Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Эем даму тарихы. блумға салынып жазылған қысқа мерзімді жоспар, 7 сынып



|Күні: . Пәні: Информатика Сыныбы: 7А Сабақ реті: 5 |
|Сабақтың |Есептеуіш техниканың даму тарихы. ЭЕМ кезеңдері. |
|тақырыбы | |
|Сабақтың |ЭЕМ-нің даму тарихы туралы білімдерін қалыптастыру, ой – өрістерін |
|мақсаты |кеңейту және алған білімдерін пысықтау. |
| |Уақытты тиімді пайдалануға, өзін – өзі бағалауға дағдыландыру. |
|Сабақтың |Жаңа сабақ |
|типі | |
|Күтілетін |ЭЕМ-нің даму жолы туралы білім қоры молаяды. Есептеуіш машинаның |
|нәтиже |рөлін түсінеді. Даму тарихының әр кезеңіне сипаттама жасай алады. |
|Сілтеме, |Сабақ жоспары, информатика оқулығы, сабаққа арналған |
|негізгі |таныстырылымдар, бағалау парағы, Интернеттен алынған ақпараттар |
|дерек | |
|көздері | |
|Сабақтың |Оқыту түрі |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті|Уақыт |
|барысы | | | | |
|Ұйымдастыр|Ынтымақтастық|Оқушылармен амандасу, |Мұғаліммен |5 мин |
|у кезеңі |атмосферасын |сынып журналына жоқ |амандасады, Шеңбер | |
| |қалыптастыру |оқушыларды белгілеу |жасап тұрады да, | |
| | |Сыныпта ынтымақтастық |басында тұрған | |
| | |атмосфера қалыптастыру |оқушы өзі бүгін | |
| | |мақсатында «Сәлем, |естігісі келген | |
| |Топқа бөлу |сәлем, сәлем!» |сәлемдесу түрін | |
| | |тренингін өткізу. |келесі оқушыға | |
| | | |сыбырмен айтуы | |
| | | |тиіс. | |
| | |И-Н-Ф-О, Ф-А-Й-Л, | | |
| | |Д-И-С-К әріптердің |Әріптерді | |
| | |қиындыларын біріктіру |біріктіріп 3 топқа | |
| | |арқылы топқа бөледі |бөлінеді | |
|Мақсат қою|Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: ЕТ даму тарихы. ЭЕМ |1 мин |
|кезеңі |кезеңдері. | |
| |Сабағымыздың мақсаты: ЭЕМ-нің даму тарихы туралы | |
| |білімдерін қалыптастыру, ой – өрістерін кеңейту және | |
| |алған білімдерін пысықтау. | |
| |Уақытты тиімді пайдалануға, өзін – өзі бағалауға | |
| |дағдыландыру. | |
|Білімді тексеру кезеңі |
|Білу |Оқыту мен |Блумның білу кезеңі |Жаңа сабақ |8 мин |
| |оқуда |бойынша ЭЕМ – ның даму |бойынша алып | |
| |ақпараттық |тарихы туралы слайд |отырған | |
| |коммуникациял|ұсынады. |ақпа-раттарды | |
| |ық | |үлгеріп, дәптерге | |
| |технологиялар| |жазып отыру, түртіп| |
| |ды пайдалану.| |отыру. Түсінбегенін| |
| |АКТ | |дер кезінде сұрау. | |
|Түсіну |Сыни тұрғыдан|Келесі кезең түсіну |Оқушылар топ |8 мин |
| |ойлауға |кезеңіне «Неліктен |ішінде бір | |
| |үйрету. |ЭЕМ-нің техникалық |бірімен кеңесіп | |
| | |негізі болған |сұраққа жауап | |
| | |радиотехника ХХ |іздейді | |
| | |ғасырдың бірінші | | |
| | |жартысынан бастап дами| | |
| | |бастады ? » Өз ойың | | |
|Сергіту кезеңі |
| |
|/2 мин/ |
|Қолдану |Сыни тұрғыдан|Келесі кезең қолдану |Оқушылар әр |5 мин |
| |ойлау арқылы |кезеңі. Компьютерде |компьютерде тест | |
| |оқушылар тест|жұмыс үстелінде |тапсырмасын | |
| |тапсырмасын |«Формативті тест» |орындайды. Алған | |
| |орындайды |орнатылып тұр. Сол |бағаларын бағалау | |
| | |бойынша 5 минут уақыт |парақтарына қояды | |
| |Диалогтік |беріледі. Алған | | |
| |оқыту |бағаларыңды бірден | | |
| | |бағалау парағына | | |
| | |жазуларың керек. | | |
|Талдау |Флипчартпен |3 топқа тапсырма |Постер қорғау |12 мин |
| |жұмыс |береді. Оқушыларды |арқылы тапсырманы | |
| | |бақылайды. Тапсырманы |орындайды. ЭЕМ даму| |
| | |орындауға уақыт береді.|кезеңдеріне | |
| | | |байланысты | |
| | | |картотека беріледі.| |
|Бағалау |Өзара бағалау|Топтар бір – бірінің жұмысын өзара | |
| | |бағалайды. | |
| | |Ең жоғары ұпай 5. Әр топ мүшесі алған | |
| | |ұпайларын бағалау парақтарына жазып | |
| | |отырады. | |
|Жинақтау |Рефлекция |Слайд арқылы жасалған рефлекциялық |2 мин |
|1 мин | |презентацияны ашып: | |
| | |Бүгінгі сабағымыз сіздерге ұнады ма? | |
| | |Өз бетіңізбен жұмыс тапсырмаларын түсіне | |
| | |алдыңыз ба? | |
| | |Топпен жұмыс істеу ұнады ма? | |
| | |Өз достарыңмен тақырыпты талқылаған | |
| | |түсінікті ме? | |
| | |Маған бұл сабақ керек емес деп ойлайсыз ба?| |
| | |Сабақтағы оқушылардың көңіл күйі смайлик | |
| | |арқылы көрсетіледі. | |
| | | | |
|Бағалау |Формативты |Оқушылар постер қорғағанда бір-біріне |2 мин |
| |бағалау |қойған ұпайлары мен компьютерде орындаған | |
| | |тест тапсырмаларынан жинаған ұпайларын | |
| | |қосып, мұғалімге хабарлайды. | |
| | |Арнайы Excel бағдарламасында есептеп, | |
| | |мониторинг шығарады. | |
| | |Оқушылардың өздері қойған бағаларын | |
| | |күнделік бетіне түсіреді. | |
|Үйге |§5 Осы тақырыптың мазмұнын ашып, оқып келу |1 мин |


Ұқсас жұмыстар
Есептеу техникасының даму тарихы. Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сұрақ парақшалар
Қысқа мерзімді жоспарлау. 7-класс. ет даму тарихы
Есептеу техникасының даму кезеңдерін санамалау
Бала мен ойыншық
Тақырып Есептеу техникасының даму тарихы
Эем даму тарихы 7 сынып
Оқушылардың есептеуіш техникасының даму тарихы туралы білімін қалыптастыру
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттері
Есептеуіш техниканың даму тарихы. эем буындары
Пәндер