Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Татлиқ вә аччиқ. 3-синип
күні
Сыныбы 3 а сынып
Сабақтың тақырыбы
<<Татлиқ вә аччиқ >>
Жалпы мақсаттар:
Топтық әңгіме арқылы <<Татлиқ вә аччиқ>>
ертегісінің идеясын білдіру және оқушылардың тіл байлығын молайту
Күтілетін оқу нәтижелері
-Ертегінің идеясын түсінеді;Оқушылар ертігіні топпен талқылай отырып түсінеді.Басқа елдің ертегісін оқу арқылы сыни көзқарасы қалыптасады;өз бетімен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады;өзінің ойнаған ролі туралы пікірін ашық айтады;АКТ арқылы берілген ертегіні салыстырады;өзіндік,өзара бағалау жүргізеді
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Блум таксономиясы;сто стратегиялары; визуалды деректер; зерттеушілік әңгіме;миға шабуыл; топтастыру стратегиясы, топтық әңгіме
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
ресурстар
Ұйымдастыру
Сабақты сыныпта жағымды атмосфера
қалыптасырудан бастадым.Шаттық шеңберін құрып бір-біріне жақсы тілектер айтуды ұсындым
Оқушылар шаттық шеңбер құрып бір-біріне жақсы тілектер айтады.
Интерактивті тақта
Топқа бөлу
Мазайка қурастыру, сұрақтарға жавап беру
Ертегінің сүреттері
Визуалды
Білу.
Өтілген сабақ бойынша сұрақтарға жауап алу
<<Миға шабуыл
1.Қорқмаңлар қол тутушуп маңайли
кимниң сөзи?
2.Хәп сән шумланларни!-дегән абзацни тепип оқуп бәр?
3.Патимә достлири билән нәгә барди?
4.Қизлар жодигәр момайдин қандақ
қутулди?
Оқушылар
<<Әқиллик Патимә>> ертегегі байланысты сұрақтарға жауаптарын айтады
Түсіну
Крыловтың <<Лиса и винаград>> ертегісінін
оқулықпен жұмыс
-Балалар бүгін біз өтетін ертегіні
көреік
Түлкі мен тиінді дауыстары
-
-Ендеше,осы ертегіні оқиық.
Балалар жауабы:
<<Түлкі мен тиін>>
Барлығы оқушылар ертегені оқиды.
қолдану
Жаңа сабақтың тапсырмалары
Ертегінің мазмұны
Сұрақ- жауап қағаздары.
Ролдіқ тапсырмалар
1топ ролдік тапсырманың сұрақтарын оқиды
2-топ жауаптарын табады
Мағынаны тану кезеңі
топтастыруы
Сергіту сәті
<<АЛДАР көсе>>видеоролигі
Оқушылар көреді
Талдау
жинақтау
Топтық жұмыс.
1-топ
Берілген сүреттерді топтастыру арқылы ертегідегі кейіпкерлердің суреттерін жійнау
Постермен жұмыс жасау ұсынылады
Оқушылардың әр тобына тапсырмалар беріледі.Ертегінің кейіпкерлері.
Менің кейіпкерім
Мағынаны тану кезеңі
RAFT стратегиясы
Эссе
Кері байланыс
<<Бүгінгі сабақ маған ұнады ма?>> сұрағы арқылы кері байланыс жасау
<<Бүгінгі сабақ маған ұнады ма?>> сұраққа оқушылар
стикерлерге өз ойларын жазады
Бағалау
Формативті бағалау жүргізеді
Өзін-өзі бағалайды
Бағдаршам арқылы
<<Екі жұлдыз, бір тілек>> арқылы
Үйге тапсырма
Сыныбы 3 а сынып
Сабақтың тақырыбы
<<Татлиқ вә аччиқ >>
Жалпы мақсаттар:
Топтық әңгіме арқылы <<Татлиқ вә аччиқ>>
ертегісінің идеясын білдіру және оқушылардың тіл байлығын молайту
Күтілетін оқу нәтижелері
-Ертегінің идеясын түсінеді;Оқушылар ертігіні топпен талқылай отырып түсінеді.Басқа елдің ертегісін оқу арқылы сыни көзқарасы қалыптасады;өз бетімен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады;өзінің ойнаған ролі туралы пікірін ашық айтады;АКТ арқылы берілген ертегіні салыстырады;өзіндік,өзара бағалау жүргізеді
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Блум таксономиясы;сто стратегиялары; визуалды деректер; зерттеушілік әңгіме;миға шабуыл; топтастыру стратегиясы, топтық әңгіме
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
ресурстар
Ұйымдастыру
Сабақты сыныпта жағымды атмосфера
қалыптасырудан бастадым.Шаттық шеңберін құрып бір-біріне жақсы тілектер айтуды ұсындым
Оқушылар шаттық шеңбер құрып бір-біріне жақсы тілектер айтады.
Интерактивті тақта
Топқа бөлу
Мазайка қурастыру, сұрақтарға жавап беру
Ертегінің сүреттері
Визуалды
Білу.
Өтілген сабақ бойынша сұрақтарға жауап алу
<<Миға шабуыл
1.Қорқмаңлар қол тутушуп маңайли
кимниң сөзи?
2.Хәп сән шумланларни!-дегән абзацни тепип оқуп бәр?
3.Патимә достлири билән нәгә барди?
4.Қизлар жодигәр момайдин қандақ
қутулди?
Оқушылар
<<Әқиллик Патимә>> ертегегі байланысты сұрақтарға жауаптарын айтады
Түсіну
Крыловтың <<Лиса и винаград>> ертегісінін
оқулықпен жұмыс
-Балалар бүгін біз өтетін ертегіні
көреік
Түлкі мен тиінді дауыстары
-
-Ендеше,осы ертегіні оқиық.
Балалар жауабы:
<<Түлкі мен тиін>>
Барлығы оқушылар ертегені оқиды.
қолдану
Жаңа сабақтың тапсырмалары
Ертегінің мазмұны
Сұрақ- жауап қағаздары.
Ролдіқ тапсырмалар
1топ ролдік тапсырманың сұрақтарын оқиды
2-топ жауаптарын табады
Мағынаны тану кезеңі
топтастыруы
Сергіту сәті
<<АЛДАР көсе>>видеоролигі
Оқушылар көреді
Талдау
жинақтау
Топтық жұмыс.
1-топ
Берілген сүреттерді топтастыру арқылы ертегідегі кейіпкерлердің суреттерін жійнау
Постермен жұмыс жасау ұсынылады
Оқушылардың әр тобына тапсырмалар беріледі.Ертегінің кейіпкерлері.
Менің кейіпкерім
Мағынаны тану кезеңі
RAFT стратегиясы
Эссе
Кері байланыс
<<Бүгінгі сабақ маған ұнады ма?>> сұрағы арқылы кері байланыс жасау
<<Бүгінгі сабақ маған ұнады ма?>> сұраққа оқушылар
стикерлерге өз ойларын жазады
Бағалау
Формативті бағалау жүргізеді
Өзін-өзі бағалайды
Бағдаршам арқылы
<<Екі жұлдыз, бір тілек>> арқылы
Үйге тапсырма
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz