Жайлау күні 4 сынып

Батыс Қазақстан облысы, Қаратөбе ауданы,
Егіндікөл жалпы орта білім беретін мектебінің
І санатты бастауыш сынып мұғалімі Утегалиева
Альфия Орынгалиевна
Бекітемін:
Оқу ісінің меңгерушісі: /М. Жайғалиева/
А) Мәтінді өз бетімен оқып түсінеді, өз сөздерімен әңгімелейді
В) Мәтіндегі негізгі ойды тауып, өз ойларын ашық айта алады
С) Өз туған жерінің табиғатын бейнелі сөздерді қолданып сипаттай алады
Дидактикалық материалдар, мультимедия, флипчарт, АКТ,
Үлестірмелі парақшалар
Постер дайындалады.
Әр деңгейден бір оқушы өз ойын ортаға салады.
Үй тапсырмасы бойынша оқушылар өз презентациясын қорғайды, алып келген мәліметтерін оқып, ой бөліседі
«Бағдаршам арқылы» бағалау
1) Сөзжұмбақ шешу арқылы сабақ тақырыбын ашып алу 2) Жайлау сөзіне топтастыру құрастыру 3) Сыни ойлау «Түртіп алу» «Жайлау күні» мәтінін жеке оқу, 5 мин
4) Жұпта талқылау екі оқушы мәтін бойынша түсінгендерін бір-біріне түсіндіреді, талдайды
5) Топта талқылау топ мүшелері бір- біріне мәтін мазмұнын түсіндіреді, негізгі ойды анықтайы
Сергіту сәті «Топ-топ»
4) Топтық жұмыс
«Уақытты үнемді пайдалану» постер жасау
Жоғары дәрежелі сұрақ:
Мәтінді оқи отырып қандай қорытынды жасай аласыздар?
Неліктен?
- Үй үстінде ұсақ тас
- Дөңгеленіп өседі,
Желге еріп көшеді.
- Киелі бір жануар,
Үстінде екі тауы бар.
- Қанаты жоқ ұшпайды,
Су астында қыстайды.
- Күнде оған қараймын.
Қара шашты тараймын.
- Мұрныңа төніп тұр,
Бірақ ұстай алмайсың.
Жұмбақтар арқылы сабақ тақырыбын шығарып алды. «Жайлау»
Әр оқушы өз бетімен мәтінді оқып шығады. Уақыт аяқталған соң жұпта талқылайды. Жұпта талқылап болған соң топта мәтіндегі негізгі ойды анықтап, бір оқушы өз тобы бойынша әңгімелейді, қорғайды. «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалау
Әуен ырғағымен барлығы сергіту жаттығуын жасайды
Топтық жұмыс кезеңінде ізденімпаздыққа үйренеді, ойлау қабілеті артады, зерттеу әдісін меңгереді, өз-өздеріне сенімдері артады, топта ақылға қонымды мәлімет ұсынады, айтқандарын дәлелдейді.
«Бағдаршам» оқушылар әр топ көшбасшыларын бағалайды.
Оқушылар топта жұмыстанады, ортақ проблема арқылы бірлескен түсінік қалыптастырады, идеялармен пікір алмасып, бір-бірінің идеяларын талқылап, ұжымдық білім мен түсінікті қалыптастырады, постерлерін қорғайды
«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалау
Ойлануға 5минут уақыт беріледі. Әр топтан бір-бір оқушыны тыңдау,
«Басбармақ» ишараты арқылы бағалау.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz