Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Туынды тарауын қорытындылау
4 Бекітемін:
№64 Мерзімі: 15.05.2013 Сыныбы: 10 <<Ә>>
Сабақтың тақырыбы:
Туынды тарауын қорытындылау
Сілтеме:
Жоспар
Сабақтың мақсаттары:
а) ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа, топтық ынтымақтастыққа, бірін- бірі бағалауға, өзін- өзі бағалауға тәрбиелеу;
ә) оқушылардың туындыны табу ережелері, туындының физикалық және геометриялық мағынасы, күрделі, тригонометриялық функциялардың туындысы туралы алған білімдерін тереңдету;
б) ойлау қабілетін дамыту, алған білімдерін өмірде қолдана білуге тәрбиелеу.
Оқыту нәтижелері:
Оқушылар туынды табуға берілген есептерді орындайды.
Сабақтың көрнекілігі:
Бағалау парақтары, постер, маркер, бор, оқулық.
проектор, ноутбук, слайдтар.
Модульдер:
СТО, АКТ, топтық тәсілдер, жас ерекшел, ТДО,
Сабақтың кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті:
Ұйымдастыру кезеңі:
2- мин
Жаңа сабаққа кіріспе:
Жан- жақты сұрақ-
тар:
Білімде
рін пысық
тау:
Қорытындылау:
Үйге тап:
а) сәлемдесу;
ә) назарларын сабаққа аудару;
б) оқушыларды топқа бөлу.
в) бағалау парақтарын тарату.
1- тапсырма. Туынды туралы тарихи мағлұматтар.
1. Туынды ұғымы қай ғасырда пайда болған?
2. Лагранж туындыға қандай белгілеу енгізген?
3. Туындыны дифференциалдау деп атаған ...
4. Эйлердің қосқан үлесі ...
2- тапсырма: Туынды тарауында не үйрендік?
3- тапсырма: Туынды табу ережелерін қайталау сұрақтары.
4- тапсырма. Қандайда функцияны формуламен бер.
Сәйкестендіру тесті.
Жуықтап есептеу формуласын жалғастыр.
Не үйрендік?
Талапкер № 1431-1435
Оқушылар сәлемдесіп, оқу құралдарын дайындайды, топқа бөлінеді.
Әр топқа бір сұрақтан және ойлануға уақыт берілмейді.
Әр топ постерге жазады.
Дұрыс жауап берген оқушы бағаланады.
Әр топ қорытынды жасайды.
Бағаланады.
№64 Мерзімі: 15.05.2013 Сыныбы: 10 <<Ә>>
Сабақтың тақырыбы:
Туынды тарауын қорытындылау
Сілтеме:
Жоспар
Сабақтың мақсаттары:
а) ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа, топтық ынтымақтастыққа, бірін- бірі бағалауға, өзін- өзі бағалауға тәрбиелеу;
ә) оқушылардың туындыны табу ережелері, туындының физикалық және геометриялық мағынасы, күрделі, тригонометриялық функциялардың туындысы туралы алған білімдерін тереңдету;
б) ойлау қабілетін дамыту, алған білімдерін өмірде қолдана білуге тәрбиелеу.
Оқыту нәтижелері:
Оқушылар туынды табуға берілген есептерді орындайды.
Сабақтың көрнекілігі:
Бағалау парақтары, постер, маркер, бор, оқулық.
проектор, ноутбук, слайдтар.
Модульдер:
СТО, АКТ, топтық тәсілдер, жас ерекшел, ТДО,
Сабақтың кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті:
Ұйымдастыру кезеңі:
2- мин
Жаңа сабаққа кіріспе:
Жан- жақты сұрақ-
тар:
Білімде
рін пысық
тау:
Қорытындылау:
Үйге тап:
а) сәлемдесу;
ә) назарларын сабаққа аудару;
б) оқушыларды топқа бөлу.
в) бағалау парақтарын тарату.
1- тапсырма. Туынды туралы тарихи мағлұматтар.
1. Туынды ұғымы қай ғасырда пайда болған?
2. Лагранж туындыға қандай белгілеу енгізген?
3. Туындыны дифференциалдау деп атаған ...
4. Эйлердің қосқан үлесі ...
2- тапсырма: Туынды тарауында не үйрендік?
3- тапсырма: Туынды табу ережелерін қайталау сұрақтары.
4- тапсырма. Қандайда функцияны формуламен бер.
Сәйкестендіру тесті.
Жуықтап есептеу формуласын жалғастыр.
Не үйрендік?
Талапкер № 1431-1435
Оқушылар сәлемдесіп, оқу құралдарын дайындайды, топқа бөлінеді.
Әр топқа бір сұрақтан және ойлануға уақыт берілмейді.
Әр топ постерге жазады.
Дұрыс жауап берген оқушы бағаланады.
Әр топ қорытынды жасайды.
Бағаланады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz