Сабақ жоспары :: Тарих
Файл қосу
1837-1847 жылдардағы кенесары қасымұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс
Мұғалімнің аты-жөні:
Есмакаева Гульмира Болатовна
Күні:
...02.2015 жыл
Сабақтың тақырыбы:
1837-1847 жылдардағы Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс
Сабақтың түрі:
Аралас сабақ
Жалпы мақсаты:
1837-1847 жылдардағы ұлт-азаттық қозғалыстың мәні мен маңызы туралы білім беру, оқушылардың білімдерін дамыта отырып, шығармашылық қабілеттерін ашу,жерімізді қорғаған батырлар мен халықтың ерлік істерін дәріптеп, отансүйгіштікке тәрбиелеу.
Нәтиже:
Оқушылар біледі:
Ұлт-азаттық қозғалыстың орталықтарын (А);
Ұлт-азаттық қозғалыстың басшыларын (А);
1837-1847 ж. негізгі кезеңдерін (А);
Оқушылар істей алады:
Картадан ұлт-азаттық қозғалыстың негізгі орталықтарын және маңызды шайқас жерлерін көрсетеді (В);
<<Кеңесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс>> атты хронологиялық кестені жасай алады (В);
Жеңілу себептерін анықтай алады (В);
Қозғалыстың тарихи маңызын анықтай алады (В);
Кеңесары хандығының құрылымы мен ХVI-XVII ғас. Қазақ хандығын салыстыра алады (С);
Көтерілісшілер, патша әкімшілігі және жазалау отрядтарына өз көзқарасын білдіре алады (С)
Көрнекілік:
Ресурстық парақтар, тақырыптық карталар, интерактивті тақта, бағалау парақтары.
Негізгі идея:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді қолдана отырып оқушылардың бір-біріне деген сыныптастарынан қолдау таба алатынына сенімділігін арттыру.Өз бетінше оқып үйренуге,өз пайымдауларын жасай алуға дағдыландыру. Өзін-өзі бағалануы.
Әдіс-тәсіл:
Жеке, диалогтік оқытудағы топтық әңгіме, <<Ойлан-жұптас-бөліс>> әдісі, критерий арқылы өзін-өзі бағалау, <<Бағдаршам>> стратегиясы арқылы топтық өзара бағалау, рефлексия парағы.
Кезеңдері
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Бағалау
Ресурс, құрал-жабдықтар
1.Ұйымдастыру кезеңі
3 мин
1.Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу
1.Кезекшілер сабақтажоқоқушылардыатайды
2.Психологиялық ахуал
2. Көңіл күйді смайликтер арқылы көрсетеді,бағалаушыларды тағайындау
2. Үй тапсырмасын тексеру "Қызығушылықты ояту"
8 мин
№1 тапсырма.Сөйлемге қажетті сөзді тауып қой(А);
Тапсырманы орындайды
Қосымша №1
Тапсырмасы бар парақшалар, АКТ, бағалау парақшасы
№2 тапсырма.Оқиғалардың хронологиялық ретін орналастыр(В);
Тапсырманы орындайды
№3 тапсырма. Сәйкестендіру (С);
Тапсырманы орындайды
3.Жаңа тақырыпқа өту кезеңі
3 мин
1.Топқа бөлу. Қиындыларда Сырым Датұлы, Исатай Тайманұлы, Кеңесары Қасымұлы есімдері жазылады.
2. Адай күйін тыңдату. <<Адай>> күйінің авторы Құрманғазы Сағырбайұлы. Күй халықтың еркіндік жолындағы ерлік күреске толы ой-идеясын екпінді ұран түрінде беруге құрылған деп айта өту.
1.Қиындылардағы есімдерді тандап, топқа бөлінеді.
2. Күйді тыңдайды, өз ойларын айтады
Қиындылар, АКТ
3.Сабақтың мақсатын анықтауға шақырады
3. Есімдерге қарап, кіммен әлі де таныс еместігін айтып, сабақтың мақсатына шығады
4.Жаңа сабақ
22 мин
Деңгейлік тапсырмалар ұсынады.
1. <<Кеңесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс>> атты хронологиялық кестені құрастыру және сыныппен бөліседі
1.Нәтижелерін ұсынады. (С деңгейіндегі оқушылар )
Сыныптастары <<Сэндвич>> арқылы бағалайды
АКТ, постер,оқулық
2.
Жоламан Тіленшіұлы және Кеңесары Қасымұлы басқарған көтерілістерді салыстыру
2.Салыстырады және айырмашылықтарын көрсете алады.(<<В>> және <<С>> деңгейіндегі оқушы)
Кері байланыс <<Бағдаршам>>
АКТ, постер,оқулық
3.Генерал-губернаторға К.Қасымұлының жазған хатымен танысу
Құжатпен жұмыс жасай отырып, сұрақтарға жауап береді.( <<А>> деңгейіндегі оқушы құжатты оқып, не жайлы екенін айтады,
<<В>>, <<С>> сұрақтарға жауап береді.)
Кері байланыс <<Бағдаршам>>
АКТ,оқулық
дәптер, құжаттар
4.Топтастыру:
1топ: Жеңілу себептерін анықтайды
2топ: Қозғалыстың тарихи маңызын анықтайды
3топ:Кеңесары хандығының саясатын көрсетеді
Оқушылар тапсырманы орындайды, постер жасайды және қорғайды.
Икімдеріне қарай оқушылар сурет салады, әдемі жазады,ойларын түйіндей алады,
қорытындыжасайалады
Кері байланыс <<Бағдаршам>>
АКТ,оқулық
дәптер құжаттар
постер
стикер
5.Жаңа сабақты бекіту
4 мин
Критерии бойынша өзін өзі бағалау парағын ұсынады
Қосымша №2
Жана материал бойынша қорытынды. 1-2 оқушы ауызша қорытынды жасайды
Қосымша №2
Кесте
6.Үй тапсырмасы
2 мин
Үйге тапсырма: <<Тәуелсіздік-бабалар арманы>> тақырыпта ой-толғау жазып келу
Үй тапсырмасын жазады
Дәптер,күнделік
7.Қорытынды
3 мин
1.Рефлексия.
- Қандай тапсырманы орындау қиындық туғызды?
- Түсініксіз мәселелер бар ма?
1308103454402. Кері байланыс.
* Әлі ... дәмін татқым келеді;
* Әлі де тоймадым, себебі..;
* Барлық ұсынылған тағамдардан маған ұнағаны ..;
* ... аса тойдым;
* .... қорыта алдым;
* Егер... қоссаңыз жақсы болар еді.
1-2 оқушы қорытынды жасайды
Барлық оқушылар кері байланысқа жауап береді
Стикерлер
Критерий
Дескриптор
Ұпай
1.Сөйлемге қажетті сөзді тауып қой.
2.Оқиғалардың хронологиялық ретін орналастыр
3. Сәйкестендіру
Нақты деректер келтіре алады, ойы жүйелі.
3
Деректермен жұмыс жасай алады.
2
Деректер бар, толықтыру
ды қажет етеді
1
Қосымша №1 Үй тапсырмасын бағалау парағы
1837-1847жж көтеріліс туралы біледі
Көтерілісінің
маңыздылы ғын түсінеді
Көтерілістің шығу себебі мен жеңілу себебін түсінеді
Тарихи маңызын біледі
Патша өкіметінің отаршылдық саясатын талдайды
Кеңесары хандығының саяси жағдайын сипаттай алады
Оқиғаны баяндауда
деректі қолдана алады
Жақсы білемін
Орта деңгейде
Қиындық тудырады
Қосымша №2 Өзін-өзі бағалау. Сабақты қорытындылау
Қосымша №1
№1 тапсырма.Сөйлемге қажетті сөзді тауып қой(А);
1. 1810 жылы патша үкіметі __________ шебін жасауға кіріст і.
2. Кіші жүздің ханы _____ _____ жаңа шекара шебі аймағындағы толқуды басуға дәрменсіз болды.
Жауабы 1.- Жаңаелек. 2 - Шерғазы Айшуақұлы .
№2 тапсырма.Оқиғалардың хронологиялық ретін орналастыр(В);
1. Табын руының батыры әрі биі Жоламан Тіленшіұлы Рессейге қарсы күреске басшылық етті.
2. Жаңаелек шебінің құрылуы.
3. <<Орынбор губерниясының қырғыз даласымен шекарасында жаңа шекара шебін құру>> туралы Ереже
Жауабы - 2,1,3
№3 тапсырма. Сәйкестендіру (С);
А. 1810-1822 жылдар
1.Жоламан Тіленшіұлы көтерілісі
2. Тама және табын рулары көшіп-қонып жүретін
В. 1822-1825 жылдар
3. 600 мың десятина жер патша үкіметіне берілді
4. қазақтар 4 млн десятина жерден айырылды
С. 1835 жыл
5.Императорское,Наследницкое,Константиновское,Николаевское,Михайловское бекіністері салынды
6. 195 сарбаз қаза тапты,125 адам тұтқынға алынды
Жауабы - А- 2,3: В-1,6. С-4,5:
Есмакаева Гульмира Болатовна
Күні:
...02.2015 жыл
Сабақтың тақырыбы:
1837-1847 жылдардағы Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс
Сабақтың түрі:
Аралас сабақ
Жалпы мақсаты:
1837-1847 жылдардағы ұлт-азаттық қозғалыстың мәні мен маңызы туралы білім беру, оқушылардың білімдерін дамыта отырып, шығармашылық қабілеттерін ашу,жерімізді қорғаған батырлар мен халықтың ерлік істерін дәріптеп, отансүйгіштікке тәрбиелеу.
Нәтиже:
Оқушылар біледі:
Ұлт-азаттық қозғалыстың орталықтарын (А);
Ұлт-азаттық қозғалыстың басшыларын (А);
1837-1847 ж. негізгі кезеңдерін (А);
Оқушылар істей алады:
Картадан ұлт-азаттық қозғалыстың негізгі орталықтарын және маңызды шайқас жерлерін көрсетеді (В);
<<Кеңесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс>> атты хронологиялық кестені жасай алады (В);
Жеңілу себептерін анықтай алады (В);
Қозғалыстың тарихи маңызын анықтай алады (В);
Кеңесары хандығының құрылымы мен ХVI-XVII ғас. Қазақ хандығын салыстыра алады (С);
Көтерілісшілер, патша әкімшілігі және жазалау отрядтарына өз көзқарасын білдіре алады (С)
Көрнекілік:
Ресурстық парақтар, тақырыптық карталар, интерактивті тақта, бағалау парақтары.
Негізгі идея:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді қолдана отырып оқушылардың бір-біріне деген сыныптастарынан қолдау таба алатынына сенімділігін арттыру.Өз бетінше оқып үйренуге,өз пайымдауларын жасай алуға дағдыландыру. Өзін-өзі бағалануы.
Әдіс-тәсіл:
Жеке, диалогтік оқытудағы топтық әңгіме, <<Ойлан-жұптас-бөліс>> әдісі, критерий арқылы өзін-өзі бағалау, <<Бағдаршам>> стратегиясы арқылы топтық өзара бағалау, рефлексия парағы.
Кезеңдері
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Бағалау
Ресурс, құрал-жабдықтар
1.Ұйымдастыру кезеңі
3 мин
1.Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу
1.Кезекшілер сабақтажоқоқушылардыатайды
2.Психологиялық ахуал
2. Көңіл күйді смайликтер арқылы көрсетеді,бағалаушыларды тағайындау
2. Үй тапсырмасын тексеру "Қызығушылықты ояту"
8 мин
№1 тапсырма.Сөйлемге қажетті сөзді тауып қой(А);
Тапсырманы орындайды
Қосымша №1
Тапсырмасы бар парақшалар, АКТ, бағалау парақшасы
№2 тапсырма.Оқиғалардың хронологиялық ретін орналастыр(В);
Тапсырманы орындайды
№3 тапсырма. Сәйкестендіру (С);
Тапсырманы орындайды
3.Жаңа тақырыпқа өту кезеңі
3 мин
1.Топқа бөлу. Қиындыларда Сырым Датұлы, Исатай Тайманұлы, Кеңесары Қасымұлы есімдері жазылады.
2. Адай күйін тыңдату. <<Адай>> күйінің авторы Құрманғазы Сағырбайұлы. Күй халықтың еркіндік жолындағы ерлік күреске толы ой-идеясын екпінді ұран түрінде беруге құрылған деп айта өту.
1.Қиындылардағы есімдерді тандап, топқа бөлінеді.
2. Күйді тыңдайды, өз ойларын айтады
Қиындылар, АКТ
3.Сабақтың мақсатын анықтауға шақырады
3. Есімдерге қарап, кіммен әлі де таныс еместігін айтып, сабақтың мақсатына шығады
4.Жаңа сабақ
22 мин
Деңгейлік тапсырмалар ұсынады.
1. <<Кеңесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс>> атты хронологиялық кестені құрастыру және сыныппен бөліседі
1.Нәтижелерін ұсынады. (С деңгейіндегі оқушылар )
Сыныптастары <<Сэндвич>> арқылы бағалайды
АКТ, постер,оқулық
2.
Жоламан Тіленшіұлы және Кеңесары Қасымұлы басқарған көтерілістерді салыстыру
2.Салыстырады және айырмашылықтарын көрсете алады.(<<В>> және <<С>> деңгейіндегі оқушы)
Кері байланыс <<Бағдаршам>>
АКТ, постер,оқулық
3.Генерал-губернаторға К.Қасымұлының жазған хатымен танысу
Құжатпен жұмыс жасай отырып, сұрақтарға жауап береді.( <<А>> деңгейіндегі оқушы құжатты оқып, не жайлы екенін айтады,
<<В>>, <<С>> сұрақтарға жауап береді.)
Кері байланыс <<Бағдаршам>>
АКТ,оқулық
дәптер, құжаттар
4.Топтастыру:
1топ: Жеңілу себептерін анықтайды
2топ: Қозғалыстың тарихи маңызын анықтайды
3топ:Кеңесары хандығының саясатын көрсетеді
Оқушылар тапсырманы орындайды, постер жасайды және қорғайды.
Икімдеріне қарай оқушылар сурет салады, әдемі жазады,ойларын түйіндей алады,
қорытындыжасайалады
Кері байланыс <<Бағдаршам>>
АКТ,оқулық
дәптер құжаттар
постер
стикер
5.Жаңа сабақты бекіту
4 мин
Критерии бойынша өзін өзі бағалау парағын ұсынады
Қосымша №2
Жана материал бойынша қорытынды. 1-2 оқушы ауызша қорытынды жасайды
Қосымша №2
Кесте
6.Үй тапсырмасы
2 мин
Үйге тапсырма: <<Тәуелсіздік-бабалар арманы>> тақырыпта ой-толғау жазып келу
Үй тапсырмасын жазады
Дәптер,күнделік
7.Қорытынды
3 мин
1.Рефлексия.
- Қандай тапсырманы орындау қиындық туғызды?
- Түсініксіз мәселелер бар ма?
1308103454402. Кері байланыс.
* Әлі ... дәмін татқым келеді;
* Әлі де тоймадым, себебі..;
* Барлық ұсынылған тағамдардан маған ұнағаны ..;
* ... аса тойдым;
* .... қорыта алдым;
* Егер... қоссаңыз жақсы болар еді.
1-2 оқушы қорытынды жасайды
Барлық оқушылар кері байланысқа жауап береді
Стикерлер
Критерий
Дескриптор
Ұпай
1.Сөйлемге қажетті сөзді тауып қой.
2.Оқиғалардың хронологиялық ретін орналастыр
3. Сәйкестендіру
Нақты деректер келтіре алады, ойы жүйелі.
3
Деректермен жұмыс жасай алады.
2
Деректер бар, толықтыру
ды қажет етеді
1
Қосымша №1 Үй тапсырмасын бағалау парағы
1837-1847жж көтеріліс туралы біледі
Көтерілісінің
маңыздылы ғын түсінеді
Көтерілістің шығу себебі мен жеңілу себебін түсінеді
Тарихи маңызын біледі
Патша өкіметінің отаршылдық саясатын талдайды
Кеңесары хандығының саяси жағдайын сипаттай алады
Оқиғаны баяндауда
деректі қолдана алады
Жақсы білемін
Орта деңгейде
Қиындық тудырады
Қосымша №2 Өзін-өзі бағалау. Сабақты қорытындылау
Қосымша №1
№1 тапсырма.Сөйлемге қажетті сөзді тауып қой(А);
1. 1810 жылы патша үкіметі __________ шебін жасауға кіріст і.
2. Кіші жүздің ханы _____ _____ жаңа шекара шебі аймағындағы толқуды басуға дәрменсіз болды.
Жауабы 1.- Жаңаелек. 2 - Шерғазы Айшуақұлы .
№2 тапсырма.Оқиғалардың хронологиялық ретін орналастыр(В);
1. Табын руының батыры әрі биі Жоламан Тіленшіұлы Рессейге қарсы күреске басшылық етті.
2. Жаңаелек шебінің құрылуы.
3. <<Орынбор губерниясының қырғыз даласымен шекарасында жаңа шекара шебін құру>> туралы Ереже
Жауабы - 2,1,3
№3 тапсырма. Сәйкестендіру (С);
А. 1810-1822 жылдар
1.Жоламан Тіленшіұлы көтерілісі
2. Тама және табын рулары көшіп-қонып жүретін
В. 1822-1825 жылдар
3. 600 мың десятина жер патша үкіметіне берілді
4. қазақтар 4 млн десятина жерден айырылды
С. 1835 жыл
5.Императорское,Наследницкое,Константиновское,Николаевское,Михайловское бекіністері салынды
6. 195 сарбаз қаза тапты,125 адам тұтқынға алынды
Жауабы - А- 2,3: В-1,6. С-4,5:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz