Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу. 6-сынып

Күні:
Сынып:
Пәні: математика
Сабақтың тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу (есептер шығару)
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік тақырыбына есептер шығару. Теориялық білімдерін жүйелеу, бекіту.
Дамытушылық: Есте сақтау қабілеттерін дамыту. Теориялық білімдерін практикада қолдана білуге дағдыландыру.
Тәрбиелік: Топпен жұмыс істеуге, өзгенің пікірін тыңдай білуге үйрету. Пәнге қызығушылығын арттыру.
Көрнекілік: Үлестірме материалдар.
Сабақтың типі:
Білімді бекіту
Сабақтың әдісі:
Топпен жұмыс
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылардың сабаққа әзірлігін тексеріп, топқа бөлемін.
II. Үй тапсырмасын тексеру
III. Қызығушылықты ояту
« Не білемін»
- Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік дегеніміз?
- Теңсіздікті шешу дегеніміз не?
- Мәндес теңсіздік дегеніміз не?
- Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу жолы?
- а=0 және в˂0 болса, теңсіздіктің шешімі қандай болады?
- а=0 және в˃0 болса, теңсіздіктің шешімі қандай?
III. Мағынаны ашу. Кубизм стратегиясы
А-деңгей
№1013
1) 3х-7˂х+1, 2) 2+х˃8-х, 3) 1-х≤2х-5, 4) 2х+1˃х+6, 5) 4х+2˃3х+1, 6) 6х+1˂2х+9,
3х-х˂1+7, х+х˃8-2, -х-2х≤-5-1, 2х-х˃6-1, 4х-3х˃1-2, 6х-2х˂9-1,
2х˂8, 2х˃6, -3х≤-6, х˃5. х˃-1. 4х˂8,
х˂4. х˃3. х≥2. Ж: (5; +∞) Ж:(-1; +∞) х˂2
Ж: (-∞; 4) Ж: (3; +∞) Ж: [2; +∞) Ж: (-∞; 2)
В-деңгей
№1022
1) х-тің қандай мәндерінде 7, 6+2х-(3х-6, 4) өрнегінің мәні оң сан болады?
7, 6+2х-(3х-6, 4) ˃0,
7, 6+2х-3х+6, 4˃0,
-х˃-14,
х˂14.
2) у-тің қандай мәндерінде у+2, 8+(9, 8-3у) өрнегінің мәні теріс сан болады?
у+2, 8+(9, 8-3у) ˂0,
у+2, 8+9, 8-3у˂0,
-2у˂-12, 6,
у˃6, 3.
3) х-тің қандай мәндерінде 6(х+1) -5х-3 өрнегінің мәні оң сан болады?
6(х+1) -5х-3˃0,
6х+6-5х-3˃0,
х˃-3.
4) у-тің қандай мәндерінде 5(у+2) +8+у өрнегінің мәні теріс сан болады?
5(у+2) +8+у˂0,
5у+10+8+у˂0,
4у˂-18,
у˂-4, 5.
IV. Ой толғаныс. Түртіп алу стратегиясы
Қатесін тап
№1023
1) 5у+9≤3-7у, 2) 3х+1≤4х-5, 3) 6-5у˃3у-2, 4) 3-7у˃5у-3,
5у-7у≤3-9, 3х-4х≤-5+1, 5у-3у˃-2-6, 7у-5у˃-3-3,
-2у≤-6, -х≤-4, 2у˃-8, 2у˃-6,
у≥3. х≤4. у˃-4. у˃-3.
Сәйкестендіру тесті:
Жауабы: 1-F, 2-D, 3-A, 4-B, 5-C, 6-E.
V. Үйге тапсырма: №1017, №1023(3, 6)
VI. Бағалау. Бағалау парағы бойынша топ басшылары өз тобындағы оқушыларды бағалайды.
VII. Қорытынды
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz