Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану
| Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану |
|Сілтеме: |Т.А. Алдамұратова, В.И. Тупаева, Г.П. Жетпісбаева Математика дидактикалық|
| |материалдар, оқыту әдістемелік кітапшасы. |
| |9-15 беттер |
|Сабақтың |Таңбалары әр түрлі сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, есептер|
|мақсаты: |шығарту. |
|Нәтиже: |1. Таңбалары әр түрлі сандарға амалдар қолдануды меңгереді. |
| |2. Өз беттерінше есептер шығара білуге қалыптасады. |
| |3. Сандар жөніндегі білімдерін кеңейтеді. |
|Түйінді |Оқушылардың топпен жұмыс істеуге, сыни тұрғыдан ойлануға бағыт бағдар |
|идеялар: |беру. |
|Әдіс-тәсілдер| Топқа бөлу, сұрақ қою, талдау-талқылау, ойын элементтері |
|і: | |
|Негізгі |6 – сынып оқулығы, қосымша оқулықтар, интербелсенді тақта |
|дереккөздер: | |
|Психологиялық ахуалды орнату. Ұйымдастыру кезеңі 2 мин |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Сәлемдесу. |Сынып тақырыпқа сәйкес топқа бөлінеді. |
|Ұйымдастыру. | |
|Топқа бөлу. | |
|Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. |Сұрақтарға жауап береді. |
|Балалардың назарын сабаққа аудару. | |
| I. |
|Қызығушылықты ояту 8 мин (Топпен жұмыс) |
|Миға шабуыл. Өткенді еске түсіру. |Сұрақтарға жауап береді. |
|1. Топ атын қорғау. |Сақинадағы белгісіз сандарды |
|2. Әр топқа «Сақина ойыны» беріледі. |дөңгелекшелерге қойып, есептеп табады. Әр |
| |топ бір-бірін бағалайды. Жауаптардың |
| |дұрыстығы тексеріледі, топ аралық бағалау |
| |жүргізіледі. «Бағдаршам» стратегиясы |
| |қолданылады. |
| | |
|II. Сабақтың негізгі бөлімі 10 мин |
|1. Тапсырмаларды топтарға бөледі, постер таратады. Жалпы|1. Рационал сандарды қолданып, |
|топтарға сабақтың тақырыбына сай эссе жазу тапсырылады. |ертегі жазады, суреттейді. |
| |2. Сабақ тақырыбына сай |
|1-топ: Ертегі құрастыру |мысалдарды табиғат құбылыстары |
|2-топ: Табиғатпен байланыстыру |арқылы жазады, суреттейді. |
|3-топ: Күнделікті тұрмыста қолданылуы |3. Күнделікті өмірмен |
| |байланыстырып, мысалдар |
| |келтіреді. |
| |Бағалау «Бағалау критерийі» |
| |бойынша жүргізіледі. |
| |
| |
| |
|III. Мағынаны тану 18 мин |
|2. Әр түрлі есептерді топтарға бөліп беріп,|Әрбір топ берілген есептерді |
|постер таратады. |шығарады, түсіндіреді. |
|1-топ: |Постерде орындаған жұмыстарын тақтаға іліп,|
| |қорғайды. Топ аралық бағалау болады. |
|1. Амалды орындаңдар: | |
|[pic] | |
| | |
|2. Шаршының қабырғасы АВ. Оның ұштары | |
|А(-3,4), В(5,6). Шаршының ауданын және | |
|периметрін табыңдар. Бірлік кесіндіні 1 см | |
|деп алыңдар. | |
| | |
|2-топ: | |
| | |
|1. Теңдеуді шешіңдер: | |
|[pic] | |
| | |
|2. Шеңбердің центрінің координатасы О(-3)- | |
|тең. Шеңбер координаталық түзумен В(1) және| |
|С(-7) нүктелерінде қиылысады. Шеңбердің | |
|ұзындығын, дөңгелектің ауданын табыңдар. | |
| | |
|3-топ: | |
| | |
|1. Өрнектің мәнін табыңдар: | |
|[pic] , мұндағы a= -2, в= -1 | |
| | |
|2. Шеңбердің центрі координаталық түзуде | |
|3-те орналасқан: О(3). Егер шеңбер диаметрі| |
|8-ге тең болса, шеңбер координаталық түзуді| |
|қандай нүктелерде қиып өтеді. | |
| | |
|Жұмыстың орындалуын қадағалайды, бағыт | |
|береді. | |
| | |
|IV. Сабақты бекіту 2 мин |
|Есептер құрастыру. |Әр топ сандардан, амал таңбаларынан санды |
| |өрнектер құрастырады. Өрнектердің санына |
| |сай топ жұмысына баға беріледі. |
|V. Қорытындылау 2 мин |
|Мұғалім топтардың жұмысына қорытынды | |
|жасайды. | |
|VI. Бағалау 1 мин |
|Критерийлерді ескере отырып қорытынды баға |Белсене қатысады. Әр топ осы сабақ бойынша |
|шығару. |жинаған балдарының орта балы бойынша |
| |бағаланады. |
|VII. Үйге тапсырма 1 мин |
| |
|Үйге тапсырма беру. |Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алу. |
| | |
|VIII. Рефлексия 1 мин |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Бүгінгі сабақтан алған білімдерін, «Екі |Өздерінің пікірлерін, сезімдерін таратылған|
|жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша |парақшаларға екі сөз, бір тілек жазып, |
|қорытындылау. |жабыстырады. |
Төле би атындағы №8 гимназия
Тақырыбы:
«Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану»
Пән мұғалімі: Калабаева Э. Б.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz