<<оқушы ойы мен сөйлеу қабілетін дамытудағы диалогтың маңызы>>

Коучинг сессиясының жоспары

Сабақ тақырыбы:
«Оқушы ойы мен сөйлеу қабілетін дамытудағы диалогтың маңызы».
Сабақ тақырыбы:: Мақсат:
«Оқушы ойы мен сөйлеу қабілетін дамытудағы диалогтың маңызы».: Диалогтық оқытудың заманауи түсінігімен таныстыру. Диалогтің оқушы ойы, сөйлеу дағдысы мен таным деңгейіне тигізетін әсерін түсіндіру.
Сабақ тақырыбы:: Сілтеме:
«Оқушы ойы мен сөйлеу қабілетін дамытудағы диалогтың маңызы».: Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 98-102 бет
Сабақ тақырыбы:: Оқу нәтижесі:
«Оқушы ойы мен сөйлеу қабілетін дамытудағы диалогтың маңызы».: Коучинг барысында мұғалімдер диалог, жоғары дәрежелі сұрақтарды құрастыруға үйренеді; диалог- оқушылардың сөйлеу, ойлаужәне таным дағдыларын дамытатын оңтайлы тәсіл екенін түсінеді.
Сабақ тақырыбы:: Сабақта қолданылатын материалдар:
«Оқушы ойы мен сөйлеу қабілетін дамытудағы диалогтың маңызы».:

Интербелсенді тақта, бейнероликтер,

флипчарт, стикер, маркер, бағалау парақтары, А4 парақтары

Сабақ барысындағы коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:

І. Жағымды психологиялық ахуал туғызу

3 мин

Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
Сергіту сәті
Сергіту сәтін орындайды, жақсы көңіл-күймен сабаққа ынталанады
І. Жағымды психологиялық ахуал туғызу3 мин:

Топқа бөлінуді ұйымдастыру

3 мин

Коучтың іс-әрекеті: Түстер арқылы (қою-ашық)
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Қатысушы мұғалімдер 2 топқа бөлініп, орындарына жайғасады.
І. Жағымды психологиялық ахуал туғызу3 мин:

Атжалман видеоролигін көрсету

5 мин

Коучтың іс-әрекеті:

-Бейнежазбаның негізгі идеясы қандай?

-Сабақ не туралы болады деп ойлайсыздар?

Мұғалімдердің іс-әрекеті: Сұрақтарға жауап береді
І. Жағымды психологиялық ахуал туғызу3 мин:

ІІ. «Ой қозғау»

1 Егіздердің бір-бірімен сөйлесулерін көрсету

(5 мин)

Коучтың іс-әрекеті:

- Сәбилер бір-бірін түсінді ме?

-Түсінуге қандай әрекет жасады?

-Бейнежазбаның негізгі идеясы қандай?

Мұғалімдердің іс-әрекеті: Бейнежазбалны көреді, ойларын дәлелдейді.
І. Жағымды психологиялық ахуал туғызу3 мин:

2 «Диалог» тренингі.

5 мин

Коучтың іс-әрекеті: Үш жағдайда бір-бірімен әңгіме айтып көруді ұсыну. Тренингтің соңында қай жағдайда әңгімелескен ыңғайлы екенін айту
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Бірінші жағдай бір-біріне теріс қарап тұрып әңгімелесу, екінші жағдай бірі төмен, екіншісі жоғарыдан, үшінші жағдай бетпе бет.
І. Жағымды психологиялық ахуал туғызу3 мин:

ІІІ Диалогтың үш түрі

сұрақтардың дәрежелерімен таныстыру

10 мин

Коучтың іс-әрекеті: . Power Point презентациясын ұсынады.
Мұғалімдердің іс-әрекеті:

Жаңа материалды тыңдайды.

(Бас бармақ арқылы бағалау)

І. Жағымды психологиялық ахуал туғызу3 мин:

Мультфильмінен үзіндіні көрсету

(10 мин)

Коучтың іс-әрекеті:

- Осы бейнеролик үлгісінде диалог дайындаңыз

1 т Әңгіме - дебат

2 т Куммулятивтік -әңгіме

3т Зерттеушілік әңгіме

Мұғалімдердің іс-әрекеті:

Диалогтін 3 түрі бойынша диалог құру

Жұптық жұмыс

(Смайликтер арқылы бағалау)

І. Жағымды психологиялық ахуал туғызу3 мин:

Жасырын бейне

10 мин

Коучтың іс-әрекеті: «Мен кіммің?»
Мұғалімдердің іс-әрекеті:

Бір-біріне сұрақ қойып, диалогқа түседі, өзінің кім екенің анықтайды.

(А Ә Б В карточкалары арқылы бағалау)

І. Жағымды психологиялық ахуал туғызу3 мин: Сергіту сәті
Коучтың іс-әрекеті: Түстер терапиясы
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Өздері таңдаған түстер арқылы мінездеме алады
І. Жағымды психологиялық ахуал туғызу3 мин: VІ. Қорытындылау
Коучтың іс-әрекеті: Ақылдың 6 қалпағы» Диалогтік оқыту әдісі тиімді ме?»
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Жұптық жұмыс
І. Жағымды психологиялық ахуал туғызу3 мин: Бағалау
Коучтың іс-әрекеті: Стикерлер арқылы бүгінгі сабақты бағалау
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Берілген бағанға өз стикерлерін жапсырады
І. Жағымды психологиялық ахуал туғызу3 мин:

VІII. Рефлексия

«Интервью алу»

(5 мин)

Коучтың іс-әрекеті: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін кері байланысты интервью алу парақтарын таратып ұйымдастырады.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын интервью парағына жазып тапсырады.

Ұқсас жұмыстар
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер модульі бойынша диологтік оқытудың тиімділігі туралы рефлексивтік есеп
Мәтінен ауытқымай сұрақ қою
Диалогтік оқыту туралы іс-әрекетті зерттеу
Бағдарлы оқытудың оқушының жеке тұлғасын дамытудағы маңызы
Оқушылар шығармашылығын дамыту шарттары
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ
Халық ауыз әдебиетінің бала тілін дамытудағы ролі
Омоним сөздерді тап
Кітап - білім бұлағы жайлы ақпарат
Логикалық тапсырмалар арқылы оқушыны жүйелі ойлауға үйрету
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz