Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Омж информатика
Сабақ тақырыбы |Негізгі мақсат |Тапсырмалар |Қолданатын әдіс-тәсілдер
|Күтілетін нәтижелер |Бағалау |Барлық оқушыларды қосқанда |Дереккөздер |Үй
тапсырмасы | |Ақпаратты сығу. Вирусқа қарсы программалар. |Сыни тұрғыдан
ойлай отырып, диалогқа түсу арқылы оқушылар ақпаратты архиватордың
көмегімен сығуды, вирусқа қарсы программалармен жұмыс жасауды үйренеді. |1.
«Бүлінген хат» қатені табу
2.БББ әдісі арқылы миға шабуыл.
3.Тақырып бойынша мазмұнды сызбамен
жұмыс.
4.Практикалық жұмыс.
5.Кестеде адам мен компьютердің жұқпалы ауруларын салыстыру. |Диалогты
оқыту.
СТО.
АКТ.
Талантты және дарынды балалармен жұмыс.
БББ стратегиясы |Диалогқа түсу арқылы архивтеуші программалардың көмегімен
ақпаратты сығуды үйренеді. Вирус ұғымымен, вирустардың зияны, вирустардан
қорғану жолдарын және вирусқа қарсы программаларды меңгереді. |2 жұлдыз 1
тілек. Критерий бойынша бағалау. |Әр оқушының деңгейіне қарай деңгейлік
тапсырма беру. |8 сынып оқулығы, ЭО. |Тақырыпты оқу.
«Вирустардың шығу тарихы» мәлімет жазу. | |Есептеу техникасының даму
тарихы. Электронды-есептеуіш машиналардың кезеңдері. |Есептеу техникасының
даму тарихымен, электронды-есептеуіш машиналардың кезеңдерімен диалогқа
түсу арқылы танысу. |1. Хан тағы
2. Миға шабуыл.
3. Мағынаны тану.
Мазмұнды сызбамен жұмыс
4. Қалыптасты-рушы тапсырмалар
5. Практика-лық жұмыс
6.Суреттерді топтастыру.
|СТО.
АКТ.
Диалогты оқыту.
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
Оқуды бағалау
Джигсо стратегиясы |Есептеуіш техникасының тарихы туралы мағлұмат алады,
ұлы тұлғалардың жаңалықтарымен танысады, тарихи деректер арқылы ақпарат
құралдарына қызығушылығы қалыптасады. Электронды-есептеуіш машиналардың
кезеңдерін диалогқа түсе отырып, үйренеді. |Бас бармақ арқылы ынталандыру
Критерий бойынша бағалау. |Деңгейлік практикалық
тапсырмалар. |7 сыныптың
оқулығы, ғаламтор.
|Тақырыпты оқу.
Есептеу техникасының даму тарихына ертегі құрастыру. | |Компьютердің
аппараттық қамтамасыз етуі. Жады |Компьютердің аппараттық қамтамасыз
етілуін және жады туралы мәліметтерін сыни ойлау арқылы
қалыптастырады. |1.Неліктен бұл үздік?
2.Көршіңізге айтыңыз
3.Мағынаны тану 4.Практикалық жұмыс.
5. Бір сөйлеммен түйіндеу | АКТ. Диалогты оқыту.
Оқуды бағалау.
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Джиксо стратегиясы |Компьютердің аппараттық қамтамасыз етілуін және жады
туралы мәліметтері қалыптасады, сыни ойлауға үйренеді. |Критериалды
бағалау.
|Деңгейлік тапсырмалар. |7 сыныптың
оқулығы, ғаламтор, ЭО. |Тақырып бойынша
10 сұрақ құрастырып
келу. | |Компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері және мүмкіндіктері.
|Компьютердің негізгі құрылғыларын олардың қызметтерін, мүмкіндіктері
туралы
түсініктерін диалогқа түсе отырып,
қалыптастырады. |1.Өрмекші торы.
2.Суреттер арқылы миға шабуыл
3.Слайд хабарлама
4. Қалыптас-
тырушы тапсырмалар
5.Практикалық жұмыс
6. «Синквейн» құру
|СТО. АКТ. Диалогты оқыту.
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
Талантты және дарынды балалармен жұмыс.
Джиксо стратегиясы
|ДК-мен оның негізгі блоктарын және олардың міндетін біледі. ЭЕМ-нің
мүмкіндіктерін біледі.
Компьютердің негізгі құрылғылары –процессормен, ЖЖҚ-ны диалогқа түсу арқылы
анықтайды.
|Екі жұлдыз, бір тілек.
Табыс критерийі
арқылы
бағалау |Дарынды балаларға арналған деңгейлік тапсырмалар. |7 сыныптың
оқулығы,
ғаламтор, ЭО. |Тақырыпты оқу.
Компьютер құрылғысына сөзжұмбақ құрастыру | |
Бекітемін:
Келісемін:
Мектеп директоры:
Оқу ісі жөніндегі
орынбасары:
___________Б.К. Найманбаева
_____________А.К. Хармысова
Өзінің оқыту және оқу тәжірибесіне Бағдарламаның жеті
модульді қалай ықпалдастырғаны көрсетілген тізбектелген
сабақтар топтамасын орташа мерзімді жоспарлау
Дильманова Умит Мейрамбековна
Информатика пәні мұғалімі
Іле ауданы Әли ауылы
«№22 орта мектеп»
мемлекеттік коммуналдық мекемесі
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz