Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Мағынасы бір-біріне жуық сөздер
3175-123825Кадырова Назгуль Кайыржановна
Жұмыс орны №2 Преснов орта мектебі
Білімі: жоғары
Мамандығы: Бастауыш сынып мұғалімі
Еңбек өтілі: 23 жыл
Біліктілік санаты: І
Деңгейлі бағдарлама: екінші
Сабақтың тақырыбы
Мағынасы бір-біріне жуық сөздер.
Мақсаты
* Мәндес сөздер туралы алған білімдерін тапсырмалар орындау арқылы пысықтау, оларды орынды қолдану дағдыларын жетілдіру;
* Ойлау, шығармашылық қабілеттерін, өз ойын еркін жеткізу қабілеттерін дамыту, сөздік қорын молайту, көркем жазу дағдыларын қадағалау;
* Ынтымақтастықта бірлескен жұмыстарды орындауға, бір- бірінің жауабын құрметтеуге баулу.
Күтілетін нәтиже
* Сөйлем ішінен және берілген сөздердің мәндес сөздерін таба алады;
* Мәндес сөздерді топтастыра алады және оларды орынды пайдаланады;
* Талқылауға қатысып, өз ойын айта алады.
Әдіс-тәсілдер
СТО (Блум, ашық сұрақтар), бағалау.
Ресурстар
<<Қазақ тілі>> оқулығы, ватман, стикер,
Сабақтың барысы:
Мұғалім әрекеті оқушы әрекеті
І.Қызығушылығын ояту.
Білу
Түсіну
Қолдану
Талдау
Жинақтау
Бағалау
-Бүгінгі күніміз, сабағымыз сәтті өтсін десек, шеңбер құрып, бір-бірімізге жақсы тілек айтайық.
-Сабағымыз сәтті болу үшін біз не істеуіміз керек?
-Ендеше осы тақырыпта есімізге бірнеше мақал түсіріейік, сол кезде мына жабық тұрған қағаздарды ашуға болады.
-Ақылды, білімді, дана, кемеңгер - бұл сөздердің мағынасын қалай түсінесіңдер?
-Мағынасы жуық сөздер туралы не білесіңдер?
-Қай топ көп мысал келтіре алады?
Әр топтан спикер шығып, топ жұмысын қорғайды. Қалғандары мұқият тыңдап, кейін жұмысты бағалайды.
Бағалау критерийлері:-тапсырманы дұрыс орындады
-көп мысал келтірді
-жазуы анық, қатесіз
-Енді оқулықтан 1-жаттығуды орындаймыз. Сөйлемдерді көшіріп,мәндес сөздерді тауып, астын тиісті сызықпен сызасыңдар. Әр оқушының жұмысын тапсырмаға сәйкес бағалап отырамыз.
-Келесі орындайтын тапсырмамыз осыған ұқсас. Бірақ бізге бір ғана сөз берілген, соның мәндес сөздерін тауып дәптерімізге жазу керек. 2-жаттығу.
-Қай топ бірінші орындайды екен?
3-жаттығуда мақалдарды оқып, қарамен жазылған сөздерді мәндес сөздермен ауыстырып жазамыз.
4-жаттығуда берілген сөздердің ішінен мәндес сөздерді тауып , сөйлем құрастырып жазамыз.
Оқушылардың бір-біріне дайындап әкелген тапсырмаларын орындау
Үйге : 60-жаттығу , мәндес сөздерді қатыстырып өлең құрастыру (2немесе 4жолды)
Кері байланыс
Бүгін сабақ қалай өтті деп ойлайсыңдар? Не ұнады? Қай оқушы ерекше көзге түсті? (стикер)
Топпен жұмыс
Бағалау
Бағалау
Топпен жұмыс
Бағалау
Стикер
Жұмыс орны №2 Преснов орта мектебі
Білімі: жоғары
Мамандығы: Бастауыш сынып мұғалімі
Еңбек өтілі: 23 жыл
Біліктілік санаты: І
Деңгейлі бағдарлама: екінші
Сабақтың тақырыбы
Мағынасы бір-біріне жуық сөздер.
Мақсаты
* Мәндес сөздер туралы алған білімдерін тапсырмалар орындау арқылы пысықтау, оларды орынды қолдану дағдыларын жетілдіру;
* Ойлау, шығармашылық қабілеттерін, өз ойын еркін жеткізу қабілеттерін дамыту, сөздік қорын молайту, көркем жазу дағдыларын қадағалау;
* Ынтымақтастықта бірлескен жұмыстарды орындауға, бір- бірінің жауабын құрметтеуге баулу.
Күтілетін нәтиже
* Сөйлем ішінен және берілген сөздердің мәндес сөздерін таба алады;
* Мәндес сөздерді топтастыра алады және оларды орынды пайдаланады;
* Талқылауға қатысып, өз ойын айта алады.
Әдіс-тәсілдер
СТО (Блум, ашық сұрақтар), бағалау.
Ресурстар
<<Қазақ тілі>> оқулығы, ватман, стикер,
Сабақтың барысы:
Мұғалім әрекеті оқушы әрекеті
І.Қызығушылығын ояту.
Білу
Түсіну
Қолдану
Талдау
Жинақтау
Бағалау
-Бүгінгі күніміз, сабағымыз сәтті өтсін десек, шеңбер құрып, бір-бірімізге жақсы тілек айтайық.
-Сабағымыз сәтті болу үшін біз не істеуіміз керек?
-Ендеше осы тақырыпта есімізге бірнеше мақал түсіріейік, сол кезде мына жабық тұрған қағаздарды ашуға болады.
-Ақылды, білімді, дана, кемеңгер - бұл сөздердің мағынасын қалай түсінесіңдер?
-Мағынасы жуық сөздер туралы не білесіңдер?
-Қай топ көп мысал келтіре алады?
Әр топтан спикер шығып, топ жұмысын қорғайды. Қалғандары мұқият тыңдап, кейін жұмысты бағалайды.
Бағалау критерийлері:-тапсырманы дұрыс орындады
-көп мысал келтірді
-жазуы анық, қатесіз
-Енді оқулықтан 1-жаттығуды орындаймыз. Сөйлемдерді көшіріп,мәндес сөздерді тауып, астын тиісті сызықпен сызасыңдар. Әр оқушының жұмысын тапсырмаға сәйкес бағалап отырамыз.
-Келесі орындайтын тапсырмамыз осыған ұқсас. Бірақ бізге бір ғана сөз берілген, соның мәндес сөздерін тауып дәптерімізге жазу керек. 2-жаттығу.
-Қай топ бірінші орындайды екен?
3-жаттығуда мақалдарды оқып, қарамен жазылған сөздерді мәндес сөздермен ауыстырып жазамыз.
4-жаттығуда берілген сөздердің ішінен мәндес сөздерді тауып , сөйлем құрастырып жазамыз.
Оқушылардың бір-біріне дайындап әкелген тапсырмаларын орындау
Үйге : 60-жаттығу , мәндес сөздерді қатыстырып өлең құрастыру (2немесе 4жолды)
Кері байланыс
Бүгін сабақ қалай өтті деп ойлайсыңдар? Не ұнады? Қай оқушы ерекше көзге түсті? (стикер)
Топпен жұмыс
Бағалау
Бағалау
Топпен жұмыс
Бағалау
Стикер
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz