анықтау.
І топ ІІ топ ІІІ топ
100 - а = 47 Х + 69 = 100 Х- 52 = 60 - 45
Х - (14 + 29) = 12 54 + 6 +у = 77 а + 30 = 15 + 9 + 11
Ү. Ойын: <<Парашют қайда қонады?>>
Парашюттегі өрнектің мәні бойынша сәйкес өрнекке барып қону.
Мақсаты: Екі таңбалы сандарды ауызша қосу, азайту қабілеттерін байқау.
59 + 18 19 + 59 48 + 38 47 - 19 56 - 18
34 + 57 36 + 48 50 - 18 62 - 38 63 - 49
ҮІ. Оқулықпен жұмыс.
№4 есеп. Мақсаты: Оқушылардың есеп құру және оған кері есеп құрып шығару шеберліктерін анықтау.
а) Қысқаша жазылуы бойынша есеп құрастырып, оны шығару.
Болғаны - 25 ұл және 17 қыз
Кетті - 49 бала
Қалды - ? бала
ә) Берілген есепке кері есептер құрастырып, шығару.
ҮІІ. Шығармашылық жұмыс.Сурет бойынша теңдеу құрып шығару.
Жай теңдеу арқылы күрделі теңдеу құру қабілеттерін байқау.
Х + 30 = 58 30 + х = 20 + 38
ҮІІІ. <<Кім шапшаң?>> ойыны.
Жасырын сөзді тапқанда, жаңа сөз шығу керек.
Жасырын сөз: <<22 наурыз>>
Наурыз мерекесі туралы түсінік беру.
ІХ. Парақшамен жұмыс.
Көктемнің алғашқы гүлдері біздің сыныпта. Гүлдердің артына жазылған тапсырмаларды орындау.
Х. Өздік жұмыс.№5. Оқушылардың ауызша есептеу қабілеттерін анықтау.
ХІ. Шығармашылық жұмыс.Оқушылардың зейінін анықтау
Төрт қорапта белгілі бір түстегі моншақтар жатыр. Олар: қызыл, сары, көк және жасыл. Қораптардың астында дұрыс жазулар берілген. Қораптардың әрқайсысында түсі қандай моншақ жатыр?
Жасыл да , Сары емес қызыл да, көк те, жасыл
сары да емес жасыл да емес да, қызыл да
емес
ХІ. Қорыту.Бүгінгі сабақта не білдік? Теңдеу дегеніміз не болды?
ХІІ. Үйге тапсырма.№6 Тиімді тәсілмен есептеу.
ХІІІ. Бағалау.
Сабақтың мақсаты: Күрделі теңдеу шешудің жолдарын одан әрі жетілдіру.
1.Белгісіз сандарды табу жолдарын меңгерту.
2. Екі таңбалы сандарды қосу және азайтуды ауызша шығаруға төселдіру, білімдерін тереңдету.
3. Берілген есептерге кері есеп құрып, шығарып үйрету, жылдам ойлауға, шапшаң қимылдауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:Аралас сабақ
Сабақтың әдісі:Түсіндіру, сұрақ - жауап, талдау.
Көрнекілігі:Кесте, ойын элементтері
Сабақтың жүру барысы:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
№3 (Ауызша жауаптар тыңдалады)
* Шаршы дегеніміз не?
* Берілген фигураның ауданын қалай табамыз?
* Тік төртбұрыш туралы не білеміз?
* Теңдеу дегеніміз не?
ІІІ. Жаңа сабақ.Теңдеу шешу.
а) Кестемен жұмыс.
Қандай амал компоненттері белгісіз?
Оларды қалай табуға болады?
Қосылғыш
15 + 5
80-60
9+5
19+6
Қосылғыш
27+3
24+6
21+9
Қосындының мәні
70
72
50
100
34
55
33
Белгісіз қосылғышты қалай табамыз?
Азайғыш
100
50+42
47+10
Азайтқыш
9+11
24+6
17+23
25+5
Айырманың мәні
50+10
70
22
20
17
30
6
Белгісіз азайғышты, азайтқышты қалай табамыз?
ІҮ. Топпен жұмыс.Оқушылардың өз бетімен теңдеу шешу қабілеттерін анықтау.
І топ ІІ топ ІІІ топ
100 - а = 47 Х + 69 = 100 Х- 52 = 60 - 45
Х - (14 + 29) = 12 54 + 6 +у = 77 а + 30 = 15 + 9 + 11
Ү. Ойын: <<Парашют қайда қонады?>>
Парашюттегі өрнектің мәні бойынша сәйкес өрнекке барып қону.
Мақсаты: Екі таңбалы сандарды ауызша қосу, азайту қабілеттерін байқау.
59 + 18 19 + 59 48 + 38 47 - 19 56 - 18
34 + 57 36 + 48 50 - 18 62 - 38 63 - 49
ҮІ. Оқулықпен жұмыс.
№4 есеп. Мақсаты: Оқушылардың есеп құру және оған кері есеп құрып шығару шеберліктерін анықтау.
а) Қысқаша жазылуы бойынша есеп құрастырып, оны шығару.
Болғаны - 25 ұл және 17 қыз
Кетті - 49 бала
Қалды - ? бала
ә) Берілген есепке кері есептер құрастырып, шығару.
ҮІІ. Шығармашылық жұмыс.Сурет бойынша теңдеу құрып шығару.
Жай теңдеу арқылы күрделі теңдеу құру қабілеттерін байқау.
Х + 30 = 58 30 + х = 20 + 38
ҮІІІ. <<Кім шапшаң?>> ойыны.
Жасырын сөзді тапқанда, жаңа сөз шығу керек.
Жасырын сөз: <<22 наурыз>>
Наурыз мерекесі туралы түсінік беру.
ІХ. Парақшамен жұмыс.
Көктемнің алғашқы гүлдері біздің сыныпта. Гүлдердің артына жазылған тапсырмаларды орындау.
Х. Өздік жұмыс.№5. Оқушылардың ауызша есептеу қабілеттерін анықтау.
ХІ. Шығармашылық жұмыс.Оқушылардың зейінін анықтау
Төрт қорапта белгілі бір түстегі моншақтар жатыр. Олар: қызыл, сары, көк және жасыл. Қораптардың астында дұрыс жазулар берілген. Қораптардың әрқайсысында түсі қандай моншақ жатыр?
Жасыл да , Сары емес қызыл да, көк те, жасыл
сары да емес жасыл да емес да, қызыл да
емес
ХІ. Қорыту.Бүгінгі сабақта не білдік? Теңдеу дегеніміз не болды?
ХІІ. Үйге тапсырма.№6 Тиімді тәсілмен есептеу.
ХІІІ. Бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz