Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Нағыз адам. әдебиеттік оқу, 3-сынып
Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы: Нағыз адам
Сабақтың мақсаты: Мәтінді оқып беру, түсіндіру, нағыз адам туралы өзіндік
көз қарастарын қалыптастыру. Мәтінге лайық көрініс құрастыру, соған
байланысты проблемалық ой туғызу, мәтін туралы ұғымдарын дамыту, ой өрісі
мен дүниетанымын кеңейту. Оқушылардың ойлау қабілетін оятып, еңбек етуге,
кішіпейілділікке, адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жарыс сабақ
Пән аралық байланыс: Математика, дүниетану, еңбек, музыка,Ж.Ж,Е;Т.Қ.Н.
Көрнекіліктер: Интерактивтік тақта, микрофон, суреттер, слайдтар,
атрибудтар.
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: - Сәлеметсіңдер ме, балалар. Қазір бізде әдебиеттік оқу
сабағы.
Үй тапсырмасын тексеру: Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қою.
Негізгі бөлім: - Балалар, бүгінгі сабақты жарыс түрінде өткіземіз.
I топ: Зеректер
II топ: Жүйріктер
III топ: Талапкерлер
Ребусты шешкізу.
Бағалау тәсілі: Күн «5», гүл «4», жаңбыр «3».
Яғни бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы: «Нағыз адам»
I топ: Оқулық бойынша қандай кейіпкерлер,сендердің ойларынша нағыз
адамдардың қатарына жатады?
II топ: Өмірден мысал келтіру (нағыз адамның бейнесіне, сай іс-әрекет
жасағандарын әңгімелеу)
III топ: Теледидар бағдарламасынан қандай бағдарлама нағыз адамның іс-
әрекетін көрсетіп, жүзеге асырады. (мысал келтіру).
«Ой қозғау» ( - Балалар, сендердің ойларынша нағыз адам дегеніміз, ол
қандай адам?)
Нағыз адам
«Нағыз адам» мәтінің жазған В.А.Сухомлинскийдің өмір баянымен таныстыру.
«Нағыз адам» мәтінің оқи бастаймын, оқушылар жалғастырады.
Оқушыларға сұрақтарды қою:
1)Баяғы кезде кімдер тұрыпты?
2)Олардың үйлерінің жанында не бар екен?
3)Жолаушылар атаға не үшін келеді?
4)Екі жолаушы неге нағыз адамның қатарына жатпайды?
5)Мәтін неге «Нағыз адам» деп аталады?
Мәтінді оқушыларға дауыстап оқытқызу.
Оқушылар бір-бірлеріне сұрақтар қояды.
Топтық жұмыс:
I топ:Суретке лайық мәтіннен керекті тұсты тауып оқиды.
II топ: Мәтінге байланысты жоспар құру.
III топ: Ой толғау.
Сергіту сәті.
Топтық жұмыс:
I топ:Геометриялық фигуралардан бір заттың
II топ:Сіріңкелерден бейнесін
ІІІ топ:Түймелерден құрастыру
Топтық жұмыс:
I топ:Үш қадамдық сұхбат
II топ:Сахналау
III топ: «Бес жолды өлең»
Интервью алу.
Сабақты қорытындылау:Сұрақ-жауап әдісін жүргізу.
Үйге тапсырма: «Нағыз адам» оқу, мазмұндау.эссе жазу.
Оқушыларды бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz