Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді және бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесін түрлендіре отырып шешу
Маңғыстау облысы
Мұнайлы ауданы
№7 орта мектептің
математика пәні мұғалімі
Алдабергенова Дина Ергалиевна
Сыныбы: ____6__________ Пәні: __математика_______
Сабақ тақырыбы:
Рационал сандарға амалдар қолдану
Сабақ мақсаты:
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді және бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесін түрлендіре отырып шешуге үйрену және ос тақырыптарға берілген есептерді өз бетінше шығара білу дағдыларын қалыптастыру
Табыс критерийлері:
* әр түрлі сандарға амалдар қолдануды меңгереді;
* өз беттерінше есептер шығара білуге қалыптасады;
* сандар жөніндегі білімдерін кеңейтеді;
Түйінді идеялар:
Оқушылардың топпен жұмыс істеуге, сыни тұрғыдан ойлануға бағыт бағдар беру
Әдіс-тәсілдері:
Топқа бөлу, сұрақ қою, талдау-талқылау, ойын элементтері
Негізгі дереккөздер:
6 - сынып оқулығы, қосымша оқулықтар, интербелсенді тақта
Мұғалімнің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Топқа бөлінуге нұсқау жасайды
<<Пазл жинау>> тәсілі /Қиып бөліп тастаған бөліктерден бүтін сурет құрастыру/
Миға шабуыл. Өткенді еске түсіру.
Әр топқа <<Сақина ойыны>> беріледі.
Сұрақтарға жауап береді.
Сақинадағы белгісіз сандарды дөңгелекшелерге қойып, есептеп табады. Әр топ бір-бірін бағалайды. Жауаптардың дұрыстығы тексеріледі, топ аралық бағалау жүргізіледі. <<Бағдаршам>> стратегиясы қолданылады.
<<Кубизм>> тәсілі
* Теріс сандардың қосындысы теріс сан
* Кез-келген теріс сан оң саннан кіші
* а кез - келген теріс сан нольден a< 0
* Қарама - қарсы сандардың қосындысы 0-ге тең
* Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі теріс сан
* Таңбалары бірдей екі сандардың бөліндісі оң сан
Өткен тақырып бойынша түйген ойлары мен түсінбеген сұрақтарына байланысты пікірлерін айтады, ортаға салып, түсініктерін тереңдетеді.
Топтық жұмыс
Әр түрлі есептерді топтарға бөліп беріп, постер таратады.
1-топ:
1. Амалды орындаңдар: -13,5+2,7-3,2/-0,7∙0,2
2. Шаршының қабырғасы АВ. Оның ұштары А(-3,4), В(5,6). Шаршының ауданын және периметрін табыңдар. Бірлік кесіндіні 1 см деп алыңдар.
2-топ:
1. Теңдеуді шешіңдер:
0,3х+1,6=-2,6
2. Шеңбердің центрінің координатасы О(-3)- тең. Шеңбер координаталық түзумен В(1) және С(-7) нүктелерінде қиылысады. Шеңбердің ұзындығын, дөңгелектің ауданын табыңдар.
3-топ:
1. Өрнектің мәнін табыңдар:
а2-в3 , мұндағы a= -2, в= -1
2. Шеңбердің центрі координаталық түзуде 3-те орналасқан: О(3). Егер шеңбер диаметрі 8-ге тең болса, шеңбер координаталық түзуді қандай нүктелерде қиып өтеді.
Жұмыстың орындалуын қадағалайды, бағыт береді.
Әрбір топ берілген есептерді
шығарады, түсіндіреді.
Постерде орындаған жұмыстарын тақтаға іліп, қорғайды. Топ аралық бағалау болады.
<<Кім жылдам>>
I- топ
II- топ
III- топ
-2,75+(-0,25)=
-100+99=
18+(-10)=
-18+10=
100+(-100)=
0+(-999)=
* -0,72*(-1)=
-8*(-5)=
*(-10)=
0:100=
-12:3=
-5*(-5):5=
-5*(-5):(-5)=
-10*10=
25:(-5)=
Ауызша есептеу
<<Не білдім? Не білгім келеді?>> кері байланыс стикерін таратады.
Үй тапсырмасын береді.
Тақырыпты қалай түсінгенін стикерге жазып, тақтаға жапсырады.
Мұнайлы ауданы
№7 орта мектептің
математика пәні мұғалімі
Алдабергенова Дина Ергалиевна
Сыныбы: ____6__________ Пәні: __математика_______
Сабақ тақырыбы:
Рационал сандарға амалдар қолдану
Сабақ мақсаты:
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді және бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесін түрлендіре отырып шешуге үйрену және ос тақырыптарға берілген есептерді өз бетінше шығара білу дағдыларын қалыптастыру
Табыс критерийлері:
* әр түрлі сандарға амалдар қолдануды меңгереді;
* өз беттерінше есептер шығара білуге қалыптасады;
* сандар жөніндегі білімдерін кеңейтеді;
Түйінді идеялар:
Оқушылардың топпен жұмыс істеуге, сыни тұрғыдан ойлануға бағыт бағдар беру
Әдіс-тәсілдері:
Топқа бөлу, сұрақ қою, талдау-талқылау, ойын элементтері
Негізгі дереккөздер:
6 - сынып оқулығы, қосымша оқулықтар, интербелсенді тақта
Мұғалімнің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Топқа бөлінуге нұсқау жасайды
<<Пазл жинау>> тәсілі /Қиып бөліп тастаған бөліктерден бүтін сурет құрастыру/
Миға шабуыл. Өткенді еске түсіру.
Әр топқа <<Сақина ойыны>> беріледі.
Сұрақтарға жауап береді.
Сақинадағы белгісіз сандарды дөңгелекшелерге қойып, есептеп табады. Әр топ бір-бірін бағалайды. Жауаптардың дұрыстығы тексеріледі, топ аралық бағалау жүргізіледі. <<Бағдаршам>> стратегиясы қолданылады.
<<Кубизм>> тәсілі
* Теріс сандардың қосындысы теріс сан
* Кез-келген теріс сан оң саннан кіші
* а кез - келген теріс сан нольден a< 0
* Қарама - қарсы сандардың қосындысы 0-ге тең
* Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі теріс сан
* Таңбалары бірдей екі сандардың бөліндісі оң сан
Өткен тақырып бойынша түйген ойлары мен түсінбеген сұрақтарына байланысты пікірлерін айтады, ортаға салып, түсініктерін тереңдетеді.
Топтық жұмыс
Әр түрлі есептерді топтарға бөліп беріп, постер таратады.
1-топ:
1. Амалды орындаңдар: -13,5+2,7-3,2/-0,7∙0,2
2. Шаршының қабырғасы АВ. Оның ұштары А(-3,4), В(5,6). Шаршының ауданын және периметрін табыңдар. Бірлік кесіндіні 1 см деп алыңдар.
2-топ:
1. Теңдеуді шешіңдер:
0,3х+1,6=-2,6
2. Шеңбердің центрінің координатасы О(-3)- тең. Шеңбер координаталық түзумен В(1) және С(-7) нүктелерінде қиылысады. Шеңбердің ұзындығын, дөңгелектің ауданын табыңдар.
3-топ:
1. Өрнектің мәнін табыңдар:
а2-в3 , мұндағы a= -2, в= -1
2. Шеңбердің центрі координаталық түзуде 3-те орналасқан: О(3). Егер шеңбер диаметрі 8-ге тең болса, шеңбер координаталық түзуді қандай нүктелерде қиып өтеді.
Жұмыстың орындалуын қадағалайды, бағыт береді.
Әрбір топ берілген есептерді
шығарады, түсіндіреді.
Постерде орындаған жұмыстарын тақтаға іліп, қорғайды. Топ аралық бағалау болады.
<<Кім жылдам>>
I- топ
II- топ
III- топ
-2,75+(-0,25)=
-100+99=
18+(-10)=
-18+10=
100+(-100)=
0+(-999)=
* -0,72*(-1)=
-8*(-5)=
*(-10)=
0:100=
-12:3=
-5*(-5):5=
-5*(-5):(-5)=
-10*10=
25:(-5)=
Ауызша есептеу
<<Не білдім? Не білгім келеді?>> кері байланыс стикерін таратады.
Үй тапсырмасын береді.
Тақырыпты қалай түсінгенін стикерге жазып, тақтаға жапсырады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz