There is a swimming pool next to my house. 5-сынып

I want to ……тіркесін үйрету
Сын тұрғысынан ойлай отырып, оқушылардың ағылшын тілінде транспорт туралы сөздік қорларын молайту.
Топпен жұмыс жасау арқылы белсенді оқушы болып қалыптасуын қамтамасыз ету.
- жаңа сөздермен танысу және оларды сөйлем ішінде қолдана білуге үйрету;
- оқушылардың уақытын тиімді пайдалануын дағдыландыру;
- оқушы бойында өз бетімен білім алу, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру.
Белсенді оқушы болып қалыптасуы қамтамасыз етіледі.
Транспортқа, елдерге байланысты жаңа сөздерді үйренеді.
Оқушылар іс-әрекеттер барысында бірін-бірі және өзін-өзі бағалау арқылы ізденімпаздыққа, жауапкершілікке үйренеді.
Ұйымдастыру
Кезеңі
2мин
Үй тапсырмасын тексеру
6мин
1. Ұйымдастыру кезеңі
Good morning, children!
How are you?
What day is it today?
What day is it today?
What was your homework for today?
To draw and say about My room
Қиықшалардан сурет құрастыру арқылы топқа бөлінуін сұрау (3 топ)
House - 1 топ
Country- 2 топ
Transport- 3 топ
What do you see?
New theme is ’’ There is a swimming pool next to my house ’’.
1. Мұғаліммен амандасады.
My room салған суреттері бойынша оқушылар сөйлейді
Қиықшалардан сурет құрастыру арқылы топтарға бөлінеді, сол арқылы өз эмблемаларын жасайды (3 топ)
Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқушылар жаңа тақырыпты анықтайды.
Негізгі бөлім
18мин
Сөздікпен жұмыс. (видео көрсетіледі)
- Car-
- Plane-
- Boat-
- Helicopter-
- Bus-
- Train-
- Bicycle-
Pacific ocean - Тынық мұхиты
Hollywood - Голливуд
British Museum- Британдық музей
castle - сарай
Where is it?
Work with dialogue
«Сен- маған, мен саған» әдісі бойынша
Do you want to go to France?
Yes, I do / No, I don’t
Do you want to go to Aral by bus?
Yes, I do /No, I don’t
“A field of wonder”Барабан арқылы таңдалған елге топ бойынша қысқаша әңгіме жазу тапсырылады.
Someday I want to go
I want to see
I want to visit
Game “Travelling” We’ll go countries by transport
Оқушылар транспорт туралы видео көріп, жаңа сөздерді қайталайды
Оқушылар қай жерде орналасқанын ауызша айтып шығады
Көліктің түрлері арқылы елдерге саяхат жасайды
Сергіту сәті
3мин
Қорытынды бөлім
2мин
Құпия зат стратегиясын қолдану.
Тақтада пайда болған транспорт суреттеріне оқушылар топ ішінде 3 сұрақ құрастырулары қажет.
Рефлексия
3мин
Топтың әр мүшесі рефлексия жасайды.
I know I have learnt I know
.
Смайликтерге постерлерді жапсырад
I know
I have learnt
I want to know
Бағалау
2мин
Формативті бағалау: топтық, өзара, жеке бағалау, мадақтау, сенім білдіру.
Ортақ бағалау парағы
Үй жұмысы
2мин
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz