«Көпір» тапсырмалары
Теориясы
«Білу»
(Кім? Не? Қашан? Қайда? Не істеді?)
«Түсіну»
(Неліктен? Себебі? Не үшін? Неге?)
«Талдау»
(салыстыр, ерекшелігі неде? т. б. )
Тақырыбы:
Адамның өміріне не қажет?
Тақырыпты меңгертудің мақсаттары:
Білімділік:
Адам өмір сүру үшін өзіне қажетті шарттарды білу
Тәрбиелік:
Тірі, өлі табиғатты қорғауға баулу
Дамытушылық:
Ой-өрісін дамыту, дүниетанымдарын кеңейту.
I кезең
«Өмір» сөзіне өз ойларынды жаз.
-
Біз тұратын ел қалай аталады?
-
Біздің мемлекетте адамдардың өмір сүруі үшін қандай жағдайлар жасалды?
-
«Ұланы еркін елімнің» өлеңін оқы.
-
Осы өлең жолдарынан не ұқтыңдар?
-
Ұланы деген кім? Оларға қандай үміт артады.
-
Күнделікті өмірде сендерге не қажет?
-
Солардың ішінде оларсыз өмір сүруге болмайтын қажеттіліктер бар?
-
Осы пікірге кім келіседі?
II кезең
Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру кезеңі.
-
Шөлдедің. Саған не қажет болды?
-
Қарның ашты. Саған не қажет болды?
-
Қараңғыда қорықтың, бірдеңеге сүрініп кеттің. Саған не қажет болды?
-
Тоңдың. Саған не қажет болды?
-
Мұрның мен аузыңды қолыңмен мықтап жап. Саған не қажет болды? Неге қиналдың?
-
Неліктен ауа, жылу, су, тамақ, жарық - адам өміріне ең қажетті жағдайлар.
-
Тірішілік атауы бұл жағдайларға тәуелді, себебі
-
Адамға күн көзі не үшін қажет?
-
Венн диаграммасы:
«Көпір» тапсырмаларыТеориясы«Білу»(Кім? Не? Қашан? Қайда? Не істеді?)«Түсіну»(Неліктен? Себебі? Не үшін? Неге?)«Талдау»(салыстыр, ерекшелігі неде? т. б. ):
«Жинақтау»
(схема құру-толтыру, анықтама бер)
Практикасы:
«Қолдану» (қарапайым тапсырмалар)
«Баға беру»
( Сен қалай ойлайсың? Не істер едің?)
Теориясы:
«Білу»
(Кім? Не? Қашан? Қайда? Не істеді?)
Практикасы:
«Қолдану»
(II кезеңдегі қолдану үлгісі бойынша)
Теориясы:
«Түсіну»
( Неліктен, Себебі? Не үшін? Неге?)
«Талдау»
( салыстыру ерекшелігі неде?)
Теориясы: «Жинақтау» (Қорытынды шығар, анықтама бер, мазмұнды жүйеле, кесте, сызба, ребус т. б. түрінде)
Практикасы «Баға беру» (Сен қалай ойлайсың?)
Тақырыбы:Адамның өміріне не қажет?Тақырыпты меңгертудің мақсаттары:Білімділік:Адам өмір сүру үшін өзіне қажетті шарттарды білуТәрбиелік:Тірі, өлі табиғатты қорғауға баулуДамытушылық:Ой-өрісін дамыту, дүниетанымдарын кеңейту.I кезең«Өмір» сөзіне өз ойларынды жаз.Біз тұратын ел қалай аталады?Біздің мемлекетте адамдардың өмір сүруі үшін қандай жағдайлар жасалды?«Ұланы еркін елімнің» өлеңін оқы.Осы өлең жолдарынан не ұқтыңдар?Ұланы деген кім? Оларға қандай үміт артады.Күнделікті өмірде сендерге не қажет?Солардың ішінде оларсыз өмір сүруге болмайтын қажеттіліктер бар?Осы пікірге кім келіседі?II кезеңОқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру кезеңі.Шөлдедің. Саған не қажет болды?Қарның ашты. Саған не қажет болды?Қараңғыда қорықтың, бірдеңеге сүрініп кеттің. Саған не қажет болды?Тоңдың. Саған не қажет болды?Мұрның мен аузыңды қолыңмен мықтап жап. Саған не қажет болды? Неге қиналдың?Неліктен ауа, жылу, су, тамақ, жарық - адам өміріне ең қажетті жағдайлар.Тірішілік атауы бұл жағдайларға тәуелді, себебіАдамға күн көзі не үшін қажет?Венн диаграммасы::
-
Адам онсыз өмір сүре алмайтын және қажетті заттарды тап.
-
Сөйлемдегі тастап кеткен сөздерді орнына тауып жаз
Ауа- көзі. Су -
нәрі
Жаңа сабақты бекіту жұмыстары
Адам өміріне қандай жағдайлар қажет?
Өз ойынды дәптерге жаз
Психологиялық тренинг
Алақай, алақай!
Күн шықты, күн шықты,
Жер үстіне нұр шықты.
-Өлең шумағы саған қандай әсер береді?
Адамға Күн көзі не үшін қажет? Токты қосып жарық қып алуға да болар. Ойыңды дәлелде.
III кезең
Деңгейлік тапсырмалар
I деңгей (5 балл)
1. Ауасыз қанша уақыт шыдайсың?
2. Бес қажеттілікті ата ?
3. Қараңғыда саған не қажет?
4. Жылуды қайдан аламыз?
5. Сусыз неше күн шыдауға болады?
Мұрның мен аузыңды қолыңмен мықтап жап та, іштей сана. Алпысқа дейін санап үлгерер ме екенсің?
II деңгей
(5 балл + 4 балл = 9 балл)
-
Адам өмір сүруі қай кезде қиындайды.
-
Тіршілік қай кезде жойылады.
-
Ауасыз қанша уақыт шыдауға болдады?
Салыстыр
III деңгей
( 9 балл + 3 балл= 12балл)
Ребус шешу:
, , , а, , 3, 4, , , ,, і
Жұмбақтың шешуін тап:
Аспан түстес сұйық,
Әркім ішер құйып.
Үлкен алтын табақтан,
Әлемге нұр таратқан
Түсі бар көрінбейтін,
Бір тұтас бөлінбейтін.
Тынысы ол тірліктің,
Ешқашан жерінбейтін
Ауа
Су
Тамақ
Жарық
Жылу
«Көпір» тапсырмаларыТеориясы«Білу»(Кім? Не? Қашан? Қайда? Не істеді?)«Түсіну»(Неліктен? Себебі? Не үшін? Неге?)«Талдау»(салыстыр, ерекшелігі неде? т. б. ):
Тақырыбы:Адамның өміріне не қажет?Тақырыпты меңгертудің мақсаттары:Білімділік:Адам өмір сүру үшін өзіне қажетті шарттарды білуТәрбиелік:Тірі, өлі табиғатты қорғауға баулуДамытушылық:Ой-өрісін дамыту, дүниетанымдарын кеңейту.I кезең«Өмір» сөзіне өз ойларынды жаз.Біз тұратын ел қалай аталады?Біздің мемлекетте адамдардың өмір сүруі үшін қандай жағдайлар жасалды?«Ұланы еркін елімнің» өлеңін оқы.Осы өлең жолдарынан не ұқтыңдар?Ұланы деген кім? Оларға қандай үміт артады.Күнделікті өмірде сендерге не қажет?Солардың ішінде оларсыз өмір сүруге болмайтын қажеттіліктер бар?Осы пікірге кім келіседі?II кезеңОқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру кезеңі.Шөлдедің. Саған не қажет болды?Қарның ашты. Саған не қажет болды?Қараңғыда қорықтың, бірдеңеге сүрініп кеттің. Саған не қажет болды?Тоңдың. Саған не қажет болды?Мұрның мен аузыңды қолыңмен мықтап жап. Саған не қажет болды? Неге қиналдың?Неліктен ауа, жылу, су, тамақ, жарық - адам өміріне ең қажетті жағдайлар.Тірішілік атауы бұл жағдайларға тәуелді, себебіАдамға күн көзі не үшін қажет?Венн диаграммасы::
«Көпір» тапсырмаларыТеориясы«Білу»(Кім? Не? Қашан? Қайда? Не істеді?)«Түсіну»(Неліктен? Себебі? Не үшін? Неге?)«Талдау»(салыстыр, ерекшелігі неде? т. б. ):
Тақырыбы:Адамның өміріне не қажет?Тақырыпты меңгертудің мақсаттары:Білімділік:Адам өмір сүру үшін өзіне қажетті шарттарды білуТәрбиелік:Тірі, өлі табиғатты қорғауға баулуДамытушылық:Ой-өрісін дамыту, дүниетанымдарын кеңейту.I кезең«Өмір» сөзіне өз ойларынды жаз.Біз тұратын ел қалай аталады?Біздің мемлекетте адамдардың өмір сүруі үшін қандай жағдайлар жасалды?«Ұланы еркін елімнің» өлеңін оқы.Осы өлең жолдарынан не ұқтыңдар?Ұланы деген кім? Оларға қандай үміт артады.Күнделікті өмірде сендерге не қажет?Солардың ішінде оларсыз өмір сүруге болмайтын қажеттіліктер бар?Осы пікірге кім келіседі?II кезеңОқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру кезеңі.Шөлдедің. Саған не қажет болды?Қарның ашты. Саған не қажет болды?Қараңғыда қорықтың, бірдеңеге сүрініп кеттің. Саған не қажет болды?Тоңдың. Саған не қажет болды?Мұрның мен аузыңды қолыңмен мықтап жап. Саған не қажет болды? Неге қиналдың?Неліктен ауа, жылу, су, тамақ, жарық - адам өміріне ең қажетті жағдайлар.Тірішілік атауы бұл жағдайларға тәуелді, себебіАдамға күн көзі не үшін қажет?Венн диаграммасы::
«Көпір» тапсырмаларыТеориясы«Білу»(Кім? Не? Қашан? Қайда? Не істеді?)«Түсіну»(Неліктен? Себебі? Не үшін? Неге?)«Талдау»(салыстыр, ерекшелігі неде? т. б. ):
Тақырыбы:Адамның өміріне не қажет?Тақырыпты меңгертудің мақсаттары:Білімділік:Адам өмір сүру үшін өзіне қажетті шарттарды білуТәрбиелік:Тірі, өлі табиғатты қорғауға баулуДамытушылық:Ой-өрісін дамыту, дүниетанымдарын кеңейту.I кезең«Өмір» сөзіне өз ойларынды жаз.Біз тұратын ел қалай аталады?Біздің мемлекетте адамдардың өмір сүруі үшін қандай жағдайлар жасалды?«Ұланы еркін елімнің» өлеңін оқы.Осы өлең жолдарынан не ұқтыңдар?Ұланы деген кім? Оларға қандай үміт артады.Күнделікті өмірде сендерге не қажет?Солардың ішінде оларсыз өмір сүруге болмайтын қажеттіліктер бар?Осы пікірге кім келіседі?II кезеңОқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру кезеңі.Шөлдедің. Саған не қажет болды?Қарның ашты. Саған не қажет болды?Қараңғыда қорықтың, бірдеңеге сүрініп кеттің. Саған не қажет болды?Тоңдың. Саған не қажет болды?Мұрның мен аузыңды қолыңмен мықтап жап. Саған не қажет болды? Неге қиналдың?Неліктен ауа, жылу, су, тамақ, жарық - адам өміріне ең қажетті жағдайлар.Тірішілік атауы бұл жағдайларға тәуелді, себебіАдамға күн көзі не үшін қажет?Венн диаграммасы::
«Көпір» тапсырмаларыТеориясы«Білу»(Кім? Не? Қашан? Қайда? Не істеді?)«Түсіну»(Неліктен? Себебі? Не үшін? Неге?)«Талдау»(салыстыр, ерекшелігі неде? т. б. ):
Тақырыбы:Адамның өміріне не қажет?Тақырыпты меңгертудің мақсаттары:Білімділік:Адам өмір сүру үшін өзіне қажетті шарттарды білуТәрбиелік:Тірі, өлі табиғатты қорғауға баулуДамытушылық:Ой-өрісін дамыту, дүниетанымдарын кеңейту.I кезең«Өмір» сөзіне өз ойларынды жаз.Біз тұратын ел қалай аталады?Біздің мемлекетте адамдардың өмір сүруі үшін қандай жағдайлар жасалды?«Ұланы еркін елімнің» өлеңін оқы.Осы өлең жолдарынан не ұқтыңдар?Ұланы деген кім? Оларға қандай үміт артады.Күнделікті өмірде сендерге не қажет?Солардың ішінде оларсыз өмір сүруге болмайтын қажеттіліктер бар?Осы пікірге кім келіседі?II кезеңОқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру кезеңі.Шөлдедің. Саған не қажет болды?Қарның ашты. Саған не қажет болды?Қараңғыда қорықтың, бірдеңеге сүрініп кеттің. Саған не қажет болды?Тоңдың. Саған не қажет болды?Мұрның мен аузыңды қолыңмен мықтап жап. Саған не қажет болды? Неге қиналдың?Неліктен ауа, жылу, су, тамақ, жарық - адам өміріне ең қажетті жағдайлар.Тірішілік атауы бұл жағдайларға тәуелді, себебіАдамға күн көзі не үшін қажет?Венн диаграммасы::
«Көпір» тапсырмаларыТеориясы«Білу»(Кім? Не? Қашан? Қайда? Не істеді?)«Түсіну»(Неліктен? Себебі? Не үшін? Неге?)«Талдау»(салыстыр, ерекшелігі неде? т. б. ):
Тақырыбы:Адамның өміріне не қажет?Тақырыпты меңгертудің мақсаттары:Білімділік:Адам өмір сүру үшін өзіне қажетті шарттарды білуТәрбиелік:Тірі, өлі табиғатты қорғауға баулуДамытушылық:Ой-өрісін дамыту, дүниетанымдарын кеңейту.I кезең«Өмір» сөзіне өз ойларынды жаз.Біз тұратын ел қалай аталады?Біздің мемлекетте адамдардың өмір сүруі үшін қандай жағдайлар жасалды?«Ұланы еркін елімнің» өлеңін оқы.Осы өлең жолдарынан не ұқтыңдар?Ұланы деген кім? Оларға қандай үміт артады.Күнделікті өмірде сендерге не қажет?Солардың ішінде оларсыз өмір сүруге болмайтын қажеттіліктер бар?Осы пікірге кім келіседі?II кезеңОқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру кезеңі.Шөлдедің. Саған не қажет болды?Қарның ашты. Саған не қажет болды?Қараңғыда қорықтың, бірдеңеге сүрініп кеттің. Саған не қажет болды?Тоңдың. Саған не қажет болды?Мұрның мен аузыңды қолыңмен мықтап жап. Саған не қажет болды? Неге қиналдың?Неліктен ауа, жылу, су, тамақ, жарық - адам өміріне ең қажетті жағдайлар.Тірішілік атауы бұл жағдайларға тәуелді, себебіАдамға күн көзі не үшін қажет?Венн диаграммасы::
«Көпір» тапсырмаларыТеориясы«Білу»(Кім? Не? Қашан? Қайда? Не істеді?)«Түсіну»(Неліктен? Себебі? Не үшін? Неге?)«Талдау»(салыстыр, ерекшелігі неде? т. б. ):
Тақырыбы:Адамның өміріне не қажет?Тақырыпты меңгертудің мақсаттары:Білімділік:Адам өмір сүру үшін өзіне қажетті шарттарды білуТәрбиелік:Тірі, өлі табиғатты қорғауға баулуДамытушылық:Ой-өрісін дамыту, дүниетанымдарын кеңейту.I кезең«Өмір» сөзіне өз ойларынды жаз.Біз тұратын ел қалай аталады?Біздің мемлекетте адамдардың өмір сүруі