Құмырсқа мен көгершін. жұп дауысты дыбыстар. 1-сынып

Мұғалім
Кадырова Назгуль Кайыржановна
Сынып
1 «А» - сынып
Мұғалім: Пән
Кадырова Назгуль Кайыржановна: Ана тілі
Сынып: Күні
1 «А» - сынып: 30 қаңтар
Мұғалім: Сабақтың тақырыбы
Кадырова Назгуль Кайыржановна: Құмырсқа мен көгершін. Жұп дауысты дыбыстар.
Мұғалім: Сабақтың типі
Кадырова Назгуль Кайыржановна: Аралас
Мұғалім: Мақсаты
Кадырова Назгуль Кайыржановна: Оқушылардың жуан және жіңішке жұп дауыстылары туралы ұғымын жетілдіре отырып, жұп дауыстылардың (ы, і) ерекшеліктерін байқауға мүмкіндік туғызу, мәтінді шапшаң, дұрыс, түсініп оқуға машықтандыру, диалог арқылы негізгі ойын тауып, пікірін айтуға үйрету, сөздік қорын дамыту, топтық жұмыстарды ұйымдастыру арқылы оқушыларды бір-біріне көмектесуге, қамқорлық жасауға баулу, жұмыстарын бағалауға машықтандыру.
Мұғалім: Күтілетін нәтиже
Кадырова Назгуль Кайыржановна:

- Алдында алған білімдерін жетілдіреді;

-Мәтіді мәнерлеп, шапшаң оқуға машықтанады

-Диалог арқылы мәтіннің негізгі ойын табуға үйренеді;

-Грамматикалық тапсырмаларды дұрыс, ұқыпты орындауға үйренеді.

Мұғалім: Түйін
Кадырова Назгуль Кайыржановна: Тіл қаруы - сөз, сөз қаруы - ой. Диалогтік оқыту - функционалдық сауаттылықты дамыту құралы.
Мұғалім: Түрі
Кадырова Назгуль Кайыржановна: Ертегі- сабақ, интеграциялық
Мұғалім: Әдіс-тәсілдер
Кадырова Назгуль Кайыржановна: Блум таксономиясы, миға шабуыл, топқа бөлу, ТРИЗ технологиясы, диалогтік оқыту
Мұғалім: Ресурстар
Кадырова Назгуль Кайыржановна: «Ана тілі» оқулығы Алматыкітап 2012ж., №2 жұмыс дәптері, интербелсенді тақта, ватман,
Мұғалім: Сілтеме
Кадырова Назгуль Кайыржановна: Әдістемелік құрал, интернет желісі
Мұғалім: Пәнаралық байланыс
Кадырова Назгуль Кайыржановна: Дүниетану
Мұғалім: Мұғалім жазбалары
Мұғалім:
Кадырова Назгуль Кайыржановна: Сабақ кезеңдері
Сынып: Уақыт
1 «А» - сынып: Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Мұғалім: Қызығушылығын ояту
Кадырова Назгуль Кайыржановна: 3-4мин
Сынып:

Амандасу.

Шаттық шеңбер:

Дөңгеленіп тұрайық

шеңберді біз құрайық

Қол ұстасып бәріміз

Ақ тілекті жолдайық

Әлемде нұр тыныштық

Әрбір бейбіт күн ыстық

Қайырлы таң, мектеп!

Қайырлы күн, достарым!

Достарымды көргенде

Қуана қарсы аламын

Сәлем! Сәлем! Сәлем!

- Енді қонақтармен амандасайық.

Жақсы оқып сабақты,

Әдеп сақтау салтымыз.

Сәлем бердік сіздерге,

Басымызды иіп бәріміз.

-Ал қазір сабақта ұстанатын ережелерді есімізге түсірейік:

Тәртіп сақтау;

Сұрақтарға қол көтеріп, жауап беру;

Уақытты үнемдеу;

Бір-біріңді тыңдау, сыйлау;

Ө. Тұрманжановтың «Туған өлкем» өлеңінің шумақтары бойынша топқа бөлу

-Ақын туған өлке сұлулығын қалай бейнелеген?

-Бұл өлең қандай көңілмен айтылады?

-Туған өлкең үшін сен істер едің?

-Ендеше бүгінгі сабағымызды бастайық. Бүгін сабақта «Құмырсқа мен көгершін» әңгімемен танысып, ы-і жұп дауысты дыбыстардың ерекшеліктерін анықтаймыз.

-Ертегі тыңдауды жақсы көресіңдер ме?

-Бүгінгі сабағымызда ертегілер еліне саяхатқа шығамыз.

1 «А» - сынып:

Бір-бірімен, ашық сабаққа келегн мұғалімдермен амандасады.

Сабақта өзін-өзі ұстау ережелерін айтады.

Топқа бөлінеді.

Мәнерлеп оқиды.

Сұраққа жауап беру арқылы ақынның ойын ашады.

Мұғалімді тыңдайды.

Мұғалім: 1
Кадырова Назгуль Кайыржановна: Білу
Сынып: 5-8
1 «А» - сынып:

Ерте, ерте, ертеде, ешкі құйрығы келтеде,

Қаратаудың ойында,

Қарасудың бойында

Темірбатыр деген өмір сүріпті. Ол құс атып, аң аулағанды, аңшылықпен айналысқанды жақсы көреді екен. Күндердің бір күнінде Темірбатыр аңға кеткенде көптен аңдып жүрген мыстан кемпір айдай ажарлы, келбетті де сұлу қалыңдығын ұрлап кетеді. Темірбатыр жүйрік тұлпарына мініп, мыстандар еліне аттанады. Күннен күн, айдан ай өтеді. Бір күні алдынан биік қақпа пайда болады. Қақпа тарс жабық. Қақпада «Уа, қасиетті пендем! Егер қақпадан өткің келсе, тапсырмамды орында» деген жазуды оқиды. Қане, барлығымыз да Темірбатырға көмектеселік.

І. Миға шабуыл.

-Әбу-Насыр әл-Фараби бабамыз: «Өткені білмей, қазіргі жағдайды білу, болашақты болжау қиын » дегендей «Өткенге шолу» жасаймыз.

- Қазақ алфавитінде неше әріп, неше дыбыс бар?
Жауабы: 42 әріп, 40 дыбыс бар

-Қай әріптер дыбысталмайды?

-Қанша қосарлы дыбыс бар? Атап беріңдер?
- Әріп дегеніміз не, дыбыс дегеніміз не?
Жауабы: Әріпті көреміз, жазамыз. Дыбысты естиміз, айтамыз.
- Дыбыстар қалай бөлінеді?
Жауабы: Дауысты, дауыссыз дыбыстар
- Жуан дауысты дыбыстарды кім айтады?
Жауабы: (а, о, ұ, ы)
- Жіңішке дауысты дыбыстарды кім айтады?
Жауабы: (ә, е, ө, і, ү)

-Қандай дауысты дыбыстар әрі жуан, әрі жіңішке болып естіледі? (и, у)

Топтық жұмыс.

Сөздердегі дауысты дыбыстарғды тап, түрін ажырат және жұптарын тауып, бір-бірімен сызықпен қос.

І-топ: сан, от, сән, өт.

ІІ-топ: тыс, ұн, тіс, үн.

ІІІ-топ: төрт, сұр, торт, сүр.

Ертегі үзіндісін тыңдайды.

Ертегінің бірінші тапсырмасын орындайды.

Дыбыс, әріп тақырыбын еске түсіреді.

Топта жұмыс істейді.

Спикер топтың жұмысын қорғайды.

Критерий:

-жуан немесе жіңішке екендігін дұрыс айтты;

-толық жауап берді;

-жұптарын дұрыс табу.

Мұғалім: 2
Кадырова Назгуль Кайыржановна: Түсіну
Сынып: 10-12 мин
1 «А» - сынып:

Темірбатыр қақпадан кірген сәтте, өткел бермес суға тап болады. Ол судан өтпек болып қанша талпынғанымен судан өтуге ешқандай мүмкіншілік болмай қалады. Сол сәтте судан алтын балық шығып, судан өткісі келсе, тапсырмаларды орындау керектігін айтады

Жұмбақ шешу.

Спандияр Көбеевтің «Құмырсқа мен көгершін» әңгімесін оқимыз.

Абай, Ыбырай салған ағартушы-демократтық үлгідегі педагог- жазушы Спандияр Көбеев 1878 жылы 1 қазанда қазіргі Қостанай облысы Меңдіқара ауданында туған. Ол 1887 жылы Ыбырай Алтынсариннің өзінің көмегімен ұлы ұстаз ашқан мектепке түсіп, оны 1892 жылы бітіреді. Бұдан соң Қарағайлыкөл деген жердегі төрт жылдық мектепте, Қостанай қаласындағы екі сыныптық орыс-қазақ мектебінде оқиды. Ұстазы Ы. Алтынсариннің қазасынан кейін оның қызмет жолын жалғастыруды арман етіп, Қостанайдағы екі жылдық курсқа түсіп, бастауыш класс мұғалімі болып шығады.

Венн диаграмма арқылы салыстырып көрейік.

-Көгершін, құмырсқа жайлы не білетіндерін сұрау.

Қосымша жас ерекшелігіне қарай дерек беру.

-Жұп дауыстыларды сәйкестендір» тесті

Ұ ө

Ы е

А і

Ы-і дыбыстарына қатысты жаттығуды орындаймыз.

Дәптермен жұмыс.

1-жаттығу.

-Бірінші әрпі ы-дан немесе і-ден басталатын сөз құрап, жетіспейтін буынды жазамыз.

Қиналып көтеріп,

Өзінен ауырды.

Жорғалап кетеді,

Жүкшідей кәдімгі. (құмырсқа)

Бейбітшілік құсы деп,

Атайды оны барша жұрт. (көгершін)

Ертегінің келесі үзіндісін тыңдайды.

Алтын балықтың шарты бойынша тапсырманы орындайды.

Жұмбақ шешеді.

Әңгіменің авторы С. Көбеев туралы қысқа мәлімет алады.

Әңгіме кейіпкерлерін өзара салыстырады.

Әңгіме кейіпкерлері жайлы білетіндерін анықтайды.

Құмырсқа, көгершін сөздеріндегі дауысты дыбыстардың жұптарын табады.

Ы-і дыбыстарына қатысты жаттығуды орындайды.

Мұғалім:
Кадырова Назгуль Кайыржановна:
Мұғалім: Сергіту сәті
Кадырова Назгуль Кайыржановна: 2мин
Сынып:

Ұзын мұртты құмырсқа,

Бара жатты жұмысқа.

Алды допты қолына,

Қойды допты жолына.

Оңға бір қарады,

Солға бір қарады.

Үлкен тау деп ойлады.

1 «А» - сынып: Өлеңді қимылмен көрсетеді.
Мұғалім: 3
Кадырова Назгуль Кайыржановна: Қолдану
Сынып: 5-7мин
1 «А» - сынып:

Тапсырмалар орындалып болысымен, су екі айрылып, Темірбатыр жағалауға, арғы бетке өтеді. Бұл ну орманнан өту үшін «Құмырсқа мен көгершін» әңгімесін мәнерлеп, түсініп оқуымыз керек. Қанеки, бәріміз ер тұлғалы Темірбатырға көмектеселік.

1. Мәтінді мен оқып беремін.

2. Сөздік жұмыс. Сусап - шөлдеп

3. Оқушылар тізбектеп оқиды.

4. Ы-і әріптері бар сөздерді тауып оқыңдар.

Ертегі желісі бойынша келесі тапсырманы тыңдайды.

Мәтінді тыңдайды, тізбектеп оқиды.

Ы-і әріптері бар сөздерді тауып оқиды.

Мұғалім: 4
Кадырова Назгуль Кайыржановна: Талдау
Сынып: 3-4мин
1 «А» - сынып:

Ну жынысты, қалың орманның шетіне шыққан Темірбатыр ордалы жыланға тап болады. Тілдерінен зәрлі у шашқан, аяқ алып жүргісіз жыландар арасынан


Ұқсас жұмыстар
Құмырсқа мен көгершін
Жуан және жіңішке жұп дауыстылар
Жуан және жіңішке жұп дауыстылар. құмырсқа мен көгершін
Құмырсқа мен көгершін. жуан және жіңішке жұп дауыстылар
Дыбыс және әріп
Тымақ.Буын
Дауысты дыбыстардың жіктелуі
Дауыссыз дыбыстардың емлесі
Г дыбысы
Оқушыларға сабақты түсіндіру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz