<<М.Мақатаев. Сүйемін, өскен Отаным>>

Қостанай облысы

Аманкелді ауданы

Ы. Алтынсарин атындағы жалпы білім беретін орта мектебі

Бастауыш сынып мұғалімі: Сандибекова Қалимаш Сабитбекқызы

Ана тілі 4- сынып

Тақырыбы: « М. Мақатаев. Сүйемін, өскен Отаным »

Мақсаты: 1. Қазақтың біртуар ақыны М. Мақатаев туралы, оның шығармасы туралы жалпы түсінік беру. Шығармадағы негізгі ойды анықтау.

2. Сөйлеу мәдениетін, сөздік қорларын, өлеңді мәнерлеп оқу, есте сақтау қабілеттерін, көркем жазуын, танымдық қабілеттерін дамыту.

3. Адамгершілікке, адалдыққа, елін, жерін сүюге, табиғатты қастерлеуге тәрбиелеу.

Әдісі: түсіндіру, баяндау, сұрақ-жауап.

Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, кесте, сызбалар, Венн диаграммасы, ассоциация, семантикалық карта.

Сабақтың түрі : сайыс сабақ

Сабақ барысы.

І. Ұйымдастыру кезеңі:

- Сабағымызға келгендер, сәлем бердік бәріңе!

- Ізгілікке сенгендер, сәлем бердік бәріңе!

- Өз бақытын өзгемен, тең бөлісіп көргендер

- Сәлем бердік бәріңе! (2 жол - 2 рет)

ІІ. Психологиялық дайындық.

Күндей жадырап,

Айдай арайлап,

Жұлдыздай жарқырап,

Судай таза көңілмен,

Бүгінгі сабағымызды бастаймыз.

«Ой қозғау» ойыны . Сабағымызды бастамас бұрын бүгінгі сайысқа қатысатын топтар атын тауып алайық.

1-топ аты: түбірі «тапты» деген сөзде, жұрнағы «басқыр» деген сөзде, жалғауы «балалар» деген сөзде кездеседі.

2-топ аты: түбірі «ойын» деген сөзде, жұрнағы «сыншыл» деген сөзде, жалғауы «қаздар» деген сөзде кездеседі.

3-топтың аты: : түбірі «қолөнер» деген сөзде, жұрнағы «аспаз» деген сөзде, жалғауы «қыздар» деген сөзде кездеседі.

Топтың атын анықтағаннан соң, үй тапсырмасы сұралады. Қасым Аманжолов «Туған жер» өлеңі сұралады.

Шумақ айтысы: әр топ өлең шумағын айтып, тоқтаған жерден келесі топ жалғастыру.

Бекіту: - Осы өлеңнен ақынның қандай көңіл-күйін көруге болады?

  • Туған жерге деген ризашылығын қандай шумақтан аңғаруға болады екен?
  • Осы өлеңдегі соңғы жолдардан не аңғаруға болады?
  • Қасым ақын туралы не білеміз?
  • Қасымның қандай шығармаларын білесіңдер?
  • Достар", "Туған жер", "Құрбыма", "Сауыншы жеңгейдің жыры", "Домбыра", "Май келді", "Күйім тасып барады, күйім тасып", «өзім туралы», "Нар тәуекел", "Бурабай толқындары", "Дауыл", "Көкшетау", "Орамал", "Сұлтанмахмұт туралы баллада", "Өз елім", "Ғашық едім қайтейін"
  • Қасым Аманжоловтың ескерткіші қайда орналасқан?
  • Қарағандыда.
  • Қасым Аманжоловтың шәкірті кім екен?
  • Ол балалар Мұқағали Мақатаев.

Бүгінгі сабақты бастамас бұрын мына сөзжұмбақты шешейік.

ІІІ. Жаңа сабақ.

Балалар, Отан, туған жер деген сөздерді қалай түсінеміз? (оқушылардың пікірлерін тыңдау.

Отан, туған жер туралы қандай өлең-жырларын білеміз?

Бүгін біз сендермен Мұқағали Мақатаевтың «Сүйемін, өсен Отаным» деген өлеңімен танысамыз. Мұқағали Мақатаев туралы слайд, өмірімен таныстыру.

Мұқағали туралы оқушылардың не білетіндерін сұрау.

Өлеңге оралу.

Бұл - әдеби шығарма. Әдеби шығарма дегеніміз- белгілі бір дәуірдегі қоғамдық шындықтың сәулесі.

Жанр түрі: өлең, яғни поэзия. Себебі белгілі бір өлшеммен алынған қиыстырып ұйлесімді ырғақпен ұйқасып келетін өрнекті сөз жүйесі.

Идеясы: туған Отанды, оның сұлу табиғатын жырлау.

Бұл өлең негізінде 16 шумақтан тұрады. Ал бізге 8 шумағы берілген. Шумақ дегеніміз аяқталған ойды білдіреді.

Бұл өлең қара өлең ұйқасымен берілген (АБАБ)

Ұйқас - соңғы сөздері бір-бірімен үндес, дыбыстары біреге жақын болуы. Бұл өлеңде кейіптеу бар. Өйткені табиғат құбылысын жандандырып, адамның көңіл-күйіндей қуантып, күлдіруді суреттеуді айтады. (бетті аймалап уілдеп)

Сөздік жұмысы Ескегін - желін, самалын.

Сұлаған - созылып жатқан

Сергіту сәті.

  • Екі көзің не үшін керек?
  • Жақсыларды көру үшін.
  • Екі қолың не үшін керек?
  • Елге көмек беру үшін.
  • Құлақ деген не үшін керек?
  • Ақыл-кеңес тыңдау үшін.
  • Жүрек деген не үшін керек?
  • Жауларыңнан кыңбау үшін.
  • Тіл мен жағың не үшін керек?
  • Ақиқатты айту үшін?
  • Ал аяғың?
  • Шетте жүрсем, туған жерге қайту үшін.

Мәтінмен жұмыс.

Хормен оқыту. Әр топ жеке-жеке оқиды. Өлеңді талдау.

Үлгілік ағашын толтыру тақтада орындату.

Шығармашылық тапсырма: сурет, ассоцация құру, эссе жазу.

«Туған жер»

Бекіту.

Семантикалық карта Қ. Аманжолов «Туған жер» мен М. Мақатаев «Сүйемін, сені Отаным».

Қорытынды.

Он дегенім - Отаным

Тоғыз - туған топырағым,

Сегіз - сеңгір тауларым,

Жеті - жасыл бауларым,

Алты - алтын күн төккен нұр,

Бес - бұлағым мөп-мөлдір,

Төрт - туған ел дәулетті,

Үш - үйлерім сәулетті,

Екі - ата-анам өбектер,

Бір - бақытты бөбектер,

Аман болса, осылар,

Жасына жас қосылар,

Қадірімді дос ұғар,

Кезім болмас тосылар.

Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмысы

Сабақтың мақсаты : Балалардың игерген білім деңгейін анықтау, оқу материалын қалай меңгергендігін бақылау. Өзара кері есептер тобын шығару дағдыларын және ауызша, жазбаша есептеу дағдыларын дамту. Екі таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыру жайлы білімдерін бекіте түсу. Өзіндік жұмыс дағдысын дамыту. Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.

Сабақтың типі: Игерген білімді бақылау сабағы.

Әдіс-тәсілдері: Өзіндік жұмыс

Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.

ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.

Сабақ мақсатымен таныстыру.

Бақылау жұмысы

І нұсқа
ІІ нұсқа
І нұсқа:

1. 6 метр матаға 3000 теңге төленді. Осындай 8 метр матаға неше теңге төлейді?

6м-3000тг 3000:6=500

8м-?тг 500·8=4000тг Ж: 4000тг

ІІ нұсқа:

2. 8 жәшікте 64 кг алма бар. Ал 25 жәшікте неше килограмм алма болады?

8ж-64кг 64:8=8

25ж-?кг 25·8=200 Ж: 200кг алма

І нұсқа:

2. Марат 240 теңгеге кітап және 55 теңгеден 7 дәптер сатып алды. Марат барлығына неше теңге төледі. ?

Кітап-240тг 240+(55·7) =625

Дәптер- 7- 55тг Ж: 625тг төледі

Барлығы-?тг төледі

ІІ нұсқа:

2. Дүкенге 150 кг алма мен 25 килограмнан 9 қап алмұрт әкелді. Дүкенге барлығы неше килограмм жеміс әкелді?

Алма- 150кг 150+(25·9) =375

Алмұрт- 25кг- 9қап Ж: 375кг жеміс

Барлығы- ?кг жеміс

І нұсқа:

3. Амалдарды орында.

732×300=219600

654×800=523200

219600:300=732

(67000+35×300) :100=775

(360:40×60-240) ×2=600

ІІ нұсқа:

3. Амалдарды орында.

823×200=164600

928×700=649600

164600:200=823

(48000+570×400) :10=27600

480:40×3+350×506+200=177336

І нұсқа:

4. Теңдеуді шеш.

Х+150·3=1080

Х+450=1080

Х=1080-450

Х=630

630+150·3=1080

1080=1080

ІІ нұсқа:

4. Теңдеуді шеш.

Х-450:9=1004

Х-50=1004

Х=1004+50

Х=1054

1054-450:9=1004

1004=1004

І нұсқа:

5. Тік бұрышты столдың ұзындығы 90 метр‚ ал ені одан 3 есе қысқа. Периметрі мен ауданын тап.

Ұ-60м

Е-?3 есе қысқа 90:3=30

Р-? Р=90+30·2=240 Р=240cм

S-? S= 90·30=2700 S=2700cм²

ІІ нұсқа:

5. Тік төртбұрыш тәріздес спорт алаңының ені 40 метр‚ ал ұзындығы одан 4 есе ұзын. Алаңның периметрі мен ауданын тап.

Е-40м

Ұ-?4 есе ұзын 40·4=160

Р-? Р=40+160·2=400 Р=400cм

S-? S= 40·160=6400 S=6400cм²

Сабақты қорыту: Талқылау.

Оқушы білімі мен белсенділігін бағалау

Бақылау жұмысы

І- нұсқа

1. 6 метр матаға 3000 теңге төленді. Осындай 8 метр матаға неше теңге төлейді?
1.6 метр матаға 3000 теңге төленді. Осындай 8 метр матаға неше теңге төлейді?: 2. Марат 240 теңгеге кітап және 55 теңгеден 7 дәптер сатып алды. Марат барлығына неше теңге төледі. ?
1.6 метр матаға 3000 теңге төленді. Осындай 8 метр матаға неше теңге төлейді?:

3. Амалдарды орында.

732×300 654×800 219600:300

(67000+35×300) :100 (360:40×60-240) ×2

1.6 метр матаға 3000 теңге төленді. Осындай 8 метр матаға неше теңге төлейді?:

4. Теңдеуді шеш.

Х+150×3=1080

1.6 метр матаға 3000 теңге төленді. Осындай 8 метр матаға неше теңге төлейді?: 5. Тік бұрышты столдың ұзындығы 90 метр‚ ал ені одан 3 есе қысқа. Периметрі мен ауданын тап.

Бақылау жұмысы

ІІ- нұсқа

1. 8 жәшікте 64 кг алма бар. Ал 25 жәшікте неше килограмм алма болады?
1.8 жәшікте 64 кг алма бар. Ал 25 жәшікте неше килограмм алма болады?: 2 . Дүкенге 150 кг алма мен 25 килограмнан 9 қап алмұрт әкелді. Дүкенге барлығы неше килограмм жеміс әкелді?
1.8 жәшікте 64 кг алма бар. Ал 25 жәшікте неше килограмм алма болады?:

3. Амалдарды орында.

823×200 928×700 164600:200

(48000+570×400) :10 480:40×3+350×506+200

1.8 жәшікте 64 кг алма бар. Ал 25 жәшікте неше килограмм алма болады?:

4. Теңдеуді шеш.

Х-450:9=1004

1.8 жәшікте 64 кг алма бар. Ал 25 жәшікте неше килограмм алма болады?: 5. Тік төртбұрыш тәріздес спорт алаңының ені 40 метр‚ ал ұзындығы одан 4 есе ұзын. Алаңның периметрі мен ауданын тап.

Бақылау жұмысы

І- нұсқа

1. 6 метр матаға 3000 теңге төленді. Осындай 8 метр матаға неше теңге төлейді?
1.6 метр матаға 3000 теңге төленді. Осындай 8 метр матаға неше теңге төлейді?: 2. Марат 240 теңгеге кітап және 55 теңгеден 7 дәптер сатып алды. Марат барлығына неше теңге төледі. ?
1.6 метр матаға 3000 теңге төленді. Осындай 8 метр матаға неше теңге төлейді?:

3. Амалдарды орында.

732×300 654×800 219600:300

(67000+35×300) :100 (360:40×60-240) ×2

1.6 метр матаға 3000 теңге төленді. Осындай 8 метр матаға неше теңге төлейді?:

4. Теңдеуді шеш.

Х+150×3=1080

1.6 метр матаға 3000 теңге төленді. Осындай 8 метр матаға неше теңге төлейді?: 5. Тік бұрышты столдың ұзындығы 90 метр‚ ал ені одан 3 есе қысқа. Периметрі мен ауданын тап.

Бақылау жұмысы

І- нұсқа

1. 6 метр матаға 3000 теңге төленді. Осындай 8 метр матаға неше теңге төлейді?
1.6 метр матаға 3000 теңге төленді. Осындай 8 метр матаға неше теңге төлейді?: 2. Марат 240 теңгеге кітап және 55 теңгеден 7 дәптер сатып алды. Марат барлығына неше теңге төледі. ?
1.6 метр матаға 3000 теңге төленді. Осындай 8 метр матаға неше теңге төлейді?:

3. Амалдарды орында.

732×300 654×800 219600:300

(67000+35×300) :100 (360:40×60-240) ×2

1.6 метр матаға 3000 теңге төленді. Осындай 8 метр матаға неше теңге төлейді?:

4. Теңдеуді шеш.

Х+150×3=1080

1.6 метр матаға 3000 теңге төленді. Осындай 8 метр матаға неше теңге төлейді?: 5. Тік бұрышты столдың ұзындығы 90 метр‚ ал ені одан 3 есе қысқа. Периметрі мен ауданын тап.

Бақылау жұмысы

ІІ- нұсқа


Ұқсас жұмыстар
Сүйемін, өскен Отаным Мұқағали Мақатаев
Сүйемін, өскен Отаным
Таудағы көктем өлеңін жаттау
Менің Отаным - Қазақстан атты шығармашылық байқауға қош келдіңіздер
Мұғалім түсіндірмесі - Мұғалімнің кіріспе сөзі
"Сүйемін туған елімді дархан"
Тәрбие үрдісі
Менің Отаным - Қазақстан Кеңсің дала
Тәуелсіздік тұғырым
Соғыс зардаптары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz