Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жазбаша қосу және азайту, математика, 2-сынып

Апта 20
Күні 29.01.15
Сабақ 2
Сабақтың тақырыбы:
Жазбаша қосу және азайту
Сілтеме:
2-сынып Математика оқулығы
Жалпы мақсаттары:
1)Оқушыларды ынталандыра отырып, жазбаша қосу мен азайтуды меңгерту, есеп шығарту
2) логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
3) бірлесіп жұмыс жасап, бір- бірін сыйлауға тәрбиелеу.
Оқыту нәтижесі:
Оқушылардың ынтасы арта отырып, жазбаша қосу және азайтуды меңгереді, есеп шығарып логикалық ойлау қабілеттері дамып, бірлесе жұмыс жасай отырып, бірін-бірі сыйлауға үйренеді.
Негізгі идеялар
Сабаққа қызыға отырып, жазбаша қосу және азайтуды меңгеру
Пайдаланған әдіс тәсілдер
Топтық жұмыс, ой қозғау, миға шабуыл, бағалау, ой толғаныс, сұрақ-жауап, кері байланыс.
Қажетті құралдар
Оқулық, теледидар, маркер, стикер, постер, смайлдар
1 сессия
Тапсырмалардың түрлері
Уақыты
(45 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
* Сергіту сәті
2мин
<<Қызыл өрік>> бейнежазбаны көрсетеді
Бейнежазбаға қарап, би билейді
* топқа бөлу
санау арқылы
3 мин
Санау арқылы 1,2,3,4,5
6 оқушыдан топқа бөлінеді
* Ой қозғау
86677523622000<<Жұлдызша>> мозайка құрастыру.
10мин
Өрнектер жазылған жұлдызша қиындыларын таратады.
-Жұлдыздай жайнай беріңдер!
-Қосу және азайтудың бізге ыңғайлы , қысқа қай түрін қолдану керек?
Электрондық оқулықты ашып көрсетеді
Топ бойынша өрнектердің мәндерін табудан жарысады.
6+5 7+4 9+8 7+6 6+6
8+4 8+7 7+5 9+4 8+5
14-5 12-5 13-6 14-6 16-9
12-6 15-7 14-7 15-6 17-8
Қосу, азайтудың жазбаша түрі керек айтып, электрондық оқулықтан модуль 1. 11 сабақтан түсіндірмені көріп түсінеді.
* Миға шабуыл
20 мин
№1,2 27+36 63-27 өрнектерін шығарғанын қадағалайды.
Өрнек жазылған парақшаларды таратады.
№4 тапсырманы орындату үшін слайд көрсетеді.

№5 суреті көрсете, есепті түсініп оқуға нұсқау беріп қадағалайды.
Көркем жазу
27+36 63-27өрнектердің мәнін баған түрде табады.(жеке жұмыс)
Әр топ 2 өрнек мәнін тауып түсіндіріп айтады да, тақтаға жазады.
Кеісділерді көріп, 7см-5см=2см 6см-4см=2см 7см+4см=11см 6см+5см=11см=1дм1см тауып ауызша айтады.
әр топ.есепті өздері оқып түсініп шығару жолын табуда,. өз нұсқаларын ортақ қағазға жазады
1867535174625001868133496050011582405143551625551435Д.т-3б Ә.с - 7н ?н
60579078740Ә.с - 7н ?а Б.б - 6н
Б.б -6н

6.Ой толғаныс
3 мин
Логикалық тапсырманы орындатады
5жыл бұрын Ержан 8жаста болған
6 жылдан кейін Ержан неше жаста болады? (5+8+6=19жаста)
7. Бағалау
2мин
Мимикамен
Смайликтер арқылы әр жұмыс барысында бағалап отырады.
Мимикамен өздерін өздері бағалайды. Смайликтер арқылы бағаланады.
8. Кері байланыс
Инцерт
3мин
Слайдты көрсетеді.
- Сендер бүгінгі сабаққа қатысты алдыңғы сабақтарда не білетінсіңдер?
- Бүгін не білдің?
- Тағы не білгілерің келеді?
Оқушылар ауызша айтады.
Білемін
Білдім
Білгім келеді

9. Үй тапсырмасы
2 мин
Күнделікке жаздырады
№3, 153-бет


Ұқсас жұмыстар
Математика пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль
Мәндері бойынша санды өрнектерді салыстыру
Жазбаша қосу және азайту. (148 бет)
Қызықты математика бағдарламасы
78+22, 100-22 түріндегі жазбаша қосу мен азайту. 2-сынып
Екі таңбалы сандарды ауызша және жазбаша қосу және азайту тәсілдерін пысықтау
Орта мерзімді жоспар математика. 3 сынып
Сандарды қосу және азайту
Күміс қақпа
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту мен бөлудің жағдайлары
Пәндер