Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу. 6-сынып
Күні:
Сынып:
Пәні: математика
Сабақтың тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу (есептер шығару)
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік тақырыбына есептер шығару.Теориялық білімдерін жүйелеу, бекіту.
Дамытушылық:Есте сақтау қабілеттерін дамыту. Теориялық білімдерін практикада қолдана білуге дағдыландыру.
Тәрбиелік: Топпен жұмыс істеуге, өзгенің пікірін тыңдай білуге үйрету. Пәнге қызығушылығын арттыру.
Көрнекілік: Үлестірме материалдар.
Сабақтың типі: Білімді бекітуСабақтың әдісі: Топпен жұмыс
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылардың сабаққа әзірлігін тексеріп, топқа бөлемін.
II. Үй тапсырмасын тексеру
III. Қызығушылықты ояту
<< Не білемін>>
* Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік дегеніміз?
* Теңсіздікті шешу дегеніміз не?
* Мәндес теңсіздік дегеніміз не?
* Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу жолы?
* а=0 және в˂0 болса, теңсіздіктің шешімі қандай болады?
* а=0 және в˃0 болса, теңсіздіктің шешімі қандай?
III. Мағынаны ашу. Кубизм стратегиясы
А-деңгей
№1013
1)3х-7˂х+1, 2)2+х˃8-х, 3)1-х<=2х-5, 4)2х+1˃х+6, 5)4х+2˃3х+1, 6)6х+1˂2х+9,
3х-х˂1+7, х+х˃8-2, -х-2х<=-5-1, 2х-х˃6-1, 4х-3х˃1-2, 6х-2х˂9-1,
2х˂8, 2х˃6, -3х<=-6, х˃5. х˃-1. 4х˂8,
х˂4. х˃3. х>=2. Ж: (5;+infinity) Ж:(-1;+infinity) х˂2
Ж: (-infinity;4) Ж: (3;+infinity) Ж: [2;+infinity) Ж: (-infinity;2)
В-деңгей
№1022
1)х-тің қандай мәндерінде 7,6+2х-(3х-6,4) өрнегінің мәні оң сан болады?
7,6+2х-(3х-6,4)˃0,
7,6+2х-3х+6,4˃0,
-х˃-14,
х˂14.
2)у-тің қандай мәндерінде у+2,8+(9,8-3у) өрнегінің мәні теріс сан болады?
у+2,8+(9,8-3у)˂0,
у+2,8+9,8-3у˂0,
-2у˂-12,6,
у˃6,3.
3) х-тің қандай мәндерінде 6(х+1)-5х-3 өрнегінің мәні оң сан болады?
6(х+1)-5х-3˃0,
6х+6-5х-3˃0,
х˃-3.
4) у-тің қандай мәндерінде 5(у+2)+8+у өрнегінің мәні теріс сан болады?
5(у+2)+8+у˂0,
5у+10+8+у˂0,
4у˂-18,
у˂-4,5.
IV. Ой толғаныс. Түртіп алу стратегиясы
Қатесін тап
№1023
1)5у+9<=3-7у, 2)3х+1<=4х-5, 3)6-5у˃3у-2, 4)3-7у˃5у-3,
5у-7у<=3-9, 3х-4х<=-5+1, 5у-3у˃-2-6, 7у-5у˃-3-3,
-2у<=-6, -х<=-4, 2у˃-8, 2у˃-6,
у>=3. х<=4. у˃-4. у˃-3.
Сәйкестендіру тесті:
реті
Теңсіздік
белгіленуі
1
5(х-2)>=2х-1
A. х<=2
2
7х-8<=5х+2
B. х˃7
3
4(х-3)<=х-6
C. х˂-2
4
3+2(х-1)˃8+х
D. х<=5
5
2х+5˂х+3
E. х>=7
6
3х+4>=2х+11
F. х>=3
Жауабы: 1-F, 2-D, 3-A, 4-B, 5-C, 6-E.
