Нөлмен аяқталатын сандарды көбейту

МАҢҒЫСТАУ ОБЛЫСЫ, АҚТАУ ҚАЛАСЫ

«Мектепке дейінгі шағын орталығы мен гимназия сыныптары бар»

№8 жалпы білім беру орта мектебі» ММ

Сыныбы: 2 «в» Пәні: Математика

Бастауыш сынып мұғалімі: Кожакова Анаргул Инадировна

Сабақтың тақырыбы
Нөлмен аяқталатын сандарды көбейту
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың жалпы мақсаты
Нөлмен аяқталатын сандарды көбейту: Көбейтіндіні нөлмен аяқталатын сандарды көбейту тәсілдеріне есептер шығару түсінігін қалыптастыру арқылы зерттеу, сараптау, қорытынды жасай білуге, үйрету, ойлау жүйесін, логикасын дамыту
Сабақтың тақырыбы: Әдіс-тәсілдер
Нөлмен аяқталатын сандарды көбейту: топтық жұмыс, қызығушылығын ояту, миға шабуыл, кестемен жұмыс, мағынаны тану, ой толғау, белгі бойынша іздеу, сынақтан өткізу
Сабақтың тақырыбы: Күтілетін нәтижесі
Нөлмен аяқталатын сандарды көбейту: Көбейтіндіні санға бөлу түсінігін қалыптастырады. Өз бетінше қорытынды жасай алады.
Уа-қыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Дерек көздер, көрнекілік-тер
№: 1
Уа-қыт: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

«Жылы жүрек-сәттілік, ізгілік тілегі»

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар шеңбер жасап бір-біріне гүл сыйлау арқылы жылы лебіздерін білдіреді
Дерек көздер, көрнекілік-тер: Гүлдер
№: 2
Уа-қыт: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Топқа бөлу

Оқушыларды құстың макеттері арқылы 4 топқа бөлу

Оқушының іс-әрекеті: Макетте оқушылардың есімдері жазылған. Оқушылар макетте жазылған есімдерінің бояуларына сәйкес топқа бөлінеді.
Дерек көздер, көрнекілік-тер: Көгершіндердің макеттері
№: 3
Уа-қыт: 1 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Бүгінгі сабақтың критерийлерімен таныстыру

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Оқушының іс-әрекеті: Қызығушылығын ояту
Дерек көздер, көрнекілік-тер: Миға шабуыл
Мағынаны тану
Ой толғау
Белгі бойынша іздеу
Сынақтан өткізу
1 ұпай
4 ұпай
1 ұпай
3 ұпай
5 ұпай
2 ұпай

Бағалау шкаласы

«5»- 15 ұпай

«4»- 10 ұпай

«3»- 5 ұпай

№:
Уа-қыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Дерек көздер, көрнекілік-тер:
№:
Уа-қыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Дерек көздер, көрнекілік-тер:
№:
Уа-қыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
№: 4
Уа-қыт: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

І. Білу

Қызығушылықты ояту.

Венн диаграммасы

Нөлмен аяқталатын сандарды көбейтуге Венн диаграммасын құру

Оқушының іс-әрекеті: Венн диаграммасы арқылы оқушылар табиғи заттар мен жасанды заттардың айырмашылықтары мен ұқсастықтарын жазады
Дерек көздер, көрнекілік-тер: плакаттар
№: 5
Уа-қыт: 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

ІІ. Түсіну

Миға шабуыл

  1. Нөлмен аяқталатын сандарды көбейту тәсілдері деген не?
  2. Көбейту деп нені атайды?
  3. Бөлу деп нені атайды?
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Дерек көздер, көрнекілік-тер:
№: 6
Уа-қыт: 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

ІІІ. Қолдану

Мағынаны тану

Кестемен жұмыс

Есептер шығару № 1

Ауызша талдай отырып амалдарды үлгі бойынша орында

№ 2 Өрнектердің мәндерін үлгі бойынша тап?

№3 салыстыр

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар көбейтуді және бөлуді сәйкестендіреді
Дерек көздер, көрнекілік-тер: сызба
№: 7
Уа-қыт: 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

IV. Талдау

Ойтолғау

№5

100*5=500 грамм 5*10 =500 картоп

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, есептер шығаруқалай құралғаны жайлы айтады.
Дерек көздер, көрнекілік-тер:
№: 8
Уа-қыт: 10 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

VІІ. Жинақтау

«Белгі бойынша іздеу» жаттығуы

№6

50*10=500:5=100 маркер 100 тг тұрады.

№ 7 8*7=56+72=128+8+56=192 баарлығы 192 тг

Оқушының іс-әрекеті:

Жеке жұмыс

Әр оқушы көбейту мен бөлудің ұқсайтыны туралы өз ойларын қимылдар арқылы көрсетеді

Дерек көздер, көрнекілік-тер:
№: 9
Уа-қыт: 10 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

VІІІ. «Сынақтан өткізу» әдісі

№ 9 Қалдықтың дұрыс орындалғанын тексер

№10 тіктөртбұрыштың ауданы 40см кв:4=10

Р=10*4=40 см

Оқушының іс-әрекеті:

Топтық жұмыс

Оқушылар топ болып логикалық тапсырмаларды орындайды.

Дерек көздер, көрнекілік-тер:

Сурет

А4 парақшалары

№: 10
Уа-қыт: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

ІХ. Рефлексия.

Өткен сабаққа кері байланыс жасау

  1. Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?
  2. Бұл сабақта сен үшін не қиын болды?
  3. Бұл сен үшін неге қиын болды?
  4. Бұл қиындықты ненің көмегімен еңсердің?
Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар А4 парақшаларына сұрақтарға жауап жазады

Есептердің шешуін тауып, дәлелдейді.

Дерек көздер, көрнекілік-тер: А4 парақшалары
№: 11
Уа-қыт: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Х. Бағалау

Шаршы сыз және оны тең 8 үшбұрышқа бөл.

Оқушының іс-әрекеті: Сабақтың критерийлері арқылы балаларды әр топтың лидерлері бағалайды, сосын қорытынды баға шығарады
Дерек көздер, көрнекілік-тер: Бағалау парақшалары
№: 12
Уа-қыт: 1 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

ІХ. Үйге тапсырма.

«Не үйрендім? Нені үйренгім келеді?»

«Кесте» тақырыбы б\ша іздену

№4, 8 амалдарды орындау, теңдеуді шешу

Оқушының іс-әрекеті: Балалар стикерге бүгінгі сабақтан алған әсерін жазады. Оқушылар тақтадағы гүлдердің суреттері салынған плакатқа көбелек пішіндес стикерді жапсырады.
Дерек көздер, көрнекілік-тер: стикер

Ұқсас жұмыстар
Нөлмен аяқталатын сандарды көбейту және бөлу
Нольмен аяқталған санға көбейту және бөлу. бастауыш сынып
Нөлмен аяқталатын жазбаша бөлу тәсілдері
Мәндері бойынша санды өрнектерді салыстыру
Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша бөлу тәсілдері
Жұп цифрларды жаз
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту мен бөлудің жағдайлары
Кіріспе. Cан, санның түрлері, сандармен орындалатын амалдар
Орта мерзімді жоспар математика. 3 сынып
Қысқаша көбейту әдістері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz