Мысық пен тышқандар (ертегі). 2 сынып

Әдебиеттік оқу -2 сынып

Уақыты
15. 01. 2015 III тоқсан - 4 сабақ.
Уақыты: Сыныбы
15. 01. 2015 III тоқсан - 4 сабақ.: 2 «ә»
Уақыты: Сабақтың тақырыбы
15. 01. 2015 III тоқсан - 4 сабақ.: Мысық пен тышқандар (ертегі)
Уақыты: Сабақтың мақсаты:
15. 01. 2015 III тоқсан - 4 сабақ.: Ертегіні дұрыс оқыту, мазмұнын меңгерту, мән- мағынасын ашу.
Уақыты: Сілтеме
15. 01. 2015 III тоқсан - 4 сабақ.: 2 сынып әдебиеттік оқу оқулығы
Уақыты: Оқыту нәтижелері:
15. 01. 2015 III тоқсан - 4 сабақ.: Ертегі мазмұнын түсінеді, идеясын ашады. Ертегідегі нақыл сөздің мағынасын дұрыс ұғады. Балаларға бағыт - бағдар бере отырып, өз беттерімен жұмыс істеу арқылы ой - өрістері дамиды. Өздіктерінен қорытынды шығара алады. Балаларды мейірімді адал болуға, ұйымшылыққа, үлкеннің ақылын тыңдауға, жұмыла жұмыс жасай білуге тәрбиелеу.
Уақыты: Әдіс-тәсілдері:
15. 01. 2015 III тоқсан - 4 сабақ.: Миға шабуыл, болжау әдісі, түртіп алу, топтық тапсырма, венн диаграммасы, шығармашылық тапсырма.
Уақыты: Негізгі ресурстар:
15. 01. 2015 III тоқсан - 4 сабақ.: Стикерлер, проектор, маркерлер, плакаттар, топтың аты жазылған қағаздар,
Уақыты: Түйінді идея:
15. 01. 2015 III тоқсан - 4 сабақ.: Сыни көз қарасын қалыптастыру.
Уақыты: Қамтылған модульдер
15. 01. 2015 III тоқсан - 4 сабақ.: Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, білім беруде АКТ-ны пайдалану, білім берудегі басқару және көшбасшылық, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту.

Сабақтың барысы:

Кезеңдері
Әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Кезеңдері:
Әдіс-тәсілдер: Психологиялық сәт.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Шаттық шеңберге шақыру.

-Қандай бөлімді оқып жатырмыз?

Оқушының іс-әрекеті: Шеңберде тұрып «Ата ақылы» бәрі бірге айтады .
Кезеңдері:
Әдіс-тәсілдер: Топқа бөлу.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Музыка ойналып тұрады.

Балалар өз аттарынды тауып отыра қалыңдар.

1 топ-Ақыл

2 топ-Білім

3 топ-Алғыр

4 топ-Сабыр

Топ басшылары көк түс, ал мүшелері қызыл түс.

Оқушының іс-әрекеті:

Топ ережесін еске түсіреді.

Топ басшысын сайлап алады.

Кезеңдері:
Әдіс-тәсілдер: Үй тапсырмасы.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Айым. Тыйым сөздің мағынасын ашып түсіндіреді. Өз сөзімен дәлелдеп көрші.

Тыйым сөз

Әркімді бір келемеждеп, мұқатпа.

Әр бала 1 мақал -мәтел дайындап келеді. Үлкенді сыйлауға байланысты.

Смайликпен бағалаймын.

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар мақал -мәтел дайындап келеді.

Мағынасын ашады.

Кезеңдері: І. Қызығушылықты ояту
Әдіс-тәсілдер: Миға шабуыл
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Жұмбақ жасыру.

Слайд (мысық, тышқан) .

Сабақтың тақырыбы не жайлы болмақ деп ойлайсыңдар?

Оқушының іс-әрекеті:

Ойларын тыңдау.

-Мысық пен тышқандар.

Кезеңдері: ІІ. Мағынаны ашу
Әдіс-тәсілдер:

Оқулықпен жұмыс.

Болжау әдісі.

Сөздік жұмыс

Түртіп алу стратегиясы.

Делебесі қозып -еліктіріп, қызықтырып.

АКТ қолдану.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Ертегі 8 бөлікке бөлінген.

1 бөлікті таратамын.

Үзіңдіден не түсіндіңдер?

Айымнан сұрау.

-Қандай сый -сияпат көрсетеді

деп ойлайсың?

Әрі қарай не күтесің, не болуы мүмкін?

2 бөлікті таратамын .

Үзіңдіден не түсіндіңдер?

- Не деп кеңесуі мүмкін?

Аружаннан сұрау.

3 бөлікті таратамын.

Үзіңдіден не түсіндіңдер?

- Не деп құлшынады тышқандар?

Әрі қарай не күтесің, не болуы мүмкін?

Мәдиден сұрау.

4 бөлікті таратамын.

Үзіңдіден не түсіндіңдер?

-Ал тышқандар не деп айтуы мүмкін?

5 бөлікті таратамын.

Үзіңдіден не түсіндіңдер?

-Қара мысық не деп айтуы мүмкін?

6 бөлікті таратамын.

Үзіңдіден не түсіндіңдер?

-Балалар, қараңдаршы неге бекітіп тастады деп ойлайсыңдар?

7 бөлікті таратамын.

Үзіңдіден не түсіндіңдер?

-Неге кәрі тышқандар аман қалды?

8 бөлікті таратамын.

Үзіңдіден не түсіндіңдер?

-Нақыл сөзді табыңдар?

Түгел оқиға осыған құралғанына келісесіңдер ме?

Бата тыңдау.

Оқушының іс-әрекеті:

Әр оқушы өздері оқиды. Оқыған кезде түсініксіз сөздерді түртіп отырады.

Топта түсінгендерін талдайды.

-Аружан жауап береді.

-Мәди жауап береді.

-Оқушылар жауап береді.

Кезеңдері:
Әдіс-тәсілдер: Сергіту сәті
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сергіту сәті
Оқушының іс-әрекеті: «Көңілді күн»
Кезеңдері: ІІІ. Ой толғаныс.
Әдіс-тәсілдер: Топтық тапсырма.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1 топ: Берілген суреттерді ретімен орналастырып, ертегі бойынша мультфильм құрастыр. Өзің тағы қандай сурет қосар едің?

2 топ: Ата -анамның ақылы. Постер


Ұқсас жұмыстар
Ертегіні оқыту
Суреттерді топқа бөл
Мақта қыз бен мысық
Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ..
Балалар сендердің аттарың кім
Айлакер тышқандар ертегісі
Ертегілер еліне саяхат Ертегілер туралы
Талдың тапсырмасы
Мысық неге тамақ ішкен соң жуынады?1-сәбилер тобы
Мақтақыз бен мысық
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz