Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жазбаша қосу және азайту, математика, 2-сынып
Апта 20
Күні 29.01.15
Сабақ 2
Сабақтың тақырыбы:
Жазбаша қосу және азайту
Сілтеме:
2-сынып Математика оқулығы
Жалпы мақсаттары:
1)Оқушыларды ынталандыра отырып, жазбаша қосу мен азайтуды меңгерту, есеп шығарту
2) логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
3) бірлесіп жұмыс жасап, бір- бірін сыйлауға тәрбиелеу.
Оқыту нәтижесі:
Оқушылардың ынтасы арта отырып, жазбаша қосу және азайтуды меңгереді, есеп шығарып логикалық ойлау қабілеттері дамып, бірлесе жұмыс жасай отырып, бірін-бірі сыйлауға үйренеді.
Негізгі идеялар
Сабаққа қызыға отырып, жазбаша қосу және азайтуды меңгеру
Пайдаланған әдіс тәсілдер
Топтық жұмыс, ой қозғау, миға шабуыл, бағалау, ой толғаныс, сұрақ-жауап, кері байланыс.
Қажетті құралдар
Оқулық, теледидар, маркер, стикер, постер, смайлдар
1 сессия
Тапсырмалардың түрлері
Уақыты
(45 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
* Сергіту сәті
2мин
<<Қызыл өрік>> бейнежазбаны көрсетеді
Бейнежазбаға қарап, би билейді
* топқа бөлу
санау арқылы
3 мин
Санау арқылы 1,2,3,4,5
6 оқушыдан топқа бөлінеді
* Ой қозғау
86677523622000<<Жұлдызша>> мозайка құрастыру.
10мин
Өрнектер жазылған жұлдызша қиындыларын таратады.
-Жұлдыздай жайнай беріңдер!
-Қосу және азайтудың бізге ыңғайлы , қысқа қай түрін қолдану керек?
Электрондық оқулықты ашып көрсетеді
Топ бойынша өрнектердің мәндерін табудан жарысады.
6+5 7+4 9+8 7+6 6+6
8+4 8+7 7+5 9+4 8+5
14-5 12-5 13-6 14-6 16-9
12-6 15-7 14-7 15-6 17-8
Қосу, азайтудың жазбаша түрі керек айтып, электрондық оқулықтан модуль 1. 11 сабақтан түсіндірмені көріп түсінеді.
* Миға шабуыл
20 мин
№1,2 27+36 63-27 өрнектерін шығарғанын қадағалайды.
Өрнек жазылған парақшаларды таратады.
№4 тапсырманы орындату үшін слайд көрсетеді.
№5 суреті көрсете, есепті түсініп оқуға нұсқау беріп қадағалайды.
Көркем жазу
27+36 63-27өрнектердің мәнін баған түрде табады.(жеке жұмыс)
Әр топ 2 өрнек мәнін тауып түсіндіріп айтады да, тақтаға жазады.
Кеісділерді көріп, 7см-5см=2см 6см-4см=2см 7см+4см=11см 6см+5см=11см=1дм1см тауып ауызша айтады.
әр топ.есепті өздері оқып түсініп шығару жолын табуда,. өз нұсқаларын ортақ қағазға жазады
1867535174625001868133496050011582405143551625551435Д.т-3б Ә.с - 7н ?н
60579078740Ә.с - 7н ?а Б.б - 6н
Б.б -6н
6.Ой толғаныс
3 мин
Логикалық тапсырманы орындатады
5жыл бұрын Ержан 8жаста болған
6 жылдан кейін Ержан неше жаста болады? (5+8+6=19жаста)
7. Бағалау
2мин
Мимикамен
Смайликтер арқылы әр жұмыс барысында бағалап отырады.
Мимикамен өздерін өздері бағалайды. Смайликтер арқылы бағаланады.
8. Кері байланыс
Инцерт
3мин
Слайдты көрсетеді.
- Сендер бүгінгі сабаққа қатысты алдыңғы сабақтарда не білетінсіңдер?
- Бүгін не білдің?
- Тағы не білгілерің келеді?
Оқушылар ауызша айтады.
Білемін
Білдім
Білгім келеді
9. Үй тапсырмасы
2 мин
Күнделікке жаздырады
№3, 153-бет
Күні 29.01.15
Сабақ 2
Сабақтың тақырыбы:
Жазбаша қосу және азайту
Сілтеме:
2-сынып Математика оқулығы
Жалпы мақсаттары:
1)Оқушыларды ынталандыра отырып, жазбаша қосу мен азайтуды меңгерту, есеп шығарту
2) логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
3) бірлесіп жұмыс жасап, бір- бірін сыйлауға тәрбиелеу.
Оқыту нәтижесі:
Оқушылардың ынтасы арта отырып, жазбаша қосу және азайтуды меңгереді, есеп шығарып логикалық ойлау қабілеттері дамып, бірлесе жұмыс жасай отырып, бірін-бірі сыйлауға үйренеді.
Негізгі идеялар
Сабаққа қызыға отырып, жазбаша қосу және азайтуды меңгеру
Пайдаланған әдіс тәсілдер
Топтық жұмыс, ой қозғау, миға шабуыл, бағалау, ой толғаныс, сұрақ-жауап, кері байланыс.
Қажетті құралдар
Оқулық, теледидар, маркер, стикер, постер, смайлдар
1 сессия
Тапсырмалардың түрлері
Уақыты
(45 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
* Сергіту сәті
2мин
<<Қызыл өрік>> бейнежазбаны көрсетеді
Бейнежазбаға қарап, би билейді
* топқа бөлу
санау арқылы
3 мин
Санау арқылы 1,2,3,4,5
6 оқушыдан топқа бөлінеді
* Ой қозғау
86677523622000<<Жұлдызша>> мозайка құрастыру.
10мин
Өрнектер жазылған жұлдызша қиындыларын таратады.
-Жұлдыздай жайнай беріңдер!
-Қосу және азайтудың бізге ыңғайлы , қысқа қай түрін қолдану керек?
Электрондық оқулықты ашып көрсетеді
Топ бойынша өрнектердің мәндерін табудан жарысады.
6+5 7+4 9+8 7+6 6+6
8+4 8+7 7+5 9+4 8+5
14-5 12-5 13-6 14-6 16-9
12-6 15-7 14-7 15-6 17-8
Қосу, азайтудың жазбаша түрі керек айтып, электрондық оқулықтан модуль 1. 11 сабақтан түсіндірмені көріп түсінеді.
* Миға шабуыл
20 мин
№1,2 27+36 63-27 өрнектерін шығарғанын қадағалайды.
Өрнек жазылған парақшаларды таратады.
№4 тапсырманы орындату үшін слайд көрсетеді.
№5 суреті көрсете, есепті түсініп оқуға нұсқау беріп қадағалайды.
Көркем жазу
27+36 63-27өрнектердің мәнін баған түрде табады.(жеке жұмыс)
Әр топ 2 өрнек мәнін тауып түсіндіріп айтады да, тақтаға жазады.
Кеісділерді көріп, 7см-5см=2см 6см-4см=2см 7см+4см=11см 6см+5см=11см=1дм1см тауып ауызша айтады.
әр топ.есепті өздері оқып түсініп шығару жолын табуда,. өз нұсқаларын ортақ қағазға жазады
1867535174625001868133496050011582405143551625551435Д.т-3б Ә.с - 7н ?н
60579078740Ә.с - 7н ?а Б.б - 6н
Б.б -6н
6.Ой толғаныс
3 мин
Логикалық тапсырманы орындатады
5жыл бұрын Ержан 8жаста болған
6 жылдан кейін Ержан неше жаста болады? (5+8+6=19жаста)
7. Бағалау
2мин
Мимикамен
Смайликтер арқылы әр жұмыс барысында бағалап отырады.
Мимикамен өздерін өздері бағалайды. Смайликтер арқылы бағаланады.
8. Кері байланыс
Инцерт
3мин
Слайдты көрсетеді.
- Сендер бүгінгі сабаққа қатысты алдыңғы сабақтарда не білетінсіңдер?
- Бүгін не білдің?
- Тағы не білгілерің келеді?
Оқушылар ауызша айтады.
Білемін
Білдім
Білгім келеді
9. Үй тапсырмасы
2 мин
Күнделікке жаздырады
№3, 153-бет
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz