Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
"ескендір" поэмасы
|1 |Мұғалім |Батымбетов Р. |
| | |Кербұлақ ауданы, Қарашоқы орта мектебі |
|2 |Пәні, сыныбы, |Қазақ әдебиеті 9 «б» 11.02.2015ж. |
| |күні | |
|3 |Сабақтың |«Ескендір» поэмасы |
| |тақырыбы | |
|4 |Жалпы мақсаты |«Ескендір» поэмасының мазмұнына терең талдау жасау, |
| | |оқушылардың сөздік қорын байыту, ойлау, сөйлеу икем |
| | |дағдыларын дамыту, адамгершілікке, имандылыққа, |
| | |қайырымдылыққа тәрбиелеу. |
|5 |Сілтеме |Оқулық, арнайы әзірленген көмекші құралдар. |
|6 |Әдіс-тәсілі |Топтық оқыту, көшбасшылық, өзін-өзі бағалау. |
|7 |Сабақтың |Шығарма мазмұнын игеру | |
| |нәтижесі |барысында алған ғибраттарын| |
| | |күнделікті өмірде орнымен | |
| | |қолданады. | |
|8 |Іс-әрекет |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| |түрлері |1. Топқа бөлу. |1.Топта бірлесіп жұмыс |
| | |2.Тапсырма түрлерін дұрыс |жасау. |
| | |ұйымдастыру. |2.Берілген тапсырмаларды |
| | |3.Бастаушы, баяндаушы |түгелдей бірге орындау. |
| | |қызметін атқару. |3.Топтың басқа мүшелерін |
| | | |мұқият тыңдау, қажет |
| | | |кезінде өз ойын дәлелдей |
| | | |білу. |
|9 |Білу |Сұрақ – жауап, |1.Абай Құнанбаев қанша |
| | |(миға шабуыл) |поэма жазған? |
| | | |2.Ескендір Зұлқарнайын |
| | | |туралы тарихи |
| | | |мәліметтер бер. |
| | | |3.Низамидің |
| | | |«Ескендірнаме» |
| | | |дастанының қысқаша |
| | | |мазмұнын айт. |
|10 |Түсіну |1. Билік басына келген |Топтасып отырып жауабын |
| | |Ескендірдің алға қойған |табу. |
| | |мақсаты не еді және ол | |
| | |мақсатын қалай жүзеге | |
| | |асырады? | |
| | |2.Тәтті судың қандай | |
| | |қасиеті бар және ол | |
| | |қайдан ағып шығады екен? | |
| | |3. Алтын қақпа иелері | |
| | |Ескендірге берген | |
| | |сыйлықтың қандай | |
| | |қасиеті бар екен? | |
|11 |Қолдану |Ауызша талдау жасату, |1.Абай осы поэмада |
| | |дәптерге сабақ мазмұны |көтерілген мәселе |
| | |бойынша ойтүйін жазғызу. |арқылы оқырмандарына |
| | |«Ескендір» поэмасын |не айтқысы келді? |
| | |(үзіндісін) жатқа оқыту. |2.Осы мәселеге қатысты |
| | | |сенің жеке көзқарасың |
| | | |қандай? (дәптерге жазу) |
| | | |3. Поэмадан үйге берілген |
| | | |үзіндіні жатқа оқу. |
|12 |Жинақтау |* «Ескендір» поэмасының |Ескендірдің, Аристотельдің |
| |(синтез) |мазмұнына қысқаша шолу |бойындағы жақсы-жаман |
| | |жасаңдар. |қасиеттерге тоқталу |
| | |* Тарихта болған |(ауызша). |
| | |Ескендірдің өмір сүрген | |
| | |жылдарын есте ұстаңдар. | |
| | |*Абайдың үш поэма | |
| | |жазғанын есте ұстаңдар. | |
|13 |Үйге тапсырма |Абайдың қара сөздеріне |Абайдың бірінші қара сөзін|
| | |жалпы шолу. |мазмұндау. |
|14 |Бағалау |Формативті |«Жақсының жақсылығын айт, |
| | | |нұры тасысын» қолдау |
| | | |көрсету, мадақтау. |
|15 |Рефлексия |Стикер беру. |Кері байланыс жасау |
| | |Бүгін не білдім? | |
| | |Не білгім келеді! | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz