Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Математика. білімді тиянақтау


Нұсқабаева Нұрсауле Анепияқызы,
Шымкент қаласы, №50 А.Байтұрсынов атындағы
көпсалалы мектеп-гимназиясының
бастауыш сынып мұғалімі

Сабақтың тақырыбы: Білімді тиянақтау
Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Оқушылардың өткен тақырыптардан алған
білімдерін тиянақтау,екі таңбалы сандарды қосуға, теңдеуді шешуге,
есептерді шығаруға қатысты білімдерін пысықтау.
Дамытушылығы: Тез есептеу, есте сақтау, логикалық ойлау қабілеттерін
дамыту, банк қызметі туралы түсінік беру.
Тәрбиелілігі: Тапқырлыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Ойын сабақ.
Сабақтың әдісі: Ой қозғау, сұрақ-жауап, жеке жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: Оқулық, кестелер, қима кеспелер т.б.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық
Біздер тату баламыз,
Өсіп алға барамыз.
Есептерді шығарып,
Біз білімді боламыз.
ІІ. Қызығушылықты ояту
Жаңа сабақтың тақырыбымен мақсатымен таныстыру;
- Балалар банк деген не?
- Қандай банктерді білесіңдер?
Бүгін біздің сабағымыз ойын түрінде өтеді. Бұл ойынға үш банк қатысады:
І қатар – «Альянс» банкі
ІІ қатар – «Халық» банкі
ІІІ қатар – «Нұрбанк» банкі
Бүгін осы 3 банктің қайсысы жақсы жұмыс істейтін тұрақты банк екенін
тексеруді тапсырды. Сондықтан бүгін сабақты дұрыс ұғуымыз керек, тез
есептеп, ойлап жауап беруіміз және тәртіп сақтауымыз керек.
ІІІ. Ой қозғау. Қайталау. Оқулықпен жұмыс
Ойын «Сынап көр». Теңдеуді шешу.
Әр қатар әр бағанаға шығарады:
2+а=10 а-2=8 10-а=2
а=10-2 а=8+2 а=10-2
а=8 а=10 а=8
2+8=10 10-2=8 10-8=2

1+а=10 а-1=9 10-а=1
а=10-1 а=9+1 а=10-1
а=9 а=10 а=9
1+9=10 10-1=9 10-9=1

IV. Ауызша жұмыс
Ойын «Тез ойлан».
Сандарды кері және тура санау:
92 32 62
88 28 58
«Бәйге» ойыны
Әр қатар әр бағанаға шығарады:
І қатар – қосу амалымен шығарады 2 қатар – 1 азайту амалымен шығарады
10+2=12 12-2=10
20+2=22 22-2=20
30+2=32 32-2=30
40+2=42 42-2=40
50+2=52 50-2=50
3 қатар – 2 азайту амалымен шығарады
12-10=2
22-20=2
32-30=2
42-40=2
52-50=2
V. Жеке жұмыс
Банк бастықтары тақтада парақшамен жұмыс орындайды. Банк бастықтары
тапсырманы дұрыс орындаса, сол дұрыс орындаған банк иесіне жаңа сейфтің
кілті тапсырылады.
VІ. Дәптермен жұмыс
(10+5)-4=11 (6+4)-2=8 (60+40)-20=80
(10+7)-1=16 9-(3+2) =4 90-(30+20) =40
18-(3+5) =10 (7-2)-3=2 (70-20)-30=20
VІІ. Сергіту сәті
VІІІ. Ой толғаныс
5-ші есептің а) бөлігі орындалады, ә) және б) бөліктері а) бөлігімен
салыстыра отырып орындалады.
Үйрек – 36 Қаз – 30
Қаз – ? 6-уы кем Үйрек – ? 6-уы артық
Ш: 36-6=30 Ш: 30+6=36
Ж: Аулада 30 қаз жайылып жүр. Ж: Аулада 36 үйрек жайылып жүр.
Үйрек – 36
Қаз–30 ? – кем
Ш: 36-30=6
Ж: Қаздың 6-уы кем
ІХ. Қорытынды
Шығармашылық тапсырма: «Ойлан тап» ойыны
1 қатар 2 қатар 3 қатар
№17(34) №23(42) №26 (47)
3 банктің жұмысы жайындағы қорытынды сөзді «аудитор»бағалап айтады.
Х. Бағалау.

Ұқсас жұмыстар
Құстар – біздің қаннаты достарымыз. 2 сынып
Білімді пысықтау
Логикалық тапсырма орындау
Білімді тиянақтау. Математика
Білімді тиянақтау. 4 сынып
Тақтага ілінген сөзді оқып шық
Ондық бөлшектерді қосу және азайту жайлы ақпарат
Жай бөлшектерді қосу, азайту, көбейту, бөлу
Ондық бөлшектерді қосу және азайту жайлы
Білімді тиянақтау
Пәндер