Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар

Файл қосу

Жайлау күні 4 сынып


Батыс Қазақстан облысы, Қаратөбе ауданы,
Егіндікөл жалпы орта білім беретін мектебінің
І санатты бастауыш сынып мұғалімі Утегалиева
Альфия Орынгалиевна
Бекітемін:
Оқу ісінің меңгерушісі:
/М. Жайғалиева/

|4 сынып |10.04.2014 ж |
|Тақырыбы: | «Жайлау күні» |
|Мақсаты: |Мәтінді оқи отырып уақытты тиімді пайдалану және |
| |еңбексүйгіштікке, шыдамды бола білуге үйрену |
|Күтілетін |А) Мәтінді өз бетімен оқып түсінеді, өз сөздерімен әңгімелейді |
|нәтиже |В) Мәтіндегі негізгі ойды тауып, өз ойларын ашық айта алады |
| |С) Өз туған жерінің табиғатын бейнелі сөздерді қолданып |
| |сипаттай алады |
|Керекті |Дидактикалық материалдар, мультимедия, флипчарт, АКТ , |
|жабдықтар |Үлестірмелі парақшалар |
| |Постер дайындалады. |
|Сабақ кезеңдері|Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|Кіріспе |Амандасу, сабаққа қатысын | |
| |тексеру. Оқушылардың | |
| |құрал-жабдықтарын түгендеу. | |
| |Шаттық шеңберін құру. Әр |Әр оқушының тілегі әр түрлі бірін |
| |оқушы өз көршісіне бір тілек|– бірі қайталамайды. Оқушылар |
| |айту.Балалар бүгінгі сабақ |қағаз қиындыларынан гүл құрастыра |
| |сіздердің ойларыңызша қалай |отырып топқа бөлінеді. |
| |өтеді деп ойлайсыңдар? | |
| |Бүгінгі сабағымызды топқа | |
| |бөлінуден бастаймыз.Тренинг | |
| |арқылы топқа бөліну «Суретті| |
| |тап» | |
|Тұсаукесер |А)Т.Әубәкіров, Т.Мұсабаев |Әр деңгейден бір оқушы өз ойын |
| |туралы мәліметтерін |ортаға салады. |
| |тексеруВ)Менің қиялымдағы | |
| |ғарыш кемесі С) «Менің ұшқан| |
| |кезім» қызықты әңгіме |Үй тапсырмасы бойынша оқушылар өз |
| | |презентациясын қорғайды, алып |
| | |келген мәліметтерін оқып, ой |
| | |бөліседі |
| | |«Бағдаршам арқылы» бағалау |
|Негізгі бөлім |1)Сөзжұмбақ шешу арқылы |Үй үстінде ұсақ тас |
| |сабақ тақырыбын ашып алу |Дөңгеленіп өседі, |
| |2)Жайлау сөзіне топтастыру |Желге еріп көшеді. |
| |құрастыру 3) Сыни ойлау |Киелі бір жануар, |
| |«Түртіп алу» «Жайлау күні» |Үстінде екі тауы бар. |
| |мәтінін жеке оқу, 5 мин |Қанаты жоқ ұшпайды, |
| |4) Жұпта талқылау екі оқушы |Су астында қыстайды. |
| |мәтін бойынша түсінгендерін |Күнде оған қараймын. |
| |бір-біріне түсіндіреді, |Қара шашты тараймын. |
| |талдайды |Мұрныңа төніп тұр, |
| |5) Топта талқылау топ |Бірақ ұстай алмайсың. |
| |мүшелері бір- біріне мәтін |Жұмбақтар арқылы сабақ тақырыбын |
| |мазмұнын түсіндіреді, |шығарып алды. «Жайлау» |
| |негізгі ойды анықтайы | |
| | |Әр оқушы өз бетімен мәтінді оқып |
| | |шығады. Уақыт аяқталған соң жұпта |
| | |талқылайды. Жұпта талқылап болған |
| | |соң топта мәтіндегі негізгі ойды |
| | |анықтап, бір оқушы өз тобы бойынша|
| | |әңгімелейді, қорғайды. «Екі |
| | |жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалау |
| | | |
| | |Әуен ырғағымен барлығы сергіту |
| |Сергіту сәті «Топ-топ» |жаттығуын жасайды |
| | | |
| | | |
| | |Топтық жұмыс кезеңінде |
| |4)Топтық жұмыс |ізденімпаздыққа үйренеді,ойлау |
| |«Уақытты үнемді пайдалану» |қабілеті артады, зерттеу әдісін |
| |постер жасау |меңгереді, өз-өздеріне сенімдері |
| | |артады,топта ақылға қонымды |
| | |мәлімет ұсынады, айтқандарын |
| | |дәлелдейді. |
| | | |
| | |«Бағдаршам» оқушылар әр топ |
| | |көшбасшыларын бағалайды. |
| | | |
| | |Оқушылар топта жұмыстанады,ортақ |
| | |проблема арқылы бірлескен түсінік |
| | |қалыптастырады, идеялармен пікір |
| |Жоғары дәрежелі сұрақ: |алмасып, бір-бірінің идеяларын |
| | |талқылап, ұжымдық білім мен |
| |Мәтінді оқи отырып қандай |түсінікті қалыптастырады, |
| |қорытынды жасай аласыздар? |постерлерін қорғайды |
| |Неліктен? | |
| | |«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы |
| | |бағалау |
|Қорытынды | «Біз жас ақындармыз» | |
| |талантты оқушыларға |Ойлануға 5минут уақыт беріледі.Әр |
| |тапсырма, жайлауда |топтан бір-бір оқушыны тыңдау, |
| |тақырыбына өлең | |
| |құрастыру,А)деңгейіндегі |«Басбармақ» ишараты арқылы |
| |оқушыларға «Сөздер банкісі» |бағалау. |
| |ресурспен | |
| |жұмыстану,В)деңгейіндегі | |
| |оқушыларға «Бес жолды өлең» | |
| |құрастыру.Үйге А,В | |
| |деңгейіндегі оқушыларға | |
| |«Кейіпкерге хат» жазу, | |
| |С)Талантты, дарынды | |
| |оқушыларға , мәтін мазмұны | |
| |бойынша шиырма мультфильм | |
| |құрастыру. | |
|Сабақтың | |
|талдауы | |
|Сабақ бойынша | |
|өзгертулер | |


Ұқсас жұмыстар
Бай баласы мен жарлы баласы
Суреттерді топқа бөл
Елін сүйген,елі сүйген Елбасы
Табиғатым - тал бесігім
Сөз мерген
Қош бол, сүйікті лагерім!
Атаулы сөйлем
«күз» абай
Патриоттық әндер байқауы сценарийі
Сақтардың мекендеген жері
Пәндер