Ақ шаш

ана тілі

Сабақтың тақырыбы
Ақ шаш . В. Сухомлинский (орыс жазушысы)
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың жалпы мақсаты
Ақ шаш .В. Сухомлинский (орыс жазушысы): Оқушылардың мәтінді және «Ана» өлеңін түсініп оқып, негізгі ой түйінін таба білуге үйрету; оқу дағдысын қалыптастыру, түсінгендерін қысқа әрі нақты әңгімелей білуге дағдыландыру; сөздік қорын, тіл байлығын дамыта отырып, мейрімділікке, ананы сыйлауға тәрбиелеу.
Сабақтың тақырыбы: Әдіс-тәсілдер
Ақ шаш .В. Сухомлинский (орыс жазушысы): АКТ-ны пайдалану, СТО, диалог, жеке жұмыс, топтық жұмыс
Сабақтың тақырыбы: Күтілетін нәтижесі
Ақ шаш .В. Сухомлинский (орыс жазушысы): Оқушылар сөйлем туралы өткенді қайталау туралы білімдерін толықтырады.
Уа-қыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Дерек көздер, көрнекілік-тер
№: 1
Уа-қыт: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру . Бала ақын нағашысының үйіне кімді ертіп апарды? Досы не істеді? Олар кімнен қорықты? Әжесінің мінезі қандай еді? Көзәйнекті сындырған кім еді, оны кім мойнына алды? Неге? Кім сыбыр етті, не деп? Балаларды жазалады ма? Неге жазаламады? Кім араша түсті?
Оқушының іс-әрекеті:

Табиғат - біздің анамыз,

Табиғатқа баламыз.

Табиғатты қорғайтын,

Біз әдепті баламыз.

Жер байлығы көп екен,

Меңгеруді қалайды.

Осының бәрін меңгертер,

Әдебиеттік оқу сабағы.

Дерек көздер, көрнекілік-тер: Мақал мәтел
№: 2
Уа-қыт: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Топқа бөлу

  1. Күз
  2. Қыс
  3. Көктем
  4. Жаз
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар жыл мезгілдеріне қарай суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлінеді
Дерек көздер, көрнекілік-тер:

Ел отан картиналары

суреттер

№: 3
Уа-қыт: 1 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Бүгінгі сабақтың критерийлерімен таныстыру

:
:
:
Оқушының іс-әрекеті:

Түрткі

болу

Дерек көздер, көрнекілік-тер:

Сынақтан

өткізу

Қайта

бағыттау

Ой толғау
Бағалау

Бағалау шкаласы

«5»- күн суреті

«4»- бұлт суреті

«3»- тамшы суреті

№:
Уа-қыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Дерек көздер, көрнекілік-тер:
№:
Уа-қыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
№: 4
Уа-қыт: 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

І. Білу

«Түрткі болу» әдісі

1. Сабақтың мақсатын, тақырыбын хабарлау. 2. Жаңа сабаққа даярлық. Сен анаңды абыржытасың ба? Сенің анаң қандай адам?

ІІ. Түсіну «Туған ел» топтастыру стратегиясы .

1. Сабақтың мақсатын, тақырыбын хабарлау.

2. Жаңа сабаққа даярлық. Қалай ойлайсың, нағыз адам қандай болу керек?

Оқушының іс-әрекеті:

Суреттегі табиғат құбылысындағы өзгерістер туралы айтады, сөйлем құрайды.

Жалпы сөйлем жайлы өз ойларын айтады

Дерек көздер, көрнекілік-тер: сурет
№: 5
Уа-қыт: 10 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

ІІІ. Қолдану

«Сынақтан өткізу» әдісі

Кітаппен жұмыс. Мәтінді түсініп оқу. Миша анасының басынан не тауып алды? Ол нешеу еді? Біраз күннен кейін ол нешеу болды? Анасы неге олай болды деп жауап берді? Миша неге үнсіз қалды?

Оқушының іс-әрекеті:

Топтық жұмыс

Топ мүшелері берілген тапсырмаларды орындайды, топтың пікірлерін ортаға салады.

Дерек көздер, көрнекілік-тер:

Плакат

Маркер

№: 6
Уа-қыт: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сергіту сәті
Оқушының іс-әрекеті: Бейнероликтегі би қимылдарын жасайды
Дерек көздер, көрнекілік-тер:
№: 7
Уа-қыт: 10 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

ІҮ. Түсіну

«Қайта бағыттау» әдісі

Мәтіннің негізгі ойы неде деп ойлайсың? «Ана» өлеңін мәнерлеп оқы. Қызыл түспен ерекшеленген сөзді теріп оқы. (Мәпелейсің. Айтқаныңды екі етпей, Ақ сүтіңді өтермін. Жан анам) . Осы сөздерді пайдаланып өз анаңа, апаңа, әжеңе ақ тілегіңді білдіріп хат жаз.

Оқушының іс-әрекеті:

Өз ойларын ортаға салады

Нелерден аулақ бол дейді?

Дерек көздер, көрнекілік-тер:
№: 8
Уа-қыт: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Ү. Жинақтау

«Ананың көңілі балада, баланың көңілі далада» мақалының мәтінге қатысты екенін әңгімелеп көр. 2. Екі шығарманы салыстыр. Қалай ойлайсың өлең мәтіндегі әңгімеге жауап болады ма?

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар бейнероликтен көрген көріністер жайлы өз ойларын ортаға салады
Дерек көздер, көрнекілік-тер: Сурет
№: 9
Уа-қыт: 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Ой қозғау

Бүгінгі сабақтан не білдік? Мәтін кім туралы екен? Неге анасының шашы ағарды деп ойлайсың? Сен анаңды осылай уайымдатасың ба?

Оқушының іс-әрекеті:

Жеке жұмыс

Оқушылар найзағай туралы өз түсініктерін айтады.

Дерек көздер, көрнекілік-тер:
№: 10
Уа

Ұқсас жұмыстар
Ағарған шаш
Шаш сәндерінің негізгі стильдері
<<бұрымды қыз>> байқауы
Бұрымды қыз жайлы ақпарат
Сайыс сабақ " бұрымды қыз"
<<сән мен сымбат әлемі>> сайысы
Оқушыларды бағалау, Өзіндік бағалау
Сабақ тақ
Ақ шаш В.А. Сухомлинский . Ана Ғали Орманов
Сұлулық сыры неде
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz