Ежелгі қытай мәдениеті. 6 сынып

№ 264 мектеп- лицей тарих пәні мұғалімі

Сейітова Гүлмира Жақсыбайқызы

Қызылорда қаласы

Тоқсан

2015 жыл

45 минут

Пәні: Ежелгі дүние тарихы

Сынып 6
Тоқсан: Сабақтың аты
2015 жыл: §. 22 Ежелгі Қытай мәдениеті
Тоқсан: Сілтеме
2015 жыл:

1. Ежелгі дүние тарихы оқыту әдістемесі 2012 жыл

2. Ежелгі дүние тарихы дидактикалық материалдар

3. Қазақстан тарихы әдістемелік журналы №2. 2014 жыл

Тоқсан: Жалпы мақсаты
2015 жыл:

1. Ежелгі Қытай данышпандары, ғылыми білімі мен өнер табыстары туралы мәлімет беру.

2. Қытайдың жазуы мен әдебиетінің ерекшеліктеріне тоқталу. 3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу

Тоқсан: Күтілетін нәтиже
2015 жыл:

1. Ежелгі Қытай данышпандары, ғылыми білімі мен өнер табыстары туралы мәлімет білетін болады.

2. Қытайдың жазуы мен әдебиетінің ерекшеліктерін түсінетін болады.

3. Топта бірлесіп жұмыс жасайды

Тоқсан: Негізгі идеялар
2015 жыл: Қытай мәдениеті ғылыми білімі мен өнері дамуында жаңалықтар ашу. Кун-Фуцзы (Конфуций) - ежелгі Қытай данышпаны. Сыма-Цянь-қытай тарихының атасы.
Тоқсан: Тапсырмалар
2015 жыл:

1. Сұрақтар қою техникасы

2. Топтық жұмыс(Мәтінмен жұмыс)

3. Жұптық жұмыс (Венн диаграммасы )

4. Жеке жұмыс ( ББҮ )

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары : (мұғалім және оқушы немен айналысады)

І. Ұйымдастыру

1. 1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу (1-минут) зейінін сабаққа аудару

1. 2. Топқа бөлу Кун-фуцзы (Конфуций), Сыма Цянь және жылнамашылар болып үш топқа бөлінеді, ( 2 -минут)

ІІ. Миға шабуыл (Сұрақтар қою техникасы) ; (2- минут)

Кезбе тілші топтарға бірнеше сұрақтар қояды.

1. Жібек маталардың ерекшеліктері неде ? «Ұлы жібек жолы» деп неге аталған ? Оның қандай тармақтары бар ? 2. Қытай билеушілері батысқа қарай басқыншылық жорықтарын не үшін жүргізді ? Қандай жерлерді басып алды ? 3. Еңбекші халық жағдайы неге нашарлады ? 4. «Қызыл қастылар» мен «сары орамалдылар » көтерлістері туралы не білесің ? (Стикер арқылы бағалау)

III-Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс) (12-минут)

Сіздің тобыңызда 5 рөлді: көшбасшы, баяндамашы, хатшы, уақытсақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:

Oқулықтағы кіріспе бөлімімен таныса отырып, үш топқа бөліп мәтінді оқып талқылайды.

Топтарда 5-рөлді анықтайды: көшбасшы, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушы. Әр топтың бақылаушысы соңында бағалау парағын жүргізеді (әр топқа 1 минут) .

1-топ. «Жазуы мен әдебиеті, Конфуций -ежелгі Қытай данышпаны» бөлімдерін оқу, талдау.

2-топ « Сыма Цянь-қытай тарихының атасы» бөлімін оқу, талдау

3-топ «Ғылыми білімі мен өнер табыстары» бөлімін оқу талдау, картамен жұмыс.

2 жұлдыз, бір тілек арқылы бағалау.

Бақылаушының бағалау парағы

Бағалау өлшемдері

Көш

басшы

Хатшы
Баяндамашы
Уақыт сақшысы
№: 1
Бағалау өлшемдері: Тақырыптың ашылуына үлес қосуы
Көшбасшы:
Хатшы:
Баяндамашы:
Уақыт сақшысы:
№: 2
Бағалау өлшемдері: Өз міндетін атқаруы
Көшбасшы:
Хатшы:
Баяндамашы:
Уақыт сақшысы:
№: 3
Бағалау өлшемдері: Құнды идеяның айтылуы
Көшбасшы:
Хатшы:
Баяндамашы:
Уақыт сақшысы:

Жұптық жұмыс (5 минут)

1-тапсырма: Ежелгі Үнді мәдениеті мен Ежелгі Қытай мәдениетін салыстырып сипаттау.

“Венн диаграммасы”

Ежелгі Үнді мәдениеті
Ұқсастығы
Ежелгі Қытай мәдениеті
Ежелгі Үнді мәдениеті: Ежелгі дүниедегі ән мен жырға өте бай елдердің бірі Үндістан. Ауыздан -ауызға таралып, ұрпақтан-ұрпаққа жетіп сақталған екі жыр әлемдік әдебиеттегі «Махабхарата» және «Рамаяна» деп аталатын ең үздік шығармалары бар.
Ұқсастығы:

Ән-өлеңдері де ақындары да көп болған. Патша билеген. Үндістаннан да, Қытайдан да шәй шыққан.

Иероглифтік жазуды қолданған.

Ежелгі Қытай мәдениеті: Қытайда өте ертеде иероглифтік жазу пайда болған. Қытай жазуы әлемдегі қиын және күрделі жазу. Соған қарамастан Қытайда б. з. б. I мыңжылдықтың бірінші жартысында-ақ кітаптар жазылған. Б. з. б. II ғасырда Қытайда қағаз пайда болды. Сөйтіп, әлемде бірінші рет қағазға жазу қалыптасты.

2-тапсырма : Мына тарихи даталардың оқиғаларын естеріңе түсіріп, жазыңдар.

2 минут

1. Б. з. б. 551 ж -

2. Б. з. б. 151 ж -

3. Б. з. б. 479 ж -

3-тапсырма :Жауаптарын сәйкестендіріңдер. 3 минут

Сұрақтары
Жауаптары
№: 1
Сұрақтары: Өте ертеде иероглифтік жазу қайда пайда болды ?
Жауаптары: Қытайда
№: 2
Сұрақтары: Кун-фуцзы (Кунфуций) қашан дүниеге келген ?
Жауаптары: Кун-фуцзы б. з. б. 551 жылы дүниеге келген.
№: 3
Сұрақтары: Сыма Цянь әкесінің өсиеті бойынша не жазуға кірісті ?
Жауаптары: Қытай елінің тарихын жазуға кірісті.
№: 4
Сұрақтары: Алғаш шайды қалай пайдаланған ?
Жауаптары: «Шай»сөзі қытайлықтардан шықты. Алғаш шайды сырқат адамның күш-қуатын сақтайтын дәрі ретінде пайдаланған. Кейіннен сусын ретінде қолданды. Сөйтіп, ол басқа елдерге де тарады.
№: 5.
Сұрақтары: Қытайлықтар ұсақ, жұмсартылған маталардың қалдықтарын неге айналдырған ?
Жауаптары: Арнайы пеште қайнатып, қоймалжың күйге келтіріп, одан соң қағазға айналдырған.

Шапалақпен бағалау

4-тапсырма :Төмендегі сөздер мен ұғымдардың мағынасын түсіндіріп беріңдер. 3 минут

1. Құбыланама - Қытайда әлемдегі ең алғашқы құбыланама ( компас) ойлап табылды. Ол өзі қазіргі қазіргі құбыланамаға ұқсамағанымен, сол дәуірдің өзінде дүниенің төрт бұрышын дәл бағдарлауға мүмкіндік береді. Әсіресе қытай теңізшілері осы құбыланама арқылы ашық теңізге шығып, Үндістан жеріне дейін бара алатын еді.

2. Сейсмограф - Ең ежелгі сейсмографты, яғни жердің сілкінісін алдын ала болжауға, жер сілкінген кезде оның қай жерде қаншалықты дәрежеде болғанын айқындауға мүмкіндік беретін аспапты да ойлап тапқан қытайлықтар болды.

3. Жұлдызнамашылар - Аспан денелерінің қозғалысын, орын ауыстыруын жете зерттеді. Соның нәтижесінде қытай жұлдызнамашылары әлемде бірінші болып жылдың ұзақтығын дәл есептеп шықты.

Смайликтер арқылы бағалау

5-тапсырма : Тарихи диктант. Сөйлемдерді толықтырыңдар. 2 минут

1. Ежелгі Қытайда ән-өлеңдері де, . . . (ақындары) да көп болған.

2. Солардың бірі б. з. б. II ғасырда өмір сүрген . . . (Сыма Сянжу ) атты ақын.

3. Қытайдың сонау ежелгі замандардағы . . . ( иероглифтік ) жазулары бүгінгі күнге дейін сақталған.

4. Сыма Цянь әкесі қайтыс болған соң, сарай . . . (тарихшысы ) болып тағайындалады.

5. « . . . »( Тарихи жазбаларда) қытай тарихының өте үлкен кезеңіндегі-екі жарым мың жылдағы оқиғалар баяндалады.

6-тапсырма :Өздеріңді тексеріңдер. 3 минут

Тест сұрақтары

1. ”Ұлы Қытай қорғаны” қай тайпалардан қорғану үшін салынған?

а) Үйсіндерден. в) Оғыздардан с) Қыпшақтардан д) Ғұндардан

2. Ежелгі ? а) Б. з. б. ІІмыңжылдық в) Б. з. б. ІІІмыңжылдық с) Б. з. б. І мыңжылдық д) Б. з. б. IVмыңжылдық

3. Ежелгі ? а) КішіАзияда в) БатысАзияда с) АлдыңғыАзияда д) ШығысАзияда

4. Ежелгі ?
а) Б. з. б. ІІІғасырда
в) Б. з. б. ІІғасырда
с) Б. з. б. І ғасырда
д) Б. з. б. IVғасырда

5. Ежелгі Қытайдағы ең алғашқы патшалық қалай аталды?
а) Ұжан
в) Цинь
с) Ле Бану
д) Үжау
6. Цинь патшалығы қанша әкімшілікке бөлінді?
а) 40
в) 20
с) 45
д) 36 7. Ежелгі Қытайда нешінші мыңжылдықтан бастап жібек өндіріле бастады?
а) Б. з. б. VI мыңжылдық
в) Б. з. б. Vмыңжылдық
с ) Б. з. б. ІII мыңжылдық
д) Б. з. б. II мыңжылдық


Ұқсас жұмыстар
Ежелгі Қытай мәдениеті
Ежелгі Қытайдың мәдениеті мен өнері
Пысықтау сабағының материалдары
Қытайдың сонау ежелгі замандардағы
Қытайда феодалдық құрлыстың орнауы
Қазақстан тарихынан тақырыптық-күнтізбелік жоспар
6-ші сыныптарға арналған тарих сабағына жоспар
тоқсан (18 сағат)
Грек мектептері
Түрік қағандары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz