Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Қазақтың ұлттық аспаптары. 7 сынып
|Күні |23.01.2015|пәні: Қазақ тілі |сыныбы 7 «в»|
|Лексикалық |Қазақтың ұлттық аспаптары |
|тақырыбы: | |
|Грамматикалық |Кірме сөздер. Үндестік заңына бағынбайтын қосымшалар |
|тақырыбы | |
|Жалпы |Қазақтың ұлттық музыкалық аспаптары туралы түсінік |
|мақсаттары |беру.Оқушылардың есте сақтау қабілеттерін дамыту,білімдерін |
| |тереңдету. |
|Оқыту нәтижесі |Шағын топтарда жұмыс істеу арқылы бірін бірі оқытуын |
| |қалыптастыру,тапсырмаларды орындауда өмірдегі білімі мен |
| |білетініне сүйену,өз бетімен білім алушылық қабілетін |
| |қалыптастыру,сыни ойлау арқылы терең білім алу қабілеттерін |
| |дамыту. |
|Түйінді идеялар|Ұлттық аспаптар туралы білімдерін тереңдетіп,ойын еркін |
| |жеткізе білуге үйрету. |
|Дереккөздер |Оқулық «Атамұра»2012 .Авторы Т.Артыкова Г.Ермекбаева |
|Көрнекіліктер |Оқулық,кесте,интербелсенді тақта,смайликтер,бағалау |
|мен жабдықтар |парақшалары, флипчарт,маркер,суреттер,интернет |
| |материалдары. |
|Тапсырмалар |Ой шақыру |
| |Қазақтың қандай ұлттық аспаптарын білеміз? |
| |Тірек сызбаны ауызша айту |
| |Сөздікпен жұмыс |
| |Сөздіктегі сөздермен сөйлемдер құрастыру |
| |Мағынаны ашу |
| |Жаңа сабақты түсіндіру |
| |Сергіту сәті |
| |Грамматикалық тапсырмалар |
| |Флипчарт қорғау |
| |III. Ой қорыту |
| |1.Бекіту |
| |2.Қорыту |
| |3.Бағалау |
|Уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|3 минут |1.Ұйымдастыру бөлімі |Суреттер арқылы оқушылар топқа |
| |Сыныппен амандасу,көңіл-күйін білу |бөлініп отырады |
| |Суреттердің көмегімен оқушыларды |Смайликтермен көрсетеді |
| |топқа бөліп отырғызу | |
| |Сәттілік тілеу | |
|4 минут |Үй тапсырмасын сұрау,бекіту |125 бет 1-тапсырма түсінігін |
| | |айту |
|2 минут |2. Ой шақыру |Тірек –сызба бойынша ұлттық |
| |Қазақтың қандай ұлттық аспаптарын |аспаптарды ауызша айтады |
| |білесіңдер? | |
|10 минут |3.Мағынаны ашу |Кірме сөздер. Үндестік заңына |
| |Жаңа сабақты түсіндіру |бағынбайтын қосымшалар. Түсінік |
| |Орта ғасырлар үніне құлақ түрсек |беру,мысалдар келтіру. |
| |біздің ата- бабаларымыз тастан, | |
| |ағаштан, өсімдіктен,малдың | |
| |терісінен сүйегінен,мүйізінен, | |
| |ішегінен,қылдан, алуын түрлі | |
| |заттардан дыбыс шығаруға болатынын | |
| |аңғарып,қарапайым музыкалық | |
| |аспаптар жасап алды.Сол ұмыт болған| |
| |кезде қазақ халқының аспаптарын | |
| |қайта жаңғыртып,олардың кең түрде | |
| |насихатталуына мол еңбек | |
| |сіңіріп,қыруар мұра қалдырған Болат| |
| |Шамғалиұлы Сарыбаев еді. Ол көне | |
| |аспаптарды жинауға 1960 жылдан | |
| |бастап кіріскен екен. Сол жылдары | |
| |Алматы консерваториясынығ ұстазы | |
| |Б.Сарыбаевтың үйі ерекше мұражайға| |
| |айналды. Ол жинаған аспаптар саны | |
| |300-ге жетті. Зерттеуші еліміздің | |
| |түрлі аймақтарынан көне аспаптарды | |
| |тауып,оларды | |
| |зерттеп,жетілдеріп,орындау | |
| |әдістерін меңгерді,шәкірттерін | |
| |баулыды. 1968 жылы көне ұлттық | |
| |музыкалық аспаптардан ансамбль | |
| |ұйымдастырды. Б.Сарыбаев аспаптарды| |
| |ойнау тәсіліне қарай мынандай | |
| |түрлерге бөлді. | |
| |Қазақтың ұлттық аспаптарының | |
| |түрлері мен топтары | |
| | | |
| | | |
| |Үрмелі Ішекті | |
| |Ұрмалы | |
| | | |
| |Сырнай Домбыра | |
| |Даңғара | |
| |Сыбызғы Жетіген | |
| |Дауылпаз | |
| |Қамыс сырнай Шертер | |
| |Асатаяқ т.б. | |
| |Үскірік т.б. Қобыз | |
| |Шаңқобыз | |
| | | |
| |Аспаптар жайлы айтып,үнін естірту | |
| | | |
|3 минут |4.Сөздікпен жұмыс | |
| |Сөз тізбегі |Сөйлемдер тізбегі |
| |Қос ішекті – двухструнный | |
| |Тиек-деревянная подставка под | |
| |струны | |
| |Аспап – инструмент | |
| |Перне- поперечные деления на | |
| |струнных инструментах | |
| |Қыл – конский волос | |
| |Әуен – мелодия | |
| |Емен – дуб | |
| |Қарағай – сосна | |
| |Асық – альчик | |
| |Үйеңкі – клен | |
| |Шырша - ель | |
|3 минут |Сергіту сәті |Оқушылар «Қаражорға» биін |
| | |билейді. |
|5 минут |Грамматикалық тапсырмалар | |
| |1-топ .Жетіген,домбыра,қобыз | |
| |сөздерін септейді | |
| |2-топ . Берілген сөздерді құрамына | |
| |қарай талдайды | |
| |Аспаптардың,қазақтарының. | |
|5 минут |Флипчарт қорғау |1-топ. Домбыра |
| |Топтар үндестік заңына бағынбайтын |2-топ. Қобыз |
| |қосымшалармен сөйлемдер құрастыру |-мен,-бен,-пен,-нікі,-дікі,-тікі|
| | |-паз, -қой, -хана, -тай. |
|5 минут |Қорыту. Кері байланыс | |
| |1.Бүгінгі сабақ ұнады ма? | |
| |2.Аспаптың қандай түрлерін | |
| |білдіңдер? | |
| |3.Өз ұлттарыңның қандай ұлттық |Кеманча – әзірбайжан ішекті |
| |аспаптарын білесіңдер? |музыкалық аспабы |
| |Балалайка – 3 ішекті, домбыра |Гавал – әзірбайжан соқпалы |
| |тәрізді, көлемі жағынан кішкене, |музыкалық аспабы |
| |шанағы үшбұрыш. |Тар – әзірбайжан ішекті |
| |Гармонь – тілді, баян тәрізді |музыкалық аспабы |
| |аспап. | |
| |Треугольник – үшбұрышты ұрмалы | |
| |аспап. | |
| |Бубен – ұрмалы, сылдырмақ аспап. | |
| |Трещетка – ағаштан жасалған ұрмалы | |
| |аспап. | |
| |Свирель – сыбызғы тәрізді, үрмелі | |
| |аспап. | |
| |Маракастар – ұрмалы, қасық | |
| |аспаптар. | |
| |Жалейка – орыс халықтық үрмелі | |
| |аспабы | |
|4 минут |Бағалау. |Оқушылар бірін-бірі бағалайды |
|1 минут |Үйге тапсырма |Реферат. Өзіңе ұнаған музыкалық |
| | |аспап |
| | | |
Сабақ соңында сабақтың ұнағаны,ұнамаған жері және ұсыныстарын стикермен
плакатқа жапсырады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz