Электрондық есептеу машиналарының даму тарихы мен кезеңдері

Күні: . Пәні: Информатика Сыныбы: Сабақ реті: 5
Күні:.Пәні:ИнформатикаСыныбы:7АСабақ реті:5: Сабақтың тақырыбы
Есептеуіш техниканың даму тарихы. ЭЕМ кезеңдері.
Күні:.Пәні:ИнформатикаСыныбы:7АСабақ реті:5: Сабақтың мақсаты

ЭЕМ-нің даму тарихы туралы білімдерін қалыптастыру, ой - өрістерін кеңейту және алған білімдерін пысықтау.

Уақытты тиімді пайдалануға, өзін - өзі бағалауға дағдыландыру.

Күні:.Пәні:ИнформатикаСыныбы:7АСабақ реті:5: Сабақтың типі
Жаңа сабақ
Күні:.Пәні:ИнформатикаСыныбы:7АСабақ реті:5: Күтілетін нәтиже
ЭЕМ-нің даму жолы туралы білім қоры молаяды. Есептеуіш машинаның рөлін түсінеді. Даму тарихының әр кезеңіне сипаттама жасай алады.
Күні:.Пәні:ИнформатикаСыныбы:7АСабақ реті:5: Сілтеме, негізгі дерек көздері
Сабақ жоспары, информатика оқулығы, сабаққа арналған таныстырылымдар, бағалау парағы, Интернеттен алынған ақпараттар
Күні:.Пәні:ИнформатикаСыныбы:7АСабақ реті:5: Сабақтың барысы
Оқыту түрі
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Уақыт
Күні:.Пәні:ИнформатикаСыныбы:7АСабақ реті:5: Ұйымдастыру кезеңі

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Топқа бөлу

Оқушылармен амандасу, сынып журналына жоқ оқушыларды белгілеу

Сыныпта ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру мақсатында «Сәлем, сәлем, сәлем!» тренингін өткізу.

И-Н-Ф-О, Ф-А-Й-Л, Д-И-С-К әріптердің қиындыларын біріктіру арқылы топқа бөледі

Мұғаліммен амандасады, Шеңбер жасап тұрады да, басында тұрған оқушы өзі бүгін естігісі келген сәлемдесу түрін келесі оқушыға сыбырмен айтуы тиіс.

Әріптерді біріктіріп 3 топқа бөлінеді

5 мин
Күні:.Пәні:ИнформатикаСыныбы:7АСабақ реті:5: Мақсат қою кезеңі

Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: ЕТ даму тарихы. ЭЕМ кезеңдері.

Сабағымыздың мақсаты : ЭЕМ-нің даму тарихы туралы білімдерін қалыптастыру, ой - өрістерін кеңейту және алған білімдерін пысықтау.

Уақытты тиімді пайдалануға, өзін - өзі бағалауға дағдыландыру.

1 мин
Күні:.Пәні:ИнформатикаСыныбы:7АСабақ реті:5: Білімді тексеру кезеңі
Күні:.Пәні:ИнформатикаСыныбы:7АСабақ реті:5: Білу

Оқыту мен оқуда ақпараттық коммуникациялық технологияларды пайдалану.

АКТ

Блумның білу кезеңі бойынша ЭЕМ - ның даму тарихы туралы слайд ұсынады.
Жаңа сабақ бойынша алып отырған ақпа-раттарды үлгеріп, дәптерге жазып отыру, түртіп отыру. Түсінбегенін дер кезінде сұрау.
8 мин
Күні:.Пәні:ИнформатикаСыныбы:7АСабақ реті:5: Түсіну
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Келесі кезең түсіну кезеңіне «Неліктен ЭЕМ-нің техникалық негізі болған радиотехника ХХ ғасырдың бірінші жартысынан бастап дами бастады ? » Өз ойың
Оқушылар топ ішінде бір бірімен кеңесіп сұраққа жауап іздейді
8 мин
Күні:.Пәні:ИнформатикаСыныбы:7АСабақ реті:5:

Сергіту кезеңі

/2 мин/

Күні:.Пәні:ИнформатикаСыныбы:7АСабақ реті:5: Қолдану

Сыни тұрғыдан ойлау арқылы оқушылар тест тапсырмасын орындайды

Диалогтік оқыту

Келесі кезең қолдану кезеңі. Компьютерде жұмыс үстелінде «Формативті тест»

орнатылып тұр. Сол бойынша 5 минут уақыт беріледі. Алған бағаларыңды бірден бағалау парағына жазуларың керек.

Оқушылар әр компьютерде тест тапсырмасын орындайды. Алған бағаларын бағалау парақтарына қояды
5 мин
Күні:.Пәні:ИнформатикаСыныбы:7АСабақ реті:5: Талдау
Флипчартпен жұмыс
3 топқа тапсырма береді. Оқушыларды бақылайды. Тапсырманы орындауға уақыт береді.
Постер қорғау арқылы тапсырманы орындайды. ЭЕМ даму кезеңдеріне байланысты картотека беріледі.
12 мин
Күні:.Пәні:ИнформатикаСыныбы:7АСабақ реті:5: Бағалау
Өзара бағалау

Топтар бір - бірінің жұмысын өзара бағалайды.

Ең жоғары ұпай 5. Әр топ мүшесі алған ұпайларын бағалау парақтарына жазып отырады.

Күні:.Пәні:ИнформатикаСыныбы:7АСабақ реті:5:

Жинақтау

1 мин

Рефлекция

Слайд арқылы жасалған рефлекциялық презентацияны ашып:

  • Бүгінгі сабағымыз сіздерге ұнады ма?
  • Өз бетіңізбен жұмыс тапсырмаларын түсіне алдыңыз ба?
  • Топпен жұмыс істеу ұнады ма?
  • Өз достарыңмен тақырыпты талқылаған түсінікті ме?
  • Маған бұл сабақ керек емес деп ойлайсыз ба?

Сабақтағы оқушылардың көңіл күйі смайлик арқылы көрсетіледі.

2 мин
Күні:.Пәні:ИнформатикаСыныбы:7АСабақ реті:5: Бағалау
Формативты бағалау

Оқушылар постер қорғағанда бір-біріне қойған ұпайлары мен компьютерде орындаған тест тапсырмаларынан жинаған ұпайларын қосып, мұғалімге хабарлайды.

Арнайы Excel бағдарламасында есептеп, мониторинг шығарады.

Оқушылардың өздері қойған бағаларын күнделік бетіне түсіреді.

2 мин
Күні:.Пәні:ИнформатикаСыныбы:7АСабақ реті:5: Үйге
§5 Осы тақырыптың мазмұнын ашып, оқып келу
1 мин

Ұқсас жұмыстар
Есептеу техникасының даму тарихы және электрондық есептеуіш машиналардың кезеңдері
Электронды есептеуіш техникасының даму тарихы мен негізгі кезеңдері
Есептеу техникасының даму тарихы және компьютер буындары
6-сынып: Есептеу техникасының даму тарихы - сабақ жоспары
6-сынып: Есептеу техникасының даму тарихы - қысқа мерзімді жоспар
Есептеу техникасының даму тарихы және компьютердің ақпараттық рөлі
Қысқа мерзімді сабақ жоспары - 6-сынып информатика: Есептеу техникасының даму тарихы
6-сынып: Электронды есептеу техникасының даму тарихы - 1-ші сабақтың жоспары
Программалаудың даму тарихы мен программалық жасақтаманың деңгейлері
Электронды-есептеу машиналарының операторы мамандығын оқытудың әдістемелік ерекшеліктері: Текелі кәсіптік колледжінің тәжірибесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz