Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Функцияның ең үлкен, ең кіші мәндерін табу. 10-cынып



Математика пәні мұғалімі
Турсиянова Назым Алмабеккызының
қысқа мерзімдік сабақ жоспары

|Күні: |Пәні: математика |Сыныбы: 10 «а» |
|Сабақтың тақырыбы: |Функцияның ең үлкен, ең кіші мәндерін табу |
|Жалпы мақсаты: |Функцияның ең үлкен, ең кіші мәндерін табудың алгоритмін білу, есептер шығаруда |
| |қолдану. |
|Сілтеме: |Электрондық оқулық, С.Мирсейітова Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамыту |
| |нысандары мен әдістері, интерактивті оқыту әдісін қолданып сабақты жоспарлау |
| |және басқару |
|Оқу нәтижесі: |Функцияның ең үлкен, ең кіші мәндерін табу. |
|Қолданылатын материалдар: |АКТ, интернет ресурстары, постер, түрлі-түсті қағаздар, түрлі-түсті қаламдар |
|Оқыту формасы, |Топпен жұмыс, жұптық жұмыс. Жеке жұмыс (АВС тобының оқушыларын ерекше бақылау) |
|технологиясы, әдістері: |Блум таксономиясы. |

| |Тапсырма |Мұғалім |Оқушы іс-әрекеті|Уа қыт |Бағалау |
|Ойлау | |іс-әрекеті | | | |
|ды Блум| | | | | |
|бо | | | | | |
|йын ша | | | | | |
| |Үй тапсырма сы |
| |Үй |№1-тапсырма «Сәйкестендіру тесті» |
| |тапсырм| |
| |асы | |
| |бойынша| |
| |туындын| |
| |ы | |
| |есептеу| |
| |формула| |
| |лары, | |
| |сындық | |
| |нүктеле| |
| |рді | |
| |табу. | |
| | |Өзін-өзі |Топбасшылардың |Жұптық |
| | |бағалауы |бағалауы |бағалау |
|Үйге |№№№, тарихына шолу-интернет көзі |
|Рефлексия: БҮБ –«Даналық ағашына» жапсырады 2 |


Ұқсас жұмыстар
Функция графигін салу
Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері
Туынды тарауын қайталау
Функция туындысын практикалық есептер шығаруда пайдалану
Кері тригонометриялық функциялар
Функцияның графигін салыңдар
Кеспе қағаздар
Интегралды есептеңдер
Функция мәндерінің жиынын анықтау әдістемесі
Санды теңсіздіктердің қасиеттері
Пәндер