1837-1847 жылдардағы кенесары қасымұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс

Мұғалімнің аты-жөні:
Есмакаева Гульмира Болатовна
Мұғалімнің аты-жөні:: Күні:
Есмакаева Гульмира Болатовна: . . . 02. 2015 жыл
Мұғалімнің аты-жөні:: Сабақтың тақырыбы:
Есмакаева Гульмира Болатовна: 1837-1847 жылдардағы Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс
Мұғалімнің аты-жөні:: Сабақтың түрі:
Есмакаева Гульмира Болатовна: Аралас сабақ
Мұғалімнің аты-жөні:: Жалпы мақсаты:
Есмакаева Гульмира Болатовна: 1837-1847 жылдардағы ұлт-азаттық қозғалыстың мәні мен маңызы туралы білім беру, оқушылардың білімдерін дамыта отырып, шығармашылық қабілеттерін ашу, жерімізді қорғаған батырлар мен халықтың ерлік істерін дәріптеп, отансүйгіштікке тәрбиелеу.
Мұғалімнің аты-жөні:: Нәтиже:
Есмакаева Гульмира Болатовна:

Оқушылар біледі:

Ұлт-азаттық қозғалыстың орталықтарын (А) ;

Ұлт-азаттық қозғалыстың басшыларын (А) ;

1837-1847 ж. негізгі кезеңдерін (А) ;

Оқушылар істей алады:

Картадан ұлт-азаттық қозғалыстың негізгі орталықтарын және маңызды шайқас жерлерін көрсетеді (В) ;

«Кеңесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс» атты хронологиялық кестені жасай алады (В) ;

Жеңілу себептерін анықтай алады (В) ;

Қозғалыстың тарихи маңызын анықтай алады (В) ;

Кеңесары хандығының құрылымы мен ХVI-XVII ғас. Қазақ хандығын салыстыра алады (С) ;

Көтерілісшілер, патша әкімшілігі және жазалау отрядтарына өз көзқарасын білдіре алады (С)

Мұғалімнің аты-жөні:: Көрнекілік:
Есмакаева Гульмира Болатовна: Ресурстық парақтар, тақырыптық карталар, интерактивті тақта, бағалау парақтары.
Мұғалімнің аты-жөні:: Негізгі идея:
Есмакаева Гульмира Болатовна: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді қолдана отырып оқушылардың бір-біріне деген сыныптастарынан қолдау таба алатынына сенімділігін арттыру. Өз бетінше оқып үйренуге, өз пайымдауларын жасай алуға дағдыландыру. Өзін-өзі бағалануы.
Мұғалімнің аты-жөні:: Әдіс-тәсіл:
Есмакаева Гульмира Болатовна: Жеке, диалогтік оқытудағы топтық әңгіме, «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі, критерий арқылы өзін-өзі бағалау, «Бағдаршам» стратегиясы арқылы топтық өзара бағалау, рефлексия парағы.
Кезеңдері
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Бағалау
Ресурс, құрал-жабдықтар
Кезеңдері: 1. Ұйымдастыру кезеңі
Уақыты: 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: 1. Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу
Оқушылардың іс-әрекеті: 1. Кезекшілер
Бағалау:
Ресурс, құрал-жабдықтар:
Кезеңдері: 2. Психологиялық ахуал
Уақыты: 2. Көңіл күйді смайликтер арқылы көрсетеді, бағалаушыларды тағайындау
Кезеңдері: 2. Үй тапсырмасын тексеру “Қызығушылықты ояту”
Уақыты: 8 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: №1 тапсырма . Сөйлемге қажетті сөзді тауып қой(А) ;
Оқушылардың іс-әрекеті: Тапсырманы орындайды
Бағалау: Қосымша №1
Ресурс, құрал-жабдықтар: Тапсырмасы бар парақшалар, АКТ, бағалау парақшасы
Кезеңдері: №2 тапсырма. Оқиғалардың хронологиялық ретін орналастыр(В) ;
Уақыты: Тапсырманы орындайды
Кезеңдері: №3 тапсырма . Сәйкестендіру (С) ;
Уақыты: Тапсырманы орындайды
Кезеңдері: 3. Жаңа тақырыпқа өту кезеңі
Уақыты: 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Топқа бөлу. Қиындыларда Сырым Датұлы, Исатай Тайманұлы, Кеңесары Қасымұлы есімдері жазылады.

2. Адай күйін тыңдату. «Адай» күйінің авторы Құрманғазы Сағырбайұлы. Күй халықтың еркіндік жолындағы ерлік күреске толы ой-идеясын екпінді ұран түрінде беруге құрылған деп айта өту.

Оқушылардың іс-әрекеті:

1. Қиындылардағы есімдерді тандап, топқа бөлінеді.

2. Күйді тыңдайды, өз ойларын айтады

Бағалау:
Ресурс, құрал-жабдықтар: Қиындылар, АКТ
Кезеңдері: 3. Сабақтың мақсатын анықтауға шақырады
Уақыты: 3. Есімдерге қарап, кіммен әлі де таныс еместігін айтып, сабақтың мақсатына шығады
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Кезеңдері: 4. Жаңа сабақ
Уақыты: 22 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Деңгейлік тапсырмалар ұсынады.

1. «Кеңесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс» атты хронологиялық кестені құрастыру және сыныппен бөліседі

Оқушылардың іс-әрекеті: 1. Нәтижелерін ұсынады. (С деңгейіндегі оқушылар )
Бағалау: Сыныптастары «Сэндвич» арқылы бағалайды
Ресурс, құрал-жабдықтар: АКТ, постер, оқулық
Кезеңдері:

2.

Жоламан Тіленшіұлы және Кеңесары Қасымұлы басқарған көтерілістерді салыстыру

Уақыты: 2. Салыстырады және айырмашылықтарын көрсете алады. («В» және «С» деңгейіндегі оқушы)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Кері байланыс «Бағдаршам»
Оқушылардың іс-әрекеті: АКТ, постер, оқулық
Кезеңдері: 3. Генерал-губернаторға К. Қасымұлының жазған хатымен танысу
Уақыты:

Құжатпен жұмыс жасай отырып, сұрақтарға жауап береді. ( «А» деңгейіндегі оқушы құжатты оқып, не жайлы екенін айтады,

«В», «С» сұрақтарға жауап береді. )

Мұғалімнің іс-әрекеті: Кері байланыс «Бағдаршам»
Оқушылардың іс-әрекеті:

АКТ, оқулық

дәптер, құжаттар

Кезеңдері:

4. Топтастыру:

1топ: Жеңілу себептерін анықтайды

2топ: Қозғалыстың тарихи маңызын анықтайды

3топ: Кеңесары хандығының саясатын көрсетеді

Уақыты:

Оқушылар тапсырманы орындайды, постер жасайды және қорғайды.

Икімдеріне қарай оқушылар сурет салады, әдемі жазады, ойларын түйіндей алады,

қорытындыжасайалады

Мұғалімнің іс-әрекеті: Кері байланыс «Бағдаршам»
Оқушылардың іс-әрекеті:

АКТ, оқулық

дәптер құжаттар

постер

стикер

Кезеңдері: 5. Жаңа сабақты бекіту
Уақыты: 4 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Критерии бойынша өзін өзі бағалау парағын ұсынады

Қосымша №2

Оқушылардың іс-әрекеті: Жана материал бойынша қорытынды. 1-2 оқушы ауызша қорытынды жасайды
Бағалау: Қосымша №2
Ресурс, құрал-жабдықтар: Кесте
Кезеңдері: 6. Үй тапсырмасы
Уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Үйге тапсырма: «Тәуелсіздік-бабалар арманы» тақырыпта ой-толғау жазып келу
Оқушылардың іс-әрекеті: Үй тапсырмасын жазады
Бағалау:
Ресурс, құрал-жабдықтар: Дәптер, күнделік
Кезеңдері: 7. Қорытынды
Уақыты: 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Рефлексия.

- Қандай тапсырманы орындау қиындық туғызды?

- Түсініксіз мәселелер бар ма?

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQclOhhAODwssvSmEB4lzfj94bjeophf4VSxYu9A4PDQ4Cxa4NJEtIwb9ZO 2. Кері байланыс.

  • Әлі . . . дәмін татқым келеді;
  • Әлі де тоймадым, себебі. . ;
  • Барлық ұсынылған тағамдардан маған ұнағаны . . ;
  • . . . аса тойдым;
  • . . . қорыта алдым;
  • Егер . . . қоссаңыз жақсы болар еді.
Оқушылардың іс-әрекеті:

1-2 оқушы қорытынды жасайды

Барлық оқушылар кері байланысқа жауап береді

Бағалау:
Ресурс, құрал-жабдықтар: Стикерлер
Критерий
Дескриптор
Ұпай
Критерий:

1. Сөйлемге қажетті сөзді тауып қой.

2. Оқиғалардың хронологиялық ретін орналастыр

3. Сәйкестендіру

Дескриптор: Нақты деректер келтіре алады, ойы жүйелі.
Ұпай: 3
Критерий: Деректермен жұмыс жасай алады.
Дескриптор: 2
Критерий:

Деректер бар, толықтыру

ды қажет етеді

Дескриптор: 1

Қосымша №1 Үй тапсырмасын бағалау парағы

1837-1847жж көтеріліс туралы біледі

Көтерілісінің

маңыздылы ғын түсінеді

Көтерілістің шығу себебі мен жеңілу себебін түсінеді
Тарихи маңызын біледі
Патша өкіметінің отаршылдық саясатын талдайды
Кеңесары хандығының саяси жағдайын сипаттай алады

Оқиғаны баяндауда

деректі қолдана алады

: Жақсы білемін
1837-1847жж көтеріліс туралы біледі:
Көтерілісініңмаңыздылы ғын түсінеді:
Көтерілістің шығу себебі мен жеңілу себебін түсінеді:
Тарихи маңызын біледі:
Патша өкіметінің отаршылдық саясатын талдайды:
Кеңесары хандығының саяси жағдайын сипаттай алады:
Оқиғаны баяндаудадеректі қолдана алады:
: Орта деңгейде
1837-1847жж көтеріліс туралы біледі:
Көтерілісініңмаңыздылы ғын түсінеді:
Көтерілістің шығу себебі мен жеңілу себебін түсінеді:
Тарихи маңызын біледі:
Патша өкіметінің отаршылдық саясатын талдайды:
Кеңесары хандығының саяси жағдайын сипаттай алады:
Оқиғаны баяндаудадеректі қолдана алады:
: Қиындық тудырады
1837-1847жж көтеріліс туралы біледі:
Көтерілісініңмаңыздылы ғын түсінеді:
Көтерілістің шығу себебі мен жеңілу себебін түсінеді:
Тарихи маңызын біледі:
Патша өкіметінің отаршылдық саясатын талдайды:
Кеңесары хандығының саяси жағдайын сипаттай алады:
Оқиғаны баяндаудадеректі қолдана алады:

Қосымша №2 Өзін-өзі бағалау. Сабақты қорытындылау

Қосымша №1


Ұқсас жұмыстар
1837 - 1847 жылдардағы Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт - азаттық көтеріліс
Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық көтеріліс
Xix ғасырдағы тәуелсіздік үшін күрес. 5 сынып
837-1847 жылдардағы кенесары қасымұлы бастаған көтеріліс
Көтерілістің кезеңдері
1836-1838 жылдардағы И. Тайманұлы мен М. Өтемісұлы бастаған көтеріліс
Кенесары қасымұлы бастаған 1837-1847 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс жайлы ақпарат
1837 – 1847 жылдардағы кенесары қасымұлы бастаған көтерілістің жеңілу себептерімен тарихи маңызы
ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы қазақ халқының материалдық мәдениеті
1837-1847 жылдардағы Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық көтеріліс жайлы ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz