Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
<<оқушы ойы мен сөйлеу қабілетін дамытудағы диалогтың маңызы>>
Коучинг сессиясының жоспары
Сабақ тақырыбы:
<<Оқушы ойы мен сөйлеу қабілетін дамытудағы диалогтың маңызы>>.
Мақсат:
Диалогтық оқытудың заманауи түсінігімен таныстыру.Диалогтің оқушы ойы,сөйлеу дағдысы мен таным деңгейіне тигізетін әсерін түсіндіру.
Сілтеме:
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 98-102 бет
Оқу нәтижесі:
Коучинг барысында мұғалімдер диалог, жоғары дәрежелі сұрақтарды құрастыруға үйренеді; диалог- оқушылардың сөйлеу, ойлаужәне таным дағдыларын дамытатын оңтайлы тәсіл екенін түсінеді.
Сабақта қолданылатын материалдар:
Интербелсенді тақта, бейнероликтер,
флипчарт, стикер, маркер, бағалау парақтары, А4 парақтары
Сабақ барысындағы коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
І. Жағымды психологиялық ахуал туғызу
3 мин
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
Сергіту сәті
Сергіту сәтін орындайды, жақсы көңіл-күймен сабаққа ынталанады
Топқа бөлінуді ұйымдастыру
3 мин
Түстер арқылы (қою-ашық)
Қатысушы мұғалімдер 2 топқа бөлініп, орындарына жайғасады.
Атжалман видеоролигін көрсету
5 мин
-Бейнежазбаның негізгі идеясы қандай?
-Сабақ не туралы болады деп ойлайсыздар?
Сұрақтарға жауап береді
ІІ. <<Ой қозғау>>
1 Егіздердің бір-бірімен сөйлесулерін көрсету
(5 мин)
- Сәбилер бір-бірін түсінді ме?
-Түсінуге қандай әрекет жасады?
-Бейнежазбаның негізгі идеясы қандай?
Бейнежазбалны көреді, ойларын дәлелдейді.
2 <<Диалог>> тренингі.
5 мин
Үш жағдайда бір-бірімен әңгіме айтып көруді ұсыну. Тренингтің соңында қай жағдайда әңгімелескен ыңғайлы екенін айту
Бірінші жағдай бір-біріне теріс қарап тұрып әңгімелесу, екінші жағдай бірі төмен, екіншісі жоғарыдан, үшінші жағдай бетпе бет.
ІІІ Диалогтың үш түрі
сұрақтардың дәрежелерімен таныстыру
10 мин
.Power Point презентациясын ұсынады.
Жаңа материалды тыңдайды.
(Бас бармақ арқылы бағалау)
Мультфильмінен үзіндіні көрсету
(10 мин)
- Осы бейнеролик үлгісінде диалог дайындаңыз
1 т Әңгіме - дебат
2 т Куммулятивтік -әңгіме
3т Зерттеушілік әңгіме
Диалогтін 3 түрі бойынша диалог құру
Жұптық жұмыс
(Смайликтер арқылы бағалау)
Жасырын бейне
10 мин
<<Мен кіммің?>>
Бір-біріне сұрақ қойып, диалогқа түседі, өзінің кім екенің анықтайды.
(А Ә Б В карточкалары арқылы бағалау)
Сергіту сәті
Түстер терапиясы
Өздері таңдаған түстер арқылы мінездеме алады
VІ. Қорытындылау
Ақылдың 6 қалпағы>> Диалогтік оқыту әдісі тиімді ме?>>
Жұптық жұмыс
Бағалау
Стикерлер арқылы бүгінгі сабақты бағалау
Берілген бағанға өз стикерлерін жапсырады
VІII. Рефлексия
<<Интервью алу>>
(5 мин)
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін кері байланысты интервью алу парақтарын таратып ұйымдастырады.
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын интервью парағына жазып тапсырады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz