Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Қазақтың ұлттық аспаптары. 7 сынып



|Күні |23.01.2015|пәні: Қазақ тілі |сыныбы 7 «в»|

|Лексикалық |Қазақтың ұлттық аспаптары |
|тақырыбы: | |
|Грамматикалық |Кірме сөздер. Үндестік заңына бағынбайтын қосымшалар |
|тақырыбы | |
|Жалпы |Қазақтың ұлттық музыкалық аспаптары туралы түсінік |
|мақсаттары |беру.Оқушылардың есте сақтау қабілеттерін дамыту,білімдерін |
| |тереңдету. |
|Оқыту нәтижесі |Шағын топтарда жұмыс істеу арқылы бірін бірі оқытуын |
| |қалыптастыру,тапсырмаларды орындауда өмірдегі білімі мен |
| |білетініне сүйену,өз бетімен білім алушылық қабілетін |
| |қалыптастыру,сыни ойлау арқылы терең білім алу қабілеттерін |
| |дамыту. |
|Түйінді идеялар|Ұлттық аспаптар туралы білімдерін тереңдетіп,ойын еркін |
| |жеткізе білуге үйрету. |
|Дереккөздер |Оқулық «Атамұра»2012 .Авторы Т.Артыкова Г.Ермекбаева |
|Көрнекіліктер |Оқулық,кесте,интербелсенді тақта,смайликтер,бағалау |
|мен жабдықтар |парақшалары, флипчарт,маркер,суреттер,интернет |
| |материалдары. |
|Тапсырмалар |Ой шақыру |
| |Қазақтың қандай ұлттық аспаптарын білеміз? |
| |Тірек сызбаны ауызша айту |
| |Сөздікпен жұмыс |
| |Сөздіктегі сөздермен сөйлемдер құрастыру |
| |Мағынаны ашу |
| |Жаңа сабақты түсіндіру |
| |Сергіту сәті |
| |Грамматикалық тапсырмалар |
| |Флипчарт қорғау |
| |III. Ой қорыту |
| |1.Бекіту |
| |2.Қорыту |
| |3.Бағалау |
|Уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|3 минут |1.Ұйымдастыру бөлімі |Суреттер арқылы оқушылар топқа |
| |Сыныппен амандасу,көңіл-күйін білу |бөлініп отырады |
| |Суреттердің көмегімен оқушыларды |Смайликтермен көрсетеді |
| |топқа бөліп отырғызу | |
| |Сәттілік тілеу | |
|4 минут |Үй тапсырмасын сұрау,бекіту |125 бет 1-тапсырма түсінігін |
| | |айту |
|2 минут |2. Ой шақыру |Тірек –сызба бойынша ұлттық |
| |Қазақтың қандай ұлттық аспаптарын |аспаптарды ауызша айтады |
| |білесіңдер? | |
|10 минут |3.Мағынаны ашу |Кірме сөздер. Үндестік заңына |
| |Жаңа сабақты түсіндіру |бағынбайтын қосымшалар. Түсінік |
| |Орта ғасырлар үніне құлақ түрсек |беру,мысалдар келтіру. |
| |біздің ата- бабаларымыз тастан, | |
| |ағаштан, өсімдіктен,малдың | |
| |терісінен сүйегінен,мүйізінен, | |
| |ішегінен,қылдан, алуын түрлі | |
| |заттардан дыбыс шығаруға болатынын | |
| |аңғарып,қарапайым музыкалық | |
| |аспаптар жасап алды.Сол ұмыт болған| |
| |кезде қазақ халқының аспаптарын | |
| |қайта жаңғыртып,олардың кең түрде | |
| |насихатталуына мол еңбек | |
| |сіңіріп,қыруар мұра қалдырған Болат| |
| |Шамғалиұлы Сарыбаев еді. Ол көне | |
| |аспаптарды жинауға 1960 жылдан | |
| |бастап кіріскен екен. Сол жылдары | |
| |Алматы консерваториясынығ ұстазы | |
| |Б.Сарыбаевтың үйі ерекше мұражайға| |
| |айналды. Ол жинаған аспаптар саны | |
| |300-ге жетті. Зерттеуші еліміздің | |
| |түрлі аймақтарынан көне аспаптарды | |
| |тауып,оларды | |
| |зерттеп,жетілдеріп,орындау | |
| |әдістерін меңгерді,шәкірттерін | |
| |баулыды. 1968 жылы көне ұлттық | |
| |музыкалық аспаптардан ансамбль | |
| |ұйымдастырды. Б.Сарыбаев аспаптарды| |
| |ойнау тәсіліне қарай мынандай | |
| |түрлерге бөлді. | |
| |Қазақтың ұлттық аспаптарының | |
| |түрлері мен топтары | |
| | | |
| | | |
| |Үрмелі Ішекті | |
| |Ұрмалы | |
| | | |
| |Сырнай Домбыра | |
| |Даңғара | |
| |Сыбызғы Жетіген | |
| |Дауылпаз | |
| |Қамыс сырнай Шертер | |
| |Асатаяқ т.б. | |
| |Үскірік т.б. Қобыз | |
| |Шаңқобыз | |
| | | |
| |Аспаптар жайлы айтып,үнін естірту | |
| | | |
|3 минут |4.Сөздікпен жұмыс | |
| |Сөз тізбегі |Сөйлемдер тізбегі |
| |Қос ішекті – двухструнный | |
| |Тиек-деревянная подставка под | |
| |струны | |
| |Аспап – инструмент | |
| |Перне- поперечные деления на | |
| |струнных инструментах | |
| |Қыл – конский волос | |
| |Әуен – мелодия | |
| |Емен – дуб | |
| |Қарағай – сосна | |
| |Асық – альчик | |
| |Үйеңкі – клен | |
| |Шырша - ель | |
|3 минут |Сергіту сәті |Оқушылар «Қаражорға» биін |
| | |билейді. |
|5 минут |Грамматикалық тапсырмалар | |
| |1-топ .Жетіген,домбыра,қобыз | |
| |сөздерін септейді | |
| |2-топ . Берілген сөздерді құрамына | |
| |қарай талдайды | |
| |Аспаптардың,қазақтарының. | |
|5 минут |Флипчарт қорғау |1-топ. Домбыра |
| |Топтар үндестік заңына бағынбайтын |2-топ. Қобыз |
| |қосымшалармен сөйлемдер құрастыру |-мен,-бен,-пен,-нікі,-дікі,-тікі|
| | |-паз, -қой, -хана, -тай. |
|5 минут |Қорыту. Кері байланыс | |
| |1.Бүгінгі сабақ ұнады ма? | |
| |2.Аспаптың қандай түрлерін | |
| |білдіңдер? | |
| |3.Өз ұлттарыңның қандай ұлттық |Кеманча – әзірбайжан ішекті |
| |аспаптарын білесіңдер? |музыкалық аспабы |
| |Балалайка – 3 ішекті, домбыра |Гавал – әзірбайжан соқпалы |
| |тәрізді, көлемі жағынан кішкене, |музыкалық аспабы  |
| |шанағы үшбұрыш. |Тар – әзірбайжан ішекті |
| |Гармонь – тілді, баян тәрізді |музыкалық аспабы  |
| |аспап. | |
| |Треугольник – үшбұрышты ұрмалы | |
| |аспап. | |
| |Бубен – ұрмалы, сылдырмақ аспап. | |
| |Трещетка – ағаштан жасалған ұрмалы | |
| |аспап. | |
| |Свирель – сыбызғы тәрізді, үрмелі | |
| |аспап. | |
| |Маракастар – ұрмалы, қасық | |
| |аспаптар. | |
| |Жалейка – орыс халықтық үрмелі | |
| |аспабы  | |
|4 минут |Бағалау. |Оқушылар бірін-бірі бағалайды |
|1 минут |Үйге тапсырма |Реферат. Өзіңе ұнаған музыкалық |
| | |аспап |
| | | |

Сабақ соңында сабақтың ұнағаны,ұнамаған жері және ұсыныстарын стикермен
плакатқа жапсырады.

Ұқсас жұмыстар
Қазақ халқының музыкалық аспаптары тарихынан. Ұлттық аспаптар
Қазақтың ұлттық музыкалық аспаптары
Музыка сабағында қазақтың ұлттық аспаптары арқылы оқушыларды шығармашылыққа баулу
Үрмелі аспаптар оркестрі
Қазақтың ұлттық музыкалық аспаптары жайлы ақпарат, 5-сынып
Қазақтың ұлттық музыкалық аспаптары жайлы ақпарат
Қазақтың ұлттық аспаптары
Қазақтың ұлттық аспаптары. Қазақ тілі
Қазақтың ұлттық музыкалық аспаптары (Домбыра, қобыз , жетіген)
Түркі тілдес халықтардың (қазақтың) көне музыкалық аспаптары
Пәндер