V.Үйге тапсырма: №1017, №1023(3,6)
VI. Бағалау. Бағалау парағы бойынша топ басшылары өз тобындағы оқушыларды бағалайды.
VII. Қорытынды
Сынып:
Пәні: математика
Сабақтың тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу (есептер шығару)
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік тақырыбына есептер шығару.Теориялық білімдерін жүйелеу, бекіту.
Дамытушылық:Есте сақтау қабілеттерін дамыту. Теориялық білімдерін практикада қолдана білуге дағдыландыру.
Тәрбиелік: Топпен жұмыс істеуге, өзгенің пікірін тыңдай білуге үйрету. Пәнге қызығушылығын арттыру.
Көрнекілік: Үлестірме материалдар.
Сабақтың типі: Білімді бекітуСабақтың әдісі: Топпен жұмыс
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылардың сабаққа әзірлігін тексеріп, топқа бөлемін.
II. Үй тапсырмасын тексеру
III. Қызығушылықты ояту
<< Не білемін>>
* Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік дегеніміз?
* Теңсіздікті шешу дегеніміз не?
* Мәндес теңсіздік дегеніміз не?
* Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу жолы?
* а=0 және в˂0 болса, теңсіздіктің шешімі қандай болады?
* а=0 және в˃0 болса, теңсіздіктің шешімі қандай?
III. Мағынаны ашу. Кубизм стратегиясы
А-деңгей
№1013
1)3х-7˂х+1, 2)2+х˃8-х, 3)1-х<=2х-5, 4)2х+1˃х+6, 5)4х+2˃3х+1, 6)6х+1˂2х+9,
3х-х˂1+7, х+х˃8-2, -х-2х<=-5-1, 2х-х˃6-1, 4х-3х˃1-2, 6х-2х˂9-1,
2х˂8, 2х˃6, -3х<=-6, х˃5. х˃-1. 4х˂8,
х˂4. х˃3. х>=2. Ж: (5;+infinity) Ж:(-1;+infinity) х˂2
Ж: (-infinity;4) Ж: (3;+infinity) Ж: [2;+infinity) Ж: (-infinity;2)
В-деңгей
№1022
1)х-тің қандай мәндерінде 7,6+2х-(3х-6,4) өрнегінің мәні оң сан болады?
7,6+2х-(3х-6,4)˃0,
7,6+2х-3х+6,4˃0,
-х˃-14,
х˂14.
2)у-тің қандай мәндерінде у+2,8+(9,8-3у) өрнегінің мәні теріс сан болады?
у+2,8+(9,8-3у)˂0,
у+2,8+9,8-3у˂0,
-2у˂-12,6,
у˃6,3.
3) х-тің қандай мәндерінде 6(х+1)-5х-3 өрнегінің мәні оң сан болады?
6(х+1)-5х-3˃0,
6х+6-5х-3˃0,
х˃-3.
4) у-тің қандай мәндерінде 5(у+2)+8+у өрнегінің мәні теріс сан болады?
5(у+2)+8+у˂0,
5у+10+8+у˂0,
4у˂-18,
у˂-4,5.
IV. Ой толғаныс. Түртіп алу стратегиясы
Қатесін тап
№1023
1)5у+9<=3-7у, 2)3х+1<=4х-5, 3)6-5у˃3у-2, 4)3-7у˃5у-3,
5у-7у<=3-9, 3х-4х<=-5+1, 5у-3у˃-2-6, 7у-5у˃-3-3,
-2у<=-6, -х<=-4, 2у˃-8, 2у˃-6,
у>=3. х<=4. у˃-4. у˃-3.
Сәйкестендіру тесті:
реті
Теңсіздік
белгіленуі
1
5(х-2)>=2х-1
A. х<=2
2
7х-8<=5х+2
B. х˃7
3
4(х-3)<=х-6
C. х˂-2
4
3+2(х-1)˃8+х
D. х<=5
5
2х+5˂х+3
E. х>=7
6
3х+4>=2х+11
F. х>=3
Жауабы: 1-F, 2-D, 3-A, 4-B, 5-C, 6-E.
V.Үйге тапсырма: №1017, №1023(3,6)
VI. Бағалау. Бағалау парағы бойынша топ басшылары өз тобындағы оқушыларды бағалайды.
VII. Қорытынды
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz