Су. судың қасиеті дүниетану 2-сынып

Сабақтың тақырыбы : Су. Судың қасиеті
Сабақтың мақсаты :
Білімділігі: Оқушыларға судың қасиеті, тіршілік үшін маңызы,
табиғаттағы таралуы жөнінде түсінік беру.
Дамытушылығы: Оқушылардың ізденушілік - зерттеушілік
әрекеттерін жетілдіру, дүниетанымын кеңейту.
Тәрбиелілігі: Қоршаған ортаға деген сүйіспеншілікті арттыру,
суды қорғау, тазалықты сақтау сияқты адамгершілік
қасиеттерін дамыту. Экологиялық тәрбие беру.
Сабақтағы көрнекі - құралдар : интерактивті тақтамен слайдтар көрсетіледі:
судың бейнесі, түрлі ыдыстардың суреттері
Сабақтың түрі : Кіріктірілген сабақ
Сабақтың әдісі : әңгімелеу, сұрақ-жауап, көрсету (слайд)
Сабақтың жүрісі :
Ұйымдастыру, қызығушылықты арттыру
- Балалар, бүгінгі сабағымыз ерекше болмақ. Себебі бүгін бізге қонақтар келді.
- Олай болса өз білімдерімізді көрсетелік.
- Үйге қандай тапсырма берілді?
- Ауаның қасиеті, маңызы
Үй тапсырмасын сұрау
- Ауаның қасиеттерін атап шығу. Ауаның маңызы тақырыбынының мазмұнын сұрау;
- Слайдтан атап көрсету;
- Ауа туралы өз ойымызды қорытындылау;
- Мынау ненің дауысы?
- Судың
- Сонда бүгінгі жаңа сабағымыз не жайында болмақ?
- Су. Судың қасиеті жайында болмақ
Сабағымызға қатынысып отырған ұстаздарға оқушылардың Қайырлы күн тілеуі.
Жаңа сабақ:
«Су - тіршілік нәрі» ұғымын қалай түсінесің? (мағынасын ашу)
Слайдтан судың адам өмірінде алатын орны жайында көрсету.
Енді судың негізгі қасиетіне тоқтала кетсек;
Су - түссіз, оны тәжірибе жасау арқылы көз жеткіземіз.
- тәжірибе: Шыны ыдысқа сүт, екінші шыны ыдысқа су құй. Екеуін салыстыр. Сүт - ақ, су -түссіз.
- тәжірибе: Екі стаканның біреуіне сүт, біреуіне су құй. Олардың ішіне қасық сал. Қайсысындағы қасық анық көрінеді? Неге?
Бұдан шығатын қорытынды: су- түссіз, мөлдір, иіссіз .
- тәжірибе: кесеге, шыныға, стаканға су құй. Осы ыдыстардағы судың пішініне қара. Су қандай пішінге ие болды?Әрбір құйылған ыдыстың өзіндей емес пе?Олай болса, суда тұрақты пішін болмайды.
Су - сұйық. Су - бу. Су - мұз болатын жайларына мысылдар келтіру, слайдтан көрсету.
Мәтінді тізбектей оқыту.
Сергіту сәтін жасау (2 мин)
- Дәптермен жұмыс:
- Күннің жадын жаздырту
- Сабақтың тақырыбын жазу
Судың жай - күйі
1) Сұйық 2) бу 3) мұз
Жұмбақ шешу:
- Отқа жанбас, суға баспас, Судан жаралған бірақ судан қорқады
- Көзге көрінгенмен, ұстасаң қолға ілінбес (бу)
- Жылт - жылт етеді, жылғадан өтеді (су)
Қорытындылау :
Ериді, сұйық, ағады сөздеріне сөйлем құрастыру.
Су сұйық болады. Жылғалардан су ағады. Қар еріп, суға айналды.
Үйге тапсырма беру:
Осы тақырыпты үйден жақсылап оқып, мазмұнын айтуға дайындалып келу.
Бағалау, мадақтау.
Үй тапсырмасын айтқан және жаңа сабаққа белсене араласқан оқушыларды атау, мадақтау.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz