Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Бұқар қалқаманұлы "бірінші тілек тілеңіз", "ай, абылай" 9-сынып



«Озерки жалпы орта білім беретін мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Пән мұғалімі : Сұлташева Ақмарал Қанатжанқызы
Сыныбы: 9 «А»
Пәні: әдебиет
Ашық сабақ

Сабақтың тақырыбы: Бұқар толғаулары «Бірінші тілек тілеңіз»,
«Ай, Абылай, Абылай»

Сабақтың мақсаты: Жырау өмір сүрген мерзім тынысы, тарихи оқиғалар,
шығармашылығына әсерін айту, шығармаларының басты тақырыбы мен маңызын
саралайды. Жыраудың толғауларын өзіндік дүниетаным тұрғысында талдау,
шығармашылық дағдысын дамытуға жағдай туғызылды.

Сабақтың міндеттері:
1. Бұқар жырау туралы ойларын тереңдету,оның шығармаларын сыни тұрғысынан
бағалай білуге үйренеді.
2. Оқушылардың жыраулық поэзия туралы дүниетанымын кеңейту, ой-өрісін
дамыту, түйінді ой айта білуге, өзіндік пікір қалыптастыруға жетеленеді.
3. Бұқар поэзиясының философиялық тереңдігі, даналық, афористік мәні,
поэтикалық тілі туралы ой түйе білуге , адамгершілік ізгі қасиеттерге
тәрбиеленді.

Көрнекіліктері: жырау портреті , нақыл сөздер, «Топтастыру», «INSERT»,
интерактивтік тақта, тапсырмалар, т.б.

Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі.
а) Сәлемдесу. с)Түгендеу
- Оқушылар жыраулардың қанатты сөздерін қолдана отырып, бір-бірлеріне
тілек айтайық.

Мен сіздерді нақыл сөздермен 2 топқа бөлдім, себебі топпен жұмыс жасағанда
осы нақыл сөздерді басшылыққа ала отырып, жұмыс жасаймыз.

2. Үй тапсырмасын тексереміз.
Жиембет жырауға байланысты тапсырмалар мен сұрақтарға жауап беру.

3.Жаңа сабаққа дайындық
Сұрақтар:
Жырау дегеніміз кім ?
Жыраулар поэзиясы қай ғасырларды қамтиды ?
Жырау мен жыршының айырмашылығы неде ?
Жыраулар поэзиясының негізгі тақырыптары қандай болды ?
Біз қандай жырауларды өттік ?
-Бүгін біз тағы да белгілі бір жыраумен танысамыз, ол үшін барлығымыз
бейнетаспаға назар аударайық ?
- Әдебиеттен оқу бір бөлек демекші, бүгінгі сабағымызда Бұқар
Қалқаманұлының өмірімен шығармашылығымен танысамыз.
Бүгінгі сабағымыздың ұраны: «Жақсының аты өлмейді, ғалымның хаты өлмейді»
деп айтқан Бұқар Қалқаманұлы артынан өшпес мұра қалдырған жырау.

[pic]

[pic]

Бұқар Қалқаманұлы кім ? деген сұрақтың жауабын өздерін жауап табасыңдар, ол
үшін 2 топқа тапсырма кітаппен жұмыс. 1-топқа кітаптағы 194-197беттегі ,2
топқа 198-201 бетке дейінгі мәліметтерді пайдаланып, тірек сызба құрап,
жазған сызбаны қорғау, уақыт 5 минут беріледі. Айтылмаған мәліметтерді
айтып, толықтырып отырамын
[pic]

-Келесі 2 топқа бірдей тапсырма . 1топқа «Бірінші тілек тілеңіз» , 2 топқа
«Ай, Абылай, Абылай » өлеңдерімен жұмыс.Өлеңдерді мәнерлеп оқу. Өлеңнің
тақырыбы мен идесын табу, өлеңнен ұнаған шума5ына өз пікірін білдіру,
өлеңді құрылысына қарай талдау. Уақыт 7 минут беріледі.

[pic]
Сергіту сәті. «Гүл сатылатын дүкен» атты ойын.

Оқушылардың қосымша деректемелермен білімдерін толықтырып отырамын.

[pic]

[pic]
[pic]

Кестемен жұмыс

|Білемін |Білдім |Мен үшін жаңа |Мені таңқалдырады |
| | |ақпарат | |
| | | | |

Инсерт стратегиясы бойыннша не білетіндіктерін, олар үшін не жаңа екенін
анықтайды. Толтырылған карта бойынша пікір алысады. Түсініксіз ұғымдарды
бірлесе талдайды. Бір-бірінің білімін жан-жақты толықтырады.

Бекіту сұрағы:
1. Бұқар жырау толғауларының өзектілігі неде ?
2. Бұқар толғаулары XXI ғасырда бізге несімен қымбат деп ойлайсыңдар ?

Үйге тапсырма.»Бірінші тілек тілеңіз» өлеңін жаттау.
«Бұқар-ел бірлігі туралы жырлаған жырау» тақырыбына шығарма жазу.

Топ басшысы топтағы оқушыларды бағалайды, мұғалім одан нәтиже шығарып,
бағалайды.
Бағалау парағы
|Р/с |Оқушының аты-жөні |Бағалау |
|1 | | |
|2 | | |
|3 | | |
|4 | | |
|5 | | |
|6 | | |
|7 | | |


Ұқсас жұмыстар
Бұқар жырау кім
Тілек өлеңі
Бұқар жырау Бірінші тілек тілеңіз
Халық қорғаны ана тілі 2 сынып
Бұқар жырау
Қазақ халқының шешендік сөз өнері. 5 сынып
Тәтіқара ақын (1705 – 1780)
Бабалар аманаты. 5 сынып
Шортанбай Қанайұлының шығармаларына талдау
Бабалар арманы
Пәндер