Do we know english well?

Бекітемін:

Мектеп директоры: Е. Бектұрсынов

Мектеп атауы: "Асықата" жалпы орта мектебі

Пән атауы: Ағылшын

Сабақтың тақырыбы: "Kazakhstan and the United Kingdom

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Оқушылардың өзге тілге деген қызығушылығын

арттыру;

Топпен жұмыс жасау ынталылығын

арттыру;

Елге отанға деген сүйіспеншілік,

патриоттық сезімдерін жандандыру;

Оқып үйренудің нәтижесі:

Жаңа тақырыпты меңгерудегі оқушылардың жеке

ойын өзектендіру, оқушыларда жаңа тақырыпты

оқып үйренудің сипатын жасау

Негізгі идеялар;

Бастапқы идеяларды, өзгеде идеяларды өрістете

отырып, жинақтап, толықтырып, қосымша көмек

ретінде ұсыну.

Сондай ақ өзге елге саяхатқа шығу,

Тапсырмалар:

Мәтінді оқып сұрақтарға жауап беру. Казахстан және

Ұлы Британияны плакатқа сурет қылып салу.

Мақалдардың қалып қойған сөзін тауып, оларды үш

тілде айту.

Дерек көздер:

оқулық, ғаламтор, әдістемелік кітапшалар

Көрнекіліктер:

Тақырыптық суреттер, себет, стикерлер, бағалау

парақшасы, үнтаспа

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Күтілетін нәтиже
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сәлемдесу

Жоқтама жасау

Сыныпты топқа бөлу

Оқушылардың барлығын ортаға жинап оларға кеме, және поезд сөздері жазылған стикерлер жабыстырамын.

Оқушының іс-әрекеті: Сол сөздер бойынша оқушылар екі топқа бөлініп отырады. Соңынан сол көліктердің бейнесін іс қимыл арқылы салып береді.
Күтілетін нәтиже: Балаларды топтық жұмысқа баулу
Уақыт: 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Үй тапсырмасын тексеру.

Оқушылардың жазба дәптерлеріне орындап келген грамматикалық жаттығуды тексеріп шығамын

Оқушының іс-әрекеті: әр бір оқушы өзі орындап келген жаттығуын оқып береді,
Күтілетін нәтиже: Ағылшын тіліндегі шақтардың айрмашылығынан шатаспау
Уақыт: 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Жаңа тақырып

Мәтінді дауыстап кітаптан оқып беремін. Соңынан балалар сұрақтарға жауап береді.

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар тақтаға алдын ала стикерлерге жазылған сұрақтарға жауап беру арқылы өз топтарының себетіне баға жинайды.
Күтілетін нәтиже: Балалардың мотивациясын арттыра отырып, жылдам әрі нәтижелі жұмыс жасауға үйрету.
Уақыт: 10 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1 топқа Қазақстан ал 2 топқа Ұлы Британияны беремін

Осы елдерін суретін плакатқа салу. және сол елдер жайлы мәлімет беру.

Оқушының іс-әрекеті: Берілген плакатқа сол мемлекеттердің көрінісін елестете отырып сурет салу және мәлімте беру.
Күтілетін нәтиже: Балардың сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыта отырып, сурет салу мүмкіндіктерін дамыту.
Уақыт: 15
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Екі топқа мақалдар беремін.

"Полиглот"

Оқушының іс-әрекеті: Берілген мақалдардағы қалып қойған сөзді тауып үш тілде айтады
Күтілетін нәтиже: Балардың логигалық ойлау қабілеттерін шыңдай түсу.
Уақыт: 5
Мұғалімнің іс-әрекеті: Қорытынды
Оқушының іс-әрекеті: өз бағаларын есептеу
Күтілетін нәтиже: Балалардың топпен жұмыс жасау нәтижесінде жететін жетістіктеріне баға беру
Уақыт: 5

Бекітемін:

Мектеп директоры: Е. Бектұрсынов

Мектеп атауы: "Асықата" жалпы орта мектебі

Пән атауы: Ағылшын

Сабақтың тақырыбы: "Do you know English well?"

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Тіл үйренудің стратегияларын қоданып, оқушыларды

жоғары нәтижеге жеткізу;

Белсенділік- оқушының жасайтын әрекетін, оның

ақыл ой қабілеттілігін арттыру

Берілген тапсырма бойынша білімдерін тексеру;

Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушыларда қабылдау, ойлау, жаңа білімді есте сақтау

бойынша іс-әрекетті ұйымдастыру

Негізгі идеялар; Ағылшын тілінде білген білімдерін сабақ барысында

ойын түрінде пайдалана білу.

Тапсырмалар: антонимдер мен синонимдерді табу. Сын есімнің

шырайларын 3 формада беру. аяқтарды санап, есептеп

шығару. сөздер арқылы сурет салу. электронды

оқулықтан тексті тыңдап берілген сұрақтарға жауап

беру .

Дерек көздер: ғаламтор. электронды оқулық.

Көрнекіліктер: Тақырыптық суреттер, стикерлер, бағалау

парақшасы, кубик,

антоним, синоним, конверт, жалаушалар

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Күтілетін нәтиже
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сәлемдесу

Жоқтама жасау

Топқа бөлу

Ит және мысық деп жазылған стикерлерді балаларға таратып беремін

Оқушының іс-әрекеті: Олар осы жануарлардың атауымен екі топқа бөлініп отырады, және сол үй жануарларының дауысын салып береді.
Күтілетін нәтиже: Топпен жұмыс жасауға баулу. Балалардың ынтасын күшейту.
Уақыт: 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сабақтың шартын түсіндіру

Сабақ барысында әр бір шарттарды орындай отырып, мынау берілген таудың шыңына қайсы топ тезірек жетсе сол топ бүгінгі сабақ жеңімпазы аталмақ

1 топ көк жалауша

2 топ қызыл жалауша

Оқушының іс-әрекеті: Таудың шыңына бірінші болып жетуге ынталана отырып, тапсырмаларды орындау
Күтілетін нәтиже: Балалардың мотивациясын арттыру
Уақыт: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Speech drill

ABCD . . .

Бірнеше оқушыдан сұраймын.

Оқушының іс-әрекеті:

My name is . . .

My friend name is . . .

We live in . . .

We sell . . . etc.

Күтілетін нәтиже: Тілді жаттықтыру, ойлау сөйлеу қабілеттірін дамыту.
Уақыт: 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Алғашқы сайыстың шарты мынадай. Конверттерде берілген антоним синонимдерді сәйкестендіріп табу
Оқушының іс-әрекеті: 2 топ өздеріне берілген тапсырманы сәйкестендіріп табады. 1 топқа антоним. 2 топқа синоним.
Күтілетін нәтиже: Сөздік қорларын дамыта отырып, сөйлеуге үйрету.
Уақыт: 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: "Ең мықты тапқыр"
Оқушының іс-әрекеті: Кубикті дөңгелету арқылы сәйкес келген сын есімнің шырайларын 3 формада тауып ауызша айтып береді.
Күтілетін нәтиже: Балалардың көру, ойлау, табу, есте сақтау секілді түйсіктеріне шабуыл жасау
Уақыт: 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: "Ең жақсы математик" деп аталады келесі ойын шарты
Оқушының іс-әрекеті: Суреттегі берілген тапсырмаға сәйкес аяқтың қаншау екенін дұрыс санап шығару
Күтілетін нәтиже: Қатысушыларды жылдамдыққа, топпен жұмыс жасауға, біріге отырып шешім қабылдауға баулу
Уақыт: 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Суреттер сөйлейді
Оқушының іс-әрекеті: Сөздер жазу арқылы белгілі бір суретті бейнелеп шығару
Күтілетін нәтиже: Ойлай отырып, ойлануға, ойлана отырып қағаз бетіне түсіруге, суреттерді сөйлетуге үйрету
Уақыт: 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Мәтінді тыңдап, сұрақтарға жауап беру

Электронды оқулық

Оқушының іс-әрекеті: Алдарына берілген сұрақтардың жауабын мәтіннен тыңдап, тауып дұрыс жауабын жазу
Күтілетін нәтиже: АКТ ны қолдану әдістерін кеңейту.
Уақыт: 10 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Қорытынды

Тау шыңына жеткен топты анықтау

Оқушының іс-әрекеті:
Күтілетін нәтиже: өзін өзі бағалау арқылы, өз нәтижелеріне көз жеткізу
Уақыт: 5 мин

Бекітемін:

Мектеп директоры: Е. Бектұрсынов

Мектеп атауы: "Асықата" жалпы орта мектебі

Пән атауы: Ағылшын

Сабақтың тақырыбы: ''Healthy way of life''

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары:

Мақсатқа бағытталғандық; - оқушының оқу

үдерісін бақылау және реттеу;

Әр бір адамның қоғамда өз орнының ерекшелігін

ұғындыру;

Дұрыс тамақтану, саламатты өмір салтын сақтану;

мақсатында жаман, денсаулыққа зиян заттардан

аулақ болу

Оқып үйренудің нәтижесі:

Бідімді жинақтау мен іс-әрекет тәсілдерін

өзектендіру, және өзін өзі бақылау

Негізгі идеялар; "Дені саудың Жаны сау" айдарында салауатты

өмір салтын ұстану

Тапсырмалар : араласқан әріптерден тақырыпқа байланысты

сөздерді табу. Сұрақтарға жауап беру.

мақалдардың қазақша баламасын табу.

грамматиканы пайдалана отырып, жағымды

жағымсыз нәрселерді бөліп жазып, сиқырлы гүл

жасау. крассворд. диалог.

Дерек көздер. оқулық, ғаламтор, журналдар

Көрнекіліктер:

Тақырыптық суреттер, бағалау парақшасы, сиқырлы

гүл, крассворд

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Күтілетін нәтиже
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Cәлемдесу

Жоқтама жасау

Топқа бөлу

Стикерлерге жазылған сөздер арқылы топқа бөлемін.

Оқушының іс-әрекеті: Ақ және қызыл деп жазылған стикерлер арқылы екі топқа бөлініп отырады.
Күтілетін нәтиже: Топтық жұмысқа баулу
Уақыт: 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Тапсырма

Араласқан әріптер

Оқушының іс-әрекеті: Тақырыпқа байланысты бірнеше сөздердің әріптерін араластырып беру арқылы сол сөздердің дұрыс жазылуын табады.
Күтілетін нәтиже: Ой ұшқырылығын, тапқырлығын жетілдіре отырып, сөздердің дұрыс жазылуына назар аударту.
Уақыт: 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сұрақтарға жауап беру
Оқушының іс-әрекеті: Салауатты өмір салтын сақтанатын оқушылар берілген сұрақтарға өздерінше жауап береді.
Күтілетін нәтиже: Белгілі бір күн тәртібін сақтауға, тамақтану ережесін білуге баулу.
Уақыт: 10 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мақал мәтел
Оқушының іс-әрекеті: Денсаулыққа байланысты екі мақал жазу, және оның қазақша баламасын табу.
Күтілетін нәтиже: Сөздік қорларының қаншалықты молдығын тексеру.
Уақыт: 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Тапсырма

Жағымды/Жағымсыз әсерлерден сиқырлы гүл жасау

Оқушының іс-әрекеті: Балалар алдарына берілген сөздердің ішінен өздеріне қатысты денсаулыққа жағымды немесе жағымсыз сөздерді теріп алып сиқырлы гүл жасап тақтаға жабыстырады.
Күтілетін нәтиже: Жақсымен жаманды, ақ пен қараны ажырата білуге баулу.
Уақыт: 10 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Крассворд
Оқушының іс-әрекеті: Тақырыпқа байланысты сөздерді ұзынынан, тігінен тауып толтыру.
Күтілетін нәтиже: Дұрыс жазу, ойлау, табу мүмкіндіктерін шыңдау
Уақыт: 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Диалог
Оқушының іс-әрекеті: Берілген мысалға қарай отырып, өзіндік диалог құру
Күтілетін нәтиже: Тілдің сынғандығын, сөздік қордың молдығын күшейту.
Уақыт: 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Қорытынды
Оқушының іс-әрекеті: өз бағаларын есептеу
Күтілетін нәтиже: Ынталандыру
Уақыт: 2 мин

Бекітемін:

Мектеп директоры: Е. Бектұрсынов

Мектеп атауы: "Асықата" жалпы орта мектебі

Пән атауы: Ағылшын

Сабақтың тақырыбы: ''Eating in Britain''

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары:

Оқушыны топтық жұмысыпен айналысуға

үйрету;

Бойындағы ерекше қасиеттерін шыңдай түсу;

Өз бетімен жұмыс жасауға баулу;

Мақсатқа бағытталғандық; - оқушының оқу

үдерісін бақылау және реттеу;

Тілді оқу, алған білімдерін іс жүзіндк қолдану.

Белсенділік, оқушының жасайтын әрекеті оның

қабілеттілігін арттыру.

Өзге елдің тағамдар атауымен таныстыру.

Оқып үйренудің нәтижесі: Балалардың қабілеттерін дамытуға және тақырыпқа

қызығушылығын арттыру

Орындайтын тапсырмаларды түсіне алатындығын

тексеру.

Грамматикалық құрылымдарды, шақтарды

логикалық тапсырмаларды нәтижелә түсіну.

Бідімді жинақтау мен іс-әрекет тәсілдерін

өзектендіру, және өзін өзі бақылау

Негізгі идеялар; "Дені саудың Жаны сау" айдарында салауатты

өмір салтын ұстану


Ұқсас жұмыстар
Иллюстрациялар арқылы есту қабілетін арттыру дағдысы
Where is my bag
Адамды мұратқа жеткізетін - ана тілі мен ата дәстүр
Free time activities. Бос уақыттағы іс-әрекет
Тілді жаттықтыру
Unit 4. Step1. Primary, secondary, education. Бастауыш және ЖББ мектептер
Қазақстанның мемлекеттік тілі қай тіл
My funny English
Топтардың жұмысын бағалау
Қысқа мерзімді жоспарлар. animals in danger. 7 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz