2-сынып әдебиеттік оқу сабағы: Мысық пен тышқандар ертегісін оқыту және сыни ойлауды дамыту


Әдебиеттік оқу -2 сынып

Уақыты
15. 01. 2015 III тоқсан - 4 сабақ.
Уақыты: Сыныбы
15. 01. 2015 III тоқсан - 4 сабақ.: 2 «ә»
Уақыты: Сабақтың тақырыбы
15. 01. 2015 III тоқсан - 4 сабақ.: Мысық пен тышқандар (ертегі)
Уақыты: Сабақтың мақсаты:
15. 01. 2015 III тоқсан - 4 сабақ.: Ертегіні дұрыс оқыту, мазмұнын меңгерту, мән- мағынасын ашу.
Уақыты: Сілтеме
15. 01. 2015 III тоқсан - 4 сабақ.: 2 сынып әдебиеттік оқу оқулығы
Уақыты: Оқыту нәтижелері:
15. 01. 2015 III тоқсан - 4 сабақ.: Ертегі мазмұнын түсінеді, идеясын ашады. Ертегідегі нақыл сөздің мағынасын дұрыс ұғады. Балаларға бағыт - бағдар бере отырып, өз беттерімен жұмыс істеу арқылы ой - өрістері дамиды. Өздіктерінен қорытынды шығара алады. Балаларды мейірімді адал болуға, ұйымшылыққа, үлкеннің ақылын тыңдауға, жұмыла жұмыс жасай білуге тәрбиелеу.
Уақыты: Әдіс-тәсілдері:
15. 01. 2015 III тоқсан - 4 сабақ.: Миға шабуыл, болжау әдісі, түртіп алу, топтық тапсырма, венн диаграммасы, шығармашылық тапсырма.
Уақыты: Негізгі ресурстар:
15. 01. 2015 III тоқсан - 4 сабақ.: Стикерлер, проектор, маркерлер, плакаттар, топтың аты жазылған қағаздар,
Уақыты: Түйінді идея:
15. 01. 2015 III тоқсан - 4 сабақ.: Сыни көз қарасын қалыптастыру.
Уақыты: Қамтылған модульдер
15. 01. 2015 III тоқсан - 4 сабақ.: Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, білім беруде АКТ-ны пайдалану, білім берудегі басқару және көшбасшылық, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту.

Сабақтың барысы:

Кезеңдері
Әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Кезеңдері:
Әдіс-тәсілдер: Психологиялық сәт.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Шаттық шеңберге шақыру.

-Қандай бөлімді оқып жатырмыз?

Оқушының іс-әрекеті: Шеңберде тұрып «Ата ақылы» бәрі бірге айтады .
Кезеңдері:
Әдіс-тәсілдер: Топқа бөлу.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Музыка ойналып тұрады.

Балалар өз аттарынды тауып отыра қалыңдар.

1 топ-Ақыл

2 топ-Білім

3 топ-Алғыр

4 топ-Сабыр

Топ басшылары көк түс, ал мүшелері қызыл түс.

Оқушының іс-әрекеті:

Топ ережесін еске түсіреді.

Топ басшысын сайлап алады.

Кезеңдері:
Әдіс-тәсілдер: Үй тапсырмасы.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Айым. Тыйым сөздің мағынасын ашып түсіндіреді. Өз сөзімен дәлелдеп көрші.

Тыйым сөз

Әркімді бір келемеждеп, мұқатпа.

Әр бала 1 мақал -мәтел дайындап келеді. Үлкенді сыйлауға байланысты.

Смайликпен бағалаймын.

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар мақал -мәтел дайындап келеді.

Мағынасын ашады.

Кезеңдері: І. Қызығушылықты ояту
Әдіс-тәсілдер: Миға шабуыл
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Жұмбақ жасыру.

Слайд (мысық, тышқан) .

Сабақтың тақырыбы не жайлы болмақ деп ойлайсыңдар?

Оқушының іс-әрекеті:

Ойларын тыңдау.

-Мысық пен тышқандар.

Кезеңдері: ІІ. Мағынаны ашу
Әдіс-тәсілдер:

Оқулықпен жұмыс.

Болжау әдісі.

Сөздік жұмыс

Түртіп алу стратегиясы.

Делебесі қозып -еліктіріп, қызықтырып.

АКТ қолдану.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Ертегі 8 бөлікке бөлінген.

1 бөлікті таратамын.

Үзіңдіден не түсіндіңдер?

Айымнан сұрау.

-Қандай сый -сияпат көрсетеді

деп ойлайсың?

Әрі қарай не күтесің, не болуы мүмкін?

2 бөлікті таратамын .

Үзіңдіден не түсіндіңдер?

- Не деп кеңесуі мүмкін?

Аружаннан сұрау.

3 бөлікті таратамын.

Үзіңдіден не түсіндіңдер?

- Не деп құлшынады тышқандар?

Әрі қарай не күтесің, не болуы мүмкін?

Мәдиден сұрау.

4 бөлікті таратамын.

Үзіңдіден не түсіндіңдер?

-Ал тышқандар не деп айтуы мүмкін?

5 бөлікті таратамын.

Үзіңдіден не түсіндіңдер?

-Қара мысық не деп айтуы мүмкін?

6 бөлікті таратамын.

Үзіңдіден не түсіндіңдер?

-Балалар, қараңдаршы неге бекітіп тастады деп ойлайсыңдар?

7 бөлікті таратамын.

Үзіңдіден не түсіндіңдер?

-Неге кәрі тышқандар аман қалды?

8 бөлікті таратамын.

Үзіңдіден не түсіндіңдер?

-Нақыл сөзді табыңдар?

Түгел оқиға осыған құралғанына келісесіңдер ме?

Бата тыңдау.

Оқушының іс-әрекеті:

Әр оқушы өздері оқиды. Оқыған кезде түсініксіз сөздерді түртіп отырады.

Топта түсінгендерін талдайды.

-Аружан жауап береді.

-Мәди жауап береді.

-Оқушылар жауап береді.

Кезеңдері:
Әдіс-тәсілдер: Сергіту сәті
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сергіту сәті
Оқушының іс-әрекеті: «Көңілді күн»
Кезеңдері: ІІІ. Ой толғаныс.
Әдіс-тәсілдер: Топтық тапсырма.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1 топ: Берілген суреттерді ретімен орналастырып, ертегі бойынша мультфильм құрастыр. Өзің тағы қандай сурет қосар едің?

2 топ: Ата -анамның ақылы. Постер


Ұқсас жұмыстар
Бастауыш сынып әдебиеті: Мысық пен тышқандар ертегісін мәнерлеп оқу және мазмұнын талдау
2-сынып әдебиеттік оқу сабағы Жеті қазынаның бірі - ертегілер түрлері мен сыни ойлауды дамыту
2-сыныпқа арналған М. Дулатовтың Қыс мәтіні бойынша әдебиеттік оқу сабағы (АКТ және сыни ойлауды дамыту)
2-сынып әдебиеттік оқу сабағы: Байлық пен ақыл ертегісін оқытуға арналған сабақ жоспары
2-сынып әдебиеттік оқу: Ж. Смақовтың Айтшы, әжетай өлеңі арқылы туыстық атаулар мен мамандықтарды үйрету және адамгершілік пен сыни ойлауды дамыту
2-сынып әдебиеттік оқу сабақтарында оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту стратегиялары
2-сынып әдебиеттік оқу сабағы Кімге қарыздармыз? - Диалогтік оқыту арқылы сындарлы сөйлеуді дамыту
1-сынып математикасы: Мақта қыз бен мысық ертегісі желісіндегі қайталау сабағы - арифметика, теңсіздіктер және сыни ойлауды дамыту
3 А сынып: Тәтті мен ащы ертегісін талдау арқылы тіл байлығын және сыни ойлауды дамыту
2-сынып Ана тілі сабағы: Мәншүк Мәметованың ерлігін талдау және сыни ойлауды дамыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz