Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Математика 1 сынып "кесінді. кесіндінің ұзындығын өлшеу. см
БЕКІТЕМІН: Күні: _____________
Оқу ісінің меңгерушісі: _______
Математика
1-сынып
Сабақ № 35
Сабақтың тақырыбы: Кесінді. Кесіндінің ұзындығын өлшеу (см)
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларға сызғыш пен қарындаштың көмегімен кесінді салуға үйрету.
2. Өз бетімен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру, есте сақтау қабілетін дамыту.
3. Зейінділікке, байқампаздыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: практикалық, көрнекілік
Сабақтың көрнекілігі: жалпы кластық топшама
Сабақтың барысы:
І. ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ
1. Сабаққа психологиялық дайындық
<<Шаттық шеңбер>>
Кел, бала, сабақ баста
Жаз, оқы, сөйле, тыңда
Айт, зертте, тексер, сұра
Шаршама да, дем алма
Математиканы үйренсең
Көп ұғарсың сен ертең
2. Ауызша жаттығу
Математикалық диктант
* Менің төрт алмам болды, оның біреуін досыма бердім. Менде қанша алма қалды? - 3
* Ағашты 4 торғай отыр. Оған тағы үш торғай келіп қонды. Барлығы неше торғай отыр? - 7
* Саматтың 5 шары болды. 2-уі жарылып қалды. Нешеу қалды? - 3
* Қорада бір сиыр және бір тауық бар. Барлығы неше аяқ бар? - 6
ІІ. МАҒЫНАНЫ ТАНУ
1.Жаңа сабақ
№ 1. Кесінділердің ұзындықтарын өлше.
Көк кесінді - 4 см
Жасыл кесінді - 6 см
№ 2. Сен кесінділердің ұзындығын өлшеу үшін сызғышты қолдана аласың. Енді кесінділер сызуды үйренеміз. Суретке мұқият қара.
2. Дәптермен жұмыс
№ 1. Қанша жүк және жеңіл машинасы болса, сонша дөңгелек сал. Барлығы неше машина?
4 жеңіл машина
3 жүк машина
3+4=7
№ 2.
1
4
4
1
7
2
2
7
3
5
5
3
№ 3. 2 см, 3 см, 5 см болатын кесінділер сал.
№ 4. Жазылмаған сандарды қойып жаз.
5+2>6 6-1>4 6-0>0
2+2<7 1+2<4 1-1<1
ІІІ. ТОЛҒАНЫС
* Шығармашылық тапсырма
* Үшбұрыштарға қарағанда қандай фигуралардың саны кем? Қандай фигуралар саны тең?
Бұрыштардың саны кем
Төртбұрыштардың саны кем
* Балалардың әрқайсысына өздерінің бас киімін табуға көмектес.
1 5+1
2 3+2
3 1+2
4 2-1
5 5-3
6 6-2
7 6+1
* Үйге тапсырма
2 см-ге тең қызыл кесінді, 3 см-ге тең көк кесінді және 4 см-ге тең жасыл кесінді сал.
* Бағалау, мадақтау
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
Сызғыштың көмегімен кесінді салып, оларды өлшеуді біледі.
* Сабақ аяқталды!
* Сау болыңыздар!
Оқу ісінің меңгерушісі: _______
Математика
1-сынып
Сабақ № 35
Сабақтың тақырыбы: Кесінді. Кесіндінің ұзындығын өлшеу (см)
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларға сызғыш пен қарындаштың көмегімен кесінді салуға үйрету.
2. Өз бетімен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру, есте сақтау қабілетін дамыту.
3. Зейінділікке, байқампаздыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: практикалық, көрнекілік
Сабақтың көрнекілігі: жалпы кластық топшама
Сабақтың барысы:
І. ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ
1. Сабаққа психологиялық дайындық
<<Шаттық шеңбер>>
Кел, бала, сабақ баста
Жаз, оқы, сөйле, тыңда
Айт, зертте, тексер, сұра
Шаршама да, дем алма
Математиканы үйренсең
Көп ұғарсың сен ертең
2. Ауызша жаттығу
Математикалық диктант
* Менің төрт алмам болды, оның біреуін досыма бердім. Менде қанша алма қалды? - 3
* Ағашты 4 торғай отыр. Оған тағы үш торғай келіп қонды. Барлығы неше торғай отыр? - 7
* Саматтың 5 шары болды. 2-уі жарылып қалды. Нешеу қалды? - 3
* Қорада бір сиыр және бір тауық бар. Барлығы неше аяқ бар? - 6
ІІ. МАҒЫНАНЫ ТАНУ
1.Жаңа сабақ
№ 1. Кесінділердің ұзындықтарын өлше.
Көк кесінді - 4 см
Жасыл кесінді - 6 см
№ 2. Сен кесінділердің ұзындығын өлшеу үшін сызғышты қолдана аласың. Енді кесінділер сызуды үйренеміз. Суретке мұқият қара.
2. Дәптермен жұмыс
№ 1. Қанша жүк және жеңіл машинасы болса, сонша дөңгелек сал. Барлығы неше машина?
4 жеңіл машина
3 жүк машина
3+4=7
№ 2.
1
4
4
1
7
2
2
7
3
5
5
3
№ 3. 2 см, 3 см, 5 см болатын кесінділер сал.
№ 4. Жазылмаған сандарды қойып жаз.
5+2>6 6-1>4 6-0>0
2+2<7 1+2<4 1-1<1
ІІІ. ТОЛҒАНЫС
* Шығармашылық тапсырма
* Үшбұрыштарға қарағанда қандай фигуралардың саны кем? Қандай фигуралар саны тең?
Бұрыштардың саны кем
Төртбұрыштардың саны кем
* Балалардың әрқайсысына өздерінің бас киімін табуға көмектес.
1 5+1
2 3+2
3 1+2
4 2-1
5 5-3
6 6-2
7 6+1
* Үйге тапсырма
2 см-ге тең қызыл кесінді, 3 см-ге тең көк кесінді және 4 см-ге тең жасыл кесінді сал.
* Бағалау, мадақтау
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
Сызғыштың көмегімен кесінді салып, оларды өлшеуді біледі.
* Сабақ аяқталды!
* Сау болыңыздар!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz