Омж информатика

Сабақ тақырыбы
Негізгі мақсат
Тапсырмалар
Қолданатын әдіс-тәсілдер
Күтілетін нәтижелер
Бағалау
Барлық оқушыларды қосқанда
Дереккөздер
Үй тапсырмасы
Сабақ тақырыбы: Ақпаратты сығу. Вирусқа қарсы программалар.
Негізгі мақсат: Сыни тұрғыдан ойлай отырып, диалогқа түсу арқылы оқушылар ақпаратты архиватордың көмегімен сығуды, вирусқа қарсы программалармен жұмыс жасауды үйренеді.
Тапсырмалар:

1. «Бүлінген хат» қатені табу

2. БББ әдісі арқылы миға шабуыл.

3. Тақырып бойынша мазмұнды сызбамен

жұмыс.

4. Практикалық жұмыс.

5. Кестеде адам мен компьютердің жұқпалы ауруларын салыстыру.

Қолданатын әдіс-тәсілдер:

Диалогты оқыту.

СТО.

АКТ.

Талантты және дарынды балалармен жұмыс.

БББ стратегиясы

Күтілетін нәтижелер: Диалогқа түсу арқылы архивтеуші программалардың көмегімен ақпаратты сығуды үйренеді. Вирус ұғымымен, вирустардың зияны, вирустардан қорғану жолдарын және вирусқа қарсы программаларды меңгереді.
Бағалау: 2 жұлдыз 1 тілек. Критерий бойынша бағалау.
Барлық оқушыларды қосқанда: Әр оқушының деңгейіне қарай деңгейлік тапсырма беру.
Дереккөздер: 8 сынып оқулығы, ЭО.
Үй тапсырмасы:

Тақырыпты оқу.

«Вирустардың шығу тарихы» мәлімет жазу.

Сабақ тақырыбы: Есептеу техникасының даму тарихы. Электронды-есептеуіш машиналардың кезеңдері.
Негізгі мақсат: Есептеу техникасының даму тарихымен, электронды-есептеуіш машиналардың кезеңдерімен диалогқа түсу арқылы танысу.
Тапсырмалар:

1. Хан тағы

2. Миға шабуыл.

3. Мағынаны тану.

Мазмұнды сызбамен жұмыс

4. Қалыптасты-рушы тапсырмалар

5. Практика-лық жұмыс

6. Суреттерді топтастыру.

Қолданатын әдіс-тәсілдер:

СТО.

АКТ.

Диалогты оқыту.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

Оқуды бағалау

Джигсо стратегиясы

Күтілетін нәтижелер: Есептеуіш техникасының тарихы туралы мағлұмат алады, ұлы тұлғалардың жаңалықтарымен танысады, тарихи деректер арқылы ақпарат құралдарына қызығушылығы қалыптасады. Электронды-есептеуіш машиналардың кезеңдерін диалогқа түсе отырып, үйренеді.
Бағалау:

Бас бармақ арқылы ынталандыру

Критерий бойынша бағалау.

Барлық оқушыларды қосқанда:

Деңгейлік практикалық

тапсырмалар.

Дереккөздер:

7 сыныптың

оқулығы, ғаламтор.

Үй тапсырмасы:

Тақырыпты оқу.

Есептеу техникасының даму тарихына ертегі құрастыру.

Сабақ тақырыбы: Компьютердің аппараттық қамтамасыз етуі. Жады
Негізгі мақсат:

Компьютердің аппараттық қамтамасыз етілуін және жады туралы мәліметтерін сыни ойлау арқылы

қалыптастырады.

Тапсырмалар:

1. Неліктен бұл үздік?

2. Көршіңізге айтыңыз

3. Мағынаны тану 4. Практикалық жұмыс.

5. Бір сөйлеммен түйіндеу

Қолданатын әдіс-тәсілдер:

АКТ. Диалогты оқыту.

Оқуды бағалау.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Джиксо стратегиясы

Күтілетін нәтижелер: Компьютердің аппараттық қамтамасыз етілуін және жады туралы мәліметтері қалыптасады, сыни ойлауға үйренеді.
Бағалау:

Критериалды

бағалау.

Барлық оқушыларды қосқанда: Деңгейлік тапсырмалар.
Дереккөздер:

7 сыныптың

оқулығы, ғаламтор, ЭО.

Үй тапсырмасы:

Тақырып бойынша

10 сұрақ құрастырып

келу.

Сабақ тақырыбы: Компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері және мүмкіндіктері.
Негізгі мақсат:

Компьютердің негізгі құрылғыларын олардың қызметтерін, мүмкіндіктері туралы

түсініктерін диалогқа түсе отырып,

қалыптастырады.

Тапсырмалар:

1. Өрмекші торы.

2. Суреттер арқылы миға шабуыл

3. Слайд хабарлама

4. Қалыптас-

тырушы тапсырмалар

5. Практикалық жұмыс

6. «Синквейн» құру

Қолданатын әдіс-тәсілдер:

СТО. АКТ. Диалогты оқыту.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

Талантты және дарынды балалармен жұмыс.

Джиксо стратегиясы

Күтілетін нәтижелер:

ДК-мен оның негізгі блоктарын және олардың міндетін біледі. ЭЕМ-нің мүмкіндіктерін біледі.

Компьютердің негізгі құрылғылары -процессормен, ЖЖҚ-ны диалогқа түсу арқылы анықтайды.

Бағалау:

Екі жұлдыз, бір тілек.

Табыс критерийі

арқылы

бағалау

Барлық оқушыларды қосқанда: Дарынды балаларға арналған деңгейлік тапсырмалар.
Дереккөздер:

7 сыныптың

оқулығы,

ғаламтор, ЭО.

Үй тапсырмасы:

Тақырыпты оқу.

Компьютер құрылғысына сөзжұмбақ құрастыру

Бекітемін: Келісемін:

Мектеп директоры: Оқу ісі жөніндегі орынбасары:

Б. К. Найманбаева А. К. Хармысова

Өзінің оқыту және оқу тәжірибесіне Бағдарламаның жеті

модульді қалай ықпалдастырғаны көрсетілген тізбектелген

сабақтар топтамасын орташа мерзімді жоспарлау

Дильманова Умит Мейрамбековна

Информатика пәні мұғалімі

Іле ауданы Әли ауылы

«№22 орта мектеп»

мемлекеттік коммуналдық мекемесі


Ұқсас жұмыстар
Көшбасшы мұғалім
Сабақ жоспарларының түрлері
Жаңа әдістегі сабақтарына қатысу
Сабақ барысы мұғалім ескертпелері
Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады
Оқушы ынтасын арттырудағы бағалаудың ролі.
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Сабақтың тақырыбы
Тәлімгерлік жоспар
Келтіру формулалары туралы
Таңбалары әр түрлі сандарды қосуға есептер шығару
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz