"натурал және бүтін көрсеткішті дәреже"- тарауына қайталау есептерін шығару

Сабақ тақырыбы: «Натурал және бүтін көрсеткішті дәрежелер» тарауына

есептер шығару.

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: «Натурал және бүтін көрсеткішті дәрежелер» тарауы бойынша алған білімдерін жалпылап, тиянақтау , қосымша мәліметтер беру.

Дамытушылық : Тиімді әдіс- тәсілдер арқылы оқушылардың ой- өрісін кеңейту, өздігінен жұмыс жасау, іздену, шығармашылық қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік : Оқушыларды нақтылыққа, ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиелеу.

Сабақтың типі : Білімді бекіту сабағы.

Сабақтың әдіс- тәсілдері : графикалық диктант, ауызша есептер шығару, өзіндік ізденіс (тарихи мағлұмат), деңгейлік тапсырмалар, шығармашылық тапсырмалар.

Көрнекілігі: карточкалар, нақыл сөз, кестелер.

Сабақтың барысы :

І. Ұйымдастыру кезеңі : (сәлемдесу, түгендеу, сабақ мақсатын оқушылармен анықтау, топ жетекшілерін сайлау: І топ: Анель, ІІ топ: Арман, ІІІ топ: Мақсұт) .

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: топ жетекшілері есеп береді № 112, 114, 142.

ІІІ. Өтілген материалдың игерілуін тексеру :

1. Графикалық диктант: иә- жоқ

- Негіздері бірдей дәрежелерді бөлгенде негізін өзгеріссіз қалдырып, бөлінгіштің дәреже көрсеткішін бөлгіштің дәреже көрсеткішіне қосамыз (азайтамыз)

- (а 3 ) 2 = а 5 тең (а 6 )

- (- 3х 2 у 8 ) 2 = 9х 4 у 16

- Дәрежені дәрежеге шығарғанда, негізін өзгертпей дәреже көрсеткіштері қосылады.

- 3 -5 ∙ 3 3 = тең ( )

- Бөлшекті дәрежеге шығарғанда, оның аламының да, бөлімінің де әрбір көбейткішін осы дәрежеге шығарады.

- (2999+ 3001) 0 = 6000 -ға тең?

- Негіздері бірдей дәрежелерді көбейткенде, олардың дәреже көрсеткіштерін қосып, негіздерін өзгеріссіз қалдырамыз .

- (-а) 10 ∙ а 5 ∙ (- а) 3 = а 18 (- а 18 )

2. Ауызша есептер шығару арқылы жасырылған сөйлемді тауып, мағынасын ашу:

6 х 2 ) 3 (Б) 1, 4с 4 ∙20с 10 (І) 5 в 5 ) 2 (Л) 8 (2с 3 ) 2 (І) (2а 2 х) 3 (М)

10 2 - 5 2 ( Қ) (А) (7-9) 5 ∙125 0 (З) х 12 ∙ (х 2 ) 3 (Ы)

3 а 3 ∙ (-ав 2 ) 4 ) х 5 :(х∙х 4 ) (А)

Б
Қ
Л
З
Н
Б: а 1 8 х 6
Қ: 75
Л: 10 в 10
З: -32
Н: 7 в 8
Б: Ы
Қ: І
Л: А
З: М
Н:
Б: Х 18
Қ: 28с 14
Л: 1
З: 6 х 3
Н:

«БІЛІМ- ҚАЗЫНА»

ІҮ. Тарихи деректерге шолу:

  1. Ұлы грек математигі Пифагор санның натурал көрсеткішті дәрежесін қандай да бір фигура түрінде көрсетуге болатындығын анықтаған.

2 2

•:

•:

•:

•:

3 2

•:

•:

•:

•:

•:

•:

•:

•:

•:

4 2

•:

•:

•:

•:

•:

•:

•:

•:

•:

•:

•:

•:

•:

•:

•:

•:

  1. Ағылшын математигі С. Стивин санды дәреже түрінде жазуды ойлап тапты: 3(3) + 5(2) - 4 . Қазіргі кездегі түрі:33+ 52- 4
  2. Дәрежені ең көп қолданатындар астрономдар. Олар әр қадамдарында алып сандармен кездеседі және олармен есептеулер жүргізеді. Мысалы: Андормеда тұмандығына дейінгі ара қашықтық 95 км, Күн массасы жуықтап алғанда 2 кг. Осындай алып сандарды жазу, есептеу қиындыққа соғады. Сондықтан санды стандарт түрде жазуды қолданады. км икг. Сонымен қатар дәрежені биологтар, химиктер де қолданады.
  3. Ертеде Ежелгі славяндықтар алып сандарды жаза білген, олардың арнайы атаулары болған:

«тысяща» = , «тьма» = , «легион» = ,

«леодр» = , «ворон» = , «колода» = .

Ү. Білімді бекіту:

1. Деңгейлік тапсырмалар:

І- деңгей: « 3 »

1. Өрнектің мәнін тап: 24 ·с -3 , мұндағы с = .

2. Амалды орында:

а) (х 7 ) 3 · х 12 ;
б) х -12 : х 3 ;
в) ( 3 х 6 ) 3 ;

3. k- ның қандай мәнінде теңдік дұрыс болады : 5 8 : 5 k = 5 4

ІІ деңгей: « 4 »

Есепте :

ІІІ деңгей: « 5 »

х-ті тап: х 2 6 2 9 = 2 17

2. Шығармашылық тапсырмалар :

1. Бос төркөздерді толтыр:

8 а 5 = 2а 3 (5а 2 в) 2 = 125 а 8 в 3

12 а 6 в 4 = 2, 4 а 8 в 5 3 ( ) 2 = 24 а 13

- а 7 в = 3а 10 в 15

5 тапсырма- “5” 4 тапсырма - “4” 3 тапсырма- “3”

ҮІ. Қорытындылау :

1. «Ой толғаныс»: Бүгінгі сабақтан не алдым?

Білемін: Білемін
Білдім: Білдім
Білгім келеді: Білгім келеді
Білемін:
Білдім:
Білгім келеді:

2. Өзара бағалау: Оқушылармен бірігіп оқушы білімін бағалау.

Бағалау парағы

Аты- жөні

№:
Қызмет түрі: Қызмет түрі
Бағалау: Бағалау
№: 1
Қызмет түрі: Графикалық диктант
Бағалау:
№: 2
Қызмет түрі: Ауызша жаттығулар
Бағалау:
№: 3
Қызмет түрі: Тарихи деректерге шолу
Бағалау:
№: 4
Қызмет түрі: Деңгейлік тапсырмалар
Бағалау:
№: 5
Қызмет түрі: Шығармашылық тапсырмалар
Бағалау:

3. Үй тапсырмасы: № 140, 145, 147


Ұқсас жұмыстар
Рационал бөлшектерді дәрежеге шығару
Көпмүшені бірмүшеге бөлу
Денгейлеп-саралап оқыту технологиясы
Натурал және бүтін көрсеткішті дәреже тарауы бойынша қайталау
Орта мерзімді жоспар. 7-сынып алгебра
Теңдеуге есептер шешу
Рационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін түсіндіру
Натурал және бүтін көрсеткішті дәреже. 7 сынып
Рационал көрсеткішті дәреже
Сағат саны
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz