Орта мерзімді жоспар 5-сынып қазақ тілі

Бекітемін: Келісемін: ӘБ отырысында қаралды:

Директор: Оқу ісінің меңгерушісі: ӘБ отырысында қаралды:

5-сыныпқа қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен

ІІ жарты жылдыққа

арналған орта мерзімді жоспар

Пән мұғалімі: Төлендиева К. Б.

Қазығұрт ауданы. Қаржан жалпы орта мектебі.

Қарап шығулар: 4278
Құрылған күні: 08. 10. 2013

күні: 08. 10. 2013

5-сыныпқа қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен ІІ жарты жылдыққа арналған орта мерзімді жоспар

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Бекітемін: Келісемін: ӘБ отырысында қаралды:

Директор: Оқу ісінің меңгерушісі: ӘБ отырысында қаралды:

5-сыныпқа қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен

І І жарты жылдыққа

арналған орта мерзімді жоспар

Пән мұғалімі: Төлендиева К. Б.

Қарап шығулар: 4278
Құрылған күні: 08. 10. 2013

яланған күні: 08. 10. 2013

Сабақтың тақырыбы

Сағат

саны

Уа

қыты

Оқып-үйренудің негізгі мақсаты

Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер

Қамтыла

тын модульдер

Ресурстар,

құрал

- жабдықтар

Сілтеме,

Күтілетін нәтиже

Оқушы-

лардың сабақпен

қамтылуы

Бағалау

ІІІ тоқсан
1
Диалект сөздер туралы түсінік
1
09. 01.
Диалект сөздер туралы ұғымда-рын қалыптастыру
ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.
Г. Қосымова. Ж. Дәулетбекова. «Қазақ тілі», 5 сынып
Диалект сөздер туралы ұғымды қалыптастыра-ды.
Топпен, жұппен
Формативті, өзін- өзі бағалау
Кәсіби сөздер мен термин сөздер туралы түсінік
2
12. 01. -14. 01
Кәсіби сөздер мен диалект сөздер туралы ұғымды қалыптастыру
ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.
Г. Қосымова. Ж. Дәулетбекова. «Қазақ тілі», 5 сынып
Кәсіби сөздер туралы ұғымын қалыптастыра-ды.
Топпен жұмыс
Жиынтық бағалау
2-3
Лексикадан өткенді қайталау
1
16. 01
Лексикадан өткендерді еске түсіру
ББҮ әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Лексика саласы бойынша алған білімді меңгерді білімді меңгереді
Топпен, жұппен
Формативті, өзін- өзі бағалау
4-5
Диктант
2
19. 01. -21. 01
Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту
3, 4, 5, 6, 7
жазу дәптері, т. б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылар

дың сауттылығы анықталады

Топпен, жұппен
критериалды
6
Фонетика. Тіл дыбыстары.
1
23. 01
Фонетика туралы туралы білімдерін кеңейту
ББҮ әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Фонетика мен тіл дыбыстары туралы кеңінен білім алады.
Топпен, жұппен
Формативті, өзін- өзі бағалау
7
Қазақ әліпбиі. Қазақ әліпбиіндегі әріптердің жазылуы
1
26. 01.
Қазақ әліпбиі туралы түсінік беру
ББҮ әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Мәтіннің құрылысы туралы толық мағұлмат ала алады.
Топпен, жұппен
Формативті, критериалды
8
Дауысты дыбыстар. Жуан және жіңішке дауыстылар
1
28. 01
Дауысты дыбыстар мен олардың түрлері туралы ұғымды қалыптастыру
"Қарлы кесек " әдісі
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Дауысты дыбыстар мен олардың түрлері туралы ұғымды қалыптасады.
Топпен, жұппен
Формативті, өзін- өзі бағалау
9
Ашық және қысаң дауыстылар
1
30. 01
Ашық және қысаң дауыстылар туралы түсінік қалыптастыру
ББҮ әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Ашық және қысаң дауыстылар туралы түсінік қалыптасады
Топпен, жұппен
Формативті, критериалды
10
Еріндік және езулік дауыстылар
1
02. 02
Еріндік және езулік дауыстылар туралы түсініктерін қалыптастыру
ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Еріндік және езулік дауыстылар туралы түсініктерін қалыптасады
Топпен, жұппен
Формативті, өзін- өзі бағалау
11
Сын жұмысы
2
04. 01. -06. 01
Сын жұмысын жаздыра отырып, жазбаша сауаттылығын тексеру
СТО стр, диалогтік оқыту
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.

Сабақ жоспары

Диктанттар жинағы

Сын жұмысын жазу арқылы жазбаша сауаттылықтарын көрсетеді.
Топпен, жұппен
Формативті, өзін- өзі бағалау
12
Дауыссыз дыбыстардың түрлері
2
09. 02-11. 02
Дауыссыз дыбыстардың түрлеріне тоқталу
ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

ДАУЫССЫЗ ДЫБЫСТАР туралы түсініктері қалыптаса

ды

Топпен, жұппен
Формативті, өзін- өзі бағалау
13
Жаттығу жұмысы
1
13. 02
Өтілген тақырыптар бойынша жаттығу жұмысын жүргізу
Карусель әдісі
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Өтілген тақырыптар бойынша жаттығу жұмысын жүргізу арқылы оқушылар

дың білімі сараланады

Топпен, жұппен
Формативті, критериалды
14-15
Буын туралы түсінік
2
16. 02. -18. 02
Буын туралы түсінігін қалыптастыру
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
, жазу дәптері, т. б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Буын туралы түсінігі қалыптасады.
Топпен, жұппен
критериалды
16-17
Буынның түрлері
2
20. 02-23. 02
Буын түрлері туралы мағлұматтарын кеңейту
ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
постер, маркер, стикер, оқулық, жазу дәптері, т. б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Буын түрлері туралы кеңінен мағұлмат беріледі
Топпен, жұппен
Формативті, критериалды
18-19
Жаттығумен жұмыс
2
25. 02. -27. 02
Алған білімдерін бекіту
ББҮ әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Алған білімдері бекіді.
Топпен, жұппен
Формативті, өзін- өзі бағалау
20
Тасымал.
1
02. 03
Тасымал туралы мағлұмат беру
ББҮ әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Тасымал туралы толық мағұлматты өз беттерінше оқу арқылы меңгереді
Топпен, жұппен
Формативті, критериалды
21
Үндестік заңы Буын үндестігі.
1
04. 03
Үндестік заңы. Буын үндестігі туралы білімдерін кеңейту
Карусель әдісі
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Үндестік заңы. Буын үндестігі туралы толық мағұлматты өз беттерінше оқу арқылы меңгереді
Синоним, синонимдік қатар туралы толық мағұлматты өз беттерінше оқу арқылы меңгереді
Формативті, өзін- өзі бағалау
22
Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар.
2
06. 03-09. 03
Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар туралы мағлұмат беру
ББҮ әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшаларды жеке жұмыс түрлерін орындай отырып, меңгереді
Топпен, жұппен
Формативті, критериалды
23-24
Жаттығу жұмысы
1
11. 03
Үндестік заңы мен буын үндестігінен өткендер бойынша жаттығу жұмысын ұйымдастыру
ББҮ әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Омоним, синоним, антоним сөздерден Буын үндестігінен өткендер бойынша жаттығу жұмысын орындау арқылы өз білімдерін бағалайды
Топпен, жұппен
Формативті, өзін- өзі бағалау
25-26
Дыбыс үндестігі
2
13. 03-16. 03
Дыбыс үндестігі туралы меңгерту
ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылар

дың сауттылығы анықталады

Топпен, жұппен
Формативті, өзін- өзі бағалау
27
Тоқсандық қайталаулар

1

1

18. 03-20. 03
Өткен материалдарды қайталау үшін жаттығу жұмысын жүргізу
СТО стр,
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Жаттығу жұмысын орындау арқылы өз білімдерін бағалайды
Топпен, жұппен
Формативті, өзін- өзі бағалау
28

ІҮ тоқсан

29
Орфография мен орфоэпия туралы түсінік
2
Орфография мен орфоэпияның ерекшелігін ұғындыру
Карусель әдісі
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Орфография мен орфоэпияның ерекшелігін ұғынады
Топпен, жұппен

Форма

тивті, критериалды

30-31
Жаттығу жұмысы
2
Жазба жұмыстар арқылы тақырып туралы мағлұматтарын кеңейту
ББҮ әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Орфография мен орфоэпия туралы мағұлмат алып, екеуінің ара жігін ажырата білуге үйренеді
Топпен, жұппен
Формативті, өзін- өзі бағалау
32-33
Екпін туралы түсінік
1
Екпін туралы түсінік беру
ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
постер, маркер, стикер, оқулық, жазу дәптері, т. б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Екпін туралы мәліметті жеке жұмыс түрлерін орындау арқылы ала алады,
Топпен, жұппен
Формативті, критериалды
34-35
Екпіннің түрлері
2
Екпіннің түрлері мен ерекшеліктерін, ғибраттық мәнінтүсіндіру
ББҮ әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Екпіннің түрлерінің өзіндік ерекшеліктерін, ғибраттық мәнінұғынады
Топпен, жұппен
Формативті, өзін- өзі бағалау
36-37
Диктант
2
Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту
ББҮ әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгереді
Топпен, жұппен
Формативті, критериалды
38
Сөзжасам
1
Сөз жасам туралы мағлұмат беру
Карусель әдісі
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Сөзжасам туралы мағлұматты толық ұғынады
Топпен, жұппен
Формативті, өзін- өзі бағалау
39
Қазақ тілінің сөздік құрамы
1
Сөздік қор және сөздік құрам туралы мағлұмат беру
ББҮ әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Сөзжасам туралы мағлұматты толық ұғынады
Топпен, жұппен
Формативті, критериалды
40
Лексикалық жолмен жасалған туынды сөздер
1
Лексикалық жолмен жасалған туынды сөздердің жаңғырылуы туралы мағлұматтарын кеңейту
ББҮ әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Лексикалық жолмен сөздердің жаңғырылуы туралы мағлұматтарын жеке тапсырмаларды орындау арқылы меңгереді
Топпен, жұппен
Формативті, өзін- өзі бағалау
4142
Жұрнақтар жалғану жолымен жасалған туынды сөздер
2
Жаңа сөздердің тілге сіңуі туралы білімдерін молайту
ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Жаңа сөздердің тілге сіңуі туралы білімдерін толықтыра

ды

Топпен, жұппен
Формативті, өзін- өзі бағалау
43-44
Бірігу жолымен жасалған туынды сөздер
1

Бірігу жолымен жасалған туынды сөздерді меңгерту

СТО стр, диалогтік оқыту
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Бірігу жолымен жасалған туынды сөздерді меңгереді
Топпен, жұппен
критериалды
45
Қосарлану жолымен жасалған туынды сөздер
1
Тілдегі сөздердің қолданылуы туралы түсінік беру
ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Тілдегі сөздердің қолданылуы туралы түсініктері қалыптаса

ды

Топпен, жұппен
Формативті, өзін- өзі бағалау
46
Тіркесу жолымен жасалған туынды сөздер
1
Тіркесу жолымен жасалған сөздерді өз бетімен үйрету
Карусель әдісі
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Ізденіс жұмысы арқылы тақырыпты өз беттерінше меңгеруге үйренеді
Топпен, жұппен
Формативті, критериалды
47-48
Тіл мәдениеті
2
Тіл мәдениеті туралы түсінік беру, кірме сөздердік қазақша баламаларын түсіндіру
ББҮ әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Тіл мәдениеті туралы түсінікті өз беттерінше меңгереді.
Топпен, жұппен
Формативті, өзін- өзі бағалау

49

50

Бақылау диктанты

Жылдық қайталау

2

2

Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту

Жыл бойына өткендерін пысықтау

ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
постер, маркер, стикер, оқулық, жазу дәптері, т. б.

Сабақ жоспары

Білім стандарты

Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгереді

Жыл бойына өткендерін пысықтайды.

Топпен, жұппен
Формативті, критериалды
5-сыныпқа қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен ІІ жарты жылдыққа арналған орта мерзімді жоспар№Сабақтың тақырыбыСағатсаныУақытыОқып-үйренудің негізгі мақсатыОқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдерҚамтылатын модульдерРесурстар,құрал- жабдықтарСілтеме,Күтілетін нәтижеОқушы-лардың сабақпенқамтылуыБағалауІІІ тоқсан1Диалект сөздер туралы түсінік109. 01.Диалект сөздер туралы ұғымда-рын қалыптастыруЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.Г. Қосымова. Ж. Дәулетбекова. «Қазақ тілі», 5 сыныпДиалект сөздер туралы ұғымды қалыптастыра-ды.Топпен, жұппенФормативті, өзін- өзі бағалауКәсіби сөздер мен термин сөздер туралы түсінік212. 01. -14. 01Кәсіби сөздер мен диалект сөздер туралы ұғымды қалыптастыруЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.Г. Қосымова. Ж. Дәулетбекова. «Қазақ тілі», 5 сыныпКәсіби сөздер туралы ұғымын қалыптастыра-ды.Топпен жұмысЖиынтық бағалау2-3Лексикадан өткенді қайталау116. 01Лексикадан өткендерді еске түсіруББҮ әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.Сабақ жоспарыБілім стандартыЛексика саласы бойынша алған білімді меңгерді білімді меңгередіТоппен, жұппенФормативті, өзін- өзі бағалау4-5Диктант219. 01. -21. 01Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту3, 4, 5, 6, 7жазу дәптері, т. б.Сабақ жоспарыБілім стандартыЖазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылардың сауттылығы анықталадыТоппен, жұппенкритериалды6Фонетика. Тіл дыбыстары.123. 01Фонетика туралы туралы білімдерін кеңейтуББҮ әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.Сабақ жоспарыБілім стандартыФонетика мен тіл дыбыстары туралы кеңінен білім алады.Топпен, жұппенФормативті, өзін- өзі бағалау7Қазақ әліпбиі. Қазақ әліпбиіндегі әріптердің жазылуы126. 01.Қазақ әліпбиі туралы түсінік беруББҮ әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.Сабақ жоспарыБілім стандартыМәтіннің құрылысы туралы толық мағұлмат ала алады.Топпен, жұппенФормативті, критериалды8Дауысты дыбыстар. Жуан және жіңішке дауыстылар128. 01Дауысты дыбыстар мен олардың түрлері туралы ұғымды қалыптастыру"Қарлы кесек " әдісі1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.Сабақ жоспарыБілім стандартыДауысты дыбыстар мен олардың түрлері туралы ұғымды қалыптасады.Топпен, жұппенФормативті, өзін- өзі бағалау9Ашық және қысаң дауыстылар130. 01Ашық және қысаң дауыстылар туралы түсінік қалыптастыруББҮ әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.Сабақ жоспарыБілім стандартыАшық және қысаң дауыстылар туралы түсінік қалыптасадыТоппен, жұппенФормативті, критериалды10Еріндік және езулік дауыстылар102. 02Еріндік және езулік дауыстылар туралы түсініктерін қалыптастыруЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.Сабақ жоспарыБілім стандартыЕріндік және езулік дауыстылар туралы түсініктерін қалыптасадыТоппен, жұппенФормативті, өзін- өзі бағалау11Сын жұмысы204. 01. -06. 01Сын жұмысын жаздыра отырып, жазбаша сауаттылығын тексеруСТО стр, диалогтік оқыту1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.Сабақ жоспарыДиктанттар жинағыСын жұмысын жазу арқылы жазбаша сауаттылықтарын көрсетеді.Топпен, жұппенФормативті, өзін- өзі бағалау12Дауыссыз дыбыстардың түрлері209. 02-11. 02Дауыссыз дыбыстардың түрлеріне тоқталуЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.Сабақ жоспарыБілім стандартыДАУЫССЫЗ ДЫБЫСТАР туралы түсініктері қалыптасадыТоппен, жұппенФормативті, өзін- өзі бағалау13Жаттығу жұмысы113. 02Өтілген тақырыптар бойынша жаттығу жұмысын жүргізуКарусель әдісі1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.Сабақ жоспарыБілім стандартыӨтілген тақырыптар бойынша жаттығу жұмысын жүргізу арқылы оқушылардың білімі сараланадыТоппен, жұппенФормативті, критериалды14-15Буын туралы түсінік216. 02. -18. 02Буын туралы түсінігін қалыптастыру1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, жазу дәптері, т. б.Сабақ жоспарыБілім стандартыБуын туралы түсінігі қалыптасады.Топпен, жұппенкритериалды16-17Буынның түрлері220. 02-23. 02Буын түрлері туралы мағлұматтарын кеңейтуЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,1, 2, 3, 4, 5, 6, 7постер, маркер, стикер, оқулық, жазу дәптері, т. б.Сабақ жоспарыБілім стандартыБуын түрлері туралы кеңінен мағұлмат беріледіТоппен, жұппенФормативті, критериалды18-19Жаттығумен жұмыс225. 02. -27. 02Алған білімдерін бекітуББҮ әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.Сабақ жоспарыБілім стандартыАлған білімдері бекіді.Топпен, жұппенФормативті, өзін- өзі бағалау20Тасымал.102. 03Тасымал туралы мағлұмат беруББҮ әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.Сабақ жоспарыБілім стандартыТасымал туралы толық мағұлматты өз беттерінше оқу арқылы меңгередіТоппен, жұппенФормативті, критериалды21Үндестік заңы Буын үндестігі.104. 03Үндестік заңы. Буын үндестігі туралы білімдерін кеңейтуКарусель әдісі1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.Сабақ жоспарыБілім стандартыҮндестік заңы. Буын үндестігі туралы толық мағұлматты өз беттерінше оқу арқылы меңгередіСиноним, синонимдік қатар туралы толық мағұлматты өз беттерінше оқу арқылы меңгередіФормативті, өзін- өзі бағалау22Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар.206. 03-09. 03Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар туралы мағлұмат беруББҮ әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.Сабақ жоспарыБілім стандартыБуын үндестігіне бағынбайтын қосымшаларды жеке жұмыс түрлерін орындай отырып, меңгередіТоппен, жұппенФормативті, критериалды23-24Жаттығу жұмысы111. 03Үндестік заңы мен буын үндестігінен өткендер бойынша жаттығу жұмысын ұйымдастыруББҮ әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.Сабақ жоспарыБілім стандартыОмоним, синоним, антоним сөздерден Буын үндестігінен өткендер бойынша жаттығу жұмысын орындау арқылы өз білімдерін бағалайдыТоппен, жұппенФормативті, өзін- өзі бағалау25-26Дыбыс үндестігі213. 03-16. 03Дыбыс үндестігі туралы меңгертуЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.Сабақ жоспарыБілім стандартыЖазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылардың сауттылығы анықталадыТоппен, жұппенФормативті, өзін- өзі бағалау27Тоқсандық қайталаулар1118. 03-20. 03Өткен материалдарды қайталау үшін жаттығу жұмысын жүргізуСТО стр,1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. б.Сабақ жоспарыБілім стандартыЖаттығу жұмысын орындау арқылы өз білімдерін бағалайдыТоппен, жұппенФормативті, өзін- өзі бағалау28ІҮ тоқсан29Орфография мен орфоэпия туралы түсінік

Ұқсас жұмыстар
Ғаламтор қазақ тілінде
Адам өміріндегі сөз мәдениетінің рөлі
Тілдік норма ауызша баяндау, суретпен жеткізу
Оқу жоспары
Жекелеген әдебиет
Тіл және сөйлеу. қазақ тілі -омж, 3 сынып
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
Қызылөзек орта мектебінің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Диктант Қазақтың бас ақыны
Keep warm
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz