Сабақ жоспары :: Тарих
Файл қосу
Парфия патшалығы. 6 сынып
<<Бекітемін>> ---------------
Сыныбы: 6
Күні: 18.12
Пәні: дүние жүзі тарихы
Уақыты:
Сабақ тақырыбы
Парфия патшалығы
Жоспар
Білім стандарты, пән бағдарламасы, <<Қазақстан тарихнан әңгімелер>> оқулығы -5 сынып, автор Артықбаев Ж.О. Сабданбеков Ә.Ә, Әбіл Е.Н Интернет материалдары
Жалпы мақсаты
Парфия патшалығының құрылуы, көшпелі тайпалардың ұрпағы Арсак құрған Парфия патшалығы билеушілерінің өз шекарасын үнемі ұлғайтып отырып Римнің басқыншылық әрекетіне күйреуге соққы бергендігі туралы баяндауОқушылардың ойын дамыту үшін ең алдымен орналасқан жерін патшаларының қызметтерін салыстыра отырып талдауОқушыларды патриоттыққа отансүйгіштікке тәрбиелеуге көңіл бөлу
Міндеті
1.Оқушылардың білім-біліктілігін сұрақ- арқылы анықтау;
2.Әр оқушыны өзіндік ойын жеткізу арқылы сөйлеу мәдениетін дамыту;
3.Өмірде қолдана білуге машықтандыру;
Күтілетін нәтиже
1.Ойларын жетік жеткізе біледі;
2.Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды;
3.Түйінді ой қорытынды жасайды;
Негізгі идеялар
Нақты ойлау арқылы ой қорыту;
Тапсырмалар
топтастыру әдістері; постермен жұмыс, диалогтік тәсіл
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру
1.1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу (2-минут) зейінін сабаққа аудару
1.2. Топқа бөлу (Бактрия,Кушан, Парфия патшалық аттары арқылы үш топқа бөлінеді 3 топқа бөлінеді,( 2 -минут)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау <<таза тақта >> әдісі сұрақ - жауап (5 минут)
* Кушан патшалығы қай жерде қалыптасты?2. Оны кімдер құрған?3. Қай жерлерді жаулап алған?4. Қай мемлекеттер мен терезесі тең болды?5. Мемлекеттің патшаларын ата?6. Мемлекеттің құлауына не себеп болды?
<<Кім жылдам?>> үй жұмысына байланысты оқушыларға кесте беріледі Кушандықтардың шаруашылығы
Аты - жөні дұрыс жауапқа 1 балл
1
Мал бағу
2
егіншілік
3
Бау-бақша
4
Қол өнер
5
Сауда
6
Метал ісін меңгеру
ІІІ. Тұсау кесер
<<Ой талқы>> көшпелі сақ тайпаларын еске түсіру
1 Сақтар қай жерде мекендеген2 Сақтарға сипаттама бер3 Олар қай кезеңде өмір сүрген4 Олар шаруашылықтың қандай түрлерімен айналысқан5 Олардың қоғамдық - әлеуеттік құрылысын әңгімелеп беріңдер6 Сақтардың ескерткіштері қай жерлерден табылды
2 . Қара.Оқып шық.Жап.Жаз. әдісі
Топтық жұмыс постер қорғау (15 минут)
(оқушылар мәтінмен жұмыс жасау отырып, тірек-сызба арқылы баяндайды.)
І топ Парфия патшалығының құрылуы және басқару жүйесі
ІІ топ Көшпелілер және Парфия
ІІІ топ Парфияның римдіктерді талқандауы
Бағалау: Екі жұлдыз,бір ұсыныс
ІV. Блум таксономиясы бойынша білімдерін бақылау; 5мин
І. Білу. <<Миға шабуыл>> әдісі.
1. парфия патшалығы қалай қалыптасты оның қандай билеушілерін білесіздер?
2. парфияның көшпелілермен қрым- қатынасы қандай болды?
3. парфиялықтар римдіктерді қалай талқандады?
ІІ. Түсіну. <<Ой қозғау>> сатысы 5мин
1.парфия қуатты мемлекетке қалай айналды?
2.сатраптар дегеніміз не?
3.патшаның билігі не үшін шектеулі болды?
4.Римдіктер Парфияға жорық жасағанда қандай мақсаттар көздеді?
ІІІ. Қолдану. 4мин
1. Парфия патшалығы қазіргі қай мемлекеттің жерінде орналасқан?
2.Парфия басқару жүйесі бойынша сатраптар қандай аудандарға бөлінеді?
3. Парфия билеушісі көмекке келген сақтарды не үшін кінәлады?
ІV.Талдау 5мин
Кушан патшалығы
Ұқсастығы
Орталық Азияда құрылды
Көшпелі өмір сүрді
Жеке аймақтарға бөлінді
Елді патша басқарды
Сауда
Егін
Мал шаруашылығы
Өз ақшасын щығарды
Парфия патшалығы
V. Жинақтау. Кестемен жұмыс ; 4мин
сандар
Жаңа сөздер
Б. з. б 3 ғ - Қазіргі Ираның солтүстігінде Парфия мемлекеті пайда болды.Б. з. б 130 ж - Сирия патшасы Парфияға қарсы жорық жасады.Б. з. б. 55 ж - Римдік әскербасы Сирия жеріне келедіБ. з. б. 53 ж - Римдік әскер Парфиялықтарға қарсы жорыққа шықты
Диз - аудандарДизпат - аудан басшысыСатраптықтар - аймақтарСатраптар - аймақ басшысы
VІ. <<Мақсат ағашы>> 2мин
Бүгінгі сабақты қаншалықты түсінгендерін стикерге жазып қалдыру
7. рефлексия
1. Сабақта маған ұнады
2. Не ұнамады
3. Менің ұсыныс пікірім
Кейінгі тапсырмалар
Сөзжұмбақ құрастыру, жаңа сөздерді жаттау
Кейінгі оқу
Парфия патшалығы
Топ аты -----------------
Бағалау парақшасы:
Р/с
Оқушы аты-жөні
Топтық жұмыс постер қорғау
Білу
Түсіну
Қолдану
Талдау
Жинақтау
Қорытынды баға
1.
2.
3.
4.
5.
Білу: <<Миға шабуыл>> әдісі бойынша орындалған нақты жауапқа-1 ұпай
Түсіну: <<Ой қозғау>> сатысы кезіндегі жүйелі жауапқа - 1 ұпай
Қолдану: Берілген тапсырманы түсініп жеткізе білуі- 1 ұпай
Талдау: Белсенді, ұтымды ой айта білген, тапсырманы аша білуі-2 ұпай
Жинақтау: кесте толтыру- 4 ұпай
Бағалау шкаласы:
<<5>> -9 ұпай <<4>>-8 ұпай <<3 >>-7ұпай
Сыныбы: 6
Күні: 18.12
Пәні: дүние жүзі тарихы
Уақыты:
Сабақ тақырыбы
Парфия патшалығы
Жоспар
Білім стандарты, пән бағдарламасы, <<Қазақстан тарихнан әңгімелер>> оқулығы -5 сынып, автор Артықбаев Ж.О. Сабданбеков Ә.Ә, Әбіл Е.Н Интернет материалдары
Жалпы мақсаты
Парфия патшалығының құрылуы, көшпелі тайпалардың ұрпағы Арсак құрған Парфия патшалығы билеушілерінің өз шекарасын үнемі ұлғайтып отырып Римнің басқыншылық әрекетіне күйреуге соққы бергендігі туралы баяндауОқушылардың ойын дамыту үшін ең алдымен орналасқан жерін патшаларының қызметтерін салыстыра отырып талдауОқушыларды патриоттыққа отансүйгіштікке тәрбиелеуге көңіл бөлу
Міндеті
1.Оқушылардың білім-біліктілігін сұрақ- арқылы анықтау;
2.Әр оқушыны өзіндік ойын жеткізу арқылы сөйлеу мәдениетін дамыту;
3.Өмірде қолдана білуге машықтандыру;
Күтілетін нәтиже
1.Ойларын жетік жеткізе біледі;
2.Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды;
3.Түйінді ой қорытынды жасайды;
Негізгі идеялар
Нақты ойлау арқылы ой қорыту;
Тапсырмалар
топтастыру әдістері; постермен жұмыс, диалогтік тәсіл
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру
1.1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу (2-минут) зейінін сабаққа аудару
1.2. Топқа бөлу (Бактрия,Кушан, Парфия патшалық аттары арқылы үш топқа бөлінеді 3 топқа бөлінеді,( 2 -минут)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау <<таза тақта >> әдісі сұрақ - жауап (5 минут)
* Кушан патшалығы қай жерде қалыптасты?2. Оны кімдер құрған?3. Қай жерлерді жаулап алған?4. Қай мемлекеттер мен терезесі тең болды?5. Мемлекеттің патшаларын ата?6. Мемлекеттің құлауына не себеп болды?
<<Кім жылдам?>> үй жұмысына байланысты оқушыларға кесте беріледі Кушандықтардың шаруашылығы
Аты - жөні дұрыс жауапқа 1 балл
1
Мал бағу
2
егіншілік
3
Бау-бақша
4
Қол өнер
5
Сауда
6
Метал ісін меңгеру
ІІІ. Тұсау кесер
<<Ой талқы>> көшпелі сақ тайпаларын еске түсіру
1 Сақтар қай жерде мекендеген2 Сақтарға сипаттама бер3 Олар қай кезеңде өмір сүрген4 Олар шаруашылықтың қандай түрлерімен айналысқан5 Олардың қоғамдық - әлеуеттік құрылысын әңгімелеп беріңдер6 Сақтардың ескерткіштері қай жерлерден табылды
2 . Қара.Оқып шық.Жап.Жаз. әдісі
Топтық жұмыс постер қорғау (15 минут)
(оқушылар мәтінмен жұмыс жасау отырып, тірек-сызба арқылы баяндайды.)
І топ Парфия патшалығының құрылуы және басқару жүйесі
ІІ топ Көшпелілер және Парфия
ІІІ топ Парфияның римдіктерді талқандауы
Бағалау: Екі жұлдыз,бір ұсыныс
ІV. Блум таксономиясы бойынша білімдерін бақылау; 5мин
І. Білу. <<Миға шабуыл>> әдісі.
1. парфия патшалығы қалай қалыптасты оның қандай билеушілерін білесіздер?
2. парфияның көшпелілермен қрым- қатынасы қандай болды?
3. парфиялықтар римдіктерді қалай талқандады?
ІІ. Түсіну. <<Ой қозғау>> сатысы 5мин
1.парфия қуатты мемлекетке қалай айналды?
2.сатраптар дегеніміз не?
3.патшаның билігі не үшін шектеулі болды?
4.Римдіктер Парфияға жорық жасағанда қандай мақсаттар көздеді?
ІІІ. Қолдану. 4мин
1. Парфия патшалығы қазіргі қай мемлекеттің жерінде орналасқан?
2.Парфия басқару жүйесі бойынша сатраптар қандай аудандарға бөлінеді?
3. Парфия билеушісі көмекке келген сақтарды не үшін кінәлады?
ІV.Талдау 5мин
Кушан патшалығы
Ұқсастығы
Орталық Азияда құрылды
Көшпелі өмір сүрді
Жеке аймақтарға бөлінді
Елді патша басқарды
Сауда
Егін
Мал шаруашылығы
Өз ақшасын щығарды
Парфия патшалығы
V. Жинақтау. Кестемен жұмыс ; 4мин
сандар
Жаңа сөздер
Б. з. б 3 ғ - Қазіргі Ираның солтүстігінде Парфия мемлекеті пайда болды.Б. з. б 130 ж - Сирия патшасы Парфияға қарсы жорық жасады.Б. з. б. 55 ж - Римдік әскербасы Сирия жеріне келедіБ. з. б. 53 ж - Римдік әскер Парфиялықтарға қарсы жорыққа шықты
Диз - аудандарДизпат - аудан басшысыСатраптықтар - аймақтарСатраптар - аймақ басшысы
VІ. <<Мақсат ағашы>> 2мин
Бүгінгі сабақты қаншалықты түсінгендерін стикерге жазып қалдыру
7. рефлексия
1. Сабақта маған ұнады
2. Не ұнамады
3. Менің ұсыныс пікірім
Кейінгі тапсырмалар
Сөзжұмбақ құрастыру, жаңа сөздерді жаттау
Кейінгі оқу
Парфия патшалығы
Топ аты -----------------
Бағалау парақшасы:
Р/с
Оқушы аты-жөні
Топтық жұмыс постер қорғау
Білу
Түсіну
Қолдану
Талдау
Жинақтау
Қорытынды баға
1.
2.
3.
4.
5.
Білу: <<Миға шабуыл>> әдісі бойынша орындалған нақты жауапқа-1 ұпай
Түсіну: <<Ой қозғау>> сатысы кезіндегі жүйелі жауапқа - 1 ұпай
Қолдану: Берілген тапсырманы түсініп жеткізе білуі- 1 ұпай
Талдау: Белсенді, ұтымды ой айта білген, тапсырманы аша білуі-2 ұпай
Жинақтау: кесте толтыру- 4 ұпай
Бағалау шкаласы:
<<5>> -9 ұпай <<4>>-8 ұпай <<3 >>-7ұпай
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz