Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Адамның өміріне не қажет?
Болысбаева Майгүл
Ақтөбе облысы
Шалқар қаласы №2 мектеп-гимназия
| |Тақырыбы: Адамның өміріне не қажет? |
| |Тақырыпты меңгертудің мақсаттары: |
| |Білімділік: Адам өмір сүру үшін өзіне қажетті шарттарды |
| |білу |
| |Тәрбиелік: Тірі, өлі табиғатты қорғауға баулу |
| |Дамытушылық: Ой-өрісін дамыту, дүниетанымдарын кеңейту. |
| | |
|«Көпір» |I кезең |
|тапсырмалары |«Өмір» сөзіне өз ойларынды жаз. |
| |Біз тұратын ел қалай аталады? |
| |Біздің мемлекетте адамдардың өмір сүруі үшін қандай |
| |жағдайлар жасалды? |
| |«Ұланы еркін елімнің» өлеңін оқы. |
| |Осы өлең жолдарынан не ұқтыңдар? |
| |Ұланы деген кім? Оларға қандай үміт артады. |
| |Күнделікті өмірде сендерге не қажет? |
| |Солардың ішінде оларсыз өмір сүруге болмайтын |
| |қажеттіліктер бар? |
| |Осы пікірге кім келіседі? |
|Теориясы | |
| |II кезең |
|«Білу» |Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру |
|(Кім? Не? Қашан? |кезеңі. |
|Қайда? Не |Шөлдедің. Саған не қажет болды? |
|істеді?) |Қарның ашты. Саған не қажет болды? |
| |Қараңғыда қорықтың, бірдеңеге сүрініп кеттің. Саған не |
| |қажет болды? |
| |Тоңдың. Саған не қажет болды? |
| |Мұрның мен аузыңды қолыңмен мықтап жап. Саған не қажет |
| |болды? Неге қиналдың? |
|«Түсіну» |Неліктен ауа, жылу, су, тамақ, жарық – адам өміріне ең |
|(Неліктен? |қажетті жағдайлар. |
|Себебі? Не үшін? |Тірішілік атауы бұл жағдайларға тәуелді, себебі |
|Неге?) |_________________________________________________ |
| |Адамға күн көзі не үшін қажет? |
| |Венн диаграммасы: |
| | |
| | |
| | |
|«Талдау» | |
|(салыстыр, | |
|ерекшелігі неде? | |
|т.б.) | |
| | |
| | |
| | |
|«Жинақтау» |Адам онсыз өмір сүре алмайтын және қажетті заттарды тап. |
|(схема | |
|құру-толтыру, | |
|анықтама бер) | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Сөйлемдегі тастап кеткен сөздерді орнына тауып жаз |
| |Ауа-_______________________ көзі. Су |
| |-___________________ |
| |нәрі |
|Практикасы: | |
|«Қолдану» |Жаңа сабақты бекіту жұмыстары |
|(қарапайым |Адам өміріне қандай жағдайлар қажет? |
|тапсырмалар) |Өз ойынды дәптерге жаз |
| |[pic] |
| | |
| | |
| |Психологиялық тренинг |
| |Алақай, алақай! |
| |Күн шықты, күн шықты, |
| |Жер үстіне нұр шықты. |
| |-Өлең шумағы саған қандай әсер береді? |
| |Адамға Күн көзі не үшін қажет? Токты қосып жарық қып |
|«Баға беру» |алуға да болар. Ойыңды дәлелде. |
|( Сен қалай | |
|ойлайсың? Не |III кезең |
|істер едің?) |Деңгейлік тапсырмалар |
| |I деңгей (5 балл) |
| |1. Ауасыз қанша уақыт шыдайсың? |
| |2. Бес қажеттілікті ата ? |
| |3. Қараңғыда саған не қажет? |
|Теориясы: |4. Жылуды қайдан аламыз? |
| |5. Сусыз неше күн шыдауға болады? |
|«Білу» | |
|(Кім? Не? Қашан? |Мұрның мен аузыңды қолыңмен мықтап жап та, іштей сана. |
|Қайда? Не |Алпысқа дейін санап үлгерер ме екенсің? |
|істеді?) | |
| | |
| | |
| | |
|Практикасы: | |
|«Қолдану» | |
|(II кезеңдегі |II деңгей (5 балл + 4 балл = 9 балл) |
|қолдану үлгісі |Адам өмір сүруі қай кезде қиындайды. |
|бойынша) |Тіршілік қай кезде жойылады. |
| |Ауасыз қанша уақыт шыдауға болдады? |
| | |
| | |
| | |
| |Салыстыр |
|Теориясы: |Ауа |
|«Түсіну» |Су |
|( Неліктен, |Тамақ |
|Себебі? Не үшін? |Жарық |
|Неге?) |Жылу |
| | |
|«Талдау» | |
|( салыстыру | |
|ерекшелігі неде?)| |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Теориясы: | |
|«Жинақтау» | |
|(Қорытынды шығар,| |
|анықтама бер, | |
|мазмұнды жүйеле, | |
|кесте, сызба, | |
|ребус т.б. | |
|түрінде) | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |III деңгей ( 9 балл + 3 балл= 12балл) |
|Практикасы «Баға |Ребус шешу: |
|беру» (Сен қалай |, ,, а ,, 3,4, , ,,, |
|ойлайсың?) |і |
| |[pic][pic][pic] [pic][pic] |
| | |
| | |
| |Жұмбақтың шешуін тап: |
| | |
| |Аспан түстес сұйық , |
| |Әркім ішер құйып. |
| | |
| |Үлкен алтын табақтан, |
| |Әлемге нұр таратқан |
| | |
| |Түсі бар көрінбейтін, |
| |Бір тұтас бөлінбейтін. |
| |Тынысы ол тірліктің, |
| |Ешқашан жерінбейтін |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Тақырыбы: Адам өз өміріне қажетті жағдайларды қайдан |
| |алады? |
| |Тақырыпты меңгертудің мақсаттары: |
| |Білімділік: Адам өмір сүру үшін өзіне қажетті шарттарды |
| |білу |
| |Тәрбиелік: Тірі, өлі табиғатты қорғауға баулу |
| |Дамытушылық: Ой-өрісін дамыту, дүниетанымдарын кеңейту. |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
-----------------------
Өлі табиғат
Тірі табиғат
тілек
қажеттілік
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz