Сабақ жоспары :: Технология
Файл қосу
Салфетка тоқу әдісі
Алматы облысы Панфилов ауданы
Жаркент орта мектебі
технология пәні мұғалімі Махметова Айгүл
Тақырыбы: <<Салфетка тоқу әдісі>>
Мақсаты: Оқушыларға математикалық есепке сәйкес шалуды қосу, қысқарту, сирек немесе жиі тоқуды үйрету.
Үлгі элементтерін жинақтау арқылы жылдамдық техникасын дамыту.
Тоқу үлгілерін технологиялық сызба нұсқасын көрсету арқылы,
тиянақты, тындырымды еңбекке тәрбиелеу.
Көрнекілік: тоқыма бұйымдар
Әдіс: түсіндіру, көрсету.
І. Сабақты ұйымдастыру. Оқушыларды түгендеу. Үй тапсырмасын тексеру .
ІІ. Жаңа сабақ. Тізбектің жоғарысынан өрнектің бірінші қатарын тоқу. Ілмекбізбен айналдыра шеңбер жасап тоқуға болады. Бұл тәсілде ортасынан бастап бір бағытта тоқиды және жұмысты айналдырудың қажеті жоқ. Ол үшін бос шалуардан тізбек тоқып тоқылған тізбектің бірінші босшалуына ілмекбізді кіргізіп, біріктіргіш бағаншалармен сақина жасап түйықтау керек.
ІІІ. Сарамандық жұмыс. Шартты белгілерді пысықтау
3019425290195
О-бос үлпілдек
+ - шалмасыз бағанша
IV. Жеке оқушымен жұмыс
V. Сабақты қорыту
VI. Үйге тапсырма алу. Оқушыларды бағалау
Жаркент орта мектебі
технология пәні мұғалімі Махметова Айгүл
Тақырыбы: <<Салфетка тоқу әдісі>>
Мақсаты: Оқушыларға математикалық есепке сәйкес шалуды қосу, қысқарту, сирек немесе жиі тоқуды үйрету.
Үлгі элементтерін жинақтау арқылы жылдамдық техникасын дамыту.
Тоқу үлгілерін технологиялық сызба нұсқасын көрсету арқылы,
тиянақты, тындырымды еңбекке тәрбиелеу.
Көрнекілік: тоқыма бұйымдар
Әдіс: түсіндіру, көрсету.
І. Сабақты ұйымдастыру. Оқушыларды түгендеу. Үй тапсырмасын тексеру .
ІІ. Жаңа сабақ. Тізбектің жоғарысынан өрнектің бірінші қатарын тоқу. Ілмекбізбен айналдыра шеңбер жасап тоқуға болады. Бұл тәсілде ортасынан бастап бір бағытта тоқиды және жұмысты айналдырудың қажеті жоқ. Ол үшін бос шалуардан тізбек тоқып тоқылған тізбектің бірінші босшалуына ілмекбізді кіргізіп, біріктіргіш бағаншалармен сақина жасап түйықтау керек.
ІІІ. Сарамандық жұмыс. Шартты белгілерді пысықтау
3019425290195
О-бос үлпілдек
+ - шалмасыз бағанша
IV. Жеке оқушымен жұмыс
V. Сабақты қорыту
VI. Үйге тапсырма алу. Оқушыларды бағалау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz