Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Ә.тәжібаев
Бейсембаева Гульден Оразовна
Қарағанды облысы, Теміртау қаласы
Бірінші Теміртау Классикалық Лицейінің қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі.
Әбділдә Тәжібаев <<Толағай>>
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Әдеби ертегі туралы шолу жасау; аңыз мазмұнын меңгерту; ақынның сөз көркемдеуіш өнерін таныту.
Дамытушылық: Тану, түсіну, ойлану қабілеттерін; елестету және шығармашылық ізденістерін; бір әрекеттен екінші әрекетке жұмылдыру дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Отаншылдыққа, туған жерге деген сүйіспеншілікке, адамгершілікке, табиғат әсемдігін аялап, оған үлестерін қоса білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа материалды түсіндіру.
Сабақтың әдісі: шығарма көркемдігін ашатын ойын әдісі
Көрнекілігі:кітап, сурет, сауалдар жазылған карточкалар
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
-сәлемдесу
-сыныпты түгендеу
-оқушы назарларын сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау кезеңі
-Үйге қандай тапсырма берілді?
- Қазақ ертегілерінің қандай түрлері бар?
-Оларды атап мысал келтіріндер
-Әдеби ертегі дегеніміз не?
-Кімнің әдеби ертегісін үйде оқып, аударып келдіңдер?
ІІІ. Сабақтың мақсатын, барысын хабарлау кезеңі
Балалар, бүгін сабақта Ә. Тәжібаевтің <<Толағай>> атты ертегісін мазмұндаймыз, көркемдеуіш сөздерін тауып, шығарманың негізгі идеясын ашаттын боламыз.
VІ. Негізгі кезең
-Кәне енді біз <<Толағай>> ертегісін тізбектесе отырып мазмұндап шығайық.
Автордың көркемдік өнерін тану:
- Балалар, қазір біз ойын ойнай отырып, автордың көркемдеуіш құралдарын қалайша қолданғанын туып көрейік. Менің сұрақтарыма дұрыс жауап айтқандарға - <<оң +>>, ал қателескендерге <<теріс->> белгілерін қойып отырамын. Кім бір <<оң +>>, бір <<теріс->> алса, бірін-бірі жойып отырады. Ал ең кемі үш <<оң>> белгі алса, <<бестік>>, керісінше үш төмен <<теріс>> белгісін алса, <<екілік>> баға алатын болады.
-Кәне, <<оң>> нәтиже көбейтуге құштарлана кірісейік.
-Ал енді мен сендерге мынадай карточкаларды таратамын, қазір сендер мұндағы сауалдарға жауап бере отырып жұмыс істейтін боласыздар.
Сұрақтар:
* Қай сөздерден біз Айсулудың сұлу болғандығын көреміз?
* Толағайдың әдемі бала болып туғандығын автор қай сөздер арқылы көрсеткен?
* Толағайдың күшті, мықты болғандығын қай жерден байқадыңдар?
* Оның мерген болғанын қайдан білдіңдер?
* Ақын жаңбырдың жаумай қойғанын қай сөдермен көрсетті?
* Қай сөздер арқылы біз толағайдың өз жері , елі үшін қатты қайғырғанын көреміз?
* Тудың үлкен екендігін қайдан аңғардыңдар?
* Жаңбырдың қатты жауғанын көрсетіңдер.
* Қай жерде Толағай қатты шаршап, әлсізденгенін көрдік?
* Толағай өлімінен кейін халықтың қатты қайғырғанын автор қалай жеткізді?
* Анасының қайғыруын көрсетіңдер.
* Эпитеттер.
* Теңеулер.
V. Бекіту кезеңі
Сабақ кесте толтыру арқылы бекітіледі.
Ертегінің аты, авторы
Басты кейіпкері
Ертегі проблемасы
Проблеманың шешілуі
Негізгі идеясы
VІ.Сабақты қорытындылау кезеңі
- Ә. Тәжібаевтің <<Толағай>> ертегісі қандай шығарма түріне жатады?
-Жазушы өз шығармасында қандай көркемдеуіш құралдарын қолданған екен?
-Ал сендер өз туған жерлерін үшін қандай қызмет еттін боласыңдар?
VІІ.Үйге тапсырма беру кезеңі:
Отан туралы 10 мақал-мәтел жаттау, туған жер туралы шағын шығарма жазу.
VІІІ. Бағалау кезеңі.
Алдабаева А.
+
-
+
+
+
5
Дамирова Е.
-
-
+
-
+
3
Ерманов А.
+
-
-
+
+
4
Қарағанды облысы, Теміртау қаласы
Бірінші Теміртау Классикалық Лицейінің қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі.
Әбділдә Тәжібаев <<Толағай>>
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Әдеби ертегі туралы шолу жасау; аңыз мазмұнын меңгерту; ақынның сөз көркемдеуіш өнерін таныту.
Дамытушылық: Тану, түсіну, ойлану қабілеттерін; елестету және шығармашылық ізденістерін; бір әрекеттен екінші әрекетке жұмылдыру дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Отаншылдыққа, туған жерге деген сүйіспеншілікке, адамгершілікке, табиғат әсемдігін аялап, оған үлестерін қоса білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа материалды түсіндіру.
Сабақтың әдісі: шығарма көркемдігін ашатын ойын әдісі
Көрнекілігі:кітап, сурет, сауалдар жазылған карточкалар
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
-сәлемдесу
-сыныпты түгендеу
-оқушы назарларын сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау кезеңі
-Үйге қандай тапсырма берілді?
- Қазақ ертегілерінің қандай түрлері бар?
-Оларды атап мысал келтіріндер
-Әдеби ертегі дегеніміз не?
-Кімнің әдеби ертегісін үйде оқып, аударып келдіңдер?
ІІІ. Сабақтың мақсатын, барысын хабарлау кезеңі
Балалар, бүгін сабақта Ә. Тәжібаевтің <<Толағай>> атты ертегісін мазмұндаймыз, көркемдеуіш сөздерін тауып, шығарманың негізгі идеясын ашаттын боламыз.
VІ. Негізгі кезең
-Кәне енді біз <<Толағай>> ертегісін тізбектесе отырып мазмұндап шығайық.
Автордың көркемдік өнерін тану:
- Балалар, қазір біз ойын ойнай отырып, автордың көркемдеуіш құралдарын қалайша қолданғанын туып көрейік. Менің сұрақтарыма дұрыс жауап айтқандарға - <<оң +>>, ал қателескендерге <<теріс->> белгілерін қойып отырамын. Кім бір <<оң +>>, бір <<теріс->> алса, бірін-бірі жойып отырады. Ал ең кемі үш <<оң>> белгі алса, <<бестік>>, керісінше үш төмен <<теріс>> белгісін алса, <<екілік>> баға алатын болады.
-Кәне, <<оң>> нәтиже көбейтуге құштарлана кірісейік.
-Ал енді мен сендерге мынадай карточкаларды таратамын, қазір сендер мұндағы сауалдарға жауап бере отырып жұмыс істейтін боласыздар.
Сұрақтар:
* Қай сөздерден біз Айсулудың сұлу болғандығын көреміз?
* Толағайдың әдемі бала болып туғандығын автор қай сөздер арқылы көрсеткен?
* Толағайдың күшті, мықты болғандығын қай жерден байқадыңдар?
* Оның мерген болғанын қайдан білдіңдер?
* Ақын жаңбырдың жаумай қойғанын қай сөдермен көрсетті?
* Қай сөздер арқылы біз толағайдың өз жері , елі үшін қатты қайғырғанын көреміз?
* Тудың үлкен екендігін қайдан аңғардыңдар?
* Жаңбырдың қатты жауғанын көрсетіңдер.
* Қай жерде Толағай қатты шаршап, әлсізденгенін көрдік?
* Толағай өлімінен кейін халықтың қатты қайғырғанын автор қалай жеткізді?
* Анасының қайғыруын көрсетіңдер.
* Эпитеттер.
* Теңеулер.
V. Бекіту кезеңі
Сабақ кесте толтыру арқылы бекітіледі.
Ертегінің аты, авторы
Басты кейіпкері
Ертегі проблемасы
Проблеманың шешілуі
Негізгі идеясы
VІ.Сабақты қорытындылау кезеңі
- Ә. Тәжібаевтің <<Толағай>> ертегісі қандай шығарма түріне жатады?
-Жазушы өз шығармасында қандай көркемдеуіш құралдарын қолданған екен?
-Ал сендер өз туған жерлерін үшін қандай қызмет еттін боласыңдар?
VІІ.Үйге тапсырма беру кезеңі:
Отан туралы 10 мақал-мәтел жаттау, туған жер туралы шағын шығарма жазу.
VІІІ. Бағалау кезеңі.
Алдабаева А.
+
-
+
+
+
5
Дамирова Е.
-
-
+
-
+
3
Ерманов А.
+
-
-
+
+
4
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz