Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Адамның өміріне не қажет?


Болысбаева Майгүл
Ақтөбе облысы
Шалқар қаласы №2 мектеп-гимназия

| |Тақырыбы: Адамның өміріне не қажет? |
| |Тақырыпты меңгертудің мақсаттары: |
| |Білімділік: Адам өмір сүру үшін өзіне қажетті шарттарды |
| |білу |
| |Тәрбиелік: Тірі, өлі табиғатты қорғауға баулу |
| |Дамытушылық: Ой-өрісін дамыту, дүниетанымдарын кеңейту. |
| | |
|«Көпір» |I кезең |
|тапсырмалары |«Өмір» сөзіне өз ойларынды жаз. |
| |Біз тұратын ел қалай аталады? |
| |Біздің мемлекетте адамдардың өмір сүруі үшін қандай |
| |жағдайлар жасалды? |
| |«Ұланы еркін елімнің» өлеңін оқы. |
| |Осы өлең жолдарынан не ұқтыңдар? |
| |Ұланы деген кім? Оларға қандай үміт артады. |
| |Күнделікті өмірде сендерге не қажет? |
| |Солардың ішінде оларсыз өмір сүруге болмайтын |
| |қажеттіліктер бар? |
| |Осы пікірге кім келіседі? |
|Теориясы | |
| |II кезең |
|«Білу» |Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру |
|(Кім? Не? Қашан? |кезеңі. |
|Қайда? Не |Шөлдедің. Саған не қажет болды? |
|істеді?) |Қарның ашты. Саған не қажет болды? |
| |Қараңғыда қорықтың, бірдеңеге сүрініп кеттің. Саған не |
| |қажет болды? |
| |Тоңдың. Саған не қажет болды? |
| |Мұрның мен аузыңды қолыңмен мықтап жап. Саған не қажет |
| |болды? Неге қиналдың? |
|«Түсіну» |Неліктен ауа, жылу, су, тамақ, жарық – адам өміріне ең |
|(Неліктен? |қажетті жағдайлар. |
|Себебі? Не үшін? |Тірішілік атауы бұл жағдайларға тәуелді, себебі |
|Неге?) |_________________________________________________ |
| |Адамға күн көзі не үшін қажет? |
| |Венн диаграммасы: |
| | |
| | |
| | |
|«Талдау» | |
|(салыстыр, | |
|ерекшелігі неде? | |
|т.б.) | |
| | |
| | |
| | |
|«Жинақтау» |Адам онсыз өмір сүре алмайтын және қажетті заттарды тап. |
|(схема | |
|құру-толтыру, | |
|анықтама бер) | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Сөйлемдегі тастап кеткен сөздерді орнына тауып жаз |
| |Ауа-_______________________ көзі. Су |
| |-___________________ |
| |нәрі |
|Практикасы: | |
|«Қолдану» |Жаңа сабақты бекіту жұмыстары |
|(қарапайым |Адам өміріне қандай жағдайлар қажет? |
|тапсырмалар) |Өз ойынды дәптерге жаз |
| |[pic] |
| | |
| | |
| |Психологиялық тренинг |
| |Алақай, алақай! |
| |Күн шықты, күн шықты, |
| |Жер үстіне нұр шықты. |
| |-Өлең шумағы саған қандай әсер береді? |
| |Адамға Күн көзі не үшін қажет? Токты қосып жарық қып |
|«Баға беру» |алуға да болар. Ойыңды дәлелде. |
|( Сен қалай | |
|ойлайсың? Не |III кезең |
|істер едің?) |Деңгейлік тапсырмалар |
| |I деңгей (5 балл) |
| |1. Ауасыз қанша уақыт шыдайсың? |
| |2. Бес қажеттілікті ата ? |
| |3. Қараңғыда саған не қажет? |
|Теориясы: |4. Жылуды қайдан аламыз? |
| |5. Сусыз неше күн шыдауға болады? |
|«Білу» | |
|(Кім? Не? Қашан? |Мұрның мен аузыңды қолыңмен мықтап жап та, іштей сана. |
|Қайда? Не |Алпысқа дейін санап үлгерер ме екенсің? |
|істеді?) | |
| | |
| | |
| | |
|Практикасы: | |
|«Қолдану» | |
|(II кезеңдегі |II деңгей (5 балл + 4 балл = 9 балл) |
|қолдану үлгісі |Адам өмір сүруі қай кезде қиындайды. |
|бойынша) |Тіршілік қай кезде жойылады. |
| |Ауасыз қанша уақыт шыдауға болдады? |
| | |
| | |
| | |
| |Салыстыр |
|Теориясы: |Ауа |
|«Түсіну» |Су |
|( Неліктен, |Тамақ |
|Себебі? Не үшін? |Жарық |
|Неге?) |Жылу |
| | |
|«Талдау» | |
|( салыстыру | |
|ерекшелігі неде?)| |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Теориясы: | |
|«Жинақтау» | |
|(Қорытынды шығар,| |
|анықтама бер, | |
|мазмұнды жүйеле, | |
|кесте, сызба, | |
|ребус т.б. | |
|түрінде) | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |III деңгей ( 9 балл + 3 балл= 12балл) |
|Практикасы «Баға |Ребус шешу: |
|беру» (Сен қалай |, ,, а ,, 3,4, , ,,, |
|ойлайсың?) |і |
| |[pic][pic][pic] [pic][pic] |
| | |
| | |
| |Жұмбақтың шешуін тап: |
| | |
| |Аспан түстес сұйық , |
| |Әркім ішер құйып. |
| | |
| |Үлкен алтын табақтан, |
| |Әлемге нұр таратқан |
| | |
| |Түсі бар көрінбейтін, |
| |Бір тұтас бөлінбейтін. |
| |Тынысы ол тірліктің, |
| |Ешқашан жерінбейтін |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Тақырыбы: Адам өз өміріне қажетті жағдайларды қайдан |
| |алады? |
| |Тақырыпты меңгертудің мақсаттары: |
| |Білімділік: Адам өмір сүру үшін өзіне қажетті шарттарды |
| |білу |
| |Тәрбиелік: Тірі, өлі табиғатты қорғауға баулу |
| |Дамытушылық: Ой-өрісін дамыту, дүниетанымдарын кеңейту. |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |

-----------------------
Өлі табиғат

Тірі табиғат

тілек

қажеттілік


Ұқсас жұмыстар
Сабақтың мақсаттары. Сабақ барысы
Жарайсыңдар оқушылар
Әдептілік тәрбиесі
Адам денесінің ішкі мүшелері
Бала құқығы туралы конвенция
Cудың маңызы 2 сынып
"есірткі - адамның қасы, аурудың басы."
Суицидке бағдарланған адамның негізгі психикалық жағдайлары
Баланың бірінші сыныпқа баруы
Балалар құқығын қорғау
Пәндер