Жайлау күні 4 сынып


Батыс Қазақстан облысы, Қаратөбе ауданы,
Егіндікөл жалпы орта білім беретін мектебінің
І санатты бастауыш сынып мұғалімі Утегалиева
Альфия Орынгалиевна
Бекітемін:
Оқу ісінің меңгерушісі:
/М. Жайғалиева/

|4 сынып |10.04.2014 ж |
|Тақырыбы: | «Жайлау күні» |
|Мақсаты: |Мәтінді оқи отырып уақытты тиімді пайдалану және |
| |еңбексүйгіштікке, шыдамды бола білуге үйрену |
|Күтілетін |А) Мәтінді өз бетімен оқып түсінеді, өз сөздерімен әңгімелейді |
|нәтиже |В) Мәтіндегі негізгі ойды тауып, өз ойларын ашық айта алады |
| |С) Өз туған жерінің табиғатын бейнелі сөздерді қолданып |
| |сипаттай алады |
|Керекті |Дидактикалық материалдар, мультимедия, флипчарт, АКТ , |
|жабдықтар |Үлестірмелі парақшалар |
| |Постер дайындалады. |
|Сабақ кезеңдері|Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|Кіріспе |Амандасу, сабаққа қатысын | |
| |тексеру. Оқушылардың | |
| |құрал-жабдықтарын түгендеу. | |
| |Шаттық шеңберін құру. Әр |Әр оқушының тілегі әр түрлі бірін |
| |оқушы өз көршісіне бір тілек|– бірі қайталамайды. Оқушылар |
| |айту.Балалар бүгінгі сабақ |қағаз қиындыларынан гүл құрастыра |
| |сіздердің ойларыңызша қалай |отырып топқа бөлінеді. |
| |өтеді деп ойлайсыңдар? | |
| |Бүгінгі сабағымызды топқа | |
| |бөлінуден бастаймыз.Тренинг | |
| |арқылы топқа бөліну «Суретті| |
| |тап» | |
|Тұсаукесер |А)Т.Әубәкіров, Т.Мұсабаев |Әр деңгейден бір оқушы өз ойын |
| |туралы мәліметтерін |ортаға салады. |
| |тексеруВ)Менің қиялымдағы | |
| |ғарыш кемесі С) «Менің ұшқан| |
| |кезім» қызықты әңгіме |Үй тапсырмасы бойынша оқушылар өз |
| | |презентациясын қорғайды, алып |
| | |келген мәліметтерін оқып, ой |
| | |бөліседі |
| | |«Бағдаршам арқылы» бағалау |
|Негізгі бөлім |1)Сөзжұмбақ шешу арқылы |Үй үстінде ұсақ тас |
| |сабақ тақырыбын ашып алу |Дөңгеленіп өседі, |
| |2)Жайлау сөзіне топтастыру |Желге еріп көшеді. |
| |құрастыру 3) Сыни ойлау |Киелі бір жануар, |
| |«Түртіп алу» «Жайлау күні» |Үстінде екі тауы бар. |
| |мәтінін жеке оқу, 5 мин |Қанаты жоқ ұшпайды, |
| |4) Жұпта талқылау екі оқушы |Су астында қыстайды. |
| |мәтін бойынша түсінгендерін |Күнде оған қараймын. |
| |бір-біріне түсіндіреді, |Қара шашты тараймын. |
| |талдайды |Мұрныңа төніп тұр, |
| |5) Топта талқылау топ |Бірақ ұстай алмайсың. |
| |мүшелері бір- біріне мәтін |Жұмбақтар арқылы сабақ тақырыбын |
| |мазмұнын түсіндіреді, |шығарып алды. «Жайлау» |
| |негізгі ойды анықтайы | |
| | |Әр оқушы өз бетімен мәтінді оқып |
| | |шығады. Уақыт аяқталған соң жұпта |
| | |талқылайды. Жұпта талқылап болған |
| | |соң топта мәтіндегі негізгі ойды |
| | |анықтап, бір оқушы өз тобы бойынша|
| | |әңгімелейді, қорғайды. «Екі |
| | |жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалау |
| | | |
| | |Әуен ырғағымен барлығы сергіту |
| |Сергіту сәті «Топ-топ» |жаттығуын жасайды |
| | | |
| | | |
| | |Топтық жұмыс кезеңінде |
| |4)Топтық жұмыс |ізденімпаздыққа үйренеді,ойлау |
| |«Уақытты үнемді пайдалану» |қабілеті артады, зерттеу әдісін |
| |постер жасау |меңгереді, өз-өздеріне сенімдері |
| | |артады,топта ақылға қонымды |
| | |мәлімет ұсынады, айтқандарын |
| | |дәлелдейді. |
| | | |
| | |«Бағдаршам» оқушылар әр топ |
| | |көшбасшыларын бағалайды. |
| | | |
| | |Оқушылар топта жұмыстанады,ортақ |
| | |проблема арқылы бірлескен түсінік |
| | |қалыптастырады, идеялармен пікір |
| |Жоғары дәрежелі сұрақ: |алмасып, бір-бірінің идеяларын |
| | |талқылап, ұжымдық білім мен |
| |Мәтінді оқи отырып қандай |түсінікті қалыптастырады, |
| |қорытынды жасай аласыздар? |постерлерін қорғайды |
| |Неліктен? | |
| | |«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы |
| | |бағалау |
|Қорытынды | «Біз жас ақындармыз» | |
| |талантты оқушыларға |Ойлануға 5минут уақыт беріледі.Әр |
| |тапсырма, жайлауда |топтан бір-бір оқушыны тыңдау, |
| |тақырыбына өлең | |
| |құрастыру,А)деңгейіндегі |«Басбармақ» ишараты арқылы |
| |оқушыларға «Сөздер банкісі» |бағалау. |
| |ресурспен | |
| |жұмыстану,В)деңгейіндегі | |
| |оқушыларға «Бес жолды өлең» | |
| |құрастыру.Үйге А,В | |
| |деңгейіндегі оқушыларға | |
| |«Кейіпкерге хат» жазу, | |
| |С)Талантты, дарынды | |
| |оқушыларға , мәтін мазмұны | |
| |бойынша шиырма мультфильм | |
| |құрастыру. | |
|Сабақтың | |
|талдауы | |
|Сабақ бойынша | |
|өзгертулер | |


Ұқсас жұмыстар
Бай баласы мен жарлы баласы
Суреттерді топқа бөл
Елін сүйген,елі сүйген Елбасы
Табиғатым - тал бесігім
Сөз мерген
Қош бол, сүйікті лагерім!
«күз» абай
Атаулы сөйлем
Патриоттық әндер байқауы сценарийі
Сақтардың мекендеген жері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz