Су. судың қасиеті дүниетану 2-сынып

Сабақтың тақырыбы: Су.Судың қасиеті
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларға судың қасиеті, тіршілік үшін маңызы,
табиғаттағы таралуы жөнінде түсінік беру.
Дамытушылығы: Оқушылардың ізденушілік - зерттеушілік
әрекеттерін жетілдіру,дүниетанымын кеңейту.
Тәрбиелілігі: Қоршаған ортаға деген сүйіспеншілікті арттыру,
суды қорғау, тазалықты сақтау сияқты адамгершілік
қасиеттерін дамыту.Экологиялық тәрбие беру.
Сабақтағы көрнекі - құралдар: интерактивті тақтамен слайдтар көрсетіледі:
судың бейнесі, түрлі ыдыстардың суреттері
Сабақтың түрі: Кіріктірілген сабақ
Сабақтың әдісі: әңгімелеу, сұрақ-жауап,көрсету (слайд)
Сабақтың жүрісі:
Ұйымдастыру,қызығушылықты арттыру
* Балалар,бүгінгі сабағымыз ерекше болмақ.Себебі бүгін бізге қонақтар келді.
* Олай болса өз білімдерімізді көрсетелік.
* Үйге қандай тапсырма берілді?
* Ауаның қасиеті, маңызы

Үй тапсырмасын сұрау
* Ауаның қасиеттерін атап шығу. Ауаның маңызы тақырыбынының мазмұнын сұрау;
* Слайдтан атап көрсету;
* Ауа туралы өз ойымызды қорытындылау;
* Мынау ненің дауысы?
* Судың
* Сонда бүгінгі жаңа сабағымыз не жайында болмақ?
* Су.Судың қасиеті жайында болмақ

Сабағымызға қатынысып отырған ұстаздарға оқушылардың Қайырлы күн тілеуі.
Жаңа сабақ:
<<Су - тіршілік нәрі>> ұғымын қалай түсінесің? (мағынасын ашу)
Слайдтан судың адам өмірінде алатын орны жайында көрсету.
Енді судың негізгі қасиетіне тоқтала кетсек;
Су - түссіз, оны тәжірибе жасау арқылы көз жеткіземіз.
* тәжірибе: Шыны ыдысқа сүт,екінші шыны ыдысқа су құй. Екеуін салыстыр. Сүт - ақ, су - түссіз.
* тәжірибе: Екі стаканның біреуіне сүт, біреуіне су құй. Олардың ішіне қасық сал.Қайсысындағы қасық анық көрінеді? Неге?
Бұдан шығатын қорытынды: су- түссіз,мөлдір,иіссіз.
* тәжірибе: кесеге,шыныға,стаканға су құй.Осы ыдыстардағы судың пішініне қара.Су қандай пішінге ие болды?Әрбір құйылған ыдыстың өзіндей емес пе?Олай болса, суда тұрақты пішін болмайды.
Су - сұйық. Су - бу. Су - мұз болатын жайларына мысылдар келтіру, слайдтан көрсету.
Мәтінді тізбектей оқыту.
Сергіту сәтін жасау (2 мин)

* Дәптермен жұмыс:
* Күннің жадын жаздырту
* Сабақтың тақырыбын жазу
Судың жай - күйі
| | |
1) Сұйық 2) бу 3) мұз
Жұмбақ шешу:
* Отқа жанбас, суға баспас,Судан жаралған бірақ судан қорқады
* Көзге көрінгенмен,ұстасаң қолға ілінбес (бу)
* Жылт - жылт етеді,жылғадан өтеді (су)

Қорытындылау :
Ериді, сұйық, ағады сөздеріне сөйлем құрастыру.
Су сұйық болады. Жылғалардан су ағады. Қар еріп,суға айналды.
Үйге тапсырма беру:
Осы тақырыпты үйден жақсылап оқып, мазмұнын айтуға дайындалып келу.
Бағалау, мадақтау.
Үй тапсырмасын айтқан және жаңа сабаққа белсене араласқан оқушыларды атау,мадақтау.



Ұқсас жұмыстар
Cу. судың қасиеті
Су - еріткіш. судың маңызы. дүниетану 2 сынып
Су - тіршілік көзі жайлы ақпарат
Тақырыпты дамыту сабағы
Ауаның негізгі қасиеттерін айтыңдар
Дәлелдеп жаз
Тірі табиғат
Пайдалы қазбалардың қасиеттерін анықтау
Жерасты сулары. Өзен,көлдер
Суреттерді оқушыларға әңгімелету
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz