Әдебиеттік оқу сабақ жоспары: В.А. Сухомлинскийдің Нағыз адам мәтіні (жарыс түріндегі сабақ)

Әдебиеттік оқу

Сабақтың тақырыбы: Нағыз адам

Сабақтың мақсаты: Мәтінді оқып беру, түсіндіру, нағыз адам туралы өзіндік көз қарастарын қалыптастыру. Мәтінге лайық көрініс құрастыру, соған байланысты проблемалық ой туғызу, мәтін туралы ұғымдарын дамыту, ой өрісі мен дүниетанымын кеңейту. Оқушылардың ойлау қабілетін оятып, еңбек етуге, кішіпейілділікке, адамгершілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Жарыс сабақ

Пән аралық байланыс: Математика, дүниетану, еңбек, музыка, Ж. Ж, Е; Т. Қ. Н.

Көрнекіліктер: Интерактивтік тақта, микрофон, суреттер, слайдтар, атрибудтар.

Сабақ барысы:

Ұйымдастыру кезеңі: - Сәлеметсіңдер ме, балалар. Қазір бізде әдебиеттік оқу сабағы.

Үй тапсырмасын тексеру: Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қою.

Негізгі бөлім: - Балалар, бүгінгі сабақты жарыс түрінде өткіземіз.

I топ: Зеректер

II топ: Жүйріктер

III топ: Талапкерлер

Ребусты шешкізу.

Бағалау тәсілі: Күн «5», гүл «4», жаңбыр «3».

Яғни бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы: «Нағыз адам»

I топ: Оқулық бойынша қандай кейіпкерлер, сендердің ойларынша нағыз адамдардың қатарына жатады?

II топ: Өмірден мысал келтіру (нағыз адамның бейнесіне, сай іс-әрекет жасағандарын әңгімелеу)

III топ: Теледидар бағдарламасынан қандай бағдарлама нағыз адамның іс-әрекетін көрсетіп, жүзеге асырады. (мысал келтіру) .

«Ой қозғау» ( - Балалар, сендердің ойларынша нағыз адам дегеніміз, ол қандай адам?)

Нағыз адам

«Нағыз адам» мәтінің жазған В. А. Сухомлинскийдің өмір баянымен таныстыру.

«Нағыз адам» мәтінің оқи бастаймын, оқушылар жалғастырады.

Оқушыларға сұрақтарды қою:

1) Баяғы кезде кімдер тұрыпты?

2) Олардың үйлерінің жанында не бар екен?

3) Жолаушылар атаға не үшін келеді?

4) Екі жолаушы неге нағыз адамның қатарына жатпайды?

5) Мәтін неге «Нағыз адам» деп аталады?

Мәтінді оқушыларға дауыстап оқытқызу.

Оқушылар бір-бірлеріне сұрақтар қояды.

Топтық жұмыс:

I топ:Суретке лайық мәтіннен керекті тұсты тауып оқиды.

II топ: Мәтінге байланысты жоспар құру.

III топ: Ой толғау.

Сергіту сәті.

Топтық жұмыс:

I топ:Геометриялық фигуралардан бір заттың

II топ:Сіріңкелерден бейнесін

ІІІ топ:Түймелерден құрастыру

Топтық жұмыс:

I топ:Үш қадамдық сұхбат

II топ:Сахналау

III топ: «Бес жолды өлең»

Интервью алу.

Сабақты қорытындылау:Сұрақ-жауап әдісін жүргізу.

Үйге тапсырма: «Нағыз адам» оқу, мазмұндау. эссе жазу.

Оқушыларды бағалау.


Ұқсас жұмыстар
3-сыныпқа арналған әдебиеттік оқу: В. Сухомлинскийдің Ақ шаш әңгімесіне негізделген сабақ жоспары
Бастауыш сыныпқа арналған В. Сухомлинскийдің Ақ шаш мәтіні: анаға құрмет пен тәрбие
3-сыныпқа арналған Әдебиеттік оқу сабақ жоспары: Нағыз достық және батылдық (Марк Твен)
2-сынып Әдебиеттік оқу: Қ. Рысбекұлының Бекзат мәтіні бойынша сабақ жоспары
В. А. Сухомлинскийдің Ақ шаш әңгімесі мен Ғали Ормановтың Ана өлеңі арқылы ана бейнесін оқыту
Жазбаша көбейту және бөлу: жарыс түріндегі сабақ жоспары
3-сынып Әдебиеттік оқу: Міржақып Дулатұлының Наурызкөже мәтіні бойынша сабақ жоспары
2-сынып: Ж. Аймауытовтың Қартқожаның туған жері мәтіні бойынша әдебиеттік оқу сабақ жоспары
Жекен Жұмахановтың Ер еңбекте сыналады мәтіні бойынша әдебиеттік оқу сабақ жоспары
3-сыныпқа арналған әдебиеттік оқу сабағы: Зейнолла Шүкіровтің Арпалыс мәтіні бойынша сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz