Эем даму тарихы. блумға салынып жазылған қысқа мерзімді жоспар, 7 сынып



|Күні: . Пәні: Информатика Сыныбы: 7А Сабақ реті: 5 |
|Сабақтың |Есептеуіш техниканың даму тарихы. ЭЕМ кезеңдері. |
|тақырыбы | |
|Сабақтың |ЭЕМ-нің даму тарихы туралы білімдерін қалыптастыру, ой – өрістерін |
|мақсаты |кеңейту және алған білімдерін пысықтау. |
| |Уақытты тиімді пайдалануға, өзін – өзі бағалауға дағдыландыру. |
|Сабақтың |Жаңа сабақ |
|типі | |
|Күтілетін |ЭЕМ-нің даму жолы туралы білім қоры молаяды. Есептеуіш машинаның |
|нәтиже |рөлін түсінеді. Даму тарихының әр кезеңіне сипаттама жасай алады. |
|Сілтеме, |Сабақ жоспары, информатика оқулығы, сабаққа арналған |
|негізгі |таныстырылымдар, бағалау парағы, Интернеттен алынған ақпараттар |
|дерек | |
|көздері | |
|Сабақтың |Оқыту түрі |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті|Уақыт |
|барысы | | | | |
|Ұйымдастыр|Ынтымақтастық|Оқушылармен амандасу, |Мұғаліммен |5 мин |
|у кезеңі |атмосферасын |сынып журналына жоқ |амандасады, Шеңбер | |
| |қалыптастыру |оқушыларды белгілеу |жасап тұрады да, | |
| | |Сыныпта ынтымақтастық |басында тұрған | |
| | |атмосфера қалыптастыру |оқушы өзі бүгін | |
| | |мақсатында «Сәлем, |естігісі келген | |
| |Топқа бөлу |сәлем, сәлем!» |сәлемдесу түрін | |
| | |тренингін өткізу. |келесі оқушыға | |
| | | |сыбырмен айтуы | |
| | | |тиіс. | |
| | |И-Н-Ф-О, Ф-А-Й-Л, | | |
| | |Д-И-С-К әріптердің |Әріптерді | |
| | |қиындыларын біріктіру |біріктіріп 3 топқа | |
| | |арқылы топқа бөледі |бөлінеді | |
|Мақсат қою|Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: ЕТ даму тарихы. ЭЕМ |1 мин |
|кезеңі |кезеңдері. | |
| |Сабағымыздың мақсаты: ЭЕМ-нің даму тарихы туралы | |
| |білімдерін қалыптастыру, ой – өрістерін кеңейту және | |
| |алған білімдерін пысықтау. | |
| |Уақытты тиімді пайдалануға, өзін – өзі бағалауға | |
| |дағдыландыру. | |
|Білімді тексеру кезеңі |
|Білу |Оқыту мен |Блумның білу кезеңі |Жаңа сабақ |8 мин |
| |оқуда |бойынша ЭЕМ – ның даму |бойынша алып | |
| |ақпараттық |тарихы туралы слайд |отырған | |
| |коммуникациял|ұсынады. |ақпа-раттарды | |
| |ық | |үлгеріп, дәптерге | |
| |технологиялар| |жазып отыру, түртіп| |
| |ды пайдалану.| |отыру. Түсінбегенін| |
| |АКТ | |дер кезінде сұрау. | |
|Түсіну |Сыни тұрғыдан|Келесі кезең түсіну |Оқушылар топ |8 мин |
| |ойлауға |кезеңіне «Неліктен |ішінде бір | |
| |үйрету. |ЭЕМ-нің техникалық |бірімен кеңесіп | |
| | |негізі болған |сұраққа жауап | |
| | |радиотехника ХХ |іздейді | |
| | |ғасырдың бірінші | | |
| | |жартысынан бастап дами| | |
| | |бастады ? » Өз ойың | | |
|Сергіту кезеңі |
| |
|/2 мин/ |
|Қолдану |Сыни тұрғыдан|Келесі кезең қолдану |Оқушылар әр |5 мин |
| |ойлау арқылы |кезеңі. Компьютерде |компьютерде тест | |
| |оқушылар тест|жұмыс үстелінде |тапсырмасын | |
| |тапсырмасын |«Формативті тест» |орындайды. Алған | |
| |орындайды |орнатылып тұр. Сол |бағаларын бағалау | |
| | |бойынша 5 минут уақыт |парақтарына қояды | |
| |Диалогтік |беріледі. Алған | | |
| |оқыту |бағаларыңды бірден | | |
| | |бағалау парағына | | |
| | |жазуларың керек. | | |
|Талдау |Флипчартпен |3 топқа тапсырма |Постер қорғау |12 мин |
| |жұмыс |береді. Оқушыларды |арқылы тапсырманы | |
| | |бақылайды. Тапсырманы |орындайды. ЭЕМ даму| |
| | |орындауға уақыт береді.|кезеңдеріне | |
| | | |байланысты | |
| | | |картотека беріледі.| |
|Бағалау |Өзара бағалау|Топтар бір – бірінің жұмысын өзара | |
| | |бағалайды. | |
| | |Ең жоғары ұпай 5. Әр топ мүшесі алған | |
| | |ұпайларын бағалау парақтарына жазып | |
| | |отырады. | |
|Жинақтау |Рефлекция |Слайд арқылы жасалған рефлекциялық |2 мин |
|1 мин | |презентацияны ашып: | |
| | |Бүгінгі сабағымыз сіздерге ұнады ма? | |
| | |Өз бетіңізбен жұмыс тапсырмаларын түсіне | |
| | |алдыңыз ба? | |
| | |Топпен жұмыс істеу ұнады ма? | |
| | |Өз достарыңмен тақырыпты талқылаған | |
| | |түсінікті ме? | |
| | |Маған бұл сабақ керек емес деп ойлайсыз ба?| |
| | |Сабақтағы оқушылардың көңіл күйі смайлик | |
| | |арқылы көрсетіледі. | |
| | | | |
|Бағалау |Формативты |Оқушылар постер қорғағанда бір-біріне |2 мин |
| |бағалау |қойған ұпайлары мен компьютерде орындаған | |
| | |тест тапсырмаларынан жинаған ұпайларын | |
| | |қосып, мұғалімге хабарлайды. | |
| | |Арнайы Excel бағдарламасында есептеп, | |
| | |мониторинг шығарады. | |
| | |Оқушылардың өздері қойған бағаларын | |
| | |күнделік бетіне түсіреді. | |
|Үйге |§5 Осы тақырыптың мазмұнын ашып, оқып келу |1 мин |


Ұқсас жұмыстар
Есептеу техникасының даму тарихы. Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сұрақ парақшалар
Қысқа мерзімді жоспарлау. 7-класс. ет даму тарихы
Есептеу техникасының даму кезеңдерін санамалау
Бала мен ойыншық
Тақырып Есептеу техникасының даму тарихы
Эем даму тарихы 7 сынып
Оқушылардың есептеуіш техникасының даму тарихы туралы білімін қалыптастыру
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттері
Есептеуіш техниканың даму тарихы. эем буындары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz