Санды өрнектер. әріпті өрнектер

Алматы облысы Қарасай ауданы «Шамалған станциясындағы қазақ орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталықпен коммуналдық мемлекеттік мекемесінің математика пәні мұғалімі Курбанбаева Гулмари Назархановна

C:\Users\ГУЛМАРИ\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\Гулмари 23.jpg

5- сынып Математика

Сабақтың тақырыбы: Санды өрнектер. Әріпті өрнектер

Сабақтың тақырыбы:
Санды өрнектер. Әріпті өрнектер
Сабақтың тақырыбы:: Сабақтың мақсаты:
Санды өрнектер. Әріпті өрнектер:
  1. Оқушылар санды өрнектер, әріпті өрнектер туралы білімдерін нығайтады.
  2. Теориялық білімдерін есеп шығаруда қолдана алу, сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту;
  3. Ынтымақтастыққа, бір- бірін бағалауға, көмек көрсетуге тәрбиелеу;
Сабақтың тақырыбы:: Сабақтан күтілетін нәтиже:
Санды өрнектер. Әріпті өрнектер:
  1. Оқушылар санды өрнектер, әріпті өрнектер туралы білімдерін нығайтады.
  2. Айнымалысы бар өрнектің, математикалық өрнектің, коэффициенттің мағынасын терең түсінеді.
  3. Алған білімдерін жүйелі түрде өз сөздерімен жеткізе алады, есептер шығаруда пайдалана біледі.
Сабақтың тақырыбы:: Белсенді оқыту әдістері
Санды өрнектер. Әріпті өрнектер: АКТ, СТО: суретті көрнекілік, топпен жұмыс
Сабақтың тақырыбы:: Бағалау
Санды өрнектер. Әріпті өрнектер: Формативті бағалау:стикерлер, смайликтер, топтық бағалау.
Сабақтың тақырыбы:: Дереккөздер:
Санды өрнектер. Әріпті өрнектер: 5 сынып математика оқулығы, үлестірмелі материалдар.
Сабақтың тақырыбы:: Тапсырмалар:
Санды өрнектер. Әріпті өрнектер: 5 сынып математика оқулығы, дидактикалық материалдар, үлестірмелі тапсырмалар
Сабақтың тақырыбы:: Оқыту әдістері:
Санды өрнектер. Әріпті өрнектер: Блум таксономиясы, СТО, АКТ, топпен жұмыс,
Сабақтың тақырыбы:: Дереккөздер:
Санды өрнектер. Әріпті өрнектер: 5 сынып математика оқулық және дидактикалық материал
Сабақтың тақырыбы:: Бағалау:
Санды өрнектер. Әріпті өрнектер: Мұғалімнің оқыту үшін және оқуды бағалауы
Сабақтың тақырыбы:: Рефлексия:
Санды өрнектер. Әріпті өрнектер: Бүгінгі сабақ туралы пікірлерін білу
Сабақтың тақырыбы:: Сабақ кезеңдері:
Санды өрнектер. Әріпті өрнектер: Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақтың тақырыбы::

Қызығушылы

ғын ояту

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

2-мин

Миға шабуыл

5-мин

1-тапсырма

Мақсат қою:

2- мин

Санды өрнектер. Әріпті өрнектер:

-Сәлеметсіздерме! Қалдарыңыз қалай? Көңіл күйлеріңіз жақсы ма?

-«Көңіл-күй» стратегиясы. Бастаймыз.

Өзін-өзі бағалау парақтарын таратамын.

-Қазір мен сіздерге 1-тапсырманы таратамын. Тапсырманы орындап болған соң, 1-есепті шығарғандар 1- топқа, 2-есепті шығарғандар 2- топқа, 3- есепті шығарғандар 3- топқа, 4- есепті шығарғандар 4- топқа отырып, есептерінің дұрыстығын тексереді. Әр топ өздерінің топ басшыларын, таймерін, хатшысын, баяндаушысын сайлап алады.

-Қәнеки балалар, кім айтады біз бүгін неліктен мұндай есептермен бастадық? Жаңа сабақтың мақсатын оқушылар ашып береді.

Амандасады. Сұрақтар

ға жауап береді.

Өз жасаған гүлдерін, жапырақтарын бір біріне сыйлайды.

Тапсырмадағы есепті орындайды, болған соң есепке қарай топқа бөлінеді, жайғасып отырады.

Өз пікірлерін, ойларын айтады.

Сабақтың тақырыбы::

Мағынаны тану

7-мин

2-тапсырма Сұрақ-жауап

Топтық жұмыс

14 мин

3- тапсырма

Оқулықпен жұмыс 10-мин

4-тапсырма

Сергіту сәті

2-мин

Санды өрнектер. Әріпті өрнектер:

Әр топ өздеріне түскен сұрақтарды алады. Белгіленген уақытта нақты жауап беруге, дұрыс жауап алынбаған жағдайда топ ережесін сақтай отыра, соңынан толықтыру жасауға, бір- бірімізді бағалай білуге көңіл бөлейік.

Әр топқа тапсырмалар беріледі. Орындап болған соң тақтаға жазып, 1- топтың жауабын 2- топ, 2-топтың жауабын 3- топ, 3- топтың жауабын 4- топ, 4- топтың жауабын 1- топ тексереді.

№22. Әрқайсысын үш тәсілмен теңдік түрінде жазыңдар.

  1. х саны у санынан 6- ға артық;
  2. m саны n санынан 4- ке кем;
  3. a cаны bсанынан 5 есе артық;
  4. c cаны d санынан 3 есе кем

Көзімізді жұмған күйде мұрнымыздың ұшымен 1 ден 9- ға дейінгі сандарды саламыз, болған соң көзімізді ашамыз.

Әр топ бір сұраққа жауап береді. Топтар

марапаттау арқылы бағаланады.

Әр топ өз тапсырмасын орындайды. Кейін жауаппен салыстырады.

Әр оқушы жеке орындайды.

Оқушылар орындайды .

Сабақтың тақырыбы::

Ой толғаныс

Рефлексия

3-мин

Бағалау. Үйге тапсырма 2-мин

Санды өрнектер. Әріпті өрнектер:

«Олжа» ағашын отырғызайық. Ағаш діні жаңа сабақта өтілген тақырып, жасыл жилек -сыныбымыздағы көңіл-күй, ал ағаштың жемістері-сіздердің білімдеріңіз.

Жасыл алма: Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім.

Сары алма: Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналдым.

Қызыл алма: Сабақ маған түсініксіз.

Рефлекцияға қарай отыра мұғалім неге үлгермей қалғанын, тапсырманың күрделілігін, саны аз не көп болғанын түсінеді. Бұл бүгінгі сабақтың нәтижесі қандай және келесі сабағына жоспар құру үшін керек.

Ал енді өзін-өзі бағалау парағын жинайық.

Үйге тапсырма №26-27

Мұғалім бағаларды өз бағасымен салыстыра отырып бағалайды. Күнделіктеріне бағаларын қояды.

Алмаларға сабақты менгердім, қиналамын, менгерген жоқпын деп жазып жапсырады.

Өзін-өзі бағалау парағын жинайды.

Өз-өзін бағалау парағы Аты

1-тапсырма

Өтілген тақырыпқа қалай есеп шығардым ?

2- тапсырма

Сұрақтарға қалай жауап бердім?

3-тапсырма

Тапсырманы қаншалықты орындадым?

4- тапсырма

Жеке тапсырманы калай орындадым?

Орта баға
№: 1
1-тапсырмаӨтілген тақырыпқа қалай есеп шығардым ?:
2- тапсырмаСұрақтарға қалай жауап бердім?:
3-тапсырмаТапсырманы қаншалықты орындадым?:
4- тапсырмаЖеке тапсырманы калай орындадым?:
Орта баға:

1- тапсырма. Өрнектің мәнін табыңдар:

1) 348 : 87+16

2) (298+476) : 43

3) 1632 : 96 +983

4) 819 : 7- 115

Күтілетін жауаптар: 1) 20; 2) 18; 3) 1000; 4) 2

2-тапсырма

1. Санды өрнек дегеніміз не? Мысал келтіріңдер.

2. Санды өрнектің мәні дегеніміз не? Мысал келтіріңдер.

3. Әріпті өрнек дегеніміз қандай өрнек? Мысал келтіріңдер.

4. Коэффициент дегеніміз не? Мысал келтіріңдер.

Күтілетін жауаптар:

1) Амалдар таңбаларынан, жақшалардан (қажет болған жағдайда) және сандадан ғана құрастырылған жазу.

2) Санды өрнектегі көрсетілген барлық амалдарды орындау нәтижесінде шыққан сан.

3) Құрамныда әріптері бар өрнек.

4) Бір немесе бірнеше әріп көбейткіштері бар көбейтінді түріндегі өрнектегі сан көбейткіш.

3- топтық тапсырма


Ұқсас жұмыстар
Әріпті өрнектер тақырыбына есептер шығару
Санды және әріпті өрнектер
Санды өрнектің мәнін табу
Санды және әріпті өрнектер. 1-класс
Өрнектерді ықшамдау
Өрнек сөзі
Әріпті өрнектер
Санды өрнекті белгіле
Әріпті өрнектер жаз
Санды және әріпті өрнек
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz