1837-1847 жылдардағы кенесары қасымұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс

Оқушылар біледі:
Ұлт-азаттық қозғалыстың орталықтарын (А) ;
Ұлт-азаттық қозғалыстың басшыларын (А) ;
1837-1847 ж. негізгі кезеңдерін (А) ;
Оқушылар істей алады:
Картадан ұлт-азаттық қозғалыстың негізгі орталықтарын және маңызды шайқас жерлерін көрсетеді (В) ;
«Кеңесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс» атты хронологиялық кестені жасай алады (В) ;
Жеңілу себептерін анықтай алады (В) ;
Қозғалыстың тарихи маңызын анықтай алады (В) ;
Кеңесары хандығының құрылымы мен ХVI-XVII ғас. Қазақ хандығын салыстыра алады (С) ;
Көтерілісшілер, патша әкімшілігі және жазалау отрядтарына өз көзқарасын білдіре алады (С)
1. Топқа бөлу. Қиындыларда Сырым Датұлы, Исатай Тайманұлы, Кеңесары Қасымұлы есімдері жазылады.
2. Адай күйін тыңдату. «Адай» күйінің авторы Құрманғазы Сағырбайұлы. Күй халықтың еркіндік жолындағы ерлік күреске толы ой-идеясын екпінді ұран түрінде беруге құрылған деп айта өту.
1. Қиындылардағы есімдерді тандап, топқа бөлінеді.
2. Күйді тыңдайды, өз ойларын айтады
Деңгейлік тапсырмалар ұсынады.
1. «Кеңесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс» атты хронологиялық кестені құрастыру және сыныппен бөліседі
2.
Жоламан Тіленшіұлы және Кеңесары Қасымұлы басқарған көтерілістерді салыстыру
Құжатпен жұмыс жасай отырып, сұрақтарға жауап береді. ( «А» деңгейіндегі оқушы құжатты оқып, не жайлы екенін айтады,
«В», «С» сұрақтарға жауап береді. )
АКТ, оқулық
дәптер, құжаттар
4. Топтастыру:
1топ: Жеңілу себептерін анықтайды
2топ: Қозғалыстың тарихи маңызын анықтайды
3топ: Кеңесары хандығының саясатын көрсетеді
Оқушылар тапсырманы орындайды, постер жасайды және қорғайды.
Икімдеріне қарай оқушылар сурет салады, әдемі жазады, ойларын түйіндей алады,
қорытындыжасайалады
АКТ, оқулық
дәптер құжаттар
постер
стикер
Критерии бойынша өзін өзі бағалау парағын ұсынады
Қосымша №2
1. Рефлексия.
- Қандай тапсырманы орындау қиындық туғызды?
- Түсініксіз мәселелер бар ма?
2. Кері байланыс.
- Әлі . . . дәмін татқым келеді;
- Әлі де тоймадым, себебі. . ;
- Барлық ұсынылған тағамдардан маған ұнағаны . . ;
- . . . аса тойдым;
- . . . қорыта алдым;
- Егер . . . қоссаңыз жақсы болар еді.
1-2 оқушы қорытынды жасайды
Барлық оқушылар кері байланысқа жауап береді
1. Сөйлемге қажетті сөзді тауып қой.
2. Оқиғалардың хронологиялық ретін орналастыр
3. Сәйкестендіру
Деректер бар, толықтыру
ды қажет етеді
Қосымша №1 Үй тапсырмасын бағалау парағы
Көтерілісінің
маңыздылы ғын түсінеді
Оқиғаны баяндауда
деректі қолдана алады
Қосымша №2 Өзін-өзі бағалау. Сабақты қорытындылау
Қосымша №1
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz